יום חמישי, 27 ביוני 2013

חזרתי מהאבדון... והבאתי מתנות!

את הפוסט האחרון פרסמתי לפני יותר מחודש, קיבלתי אחלה פידבקים ונעלמתי. חייזרים לא חטפו אותי וגם לא הלכתי לאיבוד במדבר יהודה... בסך הכול נקברתי תחת ערימה של מטלות להגשה, דוחות מעבדה, מבחני אמצע וקורטוב של לחץ על גבול הפאניקה [נו מילא, ככה תמיד יש לי על מה להתלונן].
ובנימה רצינית יותר, בחרתי במסלול דיי מטורף שכולל הרבה קורסי חובה והמון שעות לימודים. בשילוב עם חרדת הבחינות חוויתי משבר שני-שליש סמסטר שגזל ממני לא מעט אנרגיות ושעות שינה, וגם הרס לי את המוזה ואת החשק לכתוב. אפילו עכשיו עוד קצת קשה לי לחזור לזה, אני כותבת ומוחקת שוב ושוב.
בשבועות ההיעדרות שלי התבשלו המון רעיונות לפוסטים, פינות חדשות ומדריכים שווים. זמן לעומת זאת...

חשבתי איך לפצות אתכן על ההיעדרות שלי, ומה יותר טוב מהגרלה מגניבה?
הקונספט הפעם קצת שונה מהרגיל, לכן כדאי לעקוב אחר ההוראות כדי שלא תפספסו.
כדי לנסות ולקלוע לטעמן של כמה שיותר קוראות הרכבתי שלוש חבילות שונות, ואתן יכולות לבחור באיזו חבילה תרצו לזכות.

חבילה 1 כוללת שלושה מוצרים:
- Soft & Sun Cover- לחות, דמי מייקאפ ומקדם הגנה SPF 30 של ד"ר עור [גודל מלא, 75 מ"ל]
- Ultrasol Young- קרם ג'ל לפנים, נטול שומן עם מקדם הגנה SPF 30 של ד"ר פישר, מיועד לעור רגיש [גודל מלא, 50 מ"ל]
- Photoderm Max- מקדם הגנה SPF 70 של ביודרמה [גודל מלא, 100 מ"ל]
חבילה 2 כוללת גם היא שלושה מוצרים:
- BB Cream של סבוקלם בגוון 02- Beige [גודל מלא, 38 גרם]
- Pre & Post Repair- ערכת נסיעות הכוללת קרם יום עם מקדם הגנה SPF 30 וקרם לילה של GIGI [ערכת נסיעות, כל קרם בגודל 25 מ"ל]
- ספריי הגנה שקוף SPF 30 של ד"ר פישר, מסדרת אולטרסול [גודל מלא, 200 מ"ל]
חבילה 3 כוללת ארבעה מוצרים, ומיועדת בעיקר לאימהות:
- קרם פנים לתינוקות עם הגנה 50 SPF של ד"ר פישר מסדרת אולטרסול [גודל מלא, 50 מ"ל]
- ספריי הגנה שקוף לילדים 30 SPF של ד"ר פישר מסדרת אולטרסול קידס [גודל מלא, 200 מ"ל]
- Photoderm Spor מקדם הגנה 50 SPF מיועד בעיקר לשימוש נקודתי באזורים בעייתיים, של ביודרמה [גודל מלא, 30 מ"ל]
- Deo-Dor דאודורנט רול-און בניחוח רענן, מיועד לעור רגיש, של ד"ר עור [גודל מלא, 70 מ"ל]


