יום ראשון, 15 בספטמבר 2013

הבלוגרית שפחדה ללבוש שמלות

יום הולדת וראש השנה הם נקודות ציון שגורמות לנו לחשוב על מה שעברנו עד עכשיו ובעיקר על מה שלא השגנו.
יש לי בעיה עם נקודות הציון המלאכותיות האלה, מכיוון שהחיים שלנו לא עובדים במתכונת של שנים עגולות. חלק מהתהליכים קצרים עם סיפוק מידי, כשהמטרות הגדולות בדרך כלל דורשות הרבה יותר זמן מאשר שנה עגולה אחת. יותר מזה, החיים שלנו דינמיים, משתנים כל הזמן. זו לא טבלה באקסל שאפשר לסכם לכדי שורה אחת סופית.
כשאני מסתכלת לאחור אני יכולה להתמקד בשורה של כשלונות- נפרדתי מאדם שחשבתי שיהיה בן זוגי לחיים, נדחיתי מכל בתי הספר לרפואה והיום אני בכלל לא בטוחה שרפואה היא הכיוון שנכון בשבילי. נכנסתי למינוס, עליתי במשקל, חזרתי לגור עם ההורים. אם מסכמים את השורות הסופיות האלה אני יכולה להטביע FAIL!! גדול על המצח ולסגור את הבסטה. לפני כמה שנים סביר להניח שזה בדיוק מה שהייתי עושה + אכילה רגשית אובססיבית + אמבטיית רחמים עצמיים.
אישה חכמה אמרה לי פעם- החיים שלנו דומים לים, יש תקופות של גאות ויש תקופות של שפל. אותה אישה חכמה הוסיפה שיש לי את הקצב שלי, לאט ובטוח. אני משתדלת לשנן לעצמי את המסקנות היפות האלה, ולהתייחס לראש השנה בתור סיכום ביניים. עברתי המון בשנה האחרונה, היו לא מעט רגעים שרציתי לעזוב את הכול וללכת. היו גם לא מעט רגעים שהרגשתי שהחיים שלי נמצאים בדיוק במקום הנכון, כמו חתיכות פאזל שמצאו את מקומן.
ניסיתי להיות קצת יותר קלילה בשנה הזו- לדאוג פחות, להתמרמר פחות, למתן קצת את נבואות הזעם שאני כל כך אוהבת לנבא. להיות יותר ספונטנית, אם חברה טובה מתקשרת בהתרעה של שעה ומציעה לנסוע לראות גשם מטאורים- לעזוב את הכול ולהגיד כן. 
ניסיתי לאהוב את הגוף שלי יותר ולא לפסול דברים על הסף. בשנתיים האחרונות החלפתי את רוב המלתחה השחורה שלי בחולצות צבעוניות- סגול, ורוד, ירוק, כחול. שני מכשולים ענקיים עדיין ניצבו בפניי- שמלות ובגד ים. שני פריטי לבוש שלא האמנתי שאני מסוגלת ללבוש בגלל עודף המשקל שלי. על החרדה מבגדי ים עדיין לא הצלחתי להתגבר, זו משימה שאני אתמודד איתה בקיץ הבא [בתקווה...]. השנה הכרחתי את עצמי ללבוש שמלות והופתעתי לגלות שאני אוהבת את זה- זה מאוורר, לוקח שנייה וחצי להתלבש, ואני לא צריכה להיכנס לסרטים של התאמה בין המכנסיים לחולצה.
אני לא באמת מבינה באופנה ולכן כמעט ולא כותבת על הנושא, אבל אהבתי את מה שלבשתי בראש השנה ורציתי לתעד את המאורע. אני מרגישה בנוח בחלק האחורי של המצלמה, לעומת זאת אין לי מושג מה עושים כשעומדים לפניה. התמונות יצאו קצת מהוססות, ואני קיבלתי רגליים קרות, גנזתי את הפוסט והחזרתי אותו לחיים כמה וכמה פעמים עד שתפסתי את האומץ לפרסם אותו בכל זאת.

