יום שני, 3 בספטמבר 2012

ניאון, אבל קצת אחרת

יש לי קטע לא ברור עם טרנדים. במשך כמה שנים קיללתי את הגזרה הנמוכה, בקיץ שעבר סירבתי לזרום עם טרנד הקראקלים והשנה אני לא מצליחה להבין איך לעזאזל כפכפי אצבע הפכו להיות מותג נחשק.
בין השאר גם לטרנד הניאון לא ממש הצלחתי להתחבר, זה נראה נחמד על אחרות אבל לא נכנס אלי הביתה.
ואז באו צ'יינה, עם גרסה של לק ניאוני בגרסה מרוככת שהצלחתי לחבב.
המוצר: Pink Plumeria
החברה: China Glaze
המחיר: תלוי איפה רוכשים. בארץ עולה 55 ש"ח, בחו"ל פחות.
גילוי נאות: המוצר התקבל לסקירה
הלק החביב הזה יצא כחלק מקולקציית Summer Neons 2012.
Pink Plumeria הוא ורוד בהיר ומעט חיוור, ויש בו אפילו משהו טיפ-טיפה אפרסקי. הלק מכיל שימר דק ועדין שכמעט ולא רואים [גם בתמונות הוא בקושי נראה]. באופן מוזר דווקא השילוב בין כל המאפיינים האלה הופך אותו להיות סוג של ניאון-פרווה שמיועד בדיוק לבחורות כמוני.
הפורמולה שלו דלילה ולא אטומה לגמרי, וצריך לפחות שלוש שכבות בשביל אטימות מלאה. אני הסתפקתי בשתיים מטעמי עצלנות ועיקרון [לק יצטרך לרדת על ברכיו ולהתחנן לפני שאני אסכים למרוח ממנו שלוש שכבות].
בדומה ללקים אחרים של צ'יינה גם המברשת של הלק הזה דקה ומעט ארוכה, באופן אישי אהבתי את השילוב בין פורמולה דלילה לבין מברשת דקה.
העמידות שלו טובה, הוא החזיק עלי חמישה ימים כמו גדול [אתגר קשה בזמן האחרון עם כמויות הטקסטים שאני מקלידה בטירוף]. ההסרה שלו לא חלקה לגמרי, כן הייתי צריכה טיפה להתאמץ ולהשקיע בו קצת יותר תשומת לב.

לסיכום: עכשיו אני יכולה לסמן וי על טרנד הניאונים. בבוא היום כשמשטרת האופנה סופסוף תתפוס אותי, אולי אני אצליח לקבל איזו הפחתה קטנה בעונש או משהו בזכות זה.

ובגלל שאני חנונית, טרחתי וביררתי מה זה pink plumeria. מסתבר שזה פרח מגניב [עכשיו כשמישהו יאשים אתכן בשטחיות תוכלו לטעון שאתן בכלל לומדות בוטניקה ולא מחפשות דרכים חדשות להגדיל את המינוס].


הנה! לא סתם אמרתי שיש בו שימר! 
ושלא תחשבו ששכחתי את האג'נדה...

בתקופה האחרונה פרסמתי כמה פוסטים "כבדים" יותר שלא קשורים ישירות לנושא הבלוג. אני אוהבת מאוד לסקור מוצרים, אבל מדי פעם חשוב לי להכניס קצת דברים אחרים, קצת יותר אישיים. יש לי עוד כמה פוסטים כאלה בתכנון, אבל בזמן הקרוב אני מתכננת לחזור קצת לשגרה קלילה ולסקור את כמות המוצרים המטורפת שהצטברה לי בבלוג.
בין הפוסטים שמחכים לכן אני מתכננת גם כמה מדריכי איפור ולקים, וגם הגרלה ממש שווה [שלשם שינוי תשתלם גם לבן הזוג שלכן]. אני עדיין לא יכולה לפרסם פרטים, רק יכולה להגיד שיש למה לחכות :)



16 תגובות:

  1. איזה לק מהמם ! לגמרי ראוי להחליף את הניאון של עונות שלא יורד לי מהאצבעות כבר חודשיים (שבוע שעבר היה יוצא מן הכלל ;) )
    הפרח שהוא נקרא על שמו גם ממש יפה!(למרות שמה הקשר לשימר בעצם?).
    תמונות מהממות ופוסט איכותי כרגיל :)

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שגם הניאון של עונות זה משהו שהייתי מוכנה לסבול...
      הפרח באמת יפה, אני דווקא רואה את הקשר ואת ההשפעה בין הלק לבין הפרח. והשימר הוא תוספת נחמדה דווקא.

      תודה רבה יקירתי, אני מסמיקה פה :)

      מחק
  2. אני אישית מאוד לא התחברתי לניאונים על הציפורניים אבל, כשניסיתי את גוון הזה אהבתי אותו מאוד. הוא באמת שונה מניאונים "מסורתיים".

    השבמחק
    תשובות
    1. נחמד לגלות שאני לא היחידה שרואה בו "ניאון לא מסורתי"

      מחק
  3. יפה! אני לא חובבת גוונים ורודים אבל זה דווקא מעניין.

    השבמחק
  4. אני בדיוק עכשיו עם ציפורניים זועקות בורוד (מה זועקות, צורחות!!!). אבל הלק הזה פשוט מושלם! ירכש מייד!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה קטע, לא חשבתי שאת בקטע של וורודים-ניאוניים :)

      מחק
  5. אם יש משהו שאני לא אוהבת, זה ניאון שימרי. מצד שני, הניאון הזה הוא לא באמת ניאון, לדעתי זה סתם גוון וורוד עם שימר..... עם לק ניאון אסלי מהקולקציה הזו לא הייתה מחזיקה מעמד מבחינת עמידות אפילו 24 שעות..

    השבמחק
    תשובות
    1. זה משהו בין לבין לבין. הוא לא וורוד נטו, הוא לא שימר נטו, הוא לא ניאון נטו. ודווקא זה עובד טוב בשבילי.

      אין לי ניסיון בכלל עם נאונים "אמיתיים" אז אני לא יודעת להשוות.

      מחק
  6. אני חושבת שאהבת אותו כי הוא לא "נאון אסלי"- יש לו נגיעות של לק ורוד סולידי.
    הוא ערבוב של הרבה דברים והתוצאה לא רעה בכלל!

    השבמחק
  7. אני לא חושבת שיש לך בעיה עם טרנדים- יש לך בעיה עם כיעור, כמו כפכפים או ניאונים. מובן לחלוטין.

    השבמחק
    תשובות
    1. אם זה בא ממך- אני כבר מרגישה הרבה יותר טוב עם עצמי ;)

      יש מצב שאת מדפיסה לי את האישור הזה על נייר מסמכים רשמי, כדי שאני אוכל למסגר ולתלות? ;)

      מחק
  8. הניאונים של צ'יינה גלייז באמת מאוד יפים. גם לי יש את הגוון הזה ואת הירוק!

    השבמחק
  9. הלק חביב, אני משערת שלהתחיל עם ניאון כדאי עם משהו מרוכך כזה.
    השנה לא התחברתי לניאונים בכלל.. שנה שעברה דווקא די חיבבתי את הקטע (אז זה לא היה כ-ז-ה טרנדי אני חושבת..)
    יש לי תכלת של צ'ינה גלייז שהוא חצי ניאוני שאני מאוד אוהבת. אני חושבתש הוא הניאוני היחיד שנשאר לי באוסף..

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...