יום שישי, 7 בספטמבר 2012

הגרלה זוגית :)

אני גאה ומתרגשת להכריז על ההגרלה הראשונה בבלוג. מעבר להיותה ההגרלה הראשונה, היא מיוחדת גם בגלל שהיא מפרגנת לבני הזוג שלכן [לפחות עכשיו הם לא יוכלו לטעון שהם רק סובלים מהתחביב היקר שלכן].

הזוכה בהגרלה תקבל שני בשמים:

הבושם החדש לאישה מבית נינה ריצ'י- Mademoiselle Ricci

והבושם החדש לגבר- 007 James Bond


מכיוון ואני לא באמת יודעת לכתוב על בשמים, אני אשאיר את זה לאלה שמבינים קצת יותר. על הבושם של ג'יימס בונד אפשר לקרוא אצל בושמולוגית, ועל מדמואזל ריצ'י תוכלו לקרוא כאן.

** שני הבשמים חדשים לגמרי, כמובן, ונפתחו רק לצורך הצילומים לפוסט.
** גילוי נאות- הבשמים התקבלו מהחברה.

תודה רבה לכל הנרשמות! ההגרלה סגורה. אני אכריז על הזוכה עד יום שבת ה-22.8.12, והזוכה תצטרך ליצור איתי קשר עד ה-29.9.12 כדי לתאם את המשלוח. במידה וזה לא יקרה, אני אגריל שוב בין הנרשמות האחרות.
הזוכה תקבל לידיה את שני הבשמים המדהימים האלה, והיא תוכל להתפנק ולפנק את בן הזוג שלה. מאחר וחלקנו לא כ"כ בקטע של מערכת יחסים כרגע [למשל, אני] וההגרלה לא בהכרח מתאימה לכולן, הזוכה תוכל לבחור אם היא רוצה לקבל לידיה את שני הבשמים או רק אחד מהם. במידה והיא תחליט לקחת רק אחד, אני אגריל שוב מבין כל הנרשמות והזוכה השנייה תקבל את הבושם השני.
הבשמים ישלחו רק לכתובת בארץ.

איך משתתפים בהגרלה?
כדי להיכנס להגרלה עליכן לבצע שלושה צעדים פשוטים שהם חובה, ותוכלו לעשות גם את השלב הרביעי שהוא בונוס. ההרשמה היא דרך האפליקציה שתופיע בסוף הפוסט.
1. הרשמה כמנויות לבלוג- חובה להירשם כמנויות לקבלת עדכונים במייל. אם אתן כבר רשומות אין צורך לעשות זאת שוב, רק תוודאו שאתן נרשמות להגרלה עם אותה כתובת מייל.
2. השארת תגובה לפוסט- חובה להשאיר תגובה לפוסט הזה [תגובות לפוסטים אחרים לא יחשבו]. זה לא חייב להיות משהו מתוכחם, אבל אני אשמח לשמוע מכן מה הכי מעניין אתכן לקרוא ואיזה פוסטים תרצו שאעלה בהמשך.
3. להיות חברות בעמוד הפייסבוק של הבלוג- ניתן להצטרף דרך האפליקציה של התחרות או דרך הקישור בצד שמאל למעלה.
עדכון קטן- יש בעיה להצטרף לעמוד דרך האפליקציה, לכן צריך להיכנס לפייסבוק בנפרד, להציע לי חברות ואז לסמן באפליקציה שזה בוצע.
4. לפרסם את ההגרלה בעמוד הפייסבוק שלכן או בבלוג שלכן- לא חובה, אבל זה יתן לכן עוד שתי נקודות בונוס.

בסוף הפוסט תמצאו אפליקציה חביבה דרכה נרשמים ומבצעים את כל הפעולות בקלות. רק מי שתשלים את ההרשמה תוכל להשתתף בהגרלה.
אם אתן נתקלות בבעיות בהרשמה תרגישו חופשי ליצור איתי קשר, עדיף דרך הפייסבוק או לכתובת המייל שלי- lonelywolf3@walla.co.il [אין צורך להציף אותי במיילים ובקשות לזכות, מכיוון שההגרלה היא רנדומלית ואטומטית].

a Rafflecopter giveaway

בהצלחה לכל המשתתפות!



