יום שישי, 14 בספטמבר 2012

שנה טובה :)

יקירותיי, אני רוצה לאחל לכן שנה טובה ומתוקה.
שתהיה שנה של הצלחות ושל הגשמת חלומות, שנה צבעונית, שנה של ביטחון עצמי, שנה של יצירתיות, שנה של המון אהבה.
שנזכה לעשות דברים טובים וחשובים, להתפתח ולהתקדם. שנזכה לתת מעצמנו לאנשים שסביבנו.

חלקכן יודעות שהשנה האחרונה הייתה קשה בשבילי, ואני מאחלת לעצמי בעיקר שנה של התחלות חדשות וטובות יותר. אני מתחילה ללמוד השנה [ביולוגיה] ומקווה שזה יוביל אותי למקומות טובים יותר.
אני מאחלת לעצמי להמשיך לכתוב, לצלם ולהתאפר. למזלי קוראות מקסימות כבר יש לי ;)

*מומלץ ללחוץ על התמונה כדי להגדיל אותה.

אבל לא התכנסנו כאן רק לשם הברכות. אני אנצל את ההזדמנות כדי לעשות מיני-סיכום שנה, והחלטתי ליצור ברכה ממוצרי האיפור שעשו לי את השנה. כמובן שלא הצלחתי להכניס לתמונה את כ-ל המוצרים, בעיקר מוצרי טיפוח ולקים. חלק מהמוצרים כאן כבר סקרתי, את אלה שלא אני עוד אסקור בהמשך.
כדי שיהיה לכן נוח אני מצרפת גם תמונות ממוספרות [לחיצה על התמונות תגדיל אותן]:

ש:

1. מברשת זוויתית להנחת צלליות מס' 05 של קרליין*, חלק מסט המברשות החדש שהחברה משיקה בימים אלה. כנראה שייצרו את המברשת הזו במיוחד בשבילי, בגלל הקושי שלי ליצור את הזווית החיצונית.
2. מברשת להנחת צלליות מס' 239 של MAC. ה-אחת והיחידה.
3. מברשת שפתיים מס' 022 של פרושופ [קישור לסקירה].
4. מברשת טשטושים מס' K21 של ביוטיקייר. מברשת זולה שעושה עבודה טובה.

נ:
5. שני עפרונות עמידים ללא חידוד של קרליין, מס' 205 ו-211. על 205 כבר כתבתי כאן, 211 זהה לו באיכות. שניהם בעיצוב חדש ופורמולה משופרת.
6. ספוגית להנחת איפור, ProBlender של פרושופ* [קישור לסקירה].
7. צלליות Color Infaillible של L'oreal [קישור לסקירה]. מבין כל השש שיש לי, בחרתי את הרביעייה שאני הכי אוהבת [הצללית הרביעית נמצאת באות ו']- 004,012,009,021

ה:
8. Sebium H2O- BIODERMA. כתבתי בעבר על התכשיר לעור רגיש, כרגע אני משתמשת בזה שמיועד לעור שמן, שניהם טובים לי באותה מידה.
9. מייקאפ Anti-Blemish Solutions של Clinique. מייקאפ עם כיסוי בינוני וגימור טבעי. עמידות בינונית.
10. סומק Icon Lace מס' 20-Rose Wind של ג'ייד. העיצוב מיוחד, הוא פיגמנטי ומתקבל עלי יפה. הסומק הקבוע שלי כבר יותר משנה.
11. איילינרים עמידים מסדרת Idyllic של ג'ייד*. אחרי שקיבלתי את הכחול לסקירה רכשתי לעצמי את הירוק. פיגמנטיים ועמידים בטירוף.

ט:
12. פלטת The Original של Sleek. עדיין לא סקרתי אותה [למרות שלא חסרות סקירות ברשת] אבל כבר הראיתי איפור עיניים שעשיתי איתה.
13. קונסילר Pro Longwear של MAC. קניתי בעקבות המלצה של קורין.
14. מעגל ריסים של Revlon. עלה כ-30 ש"ח, מגיע עם גומי להחלפה, נוח מאוד לעבודה ומעגל את הריסים מצוין. למיטב הבנתי כבר לא נמכר בפארמים בארץ :/
15. סומק ג'ל Just a Pinch של Mac. יצא לפני כמה שנים במהדורה מוגבלת, ואני כ"כ אוהבת אותו שאני שוקלת להחתים עצומה להחזרתו [קישור לסווטצ'].
16. שלישיית צלליות אבקה של פרושופ* [קישור לסקירה].

ו:
17. מברשת להנחת מייקאפ מס' 187 של MAC. לא מוכנה לוותר על המברשת הזו בעד שום הון שבעולם.
7. צללית נוספת של לוריאל, כפי שפורט קודם.

