יום שלישי, 26 בפברואר 2013

לקים קייציים של ג'ייד וצ'יינה גלייז

אנחנו רק בפברואר, וחששתי שאולי החורף יעלב מהקונספט של הפוסט. מצד שני, אנחנו רק בפברואר וכבר חם ודוחה. אי לכך ובהתאם לזאת, פוסט זה מוגש לכן בחסות האגודה לחוסר רגישות.

ג'ייד 463- Elegant Gladiola
מחיר: 50 ש"ח לפני מבצעים
* התקבל לסקירה
* לא נוסה על בעלי חיים
ג'ייד הלכו הפעם על לק כתום-בהיר, מעט אפרסקי אפילו, בגימור קרמי. הפורמולה שלו דיי דלילה אבל בהחלט נסבלת, וגם אחרי שתי שכבות הוא לא אטום לחלוטין [הפרפקציוניסטיות שבינינו כנראה ישימו לב לזה. לשאר אוכלוסיית העולם זה לא ישנה כהוא-זה].
העמידות טובה, כמו רוב הלקים של ג'ייד החזיק עלי לפחות 4 ימים [סוג של נס בתקופה האחרונה]. ההסרה קלה ולא מציקה.
באופן אישי אני לא מחובבות הלקים הכתומים, ובאופן אירוני משהו יותר קל לי להתמודד עם ירוק מאט מאשר עם אפרסק-סולידי.
[ולמקרה ותהיתן, זו גלדיולה והיא אכן אלגנטית]

China Glaze- 179 Limbo Bimbo
מחיר: בארץ- 55 ש"ח, בחו"ל- תלוי איפה רוכשים
* התקבל לסקירה
* לא נוסה על בעלי חיים
התחלנו את הפוסט עם אפרסק אלגנטי ומנומס, ונמשיך אותו עם לימבו-פרחה. לק בגוון ורוד-פוקסיה זועק בגימור שימרי. מסוג הלקים שדורשים צומי בכמויות, ובאופן מפתיע- גם זוכה להרבה מחמאות.
הוורוד המסנוור הזה היה קצת יותר מדי בשבילי, והחלטתי למתן אותו קצת עם חותמות פרחוניות שחורות [עזר כמו כוסות רוח למת, ועדיין גרף אינספור מחמאות].
הפורמולה של הלק דלילה, וכמו שכתבתי בעבר אני אוהבת את השילוב עם המברשת הדקה של צ'יינה. גם אחרי שתי שכבות הלק לא אטום לחלוטין, וחדות העין המשוגעות ישימו לב לפס הלבן של הציפורן.
מבחינת עמידות, מסתבר שהציפורניים שלי לא מתות על צ'יינה גלייז, אבל איכשהו דווקא הלק הזה מצליח להחזיק עלי משהו כמו 3 ימים לפני שמתחילים צ'יפים.
לא זכורה לי טראומה מיוחדת בהסרה.

אם חשבתן שאתן לכן ללכת בלי לק עם אג'נדה, כדאי שתחשבו שוב.




26 תגובות:

  1. הג'ייד נראה ממש יפה וקייצי, ולפני שהספקתי לקרוא מה כתבת חשבתי לעצמי שחבל שהוא לא יותר אטום D: את הורוד פחות אהבתי, אולי בגלל השימר הסגלגל שלו.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מניחה שאם האטימות המלאה הייתה חשובה לי מאוד, יכול להיות שהייתי מורחת קודם שכבה של לק לבן טיפקס כזה, ואז בטח התוצאה הייתה טובה יותר [אבל באמת שאין לי כוח לעשות את זה]

      מחק
  2. למרות שלקים של ג'ייד לא כל כך עושים לי את זה, מאוד אהבתי את הגוון הכתום הזה סביר להניח שהייתי נהנית ממנו (בקיצור, יבדק :). הצ'איינה קצת פחות מרגש, למרות שאני הכי טיפוס של פוקסיה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לגמרי רואה אותך עם הפוקסיה של צ'יינה :)
      היתרון של ג'ייד בעיניי שהם נותנים מגוון רחב יחסית של צבעים, הם נגישים בפארמים ובמבצעים המחירים סבבה לגמרי, ועלי הם גם עמידים שזה בכלל אחלה. יש להם צבעים משעממים ויש להם גוונים קצת יותר מרגשים.

