יום חמישי, 24 בדצמבר 2015

סמקים, סמקים בכל מקום

ניסיתי לכתוב הקדמה קלילה ומצחיקה, לא הצלחתי. זה יעזור אם אני אבטיח שהמשך הפוסט הרבה יותר זורם? [וגם מלא בתמונות יפות]


יום שני, 21 בדצמבר 2015

הרגלי האיפור המוזרים שלי

אם את מתאפרת קבוע בטח פיתחת שגרה מסוימת. ואם פיתחת שגרה, בטח יש לך גם כמה הרגלים קצת... יוצאי דופן.
אלה ההרגלים הקטנים והמוזרים שלי

יום שישי, 11 בדצמבר 2015

Nails of the Month

נובמבר היה חודש פורה במיוחד בכל מה שקשור לנייל-ארט. המון השראה ומספיק זמן פנוי ליצור את הכל.


יום שבת, 5 בדצמבר 2015

Basics, פלטת המאט של ג'ייד

חברת דראגסטור ישראלית הייתה מספיק אמיצה כדי להשיק פלטה שכולה מאט.
אני הייתי מספיק אובססיבית כדי לשלם עליה כסף...


יום ראשון, 29 בנובמבר 2015

מלחמת הפריימרים

ה-Shadow Insurance של Too Faced הוא פריימר העיניים האהוב עלי כבר שנים. למעשה כשהתחלתי להשתמש בפריימר היו מעט אלטרנטיבות בשוק- טו פייסד, אורבן דיקיי, עפרה והפיינט-פוט של מאק [ובטח עוד כמה מותגים בודדים ששכחתי].
הנקודה היא, שפריימר היה עניין דיי יקר ולא כל כך מובן מאליו. בזמן האחרון פריימר הפך להיות כל כך נפוץ, וגם מותגי דראגסטור הצטרפו לחגיגה. התקשיתי להאמין שפריימר ב-20 שקל יכול לעשות עבודה טובה כמו ה-Shadow Insurance הוותיק והאהוב, אבל אולי אני טועה?

יום ראשון, 22 בנובמבר 2015

תולשת שערות

טיפוח השיער לא בדיוק עומד בראש סדר העדיפויות שלי, ואני מעדיפה להשקיע את הכסף בצלליות או קרם פנים [או קרם ידיים. ולקים, שפתונים, סמקים, באלמים ומסקרות]. מזל שיש בלוג, ש"מכריח" אותי לנסות דברים חדשים. הפעם אלה אמיקה ופיטו פאריז.
איזה מוצרים הפתיעו לטובה? איזה אכזבו?


יום שלישי, 17 בנובמבר 2015

לק עם אג'נדה... קצת אחרת

אני אוהבת להכניס לבלוג תכנים שלא קשורים לביוטי, בעיקר אם אני יכולה לשלב את זה עם איפור או לקים.
בגלל זה התלהבתי מהקמפיין המשותף של מלאכיות הדממה ונייל סטודיו [טוב, וגם בגלל שהוא ממש ריגש אותי].


יום שבת, 31 באוקטובר 2015

אתגר 20/80

את ההשראה לאתגר שאבתי מתחום הכלכלה, ואני מקווה שהפתיחה הזו לא תגרום לכן לברוח בצעקות ;)
שמעתן פעם על כלל ה-20/80?
בגלל שאין לי שמץ של מושג בתחום, הרשיתי לעצמי לקרוא קצת בוויקיפדיה ואז לעוות את הדברים איך שהתחשק לי. אתן מוזמנות לקרוא את הערך המלא, או לזרום עם ההתאמה שלי שקובעת ש-80% מהזמן אני משתמשת רק ב-20% מהאיפור שיש לי.
בת'כלס? כל החפירה הזו רק כדי להגיד שיש לי אוסף מעולה של איפור ולקים, אבל ביומיום אני רגילה להשתמש רק בחלק ממש קטן. בעצם אני לא נהנית מרוב הדברים הנפלאים שקניתי, ושוכחת שהם בכלל קיימים. בתקופה האחרונה ראיתי שיש לי נטייה להתלהב מאותם הגוונים, ואז יוצא שאני קונה דברים ממש דומים. המצאתי את אתגר 80/20 כדי לשבור את המעגל הזה, ולהתלהב מחדש מהאיפור שכבר יש לי.

יום שני, 12 באוקטובר 2015

ציפורניים משוגעות

מה אני עושה עם תמונות של נייל-ארט שצילמתי?
זורקת לארכיון ושוכחת מהן, מסתבר... כי את הנייל-ארט הזה עשיתי לפני יותר משנה, ופתאום הבנתי שעדיין לא כתבתי עליו.