ב:
18. פריימר לעיניים Shadow Insurance של Too Faced [קישור לסקירה]. אני משתמשת כרגע בפריימר של עפרה, ורק מחכה שהוא ייגמר כדי שאני אוכל לחזור לטו פייסד האהוב.
19. שפתון מס' 21, Diva's Rouge של Pupa [קישור לסווטצ']. שפתון שמצליח להדגיש את גוון השפתיים הטבעי שלי ונמצא קבוע בתיק האיפור.
20. מייקאפ אבקה מינרלי של חברת גאיה*. קל לבנות איתו כיסוי והוא מתקבל טבעי ויפה. עמידות בינונית.
21. מברשת מס' 201 של Pro. Beauty. הומלץ עליה רבות ברשת, מברשת זולה מאוד, צפופה ורכה בטירוף. את מייקאפ האבקה אני מניחה רק איתה.

ה:
22. מברשת להנחת סומק ופודרה, מס' 81 של פרושופ [קישור לסקירה].
23. מסקרה Lash Blast Volume, עמידה במים, של CoverGirl. לראשונה בהיסטוריה מצאתי מסקרה שאני אוהבת מספיק בשביל לרכוש אותה פעם נוספת. בשילוב עם מעגל הריסים של רבלון היא נותנת תוצאה מעולה.
24. ג'ל ליינרים של Maybelline New York בגוון חום ושחור. עמידים, פיגמנטיים ונוחים למריחה.

איזה מוצרים עשו לכן את השנה האחרונה?
ובעיקר- מה אתן מאחלות לעצמכן לקראת השנה החדשה?


* מוצרים שסומנו בכוכבית התקבלו לסקירה.



29 תגובות:

  1. רעיון מקסים! שתהיה שנה טובה, מאחלת לך רק טוב!

    השבמחק
  2. יופי של איגרת! שתהיה שנה טובה ומתוקה. תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה :-) מאחלת לך רק טוב ושמחה השנה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      אמן שהשנה הזו תהיה יותר טובה מהקודמת. מאחלת לך את אותו הדבר :)

      מחק
  3. אז יצא הרבה יותר יפה מהדימיון!
    יקירתי שתהיה לך שנה אדירה- כל מה שאת רוצה, שיתממש!
    הרבה הצלחה בלימודים ובחיים:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)

      שנה אדירה זו אחלה ברכה, תודה :) ושתהיה שנה אדירה גם לך!

      מחק
  4. שנה טובה! ראיתי שמישהי עשתה ברכה כזאת בקבוצת הפייס וזה באמת נראה מדליק!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      אחרי שצילמתי והתחלתי לשלוח לחברות ראיתי שמישהי העלתה את זה בקבוצה.

      שנה טובה

      מחק
  5. שנה טובה 3>
    מאחלת לך המון הצלחה בלימודים ובכללי, ושתהיה שנה שמחה ומאושרת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי :)

      שתהיה לך שנה מדהימה, למרות שההתחלה שלה לא תהיה קלה... אני מאמינה שאת תמצאי את המקום שלך ויהיה לך טוב

      מחק
  6. איזה רעיון מגניב!
    מאחלת לך שנה שתהיה לא פחות ממעולה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)

      מאחלת לך את אותו הדבר בדיוק ;)

      מחק
  7. מאחלת לך שתהיה לך שנה מוצלחת יותר ומוצלחת בכלל!
    מקווה שהמסלול שאת מתחילה ללכת בו היום יביא אותך למקום מאושר

    אהבתי מאוד את תמונת השנה הטובה - מקורי!!

    אני זוכרת שבדקתי את האנטי בלמיש של קליניק ולא הייתי מרוצה ממנו מספיק. אולי בחורף הוא ירגיש לי טוב יותר.
    מצד שני, אני קצת מתקמצת לשלם עליו כשאני יודעת שהקולורסטיי עושה עבודה מופלאה בהרבה פחות.

    היתה איזושהי קולקציה השנה של שפתונים של מאק שהחזירו. אני חושבת שהיה כמו שאלון כזה או סקר אילו מוצרים להחזיר ונבחרו אלו שהיו להם הכי הרבה קולות.
    אז אולי יש תקווה? :) חוץ מזה שעם 70000 הקולקציות שיש בשנה, יתכן ותראי גיחה שלו או של קרוב משפחה שלו..
    הזכרת לי שלא סיימתי לסקור את צלליות האבקה של פרושופ! יש לי את השלשה הספרקלית שלא קיבלה יחס..