      מחק
  3. דווקא אני אוהבת מאוד את הציינה. אם תחליטי שנמאס לך ממנו, תודיעי לי ;-)

    השבמחק
    תשובות
    1. סבבה :) אני אעדכן אותך אם יהיו התפתחויות ;)

      מחק
  4. דווקא אני אוהבת מאוד את הציינה. אם תחליטי שנמאס לך ממנו, תודיעי לי ;-)

    השבמחק
  5. יצא מדליק הכתמתם הזה, הוא חמים ונאה. הורוד, פחות בשבילי.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני עדיין בדילמה לגבי שניהם... כנראה שזה קטע של מצבי רוח אצלי, יש ימים שזה בא לי טוב ויש ימים שהם מעצבנים אותי

      מחק
  6. יש לי את המקבילה הלייפית של הג'ייד הזה (או ככה לפחות אני חושבת) ובכל פעם שאני מתפתה למרוח אותו בגלל הצבע, אני מתחרטת אח"כ בגלל המרקם. הוא בו זמנית מצליח להיות דליל, צמיגי ומשתלט, אני מאד מתקשה לשלוט בו!

    להחתמות פחות התחברתי, אבל הלק של צ'יינה גלייז מרהיב!!! וגם השם שלו קורע :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מאוד יכול להיות שיש לך את המקבילה של לייף :)
      איכשהו דווקא הפורמולה של ג'ייד סבבה לגמרי. יש יותר טובות ממנה, אבל בסה"כ היא אחלה ואני מסתדרת איתה.

      תמיד יפה לראות את ההבדלים בדעות השונות :)

      מחק
  7. שניהם חמודים אבל לא הפילו אותי, וחוץ מזה הייתי נותנת את כל הלקים הזועקים תמורת עוד קצת חורף =(

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מוכנה לתת את כל אוסף האיפור שלי בשביל חורף נורמלי :( האלרגיות מנסות להרוג אותי

      מחק
  8. לא משנה כמה אני מנסה לשים את החותמות האלה על הציפורן - לא הולך. אחותי קנתה לי בחו"ל ערכה שלמה שלא תבייש אף חובבת לקים מושבעת, אני פשוט עקומה מידי :(

    השבמחק
    תשובות
    1. יש דרך מאוד בסיסית לעבוד עם חותמות נכון, ומעבר לזה חשוב גם להשתמש בלק מתאים- כי אם הלק דליל מדי פשוט לא יראו אותו על הציפורניים, אז הלק צריך להיות ממש פיגמנטי וסמיך.
      אני רוצה מאוד להכין גם מדריך לחותמות, אני רק לא כ"כ מוצאת זמן לזה :/
      בכלמקרה, את יכולה לחפש סרטונים ביוטיוב, יש המון, רק כדי לראות את הטכניקה הבסיסית.
      את יכולה גם לקרוא את המדריך שכתבה פיצ'ה-
      http://peacha-allmyhobbies.blogspot.co.il/2013/01/blue-zebra.html

      מחק
    2. תודה רבה על התגובה!
      אכן עברתי לא מעט על סרטונים ביוטיוב, יכול מאוד להיות שאני משתמשת בלק לא טוב או שפשוט הערכה שקניתי לא מספיק איכותית.. אולי זה רק עניין של תרגול.. אם תכיני מדריך אשמח לקרוא אותו :)

      מחק
  9. הג'ייד הזה נראה כמו שילוב של שני ג'יידים אחרים שיש לי:)

    וחזרת לחותמות! הידד!

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי ככה הוא נולד, בטעות ;)

      מדי פעם אני מצליחה למצוא זמן וחשק לחותמות [אוף, בא לי עוד דיסקיות. עוצר קניות מקולל]

      מחק
  10. אהבתי מאוד את הג'ייד הזה. ללא ספק קייצי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) אכן קייצי [רק חבל שמזג האוויר דפוק]

      מחק
  11. הכתום של ג'ייד נראה יאמי! בדיוק מתאים לאביב פינת קיץ ;)

    השבמחק
  12. אתחיל מהסוף - הלק של צ'ינה גלייז - זוועת עולם.
    את הלק של ג'ייד דווקא מאוד חיבבתי, יש משהו כתום ובכל זאת מרוכך בלק הזה שמוצא חן בעיני, שהופך אותו לפחות צפוי ובכל זאת יותר מעניין. כתום איכשהו מתבקש אצלי כיותר כהה ויותר ג'לייי (כל היודים האלה בכוונה) ודווקא קרמי בהיר הופך אותו לממממ יוגורט אפרסק! וזה טוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחח את לא מתלהבת מלק ורוד בוהק? כמה מפתיע ;)
      יוגורט אפרסק! אהבתי את ההגדרה :) מבינה לגמרי למה התכוונת לגבי הג'ל ;)

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...