השמלה של דפנה לוינסון, מעצבת שגיליתי לפני כשנתיים ואני אוהבת מאוד. הבגדים סולידיים כמו שאני אהבת, ומחמיאים מאוד לגוף שלי. אין מצב שאני נכנסת לחנות ולא מתאהבת בחמישה פריטים שונים. המחירים לצערי דיי כבדים בכיס... חולצות עולות כ-200 שקלים לפני הנחות, ושמלות כ-300. לכן אני קונה רק במבצעי סופעונה שמגיעים ל-50% הנחה.
את הסנדלים לא כ"כ רואים, הן של חברה ישראלית בשם קריזה. לא הצלחתי למצוא אתר או עמוד פייסבוק ראוי, נתקלתי בהם במקרה בחנות נעליים, קניתי ואני מרוצה [הסנדלים כנראה קצת פחות, אני חורשת להם על הצורה].
בחרתי בלק אדום-דובדבן של ג'ייד, מס' 367 Fashion Alert [אירוני משהו בהקשר של הפוסט]
הטבעת נרכשה בגראס לפני כמה שנים [אם אני לא טועה], העגילים מאסוס [לא במלאי לפי מה שראיתי], והצמיד מהבוטיק החדש של שרית, הלוא היא ונילה סקיי [אפשר להגיע לבוטיק בתיאום מראש].
את הקו הסולידי המשכתי גם באיפור, מאחר וארוחות משפחתיות אצלנו הן דיי צנועות. רק אחרי שצילמתי את הכל קלטתי שבעצם ערבבתי פה מותגים עממיים עם מותגי יוקרה ומותגים מקצועיים... מעורר מחשבה [מחשבה קצרצרה, הייתה פה וחלפה לה מהר]
איפור פנים:
מייקאפ- Anti-Blemish של קליניק בגוון 01
סומק- מס' 02 מסדרת טרה-קוטה של ביוטיקייר
פודרה- Vronica's Blush של מאק
שפתון- מס' 383- Pink Carat מסדרת Color Riche של לוריאל
איפור עיניים:
בסיס- פריימר לעיניים Shadow Insurance של Too Faced
צלליות-  012 Endless Chocolat ו- 021 Sahara Traesure של לוריאל מסדרת Color Infaillible
תיחום עליון- עיפרון עיניים 07- intense ivy של קליניק
מסקרה-Perfect Lash של לייף בגוון 01-שחור [לפני המסקרה השתמשתי במעגל ריסים של רבלון]

כמעט סיימתי להשתפך, תחזיקו מעמד עוד שתי שורות ;)
אני אנצל שוב את ההזדמנות כדי לאחל לכן שנה טובה, שנה של הצלחות, התרגשויות והרבה הרבה אושר. תודה לכן על כל הפרגון והתגובות.



49 תגובות:

  1. נהדרת ונפלאה! כמה נעים לראות אותך גם לפני המצלמה! השמלה מושלמת, האביזרים מעולים (מי אמר ונילה סקיי ולא קיבל???) והאיפור מעולה! שנה טובה לחברתי האהובה!

    השבמחק
    תשובות
    1. שרית והבוטיק האדיר שלה!
      כמו שכתבתי לפיצ' למעלה... הפוסט הזה לא היה יוצא לאור אם לא אתן :) אז תודה ענקית על זה.
      תודה בובי :)

      מחק
  2. מקסימה! אני אוהבת לראות את הפנים שמאחורי המקלדת. כל הכבוד שזרקת את הביישנות מהחלון. Life's too short for that

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) אני עדיין לא אוהבת את הצד הזה של המצלמה ;) אבל אני שמחה שעשיתי את זה. היה שווה רק בשביל כל התגובות...

      מחק
  3. את כזאת חמודה! נעים להכיר :)
    חייבת להודות שעוד לא קראתי את הפוסט אבל הייתי חייבת להגיב ברגע שראיתי את התמונות היפות שלך!