    לחכות שפריימר יגמר.. את שלי יש לי כבר מאתיים שנה והוא מסרב להגמר! נראה לי ש"תאלצי" לחכות איזה חצי שנה (במקרה הטוב) עד שזה יקרה :)
    טרם החלטתי מה אעשה כשיגמר ה UDPP שלי. אני מתלבטת בין ה TFSI לבין זה של עפרה.. ובכלל עשו לי חשק לבדוק את זה של MUA

    מברשת 201 של פרוביוטי (והדיפ של של ביוטיקר) מעולה!!! יש לי 4 (!) כאלה. 2 עם ידית קצרה ו 2 עם ארוכה

    אין לי מושג מה היו המוצרים שלי של השנה.
    כרגע זה כנראה לא הזמן לחשוב על זה :)

    מה אני מאחלת לעצמי השנה? ואו. שאלה מצוינת.
    אני מאחלת לעצמי להיות מאושרת, להסתפק במה שיש לי ובכל זאת לשאוף גבוה, אבל לא גבוה מידי.
    מקווה מאוד שה Plan B שלי תצא לפועל (גם אם בסוף השנה) וכשכל ההכנות שלי עבורה גם כן יסתדרו..
    זה די הרבה לבקש כשחושבים על זה. אבל עם הרבה השקעה מהצד שלי אני מקווה שזה לא הרבה מידי לבקש :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) אהבתי את זה שכתבת "מקום מאושר", בלי מקום ספציפי, ואני מתחברת לזה מאוד עכשיו. אני לא יודעת מה יהיה סוף המסלול שלי, אני מאמינה שאני אמצא את המקום שלי.

      אני אוהבת את האנטי בלמיש, מסכימה שהוא לא אידיאלי לקיץ, בחורף הוא בטח יהיה מדהים. הכיסוי שלו יותר קליל מהקולורסטיי, בגלל זה אני אוהבת אותו. ולגבי המחיר- כמובן שקונים רק במבצעים! שילמתי עליו סביב ה-150 ש"ח שזה נראה לי מחיר הגיוני והגון למייקאפ, במאק הייתי משלמת פלוס מינוס אותו דבר אם לא יותר.

      אולי באמת אני אפתח עצומה להחזרת הסומק ;)

      כן, הפריימר שלי ממש לא בכיוון של להסתיים... הוא אצלי כבר יותר מחצי שנה, ונשאר לדעתי עוד חצי. אם הוא היה בטיובה הייתי מוכרת/מחליפה, אבל הוא עם האפליקטור ספוג, לא מרגיש לי בנוח להעביר אותו הלאה.
      והמברשת של פרו-ביוטי להיט! יש לי שתי קבוקיות אחרות, אבל בשביל מייקאפ אבקה אני הכי אוהבת את זו, היא דחוסה ונעימה ועושה עבודה מצוינת.

      אני חושבת שאיחלת לעצמך דברים יפים וטובים, ואני לא חושבת שזה הרבה לבקש. זה מגיע לך, ואני מאחלת לך את כל זה ויותר :)

      מחק
    2. תודה :)

      בכוונה לא איחלתי לך "מקום ספיצפי" כי אני חושבת שהחיים "זורקים" אותנו לכל מיני מקומות שאולי לא איחלנו לעצמנו אבל הם הכי טובים לנו ומביאים אותנו לעתיד שגם אם לא איחלנו לעצמנו או חשבנו עליו - הוא נכון עבורנו. לא חשבת שתתחילי את המסלול הלימודי שאת מתחילה בקרוב וזה לא אומר שהוא לא מסלול חיובי :)

      מחק
    3. בדיוק :)

      באופן מוזר אני אפילו מרגישה שלמה עם המסלול הזה, ומרגישה שמה שצריך לקרות יקרה

      מחק
  8. רעיון נהדר ויצא גם ביצוע יפה וכיפי :)
    אנחנו חולקות לא מעט מוצרים אהובים (הצלליות של לוריאל באשמתך).

    שתהיה שנה טובה, מתוקה ומוצלחת, מלאת התחלות חדשות ומסעירות שיביאו אותך בדיוק לאיפה שאת רואה את עצמך בראש השנה הבאה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      הצלליות של לוריאל באשמת מרינה! [אבל כן, גם באשמתי לא מעט...]

      תודה רבה יקירתי :) מאחלת לך את אותו הדבר, שתצליחי בלימודים ותזכי לעשות דברים שאת חולמת

      מחק
  9. ללא מילים! תענוג של פוסט, גם ריגשת, וגם רעיון מקורי וביצוע נפלא! שנה טובה והמון בהצלחה!

    bijoula

    השבמחק
  10. כמה עלה המייקאפ המינרלי?

    השבמחק
  11. איזה פוסט כיפי :)
    שנה טובה! :)

    השבמחק
  12. ממש ממש אהבתי את הרעיון ואת הביצוע :)
    שנה טובה שתהיה :)

    השבמחק
  13. שנה טובה! :-)
    יצא מגניב ביותר...

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...