104 תגובות:

  1. וואו אחלה הגרלה עשיתי את הכל ,ואני הולכת לפרסם גם את ההגרלה :)
    אני אוהבת שאת מצלמת את האיפור שלך ושאת נותנת ביקורת למוצרי איפור ולקים :)

    השבמחק
  2. יאא הגרלה שווה , אני אשמח אם אזכה ואעניק גם לחבר מתנה:)
    ליטל
    LITALURI@GMAIL.COM

    השבמחק
  3. מזל טוב להגרלה הראשונה!
    בתור חולת צלליות אשמח לקרוא פוסטים על... צלליות, למרבה ההפתעה.

    השבמחק
  4. יש בעיה בכפתור הלייק דרך פונקציית ההגרלה. אכנס לדף שלך.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה שהערת את תשומת ליבי, בדקתי את זה ומשום מה אני לא מצליחה לסדר את זה, בכל מקרה הוספתי עדכון בפוסט שמי שיש לה בעיה פשוט צריכה לבקש חברות ידנית ואז לאשר באפליקציה שהיא עשתה את זה

      מחק
  5. מזל טוב להגרלה הראשונה, רעיון מצוין! :)

    השבמחק
  6. איזה כיף! הגרלה ראשונה!!! שמחה להשתתף בה! :)

    השבמחק
  7. סופשבוע נעים! ותודה על רעיון ההגרלה

    השבמחק
  8. יאיי נרשמתי!
    (לאחר שהסתבכתי קשות)

    מזל טוב על ההגרלה ובהצלחה לכולן:)

    השבמחק
    תשובות
    1. וזה המייל שלי:
      zoemet@gmail.com

      מחק
  9. אני עשיתי את כל השלבים, אמן שאני יזכה! :)

    השבמחק
  10. הגרלה שווה! נקווה שנזכה:))

    השבמחק
  11. אשמח להשתתף בהגרלה המבושמת ולפנק גם את חבר שלי , שיהיה בהצלחה :)
    והייתי רוצה שיהיו פוסטים על קניות והתחדשויות וגם על מוצרים שלא אהבת.
    תודה , עדי תשובה :)

    השבמחק
  12. הגרלה נהדרת. עשיתי את כל השלבים!
    מקווה לראות פוסטים שמתמקדים כל פעם בחברת איפור אחרת
    בהצלחה לכולן!
    רוית
    ravit-bs@hotmail.com

    השבמחק
  13. ליהי! כל הכבוד על ההגרלה הראשונה, גאה להשתתף בה:-)

    השבמחק
  14. הייי אשמח לראות פוסט על איך להתאפר כשאת מרכיבה משקפיים...
    עירית iritosh16@walla.co.il

    השבמחק
    תשובות
    1. אני רואה שזה נושא מבוקש, זה בהחלט בתכנון :) התחלתי לעבוד עליו ואני מקווה לפרסם אותו בקרוב.

      מחק
  15. היי,
    בשעה טובה על ההגרלה החדשה. שמחה להשתתף.
    אשמח לקרוא עוד על צלליות.

    השבמחק
  16. 1. עשיתי, ומקווה שזה בסדר, כי כל פעם שנרשמתי כתוב היה לי שאני כבר רשומה ]You are already listed on the mailing list of מי הזיז את הפצירה], וכל פעם שלחצתי על הלינק במייל הוא כתב שהוא לא מוצא תלינק [FeedBurner could not find the subscription]- אז אני מניחה שזה איזה באג במערכת ואני רשומה [בערך 10 פעמים ;)]
    2. אני מקווה שתגובה בסגנון: תפתיעי אותנו, תתקבל בברכה
    3. שלחתי בקשת חברות- נא לאשר! ;)
    4. עשיתי SHARE להגרלה בפייס שלי
    תודה בהצלחה ושנה טובה ומטופחת לכולנו :)

    השבמחק
  17. הגרלה מקסימה, ובמיוחד כיף לפני ראש השנה :-)
    אני אהבתי פוסטים שהם חוות דעות על מוצרים, אשמח אם תפרסמי עוד.