    עוד מעט אני אשב לקרוא ואכתוב תגובה נורמאלית חח

    השבמחק
  4. את נהדרת, מקסימה ויפהפיה!!! אל תהססי שוב לחשוף קצת יותר, אם מדובר בחיצוניות ואם מדובר בפנימיות, כי ככל שאת נותנת לנו (טוב, אני אדבר בשם עצמי: לי) להכיר אותך יותר ככה אני נדהמת יותר ואוהבת יותר =)
    גם אני אהבתי את מה שלבשת ומזל שנכנס לך איזה ג'וק לפרסם את זה, ושפיצ'ה וליאן לא נתנו לרעיון להיגנז.
    נהדרת!!

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש ממש ממש כיף לי לשמוע, תודה :) באמת מזל שיש פיצ' וליאן שדחפו אותי לפרסם את הפוסט וחיזקו אותי שהוא מספיק טוב וראוי :) לא ציפיתי לכזה מבול של תגובות...
      אני מקווה שאת יודעת שהאהבה וההערכה הם הדדיים לגמרי

      מחק
  5. הזדהיתי עם כל כך הרבה מילים שכתבת. פוסט מקסים ומרגש. את נהדרת. נקודה

    השבמחק
  6. הגעתי לפה בגלל האיפור, אבל נשארתי *בגללך*. מה שהופך את הבלוג שלך למעולה הוא האופן שבו את משתפת, חושפת, חושבת. תודה רבה שאת עושה את זה, אני מזדהה עם כל כך הרבה דברים שאת כותבת, ומעריכה אותך מאד.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני כל כך שמחה לשמוע :) כשפתחתי את הבלוג הזה, כבר כתבתי בבלוג אחר, שהיה אישי לחלוטין, ובהתחלה כתבתי בשניהם במקביל ועשיתי הפרדה מוחלטת. בשלב מסוים נטשתי את הבלוג האישי, ואז הרגשתי את הצורך לכתוב בצורה אישית שוב, והחלטתי שאני רוצה להכניס את זה לכאן. אני כל כך אוהבת לכתוב על איפור, אבל אני רוצה את החותם האישי שלי :)

      מחק
  7. אהבתי את כל הלוק! השמלה פשוט מהממת! תודה רבה על השיתוף :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על המחמאות :) אני ממש שמחה לשמוע

      מחק
  8. את מקסימה !
    אני שמחה שפרסמת את הפוסט,
    הוא כל כך אמיתי ומרגש !
    ואת מעוררת השראה !

    השבמחק
    תשובות
    1. עם כאלה תגובות, אני גם שמחה שעשיתי את זה... מצחיק, דווקא החשיפה הנפשית לא קשה לי. אבל הרעיון לעמוד מול המצלמה פרונטלית לגמרי- צמרמורת וחלחלה ;)
      תודה אורלי :)

      מחק
  9. אז עכשיו קראתי ואני מגיבה בשנית :)))

    זה מקסים שאת לוקחת לעצמך את הרגעים הקטנים שבהם את כן אוהבת מה שאת עושה ואיפה שאת נמצאת ומתמקדת בהם במקום להתמקד בדברים השליליים

    אני מאוד מזדהה עם התחושה הזו שאת מתארת וגם אני מנסה לפעמים להזכיר לעצמי ליהנות מהרגע ולא לדאוג מזה שעדיין לא הגעתי ליעדים מסויימים...

