יום שישי, 16 בינואר 2015

Vichy- Idealia Life Serum

לרוב אני בחורה שקולה עם יכולות ורבאליות מפותחות, אבל דברים ורודים ומהממים שמגיעים באריזה ורודה ומהממת מוציאים ממני צד ילדותי, עילג ולא רציונאלי [הרבה מאוד מלמולים וצווחות היו מעורבים בתהליך].
בשלב מסוים עליתי לעצמי על העצבים, ואז לא הייתה לי ברירה אלא לשתות כוס מים ולהירגע.
את Idealia Life Serum של וישי קיבלתי לסקירה ממדי-לינק לפני שלושה שבועות בערך, ובהחלט אפשר להגיד שזו אהבה ממבט ראשון. וזה מפתיע, כי אחרי 4 שנות בלוגינג קצת קשה לרגש אותי...

ברמה הכי שטחית, העיצוב מקסים. האריזה החיצונית וורודה-הולוגרפית ומשנה צבעים בזוויות שונות של האור. הבקבוק ורוד, לבן-שקוף בתחתית עם גרדיאנט וורוד לכל אורכו.
ומה אני עושה עם דברים שאני אוהבת? כמעט-מרסקת אותם על הרצפה רגע אחרי שפתחתי את האריזה... הבקבוק עשוי זכוכית כבדה וצריך להיזהר איתו [מצד שני, הוא כל כך יפה שזה לגמרי שווה את זה].
המשאבה נוחה מאוד ואפשר לשלוט בקלות על כמות הסרום [וממש לא צריך הרבה]. יש לו ריח דומיננטי שאני אהבתי מאוד, והוא נספג בקלות ולא מכביד על העור בכלל- משהו שכן קרה לי עם סרומים אחרים. אגב, גם הסרום עצמו קצת הולוגרפי ;) בקושי רואים את זה וגם בצילום זה לא ממש בא לידי ביטוי... אבל זה נחמד.
המחיר המלא עומד על 330 ש"ח, במדי-לינק אפשר לרכוש אותו ב-165 ש"ח  ב-198 ש"ח [המחירים קצת משתנים, תלוי בהנחה] ולקבל עוד 5% הנחה עם הקוד BLOG5ML מה שהופך את המחיר לקצת יותר נסבל [אבל עדיין כואב בכיס].
וברמה המעמיקה יותר...
סרום זה מוצר שאמור להזין את השכבות העמוקות של העור, שכבות שקרם פנים רגיל לא מגיע אליהן. בד"כ הסרום עצמו לא נותן לחות, ולכן מורחים אותו כשכבה הראשונה ומעליו קרם פנים.
האריזה החיצונית מלאה בהבטחות- "סרום למראה ולמרקם עור אידיאלי, מראה עור אחיד וזוהר יותר, מראה נקבוביות מעודן יותר, מראה פנים נינוח". הוא מיועד לכל סוגי העור, כולל עור רגיש, וכולל עור "שמושפע מעייפות ולחץ, זיהום אוויר ועישון, תזונה בלתי מאוזנת".
עוד מצוין שהוא מכיל שני רכיבים חדשניים- LHA ו-LR2412, וכמובן שהגיקית שבתוכי הרימה ראש. מחיפוש זריז בגוגל הבנתי שאחד מהם מיוצר מחומצה סליצילית והשני מחומצה ג'סמונית, שניהם חומרים צמחיים במקור. הם אמורים לטפל באקנה ולהאט את הזדקנות העור [אנטי-אייג'ינג]. אין לי מושג איזה ריכוז של חומר פעיל צריך כדי שהם יהיו יעילים, ואין לי מושג מה הריכוז שלהם בסרום... אבל לפחות למדתי משהו חדש ;)
אני מודה שלא האמנתי לאף אחת מההבטחות. נדיר שסרום משיג תוצאות נראות לעין, ולרוב הוא רק עוזר לתחזק את מצב העור ולמנוע קמטים וכדומה.
הדרך הכי טובה לדעת אם מוצר עובד היא לבדוק אותו לפני ואחרי, או לעשות את "מבחן החצי" האהוב עלי- השתמשתי בסרום רק על חצי הפנים הימני שלי במשך שלושה שבועות. למה? כי ככה יכולתי לראות בצורה הכי ברורה אם יש הבדל או לא.
אומנם וישי טוענים שרואים הבדל רק אחרי ארבעה שבועות, אבל כבר אחרי כמה ימים ראיתי הבדל מסוים. לא קמתי בבוקר גבוהה רזה ובלונדינית... וגם העור שלי לא הפך להיות עור חרסינה בצורה פלאית.
אבל הנקבוביות פחות בולטות והעור נראה יותר מתוח ובאופן כללי קצת יותר טוב. מאוד מאוד רציתי לצלם לכן תקריב של הצד הימני לעומת השמאלי, אבל מסיבות טכניות זה לא כ"כ הצליח [מסתבר שממש קשה לעשות סלפי-נקבוביות, ועוד על עיוור בלי מסך מפרקי].
אל תצפו מהסרום הזה לחולל מהפך דרמטי או לעמוד בכל ההבטחות המפוצצות על האריזה, כי זה משהו שרק שגרת טיפוח + טיפולי פנים יכולים לעשות. 
האם ארכוש אותו בעצמי? בהחלט כן!
אני לא אשקר לכן, המחיר המלא שלו גבוה להפליא כצפוי ממותגי יוקרה. המחיר במדי-לינק כבר יותר נסבל.
פרט למחיר אני מאוד מרוצה מהסרום, והוא עומד בכל הדרישות שלי- נוח לשימוש, אני מטורפת על הריח, נספג במהירות ולא מכביד, ומשיג תוצאות.
וברמה האישית...
הייתה לי חוויה מיוחדת בצילומים לפוסט. צילמתי את הסרום ביום שקיבלתי אותו ולא אהבתי את התוצאה. ניסיתי משהו אחר, וגם אותו לא אהבתי. אתמול רציתי לצלם על רקע מיוחד, בהתחלה תכננתי בכלל לצלם על בטון חשוף כי זה נראה לי מגניב. בסוף השאלתי מאמא שלי ג'קט לבן, שלפתי את חרוזי הפנינים [המזויפות] שלי, ועל הדרך נזכרתי בסיכה שהייתה של סבתא שלי ז"ל [היא מופיעה בתמונה הראשונה בפוסט]. כבר תקופה ארוכה שאני רוצה לעשות משהו לזכרה, ושמחתי שיש לי אפשרות. ופתאום בבת אחת המוזה התפרצה ונהניתי לצלם.
ובנימה קצת אופנתית...
אם עדיין לא עניתן על הסקר שלי, אני אשמח מאוד אם תקדישו 2-3 דק'. כדי שהסקר יהיה אפקטיבי אני צריכה כמה שיותר תשובות, וכרגע חסרות לי לפחות 200 בחורות שיענו.
[ואם אין לכן מושג על מה אני מדברת, כל הפרטים בפוסט הקודם]