    השבמחק
  18. מזל טוב על ההגרלה הראשונה! שתביא איתה עוד המון הגרלות שוות כאלה :)
    הייתי רוצה לקרוא על מוצרים שממש לא אהבת. ככה אני, שלילית!
    כמובן שחלקתי את ההגרלה בפייסבוק, היא מצוינת!

    השבמחק
  19. יאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!! D:
    אתתתת לא מבינה כמה אתתתת תעזרי לי אם אני אקבללל את הבשמים לידיייםםם שלי!! D:
    ב-2.10 יש לי חודשיים עם החבר שלי (יאי!) והוא די עשיר והוא נותן לי מתנות די יקרות ואני רוצה גם לתת לו מתנה יחסית יקרה,
    אבל... בואי פשוט נגיד שאין לי את הכסף הדרוש לזה, וזה הגיע למצב שכבר לא ממש נעים לי :\
    אני יודעת שמניפולציות לא יעזרו אבל עדיין אני חייבת לקבבבל את שם! את לא מבינה כמה את פשוט תעזרי לי! D:
    חיייבת, פשוט חייייבת ):

    av_e@walla.com
    מקווה לזכות..

    השבמחק
  20. מזל טוב על ההגרלה הראשונה!
    אשמח לקרוא על מוצרי עלות מול תועלת, פחות על היי אנד (לאו דווקא מוצרים זולים, פשוט מוצרים שלדעתך הם ממש טובים במחיר הכי משתלם).
    elinor.benchimol@gmail.com

    השבמחק
  21. טוב, אני כבר רשומה בבלוג ובפייסבוק, אז אשאיר תגובה על מה שהייתי רוצה שיהיו בפוסטים הבאים (למרות שבפוסט הקודם כבר אמרתי זאת).
    אני אוהבת סקירות של מוצרי טיפוח וקוסמטיקה (כמובן שעדיף שהמוצרים לא יהיו בעלות של חצי משכורת), הגרלות (מזל טוב על ההגרלה הראשונה!), וטוטוריאלים אם אפשר :)

    ואשמח אם תעשי פוסט גם על איפור עיניים לבעלות משקפיים (כמו ששמתי לב, אנחנו חולקות נתונים דומים - משקפיים וצבע עיניים חום) אך שהאיפור יהיה ליומיום וקליל ולא כבד (לא המון צלליות במגוון צבעים).

    meytar.levit@gmail.com

    השבמחק
  22. כיף!!! כמובן שעוד יותר כיף יהיה אם אזכה...אני מאוד אהבתי את הפוסט האישי לאחרונה, וגם הסקירות שלך מעניינות - בעיקר הביקורות הציניות...משעשעות אותי.izharuthie@gmail.com

    השבמחק
  23. איזה כיףףףףףף מתה על הגרלות :]
    שנה טובה ומתוקה 3>

    השבמחק
  24. איזה כיף, הגרלה.
    אולי הפעם אני אזכה.

    השבמחק
  25. הי
    שנה טובה
    תודה רבה על הגרלה
    מיוחדת ומפנקת גם לבן זוג.
    שנה מיוחדת מתוקה ויפה.
    sivangu1@walla.com

    השבמחק
  26. היי, אשמח להשתתף בהגרלה

    אשמח לסקירות על מוצרי טיפוח שאהבת ומוצרי טיפוח שממש לא אהבת.

    השבמחק
  27. אני בעד פוסטים של סקירות וחוות דעת על מוצרים ואיפורים (MAKE UP OF THE DAY) שאת עושה! :)
    אה כן, ומזל טוב על ההגרלה הראשונה!

    השבמחק
  28. הו, איזו הגרלה נחמדת! אשמח מאוד אם נתן יוכל להתחדש בבושם חדש ועל הדרך להתפנק בבושם בעצמי. אחלה רעיון להגרלה ראשונה.
    נרשמתי כמנויה וגם שיתפתי בפייסבוק.