יום רביעי, 7 באוקטובר 2015

מה מברשת האיפור שלי עושה?

מה עושים עם המברשת הקטנה? והשטוחה? והוורודה?
כשהתחלתי להתאפר זה הדבר שהכי בלבל אותי. לא ידעתי מה התפקיד של כל מברשת, ולא הבנתי איך אני אמורה להבדיל ביניהן. הפוסט יענה בדיוק על השאלות האלה :)

יום ראשון, 13 בספטמבר 2015

שנה טובה :)

ראש השנה גורם לי לעצור ולעשות חשבון נפש, לחשוב מה עשיתי במהלך השנה וכמה התקדמתי.
לכן גם עיצבתי את הברכה שלי עם תמונות מהשנה החולפת. זו טעימה קטנה ממה שיצרתי בבלוג במהלך השנה הזו, ובמבט לאחור אני מרוצה :)
אני רוצה לאחל לכן שנה מדהימה, שנה של הרבה הרבה אושר, בריאות והצלחה. שתזכו ללמוד ולהתקדם, להנות מהיום-יום, ולהתמודד בשלווה עם כל מכשול שיצוץ בדרך. חג שמח :)


יום חמישי, 10 בספטמבר 2015

זולים וטובים- איפור

בחלק הראשון המלצתי לכן על מוצרי טיפוח מעולים- וזולים [אם פספסתן, הפוסט ממש כאן].
וכמו שהבטחתי, יש גם חלק שני עם המלצות על איפור זול ומצוין. וגם כאן אני לא מרגישה שאני מתפשרת במשהו, להיפך. אני משתמשת בכל המוצרים שמופיעים בפוסט באופן קבוע, חלקם אפילו על בסיס יומיומי.


יום שני, 7 בספטמבר 2015

זולים וטובים- טיפוח

קוסמטיקה זולה מעוררת לפעמים קונוטציות שליליות, של זבל עלום שם שמוכרים בשוק.
אני לא אוהבת לעשות הכללות כי אני חושבת שלכל מותג יש הצלחות ונפילות. אולי בעבר זול בהכרח היה גרוע, אבל היום זה השתנה ויש מגוון של מותגים מצוינים. הרבה פעמים אני אפילו מעדיפה את האלטרנטיבה הזולה, כי היא יותר מוצלחת בעיניי.
במקור תכננתי לכתוב פוסט אחד, אבל הוא יצא כ"כ ארוך שהחלטתי לחוס עליכן ולחלק אותו לשניים ;) הפוסט הזה יתמקד בכמה מוצרי טיפוח קטנים ומוצלחים מאוד, וביום חמישי יתפרסם פוסט נוסף עם מוצרי איפור זולים שאני אוהבת מאוד.

יום שלישי, 18 באוגוסט 2015

כשדברים יוצאים משליטה...

ברגע שבו מגיעה חבילה ואין לך מושג מה יש בפנים- סימן שהגזמת עם השופינג.
אין לי מושג מה לעזאזל חשבתי לעצמי בחודשיים האחרונים [יותר מדויק להגיד שפשוט הפסקתי לחשוב], אבל זה בדיוק מה שקרה לי. קניות אימפולסיביות, חבילות ששכחתי שהזמנתי וגם כמה דברים שלא הייתי צריכה לקנות.
אבל לפחות יצא מזה פוסט Haul צבעוני, קליל ומדרדר...


יום שבת, 1 באוגוסט 2015

סקארה- טובים... ופחות

כיף להיכנס לחנות זולה כמו סקארה. אפשר להסתובב בסניף בכיף, למלא את הסל ועדיין לצאת מהקופה עם חשבון נמוך. מצד שני... דווקא כאן יש יותר סיכוי לקנות מתוך גחמה ובסוף להתאכזב. אז נכון שכל מוצר עולה רק כמה שקלים, אבל לא חבל לקנות רק כדי לזרוק לפח?
לסקארה כמו לכל מותג יש מוצרים טובים ששווים כל שקל, ויש מוצרים... שלא ממש.