    ואני אגיד שוב אפילו שכבר אמרתי - את נראית מקסים והשמלה באמת מחמיאה לך מאוד :)

    השבמחק
    תשובות
    1. המון המון המון תודה :)
      יש לי נטייה חזקה להתמקד בשלילי, אם מחכה לי משהו לא שגרתי אני בד"כ אדאג ואכניס את עצמי לסרטים, ואצפה לגרוע מכל. השנה זכיתי להכיר ולהתקרב לכמה אנשים מדהימים שגרמו לי לראות שהדרך שלי לא טובה לי. כי הרע תמיד יהיה שם, אבל אני צריכה קצת לשחרר ולבחור להסתכל על הדברים החיוביים. והאנשים האלה שם בשביל להראות לי את הדברים האלה כל פעם כשאני מתעצבנת או נכנסת לסרטים.
      ולאחרונה ממש החלטתי שאני בוחרת להתמקד בדברים הטובים, להתעצבן פחות

      מחק
  10. שיחקת אותה בענק. אכן זהו פוסט של ראש השנה, וכשמו, "ראש", זוהי תחילתה של תקופה חדשה שאת צריכה רק לקחת אותה קדימה.
    סבתא שלי, שהיתה גדולת מימדים, זכתה וקיבלה ביום מותה "מיטה וחצי" של חלקת קבר. כי לא הצליחו להכניס אותה לחלקה אחת. ומאז גיליתי שאין זה משנה מהי מידת המכנסיים אלא מה שקובע זהו הגודל של הלב.
    גם גלישה במורד כלפי מטה, היא מצב של איסוף כוחות לנסיקה כלפי מעלה. קחי את המומנט הזה לחיים והמשיכי בשלך, במה שאת מאמינה ותראי שכך יהיה.

    השבמחק
    תשובות
    1. את סיפור הסבתא אני מכירה ;) אבל אני מסכימה איתך, ולוקחת את זה עוד צעד קדימה. בסוף כולנו נגיע לאותו המקום... השאלה היא באיזה דרך נלך עד לשם.
      לפעמים הפסגה של ההר יותר מפחידה, בגלל שהיא מסמנת את הירידה שאחריה. לעומת זאת, כשנמצאים למטה כל מה שנשאר זה רק לטפס :)
      תודה מאיר, ריגשת אותי

      מחק
  11. כנות היא דבר מבורך ולמרות שהנושא אישי זה הבלוג שלך וההחלטות שלך מה וכמה לחשוף. אני חושבת שתמיכה חברתית יכולה לעזור מאוד :) במיוחד כשאת אהובה מאוד!
    אם תרצי עצות לגבי גזרות של שמלות נוספות שיכולות להתאים דברי איתי, בדיוק לומדת על כל אלו בקורס סטיילינג אישי. ואם אני לא טועה אני ראיתי אותך כבר פעמיים עם שמלות, אבל מרענן לראות אותך עם שיער פזור :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אוהבת שהבלוג הפך להיות פינה אישית שלי, בהתחלה היה לי בלוג נפרד לגמרי שהיה אישי לחלוטין, בשלב מסוים נמאס לי לכתוב בו. מדי פעם אני מכניסה כאן בקטנה גם את החיים האישיים שלי, וכל פעם אני מגלה שזה מקבל פידבק טוב. אז אני מרוצה ;)
      אני תמיד שמחה לשמוע המלצות על גזרות שיכולות להתאים לי, תודה :) ולא ידעתי שאת לוקחת קורס סטיילינג, נראה לי תפור עלייך, שיהיה המון המון בהצלחה.
      לגבי השמלות... אין לי כ"כ לאן ללבוש אותן, אז כשיש השקה אני מנצלת את זה ומגיעה עם שמלה. ולגבי השיער... איכ, הלחות והחום של תל אביב! האמת שאני צריכה להסתפר, הוא כבר ארוך ברמה לא פרקטית [אני אומרת את המשפט הזה יותר מחצי שנה]

      מחק
  12. ביג לייק! גמני מאד אוהבת את הסגנון של דפנה לוינסון. בחרת בשמלה מאד יפה, ויחד עם כל מה שצירפת אליה מאביזרים ועד איפור, יצרת לוק פשוט מקסים. יש אנשים שתמיד יהיה להם מה להגיד, אבל יש בדרך כלל הרבה יותר אנשים מפרגנים ותומכים. ולכן חשוב לדעת למי להקשיב ולסנן את השאר, אבל הכי חשוב להקשיב לעצמך. תודה על פוסט מרגש ושתהיה לך שנה נפלאה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי :)
      אני לגמרי מסכימה, רוע יש תמיד ובכל מקום. אני עדיין לומדת לסנן את זה ולהתנתק מזה. כי בת'כלס זה עניין של בחירה- אם להתמקד בחצי הכוס המלאה או חצי הכוס הריקה.
      שתהיה שנה מצוינת :)