    השבמחק
  29. אני לא ממש מבינה איך אני מגיבה דרך הפייסבוק פה ..אז שמתי את השם המלא שלי בעברית וכתובת הפייסבוק...אבל רציתי להגיד שממש נחמד מצדך לעשות הגרלה ורציתי לדעת אם את קונה את הבשמים או מקבלת אותם בתור סקירה? רק לידע כללי אני חדשה בזה. בכל מקרה אם זה פולשני מדי אני מתנצלת ובהצלחה בהכל!

    השבמחק
    תשובות
    1. היי טל
      לגבי הפייסבוק- יש בעיה עם האפליקציה ולכן צריך להצטרף לפייסבוק ידנית. בצד שמאל למעלה תמצאי קישור לעמוד הפייסבוק שלי, את נכנסת דרכו ופשוט מציעה לי חברות, ואני אאשר אותך. אחרי זה את חוזרת לעמוד של ההגרלה ומסמנת שם שהצטרפת גם בפייסבוק וזה קולט את זה.

      לגבי הבשמים- כמו שציינתי גם על גבי הפוסט, הם התקבלו מהיח"צ. באופן כללי אם לא כתוב כלום זה מוצר שאני קניתי מכספי, אם קיבלתי את המוצר אני אציין זאת.
      לצערי הרב עד מאוד אין לי את היכולת הכלכלית להשקיע במוצרים להגרלות, הלוואי ויום אחד זה יתאפשר, יש לי בראש איזה מיליון מוצרים שהייתי שמחה לקנות ולפנק בהן את הקורות המקסימות שלי

      מחק
  30. איזה הגרלה מגניבה:) בעלי בטוח ישמח לקבל בושם במתנה:)

    השבמחק
  31. איזו הגרלה נחמדה! אולי סוף סוף האיש יבין למה אני קוראת בלוגים על אופנה :)
    עשיתי הכל ושיהיה סופ"ש מצוין!

    השבמחק
  32. הגרלה מעוווווולה !! D:
    שלחתי לך איימל שתאשרי לי את ההרשמה כי יש בעיהה.. .D:
    האיימל שלי - vika1610@walla.com

    השבמחק
    תשובות
    1. היי ויקה :)
      ראיתי את המייל ובדיוק עניתי לך, בשביל לאשר את ההרשמה את צריכה להיכנס למייל שקיבלת וללחוץ על הקישור, האישור הוא רק משהו שאת יכולה לעשות ולא אני :)
      זה נועד למנוע מצב שבו מישהו יכניס את הכתובת שלך בלי שתדעי וכאלה.

      מחק
  33. חבר שלי ישמח לזכות=] גם אני אהנה=]

    תודה על השיתוף!

    השבמחק
  34. פורסם באתר פרסים ברשת-בהצלחה לכולם http://prasim.blogspot.co.il/2012/09/blog-post_3848.html

    השבמחק
  35. הגרלה שווה :) יהיה כייף לזכות בבושם:)
    עשיתי לייק ונרשמתי כעוקבת :)

    השבמחק
  36. מזל טוב על ההגרלה, אני משתתפת, שיהיה בהצלחה לכולן;)

    השבמחק
    תשובות
    1. ניסיתי להגיב ולשים קישור לבלוג שלי, לא הלך.
      http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=469779

      מחק
    2. תודה רבה על הפרסום בבלוג :)

      בתוך האפליקציה של התחרות את צריכה להשלים את כל השלבים, אני לא יכולה לסמן בשבילך שעשית את זה [אם סימנת גם שם שעשית הכול- אז הכול בסדר, אין צורך לסמן שוב]

      מחק
  37. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  38. טוב זה שאני מתחברת לפוסטים שלך בצורה נפשית זה לא חדש, את טיפוס זורם וקליל אבל עדיין רציני ומתון ומחושב זה די חשוב לדעתי כשיש בלוג,