28 תגובות:

  1. האריזה פשוט משגעת! נשמע כמו מוצר שמיד מצטרף לוויש ליסט שלי! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני פשוט מאוהבת בעיצוב שלו, שטחי ככל שזה נשמע ;)
      אם תקני אותו, אני אשמח מאוד לשמוע מה דעתך :)

      מחק
  2. לא רק שהעיצוב של המוצר הזה לגמרי קנה אותי, גם מדובר בסרום מעולה שאני מאוד אוהבת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הייתה לי הרגשה שאת תדעי להעריך את העיצוב שלו ;)
      מגניב לשמוע שגם את אוהבת אותו :)

      מחק
  3. נשמע מוצר מבטיח. חבל שלא הצלחת לצלם את הפנים - זה סופר סיקרן אותי!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. כל כך התלהבתי מעצמי שיש לי אפשרות לצלם לפני ואחרי ולהראות הבדלים... אז לא :(
      באופן אישי אני ממש אוהבת לראות לפני ואחרי, כי זה נותן פרופורציות, וממש רציתי להראות את זה גם כאן

      מחק
  4. זה לגמרי יהיה הסרום הבא שלי! והצילומים כל כך יפים <3

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לקבל מחמאה כזו ממך :)
      ואני ממש סקרנית לדעת מה תחשבי עליו

      מחק
  5. אני רק רוצה להגיד שהיה ממש תענוג לקרוא את הפוסט הזה! הצילומים ההרמוניים והמהממים לצד הבקבוק עוצר הנשימה הזה - הפכו את הפוסט והסקירה הזו למדהימים, לא משתמשת במותג אך האריזה שלו עושה צמרמורת(לחיוב) ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזו מחמאה מדהימה! אני כל כך שמחה לשמוע שנהנית מהפוסט, על אחת כמה וכמה כשזה מותג שלא מדבר אלייך :)

      מחק
  6. הצילומים מקסימים והאריזה - משגעת! אין ספק שאני צריכה עוד קצת וישי בחיים... שמחה שמצאת את הסרום בשבילך!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שכולנו צריכות עוד קצת וישי בחיים ;) תודה רבה על המחמאות :)

      מחק
  7. גם אני תמיד סקפטית מאוד לגבי כל ההבטחות של המוצרים מהסוג הזה. מודה שהאריזה הורודה גורמת לי לתופעות דומות לשלך :) סיקרנת אותי מאוד עם הסרום הזה, בא לי לנסות!