      מחק
  13. ריגשת אותי מאוד!
    השמלה הולמת אותך מאוד ובתור "מכורת מכנסיים" אני לגמרי מבינה אותך, אבל מצד שני עם שמלה ההרגשה תמיד שונה וגם המראה נשי יותר. אהבתי את הלק והאקססוריז!
    כל הכבוד על ההשקעה ועל האומץ להיחשף וכמו שנאמר מעליי, את מעוררת השראה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אלכס, כיף לשמוע :)
      אני זוכרת אותך דווקא המון עם חצאיות, וזה כל כך יפה לך :) אני בהחלט מצטרפת להגדרה "מכורת מכנסיים", גם עכשיו לא נגמלתי באמת ;) אבל יש בשמלות משהו אחר...

      אני שמחה שהצלחתי לתת בפוסט הזה משהו מעבר לפוסטים הרגילים שלי, בטח אם הצלחתי לעורר השראה :)

      מחק
  14. מאוד ריגשת אותי גם כן!!! והכי כיף לי שאת מרוצה. השמלה באמת מוצלחת ואם תרצי אעיר לך בהזדמנות 2 הערות מה זההקטנטנות.... שרק יגבירו לך את השמחה. ג0האמת? עשית עבודה מופלאה עם האקססוריז!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי :)
      איכשהו האקססוריז מסתדים לי טוב בזמן האחרון... וגם עם הבגדים אני קצת מסתדרת יותר. והערות אני תמיד שמחה לשמוע!

      מחק
  15. מהממת ומרגשת כאחד. השמלה מחמיאה לך ואת פשוט יפיפייה!

    השבמחק
  16. ברכות על החשיפה! אני יודעת בדיוק במה זה כרוך וכמה זה יכול להיות קשה, כך שיישר כוח לך. כל עוד זה משהו שמשמח אותך ומשפר את הביטחון העצמי שלך - זה מבורך. גם להישאר מאחורי עדשת המצלמה זה בסדר, אבל העיקר להרגיש בנוח עם מה שאת עושה.
    השמלה חמודה מאד, אהבתי את הדיטייל של החלק העליון הכחלחל. מודה שאני לא כ"כ מכירה את הבגדים של דפנה לוינסון, או של מעצבות ישראליות אחרות בכלל. אני נערת מנגו המונית לצערי....

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא מצליחה למצוא במנגו כלום, בת'כלס... אבל כל אחת ומה שעובד בשבילה :)
      ואני מסכימה איתך, צריך לעשות דברים שאנחנו מרגישים איתם בנוח

      מחק
  17. איזה כיף לראות אותך מול המצלמה!! אהבתי מאד את השמלה עלייך ואת נראת מצוין! אני אישית מתה על שמלות, יותר ממכנסיים :-)שתהיה שנה מתוקה ונהדרת מלאה בשגשוג, אושר, חיוכים והצלחות :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) שונאת את הצד הזה של המצלמה, אני חייבת להודות...
      שתהיה שה מדהימה גם לך, תודה טל~ :)