    האמת הייתי רוצה לראות יותר סקירות של מוצרים בעתיד בכל מה שקשור לאיפור יותר מאשר טיפוח למרות שגם בגזרת הטיפוח זה יהיה מעולה, עשיתי הכל אני רשומה מזמן(אם לא איך הייתי מקבלת את הפוסט הזה ואחרים ;)) ושיתפתי כמובן בפייסבוק, והגבתי, כן, האמת שזה בא בדיוק בזמן כזה כי לאבא שלי יש יום הולדת בסוף החודש(29) ושנים שאני רוצה לרכוש לו בושם אבל לא יודעת יש לו טעם מסובך מדי וגם הוא תמיד לא ממש משתף פעולה ולא רוצה לספק מידע, השנה החלטתי לרכוש לו את הבושם האהוב עליו וזהו! לסגור עיניין, אבל ההגרלה הזו יכולה לסגור שני מעגלים אני וגם אבא, בהצלחה לכולן ותמשיכי לכתוב פוסטים נהדרים כמו תמיד :))

    מייל:abcdefgh220@walla.com, בהתחלה הגבתי תגובה ומחקתי כי היא הייתה לא במייל שנרשמתי דרכו, אז עכשיו הגבתי עם המייל שנרשמתי דרכו:)

    השבמחק
  39. בהצלחה! אני גם נרשמתי

    השבמחק
  40. מזל טוב ובהצלחה, אשמח אם תעשי סקירות על מייקאפים עמידים, תודה :)

    השבמחק
  41. מזל טוב ובהצלחה, אשמח אם תעשי סקירות על מייקאפים עמידים, תודה :)
    המייל שלי שנרשמתי דרכו : akhate07@campus.haifa.ac.il

    השבמחק
  42. מאחלת לכולן בהצלחה- אני אהבתי את הבשמים וממליצה לכולן!
    אלטר אני משתפת כדי שאף אחת לא תפספס...

    השבמחק
  43. איזה הגרלה מגניבה!!!
    אשמח לזכות.. :))

    בלוג מגניב ממש

    השבמחק
  44. איזה כיף! הגרלה! :)
    מיד הולכת לשתף :)

    השבמחק
  45. הגרלה ממש שווה!!
    אני אשמח לקרוא דווקא על מוצרים שלא אהבת..
    מוצר נוסף הוא מעגל ריסים שאני פשוט לא מוצאת אחד טוב בארץ :(
    נרשמתי לכל השלבים ואנחנו גם חברות בפייס וגם שיתפתי את הפוסט.
    בהצלחה לכולן!!
    ester_biderman@walla.co.il

    השבמחק
  46. בהצלחה לכולן בהגרלה!!! שווה בהחלט ;-)

    השבמחק
  47. הכי מעניינות אותי סקירות על דברים שאי אפשר להשיג בארץ, כל מיני איפורים מגניבים וצבעוניים...
    ולקים בעיקר.

    אבל חשוב שיהיה קישור לרכישה חו"לית. כן? :)

    קורל
    koralvas@mail.tau.ac.il

    השבמחק
  48. הגרלה שווה (:
    lior333222@walla.co.il

    שיתפתי בבלוג שלי בישראבלוג (:

    השבמחק
  49. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  50. טוב, לקחו לי כמה דקות להבין את נושא האפליקציה ולכן התגובה המחוקה למעלה... סורי...
    הגרלה שווה ביותר, בעלי בטח ישמח שסוף סוף יוצא לו משהו.... :-)
    אני אשמח לראות בבלוג סקירות, וגם רעיונות לאיפור יום יומי.

    בהצלחה לכולן

    השבמחק
  51. היי !!!
    אני האמת קוראת שלך בישרא , אבל מי אני שאני אוותר על הגרלה כזאת שווה ? חחחחח
    טוב נירשמתי פה (מקווה שעשיתי את זה נכוןXD) ונחקה ניראה (:

    ובקשר לעדכונים בבלוג - הייתי ממש שמחה אם היית עושה סיקורים על איפור יותר זול לפעמים XD כולי חיילת מסכנה עם תקציב של 350 שקל לחיות , אשמח על עידכונים על עיפור זול וטוב (לא מפסיקה להאמין שבאמת יש כזה ) .