    השבמחק
    תשובות
    1. מנחם לדעת שאני לא היחידה שמתנהגת כמו ילדה קטנה ליד דברים וורודים ;)
      אני עדיין קצת מופתעת שבאמת ראיתי שינוי, הייתי בטוחה שלא יקרה כלום [כמו שקרה לי עם כל סרום אחר עד היום]

      מחק
  8. נשמע ממש טוב!
    אהבתי שהצלחת לשלב את הסיכה של סבתא. מקסים :)

    השבמחק
  9. מוצר מעולה, רכשתי אותו כבר 3 פעמים והוא נהדר לעור שלי שהוא מעורב שמן. אני משלבת מעליו קרם לחות אף הוא של וישי - נורמדרם אנטי אייג'ינג ואני מרוצה מאוד מהתוצאות, הנקבוביות מעודנות יותר, העור חלק יותר וכמו כן יש אפקט הבהרה קל לאורך זמן וגם הארה עדינה בעת ההנחה ולמשך היום. מתאים לדעתי גם לצעירות וגם למבוגרות יותר שיש להן נטיה לפגמי עור קלים (כגון התפרצויות לפעמים של פצעונים קטנים פה ושם). מאוד אהבתי את הסקירה שלך ואת הצילומים. המשך שבוע נעים :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי :) איזה כיף לקרוא את התגובות שלך :)
      אחת הקוראות שאלה אותי אם הוא מתאים לעור מעורב-שמן ועניתי שלדעתי כן, אז אני שמחה לקבל ממך חיזוק בקטע הזה.
      לא ניסיתי את הקרם הזה של וישי... באופן מוזר, לא ממש ניסיתי מוצרים של וישי עד היום. לא יודעת איך זה קרה

      מחק
  10. יצא לי להשתמש בו בעבר ולא הכי ראיתי תוצאות, מצד שני אני לא באמת מקפידה לשים סרום כל יום.
    אגב, הזמנתי אותו במחיר הרבה יותר נוח (כמו עוד מוצרים רבים של וישי) בכמיסט דיירקט, ואם אני לא טועה אז גם באיכמיסט יש אותו.
    מי בכלל משלם מחירים מופקעים של הארץ? :)

    השבמחק
    תשובות
    1. זה החיסרון במוצרי טיפוח... ברגע שמפסיקים להשתמש או שלא מתמידים לא רואים שיפור.
      בחיפוש הקצרצר שעשיתי על המחירים בחו"ל בעיקר נתקלתי באתרים שלא שולחים מוצרים של וישי לארץ [למשל פיליוניק]. אני אבדוק בכמיסט דיירקט אם שולחים. תודה :)

      מחק
  11. באתרים הבריטיים הוא עולה עוד פחות.. התייאשתי באופן סופי מהפארמים כאן

    השבמחק
    תשובות
    1. את מכירה אתרים בריטיים ששולחים לכאן וישי? לא בדקתי את זה לעומק, אבל ממה שראיתי יש אתרים שלא שולחים הרבה מותגי יוקרה [למשל פיליוניק, לא שולחים וישי לארץ]
      אם יש אתרים זולים יותר אני אשמח לשמוע :)

      מחק
  12. הוא נקרא נפלא והצילומים שלך פשוט מעולים.
    אני בהחלט אגיע אליו בהזדמנות.

    השבמחק
  13. רואים שנהנת מהצילום כי התמונות מדהימות. נשמע מסקרן מאוד הסרום הזה והאמת שכבר הרבה זמן שאני רוצה לנסות את ווישי.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע :)
      בעיניי הסרום מדהים... אין לי ניסיון אחר עם מוצרים של החברה, אבל אני מאוהבת בסרום הזה

      מחק
  14. הצילום שלך פשוט מרהיב!!! הזכרת לי שאני צריכה לקנות סרום חחח

    השבמחק
    תשובות
    1. את צריכה לקנות סרום ובמקום זה את יושבת כאן?! תתביישי!!

      סתם, סתם ;) תודה רבה על המחמאות :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...