יום שני, 20 ביולי 2015

על איפור ומגנטים

התלבשת, התאפרת, יצאת לאירוע, הצטלמת בכיף עם כל החברות... ובסוף הערב כשחילקו את המגנטים הזדעזעת לגלות שהסתובבת עם קטסטרופה על הפנים כל הערב. ואת בכלל חשבת שהתאפרת מדהים.
אם תהית לעצמך מה עשית לא נכון, נראה לי שהפוסט הזה יענה על כמה שאלות

יום שני, 6 ביולי 2015

נפש עייפה בעור מטופח

הפריווילגיה הכי כייפית בתקופת מבחנים היא האפשרות להסתובב רוב היום בפיג'מה. אירוני שדווקא בימים שבהם יש לי הכי הרבה זמן פנוי, אני ממש לא זקוקה לאיפור [ולמען האמת, עדיין לא מצאתי שפתון שישתלב עם כתמי האקונומיקה על הטרנינג]. במצבים כאלה יש לי נטייה לחפף בשגרת הטיפוח, אבל אחרי מתקפת האקנה הגדולה בשנה ב' למדתי את הלקח שלי...

יום ראשון, 28 ביוני 2015

Sunday Quickies

ימי ראשון הם לא ממש הקטע שלי [של כולנו כנראה?!], ומתחשק לי לנסות משהו חדש כדי להתחיל את השבוע בכיף. פוסט עם סקירות קצרצרות, הרבה תמונות וגם כמה המלצות לא-איפוריות

יום חמישי, 25 ביוני 2015

יקרים ומדהימים

כן, כן, מי שקונה בזול משלם ביוקר...
אולי זה נכון כשבוחרים קבלן שיפוצים או טיפול שיניים [טפו טפו טפו חמסה חמסה מלח מים]. אבל באיפור בהחלט אפשר למצוא חלופות זולות וטובות. יותר מזה, יש הרבה מקרים שבהם דווקא היקר והיוקרתי ממש לא שווה את הכסף.
ועכשיו אחרי 20 שניות של צרכנות נבונה אני מרגישה קצת יותר בנוח לדרדר אתכן למוצרים יקרים ומדהימים, שלא מתאימים בשום צורה לתקציב של סטודנטית תפרנית, אבל שווים כל שקל.

יום שלישי, 16 ביוני 2015

Mundo de Unas, גודל האכזבה כגודל הציפייה

קרה לכן שהתלהבתן מאוד מאיפור כלשהו, ולמרות זאת עבר המון זמן עד שקניתן אותו?
אז זה בדיוק מה שקרה לי עם הלקים להחתמה של Mundo de Unas. קראתי הרבה ביקורות מצוינות עליהם ויש כזו התלהבות סביב הלקים שלהם, אבל לקח לי יותר משנה לבצע את ההזמנה.
קיבלתי את החבילה שלי לא מזמן, והאמת היא שאני דיי מאוכזבת בגלל כמה סיבות.

יום ראשון, 14 ביוני 2015

יש לנו זוכה ב-Giveaway! :)

תודה רבה לכל מי שנרשמה :) אני מקווה שתמשיכו להנות מהבלוג

מזל טוב ל-Meital Nagar Ida, את זכית בשלושה מוצרים מגניבים מבית OFRA
את מוזמנת ליצור איתי קשר בפייסבוק או במייל :)


יום שלישי, 9 ביוני 2015

מייקאפ בשיבה טובה

אני לא אוהבת לזרוק איפור פג תוקף, זה גורם לי להרגיש חמדנית ובזבזנית, ומזכיר לי שאני קונה הרבה יותר ממה שאני יכולה להשתמש בו בפועל.
אי אפשר לגרום לאיפור להחזיק לנצח, אבל כן יש הרבה דברים קטנים שאפשר לעשות כדי לשמור עליו למשך יותר זמן, וככה גם לצמצם רכישות נוספות ולחסוך כסף.

יום ראשון, 31 במאי 2015

OFRA Giveaway ** ההרשמה סגורה **

הבטחתי בפייסבוק הפתעה קטנה, והגיע הזמן לקיים :)
מי רוצה מוצרים מגניבים של חברת OFRA?


יום שני, 25 במאי 2015

דרמה קווין

4 וחצי שנים של בלוגינג, ואפילו לא פוסט אחד על שפתונים דרמטיים. וזה לא כל כך מפתיע, כי לקח לי הרבה זמן לשבור את המחסום הזה.
לא קל למצוא את הגוון הנכון, ללמוד להניח אותו בצורה מדויקת ואז לצאת מהבית בביטחון. אני יודעת שאני חוויתי כמה נסיונות כושלים בדרך ;) ועוד לא דיברנו על התחזוקה... לחדש בזהירות במהלך היום ולדאוג שהצבע לא נדד לשיניים.
אבל היי, בסוף זה קרה. הגיע הזמן להציג בפניכן את ארבעת הדרמטיים המועדפים עלי.

יום שישי, 15 במאי 2015

מה אנחנו באמת חושבות על רשתות האופנה?