    בהצלחה לכולן !!! sasha0123@walla.co.il

    השבמחק
  52. איזה כיף! מזל טוב על ההגרלה הראשונה!
    אני זוכרת אותך עוד מישראבלוג, נמחקה לי רשימת הקבועים וממש לפני כמה ימים מצאתי אותך שוב!

    אגב, צריך לכתוב את כתובת המייל בשביל להכנס להגרלה, או פשוט להגיב?

    השבמחק
    תשובות
    1. ברוך שובך :)

      בשביל להשתתף בהגרלה צריך לעקוב אחרי ההוראות שכתבתי בפוסט עצמו.
      בסוף הפוסט יש אפליקציה שדרכה נרשמים, צריך למלא שם את כל השלבים.

      מחק
    2. מילאתי את כל ההוראות. זהו? האפליקציה רושמת אותי אוטומטית? נחמד :)

      מחק
    3. האפליקציה לא יודעת לזהות אם רק נרשמת כמנויה וכו', את צריכה לבצע את זה וגם להירשם באפליקציה עצמה ולסמן שביצעת את הדברים

      מחק
  53. אשמח שתכתבי סקירות על מוצרי טיפוח. הגרלה שווה מאוד! שיהיה בהצלחה לכולן

    השבמחק
  54. הגרלה שווה במיוחד, אהבתי את הבלוג. :)

    inbar.levi2@mail.huji.ac.il

    השבמחק
  55. יותר מאשמח לשמוע על איפור .בימים אלו התחלתי קצת להתאפר. ובא לי להשקיע יותר בעצמי. בראש השנה 17.9 יום נישואין שלנו 28 שנה. אמאל'ה! וזו בדיוק ההפתעה -צמד הבשמים. תודה ושבוע מקסים. yafiti3@walla.co.il

    השבמחק
  56. הגרלה שווה!

    אני מאוד אוהבת לקרוא את הסקירות שלך, ולכן אשמח לקרוא עוד כאלו

    השבמחק
  57. איזו הגרלה שווה! אשמח להשתתף:)
    המייל שלי- taz_659@yahoo.com

    השבמחק
  58. אשמח להשתתף בהגרלה, האימייל שלי הוא yuru1234@walla.com
    ואשמח לראות עוד סקירות שלך למוצרים ואיפה אפשר לקנות מברשות איפור במחיר זול

    השבמחק
  59. איזה כיף יהיה לזכות :) annap83@gmail.com

    השבמחק
  60. אשמח להשתתף בהגרלה , אוהבת את הבלוג שלך !!!

    השבמחק
  61. אשמח להשתתף בהגרלה :)

    השבמחק
  62. הגרלה שווה!
    המייל שלי: alxsorokin@gmail.com

    השבמחק
  63. איך בא לי לפנק את חבר שלי בבושם כי בדיוק נגמר לו + אנחנו חוגגים שנתיים מדהימות של זוגיות.

    morikaa@Walla.co.il

    השבמחק
  64. תודה על ההגרלה המגניבה :)
    אשמח לקרוא על סוגי איפורים שונים, למשל לאירועים, ליציאות, ליומיום ועוד.
    שיתפתי בפייסבוק.
    המייל שלי הוא irapoliak2438@gmail.com

    השבמחק
  65. איזה כיף! הגרלה שווה ביותר אולי סוף סוף הצד השני יפסיק לקטר!
    daniellaoc@gmail.com

    השבמחק
  66. איזה כיף , אני מאוד מקוו לזכות :)

    השבמחק
  67. אשמח מאוד בהצלחה שיהיה לי :)
    mor-le@inter.net.il

    השבמחק
  68. אחלה הגרלה! lenka151@gmail.com

    השבמחק
  69. היי, הכי אני אשמח לטוטוריאלס, וכמובן ביקורות על איפור!!!
    alawolfin@gmail.com

    השבמחק
  70. הכי אוהבת ביקורות על מוצרים!!!
    את פשוט חמודה!