      מחק
  18. איזה כיף לראות אותך כאן יפתי!! רק לאחרונה נפגשנו פנים אל פנים בפעם הראשונה והנה עכשיו אני גם זוכה לראות אותך כאן במלוא הדרך. כיף גדול! את יפיפייה מבפנים ומבחוץ, השמלה מאוד מחמיאה לך והשיער הפזור מהמם לך - את חייבת לאמץ את הלוק הזה :-) אני שמחה בשבילך שעשית את הצעד האמיץ הזה, מכאן זה נראה הכי טבעי בעולם אבל לאור מה שכתבת אני מאושרת לדעת שבסופו של דבר החלטת "לעשות את זה" ולפרסם את הפוסט. את מעוררת השראה ואני ממש מקווה לראות אותך כאן עם עוד הרבה אאוטפיטים ולוקים.
    שתהיה לך שנה מדהימה שבה כל מה שתרצי יתגשם!
    אוהבת המון <3
    נשיקות וחיבוקים!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע ממך שזה נראה טבעי :) כשעבדתי על הפוסט חשבתי עלייך, אני עדיין לא מבינה איך יש לך את האומץ והיכולת לעמוד כל פעם מחדש מול המצלמה ולצלם עשרות תמונות ;) אני צילמתי 5 והתייאשתי לגמרי.
      לגבי השיער- הוא כבר ארוך לי מדי ומציק לי, אני צריכה להסתפר למשהו נורמלי ואז להסתובב יותר עם פזור :)
      חוץ מזה... אני כל כך שמחה שהכרתי אותך, והיה לי כל כך כיף לפגוש אותך סופסוף :) שתהיה שנה מדהימה!

      מחק
  19. את יפייפיה! אני חושבת שמעבר לאיפור וכל מה שמסביב , הבלוג הזה מוציא ממך מדי פעם פוסטים כל כך מיוחדים , כנים , אמיתיים ומעוררי הזדהות. תמשיכי להראות לעולם מי זאת אלטר!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע, המון המון תודה :) אני שמחה שיש לפוסט הזה אפקט חיובי, מדהים איך משהו שהרגשתי כל כך חסרת ביטחון לגביו מצליח...

      מחק
  20. מקסים! תמשיכי עם פוסטים כאלה :)
    אגב, אני מאוד אוהבת שמלות, אבל לא לובשת אותן אף פעם. על אחרות זה תמיד נראה לי יפה יותר מאשר עליי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אשתדל ;) תודה רבה :)
      אם את אוהבת שמלות אני בטוחה שתצליחי למצוא שמלה שתהיה לך יפה. לוקח זמן להבין איזה גזרה מתאימה, אני למשל עדיין לא מצליחה לקנות חצאיות... לא הצלחתי להבין מה מתאים לי. אבל אל תתייאשי!

      מחק
  21. אתחיל ואומר - את מקסימה!

    כל הכבוד על הפוסט הזה! לא קל להסתכל אחורה במראה ולא לשים את התווית FAIL על הכל.. בטח כשמרגישים שהיו לא מעט נקודות שמה לעשות, באופן נקודתי לא היו מוצלחות כ"כ... ;) אני חושבת שהשנה הזו וקודמתה אצלי גם בהחלט יכלו (באופן נקודתי..) לקבל את התווית הזו.
    אני משערת שצריך לחשוב בתהליכים או בגדול יותר. לחשוב מה בכל זאת למדנו, על עצמנו, על מה מתאים לנו, על מה לא מתאים לנו. על לאן אנחנו רוצים "ללכת" מכאן.

    נורא קשה ליישם את זה, אבל אני תמיד משתדלת לומר לעצמי שאין דבר כזה "חוויות רעות" או "חוויות שחבל שחווינו" כי כל חוויה היא משהו שאנחנו מכניסים לארסנל ההתנסויות שלנו, וכיוון שאנחנו לא באמת לומדים מניסיונם של אחרים, זאת הזדמנות בשבילנו ללמוד מעצמנו.
    א
    ני חפרנית נוראית, כך שברור שבמצבים כאלה שאפשר לנתח ולחפור "מה יצא לנו מזה" אני לחלוטין שם :)
    למרות שאני שמחה לגלות שלאור כל מה שקרה בנגיד שנה וחצי האחרונים, המסקנה שלי היא מאוד פשוטה - אני רוצה לנוח, אני רוצה להנות, לחייך, לעשות דברים שעושים לי טוב, לסגור התחייבויות שלי ולא ממש להתחייב להרבה דברים נוספים אלא אם כן הם אלי. אם הזכרת את עניין המשקל, אז אצלי לפחות עם זה שאני לא רוצה להתחייב ממש לדיאטה, אני רוצה להתחייב לאורח חיים יותר בריא בשבילי.