תחילתו של הסיפור לפני כמה חודשים, כשעליתי ממידה 44 ל-46. במשך שבועות חיפשתי בגדים שיתאימו לי ולתקציב שלי, וכשלא הצלחתי הייתי מאוד מתוסכלת. דיברתי עם חברות, כתבתי על זה בפייסבוק ובסוף החלטתי שאני רוצה לעשות משהו בנדון. הצעד הראשון היה לנסות ולהבין האם אני לבד בסיפור הזה, או שיש כאן משהו מעבר.
חיברתי סקר קצרצר, הפצתי בכל מקום אפשרי ובסופו של דבר קיבלתי תשובות מ-427 נשים שונות. תודה גדולה לכל אחת ואחת מכן, שהשקעתן זמן כדי לענות על הסקר.
התייחסתי בפוסט לדברים הכי משמעותיים, ובסופו תוכלו לראות את כל הגרפים עם כל התשובות.

יום שלישי, 12 במאי 2015

לימוני ורך

את המותג הצרפתי הזה אני אוהבת בעיקר מרחוק... העיצוב מרהיב, הביקורות מהללות ואם המחיר היה יותר נגיש הייתי קונה בערימות. במקום זה אני מסתפקת ב-window shopping באתר החברה.

יום שלישי, 5 במאי 2015

NOTD: ים, מאט וחול

לפני כמה ימים פרסמתי בפייסבוק תמונה של נייל-ארט בהשראת הים, וקיבלתי מלא תגובות מפרגנות וגם כמה בחורו שתהו איך אני עושה את זה ואיך יש לי סבלנות.
אז בשבילי לקים זו תרפיה, ומניקורים מושקעים זה כיף וזה עיסוק מרגיע בשבילי. אני דיי מחזיקה מעצמי ידיים שמאליות בכל מה שקשור לנייל-ארט, אז אני משתמשת בטכניקות פשוטות. אני אפרט איך יצרתי כל מניקור, ואני חושבת שכל אחת יכולה לנסות. קצת סבלנות, קצת תרגול ומגיעים לזה. ואם לא, פשוט מסירים ומנסים מחדש :)


יום חמישי, 23 באפריל 2015

יש לנו ארץ נהדרת :)

התלבטתי איזה פוסט לפרסם לכבוד יום העצמאות... ובסוף החלטתי לשלב בין שני דברים שאני אוהבת מאוד, טבע וצילום.
אני לא רואה טעם לחפור, נראה לי שהתמונות דיי מדברות בעד עצמן ;)

חג עצמאות שמח :)


יום ראשון, 19 באפריל 2015

השבוע שלי: להיות מבוגר אחראי

היי :)

אני אוהבת את זה שהבלוג תופס לאט לאט כיוון אישי יותר, ואת זה שאני כותבת גם על החיים שלי ולא רק על ביוטי. ממש במקרה, לפני שנה בדיוק פרסמתי פוסט בסגנון של מה עבר עלי השבוע, ופתאום התחשק לי עוד אחד כזה.

יום שישי, 10 באפריל 2015

Home IPL והסרת שיער בבית

מכירות את הדבר האחד הזה, שהוא כל כך קטן ומטופש אבל גורם לנו להרגיש חסרות ביטחון? זה יכול להיות צלוליטיס או כפות רגליים גדולות, ואפילו ביזארי כמו הגודל של הזרת בהשוואה לאגודל.
במקרה שלי... שילוב מופלא בין גנים פולניים למרוקאים הוליד גוון עור בהיר ושיער שחור. יותר מדי ממנו, למען האמת. לפני שהגעתי לגיל שבו אפשר להתחיל [ללכת לקוסמטיקאית, כמובן] צחקו על הגבות המחוברות שלי [יותר כמו גבה אחת, אבל מי סופר]. למרות שעברו 17 שנים מאז אני עדיין מרגישה לא בנוח לדבר על זה, ועכשיו אני גם מרגישה קצת זקנה וזה בכלל מוזר.
נראה לי שבאופן גורף שיער גוף זה משהו שאנחנו לא אוהבות לדבר עליו, ומתלבטות לבד אם להתענות בשעווה או לגלח פעם ביומיים. זה באמת יותר אסתטי להסיר? זה באמת יותר פמיניסטי להשאיר?

יום שלישי, 31 במרץ 2015

טיפוח למזג אוויר משוגע

איך אפשר לשנוא את האביב? את העונה המקסימה הזו, כשמזג האוויר נעים והכל ירוק ופורח. סוף סוף אפשר לצאת לטייל בלי להישטף במבול או לחשוש מכתמי זיעה מביכים.
זאת אומרת... בתיאוריה. או במדינות אירופאיות מנומנמות וחביבות.
אצלנו לעומת זאת מזג האוויר לא סגור על עצמו, המבול גורר איתו אובך כבד והתחזית נראית ככה:
לא יודעת מה אתכן, אבל העור שלי איבד את זה לחלוטין. איך לעזאזל בונים שגרת טיפוח כשמזג האוויר מתחלף כל חמש דקות?!