    השבמחק
  71. הגרלה כיפית, הלוואי ואזכה! אני ממש רוצה את הבושם החדש של נינה ריצ'י... :) אני אוהבת לקרוא את הבלוג שלך, ועוקבת אחריו כבר זמן מה. נרשמתי, הגבתי, שיתפתי, עשיתי הכל, עכשיו נותר רק לחכות ולקוות שגם אזכה! תמשיכי לכתוב, אני ועוד רבים בהחלט נהנים לקרוא...

    רעות
    reutdominits@gmail.com

    השבמחק
  72. אשמח לזכות, זה בהחלט יהיה נחמד!
    הדר
    hadar.m@hotmail.com

    השבמחק
  73. היי אשמח לזכות :)
    אני אשמח לקרוא פוסטים על מוצרי איפור, אני מאוד אוהבת איפור..
    בהצלחה לכולם :)
    המייל שלי inbalelihav@walla.com

    השבמחק
  74. אני תמיד שמחה לראות פוסטים על איפור, טוטוריאלס, איפור היום, סקירות, שימושים מקוריים, ובכלליות כל פוסט שיעורר השראה =)

    השבמחק
  75. קודם כל שתהיה שנה נפלאה. אשמח כמובן לראות פוסטים על איפור וטוטריאלס.

    השבמחק
  76. מזל טוב וברכות לרגל ההגרלה הראשונה ...גם כן שנה טובה ומתוקה !!!
    אשמח להשתתף בהגרלה כמובן..וביצעתי את המתבקש ואף שיתפתי בפייסבוק שלי...
    מיכל אנגלנדר
    mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
  77. רגע ושכחתי .אשמח לראות פוסטים בנוגע לאיפור חורפי...לקראת החורף הממשמש ובא ...:)

    השבמחק
  78. שנה טובה אלטר!
    מזל טוב על ההגרלה הראשונה!
    אשמח להשתתף.. sapir_i@walla.com

    השבמחק
  79. הגרלה שווה ופתיחה ריחנית לשנה החדשה :)
    תודה ושנה נפלאה ומבושמת
    אשמח לקרוא פוסטים על מוצרי איפור חדשים והתאמת איפור לאירועים שונים
    irsa@nana.co.il

    השבמחק
  80. השם שלי : בהמשך לתגובה אנונימי מלפני שתי דקות - השם שלי <:רוני ריינר ...לא יודעת למה יצאתי אנונימית .

    השבמחק
  81. הגרלה :))
    רציתי להגיד שלך שנה טובה ושהפוסטים שאת מסקרת מוצרים זה נורא עוזר לי כשאני קונה דברים :)
    אבל רציתי לבקש אם תוכלי לסקר יותר מוצרים שאפשר לקנות בסופר פארם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)

      את רוב המוצרים עליהם אני כותבת אפשר לקנות בחנויות בארץ, בד"כ ברשתות הפארם. באופן אישי אני ממליצה לחפש אלטרנטיבות או לקנות רק במבצעים בגלל המחירים, אבל בהחלט רוב המוצרים נמכרים בארץ.

      מחק
  82. הגרלה מגניבה ביותר! שתהיה לנו שנה טובה, מתוקה ומטופחת :)

    השבמחק
  83. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  84. אהבתי את העיצוב של הבשמים!
    הגרלה מגניבה ביותר:)

    השבמחק
  85. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  86. אשמח להשתתף בהגרלה. כמובן עשיתי את כל השלבים, שיתפתי בפייסבוק שלי.
    יש פה הרבה בנות שמתנסות בהגרלה הזאת וגם אני רוצה לנסות, אני יודעת שאין לי סיכויים לנצח.. אבל לא חבל לנסות, ההגרלה המגניבה ?!
    הייתי רוצה לראות יותר פוסטים על איפור, טיפוח , יופי וסטייל עם קצת היסטוריה שתמיד מעניינת אותי, עם תמונות מעניינות, עם חוות דעות.
    בהצלחה לכולן, שנה טובה ומתוקה!!!!

    אינה פיינרמן
    innfan73@gmail.com

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...