    אני יודעת שאת במצב שונה משלי, שאת לא יכולה (טוב, אולי טכנית כן..) להגיד "עכשיו שנה חופש". אבל אולי את כן יכולה להגיד לעצמך - אוקי, הבנתי איך הדברים הולכים, ועכשיו אני מוכנה למה שהולך לקרות, ואני יכולה לשבת עם עצמי ולחשוב איך אני יכולה לשפר את זה כך ששנה הבאה זה לא יהיה "כזה גרוע" . הנחיתה הזו לתוך הלימודים והעומסים, אני משערת, הביאה להרבה לחץ בלתי צפוי. אז אולי עכשיו כשאת יודעת מה מצופה ממך, מה הזמן שיש לך ומה הדברים שלוקחים לך יותר זמן / פחות זמן את יכולה לשבת עם עצמך ולערוך לך את הזמן נכון כשמתחיל הסמסטר ומתחילות הדרישות הבלתי סבירות של כל הקורסים...

    וכמובן שאני לא יכולה שלא להתייחס לתמונות ועניין השמלה :)
    דבר ראשון השמלה יפיפיה ומחמיאה לך מאוד!!! אהבתי!!!
    רואים בהבעה שלך בתמונה כמה שאת מהוססת ומרגישה לא בטוחה. ואני מקווה שכשאת מסתכלת על התמונות האלה ועל התגובות מסביב את מבינה שהדבר היחיד שחסר בתמונות האלה הוא החיוך שלך.

    הדבר היחידי שעליה במשקל אומרת זה שעלית במשקל. זה הכל. מבחינת בגדים, זה תמיד עניין של למצוא מה מתאים לך. גם אם היית גפרור לא הכל היה נראה עליך טוב. נגיד ככה, השמלה הזאת היתה *מאוד* לא מחמיאה לך אם היית ממש רזה.

    אני לא מבינה שום דבר באופנה. תמיד אני אומרת את זה. ובעיני למצוא מה מחמיא לנו בכלל לא קשור לאופנה אלא להבין איך הגוף שלנו בנוי בדומה/שונה לאחרות ומה אפשר "לעשות עם זה"..

    אישית, לאחרונה אני מאוד אוהבת שמלות וטוניקות (בעיקר מהסוג הפשוט והיומיומי). למה? גם בגלל שזה הכי פשוט וקל "לזרוק" עליך. וזה גם פריט נוח לשתי עונות (כל מה שצריך להוסיף זה גרביון ואולי עליונית או גופיית בייסיק מתחת). דווקא שמלה הרבה פעמים מטשטשת את מה שאנחנו רוצות לטשטש ומדגישה מה שאנחנו אוהבות בעצמנו ורוצות שיהיה נוכח. זה הכל עניין של תפיסה וחוויה.

    בנוגע לבגדי ים. אני בגישה של "על הזין של..." אם אני בים, אני בבגד ים, למי שלא טוב לו עם מה שהוא רואה - שלא יסתכל!!! מי שנחמד לו מוזמן להסתכל (אבל שיעשה את זה בנימוס, תודה! :P) בפעם הבאה שאת הולכת לים תעשי ניסוי קצר ותסתכלי מסביב. את תראי המון נשים (וגברים) מסביבך, ושימי לב שהרוב הכולל שלהן לא יהיו דוגמניות צמרת, אלא נשים כמוני וכמוך. אז למה את צריכה להראות "מושלמת" בבגד ים?
    אבל אם את מרגישה ממש לא בנוח, את יכולה להשאיל את אריק. עלי (!) כשאת מסתובבת איתו, אף אחד לא שם לב אליך ואת יכולה ללבוש או לא ללבוש מה שאת רוצה חחחח