יום שבת, 28 בפברואר 2015

פורים!

יש לי כמה בעיות עם החג הזה. קודם כל, הוא תמיד נוחת עלי בהפתעה ותופס אותי בלי שום רעיון הגיוני לתחפושת. והדבר הכי חמור, הוא לא כולל סופגניות [אני באמת לא מבינה למה חנוכה יש רק פעם בשנה].
את השבוע הקרוב אני אבלה במעבדה מהבוקר עד הערב, אז לא תהיה לי הזדמנות להתחפש או סתם לצאת מהבית עם איפור משוגע רק כי אפשר. מסתבר שלימודי ביולוגיה זה לא רק גליטרים ומסיבות... who knew?!
רגע לפני שאני מתעטפת בחלוק מעבדה ומסתגרת במרתפים אפלים אני אנצל את ההזדמנות להכניס קצת צבע וכיף לשבוע שלי.

יום שלישי, 24 בפברואר 2015

שלושה: elf, ללין ולה רוש פוזה

אחרי היעדרות ארוכה ופוסט אישי, הגיע הזמן לחזור לשגרה.
לא הצלחתי להחליט אם אני רוצה לכתוב קודם על איפור או על טיפוח, אז פשוט החלטתי לשלב את הכל ביחד :)

יום רביעי, 18 בפברואר 2015

מי אמר שמחזור הוא לא מחלה?

אני חולה באנדומטריוזיס.
אובחנתי לפני כ-6 שנים ועד היום קשה לי להוציא את המשפט הזה מהפה. ולמרות שנורא נורא רציתי, לא הייתי מסוגלת לספר מה עובר עלי. לפני כמה ימים חברה טובה שלחה לי קישור לסרטון, ושאלה אותי אם גם אצלי זה ככה. והסיפור של אותה בחורה כל כך דומה לשלי, שזה פשוט גרם לי לבכות.

יום שישי, 16 בינואר 2015

Vichy- Idealia Life Serum

לרוב אני בחורה שקולה עם יכולות ורבאליות מפותחות, אבל דברים ורודים ומהממים שמגיעים באריזה ורודה ומהממת מוציאים ממני צד ילדותי, עילג ולא רציונאלי [הרבה מאוד מלמולים וצווחות היו מעורבים בתהליך].
בשלב מסוים עליתי לעצמי על העצבים, ואז לא הייתה לי ברירה אלא לשתות כוס מים ולהירגע.

יום שבת, 10 בינואר 2015

סקר אופנתי

אתן מכירות את דעתי על חנויות הבגדים בארץ, וגם מכירות את הקושי שלי למצוא בגדים מחמיאים במידה שלי.
העיסוק בנושא הזה גרם לי לתהות מה בחורות אחרות חושבות, ולכן חיברתי סקר קצר.
http://bit.ly/14AXmXR
אני עדיין לא יכולה לפרט יותר מדי על מה שעומד מאחורי הסקר הזה, אני רק יכולה להבטיח לכן שזו מטרה חיובית, וזו יוזמה פרטית שלי- אין אף גוף מסחרי שעומד מאחוריה.
חשוב לי מאוד שכמה שיותר בחורות יענו, ולכן אני אשמח אם תקדישי 2-3 דק' כדי לענות, ועוד יותר אשמח אם תוכלי לעזור לי ולהפיץ את הסקר לחברות נוספות.
אחרי שיהיו לי מספיק תשובות אני אפרסם אותן כאן, וגם אוכל להסביר בדיוק למה ערכתי את הסקר הזה.


יום שישי, 2 בינואר 2015

TV Addict Tag

במקור אני תולעת ספרים אבל התואר הרג את התכונה הזו, ואני פשוט לא מסוגלת להתרכז בקריאה. כשאני חוזרת הביתה ב-8 בערב כל מה שאני רוצה זה רק להירקב קצת מול הטלוויזיה וללכת לישון...
כשפיצ'ה תייגה אותי קצת גיחכתי, כי הטאג הזה כל כך מתאים לי עכשיו [או לפני חודשיים, כשהפוסט שלה התפרסם].
יש רק בעיה קטנה... נורא קשה לי לבחור "סדרה אחת", לא משנה באיזה תחום. אה, כן, וחלקכן כנראה תסקלו אותי באבנים כשתגיעו לסעיפים 4 ו-5.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...