    יש בהחלט רגעים שלא נוח לי עם הגוף שלי ואני מרגישה קצת אהם כזה.. הרבה פעמים כשאני רואה תמונות מצולמות שלי אני חושבת לעצמי ששמנתי, שדברים מסוימים לא מחמיאים לי או נגיד אחרת, מראים מה שהייתי מעדיפה שלא יהיה וכו'. אבל בסופו של דבר זה מה יש את יודעת.. אם לא טוב לנו שם עד כדי כך אז יאללה לסגור את הפה ולא לאכול ;) אבל אם בסופו של דבר נוח לנו במצב הזה ואנחנו לא רוצות או יכולות לעשות כרגע שינוי אז אנחנו צריכות לקב ל את זה ולחיות עם זה בחיוך. יש כ"כ הרבה דברים בחיים שלנו שהם סוג של נתון שבעייתי לשנות ואנחנו חיים איתם. אז למה עם המשקל שלנו יש לנו כאלה אישיוז?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם בגישה שאפשר ללמוד מכל דבר, ובת'כלס כל דבר שחוויתי עד היום הוא זה שעיצב אותי להיות מי שאני :) ועדיין קל מאוד לברוח לרחמים עצמיים או להגדרה של "כישלון!"
      אני מאמינה שהשנה תהיה קלה לי יותר, אולי העומס בלימודים או הרמה שלהם יהיו גבוהים יותר, אבל אני כבר יודעת מה מצפה לי, אני יודעת איפה נקודות החולשה שלי ואיפה אני יכולה לחזק את עצמי.
      אני אוהבת מאוד את הגישה שלך שעלייה במשקל היא רק עלייה במשקל ולא יותר. ואני מאוד מתחברת לזה שצריך להכיר את הגוף שלנו, לדעת מה מתאים לו, ולהפיק מזה את המיטב :)

      להסתובב עם כלב דני ענק בהחלט פותר הרבה דילמות בחיים ;)

      מחק
    2. אני שמחה שאת בגישה חיובית לגבי השנה החדשה :)

      תראי, טכנית עליה במשקל יכולה לכוון גם לכיוון אורח חיים פחות בריא שיש לזה עוד משמעויות מן הסתם.. אבל עבור רובינו העליה במשקל היא בטווח שהוא יחסית סביר אז לא צריך לקחת את זה כ"כ קשה. אנחנו לוקחות את זה קשה רק בגלל שזה עניין של "אופנה".


      ולגבי אריק, זה פשוט מדהים מחדש כמה תשומת לב הוא מושך. עכשיו יצאתי איתו ועם ניקי לטייל. אנשים לא רואים אותה בכלל (והיא הבהירה והוא הכהה ועכשיו 23 בלילה :P) אנשים פשוט נפעמים מאיך שהוא נראה, מהגודל שלו ואני כולי ג'יפה מהמכון מיוזעת וכאלה.. אבל מי רואה אותי? רק אריק חשוב.. :P

      מחק
  22. ליהי את כל כך מקסימה ומרגשת!! כל הכבוד על האומץ וההשקעה! שמחתי גם לפגוש אותך פנים אל פנים ואני חושבת ששמלות מאוד הולמות אותך ♥
    כיף לקרוא אותך ולהיות כאן תמיד! ואהבתי מאוד את הפוסט עם הפירוט והצילומים. אשמח לקרוא עוד כאלה בהמשך :)
    מאחלת לך שנה נפלאה ומוצלחת מכל הבחינות. נשיקות וחיבוקים!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה מקסימה! :) המון המון תודה. גם לי היה כיף מאוד לפגוש אותך סופסוף, ולהכיר בלוגרית שאני אוהבת ומעריכה.
      ותודה על המחמאות, אני לא יודעת כמה זמן יקח עד שיהיה לי אומץ להצטלם ככה שוב... אבל אני אשתדל ;)

      מחק
  23. את מקסימה! ונראית מעולה בשמלה ובכלל ולייק על שם הבלוג הקורע! (:

    השבמחק
  24. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  25. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...