איך משתתפים בהגרלה?
ההרשמה תימשך עד ליום חמישי, 11.7.2013 בשעה 23:00. ההרשמה נסגרה, תודה רבה לכל המשתתפות :) 
יש בסך הכול שלושה תנאים להשתתפות בהגרלה:
1. להיות מנויה על הבלוג. אפשר להירשם דרך המייל או דרך google friend connect.
2. להגיב על הפוסט ולציין באיזו דרך את מנויה על הבלוג. אם נרשמת במייל לציין את כתובת המייל, ואם נרשמת דרך גוגל התגובה צריכה להיות דרך המשתמש איתו נרשמת.
3. לבחור באיזו חבילה תרצי לזכות ולציין את זה בתגובה.
אתן יכולות לבחור בחבילה אחת או יותר, אבל אפשר לזכות רק בחבילה אחת. אם במקרה מישהי תזכה בשתי חבילות אני אבחר רנדומלית איזו מהן להגריל שוב. אין אפשרות לבקש "לערבב" בין המוצרים של החבילות השונות.
** אפשר להשתתף בהגרלה גם בלי חשבון פייסבוק, אבל אפשר להרוויח עוד כניסה להגרלה! מי שתהיה חברה שלי בפייסבוק וגם תשתף את ההגרלה תרוויח כניסה נוספת להגרלה. אל תשכחו לציין בתגובות ששיתפתן ולתת קישור כדי שאני אוכל לדעת.
הבהרה חשובה: כדי להירשם להגרלה חובה לבצע את שלושת השלבים הראשונים שכוללים השארת תגובה, רק לייק או שיתוף בפייבוק לא מספיקים [חוץ מזה שאם לא תגידו לי ששיתפתן לא בטוח שאני אדע]

בסיום ההרשמה אני אערוך הגרלה בין כל הנרשמות, ואפרסם את השמות של שלושת הזוכות וגם אשלח להן מייל. לזוכות יש שבוע כדי ליצור איתי קשר ולהעביר לי את הפרטים כדי שאוכל לשלוח אליהן את החבילות :)
במידה וזוכה לא תיצור איתי קשר אחרי שבוע אני אגריל במקומה מישהי אחרת.

בהצלחה לכל המשתתפות! :)
אם יש לכן שאלות, תהיות, בעיות וכו'- אתן יכולות לפנות אלי בתגובות, במייל- lonelywolf3@walla.co.il או בהודעות בפייסבוק.



56 תגובות:

  1. אני כ"כ אוהבת אותך על הכותרת הזאת!! לרגע הוצאת גם אותי מהאבדון מרוב צחוק
    ואחלה הגרלה, חבל שאי אפשר לעשות mix and match

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח תודה :) זה לגמרי מרגיש ככה...

      לצערי אין לי אפשרות טכנית לאפר mix and match :/

      מחק
  2. עוקבת דרך Google ורוצה להרשם להגרלה עבור חבילות 1 ו2
    שיהיה לך בהצלחה בבחינות ובתואר :) אין ספק שזה מצריך הרבה כוחות פיזיים ונפשיים אבל אם עברת את המשברון, אני מאמינה שתעברי כל דבר בתואר. אז בהצלחה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) אני מאמינה שהדברים יהיו קצת יותר קלים עכשיו...

      מחק
  3. היי :)
    אני רשומה דרך google friend connect .
    אשמח לקבל את חבילה מספר 1 ו2 הן נראות ממש נחמדות, בהצלחה לכולם :-*
    ותודה לך על ההגרלה השווה ועל ההשקעה !

    השבמחק
  4. הגרלה מגניבה! אני רשומה דרך גוגל (וגם דרך המייל בשביל לא לפספס)... מעדיפה את חבילה מס' 1 (אבל כל אחת מהחבילות היא סבבה). אני כמובן חברה שלך בפייס. וכמובן ששיתפתי :) http://www.facebook.com/eldarcharka.

    השבמחק
  5. עוקבת דרך הגוגל (וכמובן בפייסבוק ובפידלי)
    נרשמת לחבילה מספר 1 ומספר 3 (עם עדיפות ל-1 כמובן :-))
    יופי של הגרלה. ה-Ultrasol Young אצלי בשימוש יומיומי (ואגב כתבת בטעות שם ד"ר עור במקום ד"ר פישר).

    שיהיה בהצלחה בהמשך הסמסטר!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על התיקון! ראיתי שטעיתי בעוד מקום אז תיקנתי. שיהיה בהצלחה :)

      מחק
  6. איזה כיף שחזרת יקירה!! התגעגעתי :-)
    אני מקווה שהעומס פחת ועוד ילך ויפחת בקרוב.
    בהצלחה בבחינות/הגשות אם יש עוד כאלה!!
    הגרלה מגניבה. אני מוותרת, אבל רק כדי להגדיל את הסיכויים של כל מי שאיננה בלוגריות. בהצלחה לכולן!!!
    נשיקות מתוקה
    ושיהיה סוף שבוע רגוע ושליו <3

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה חמודה :) אני גם מקווה שהדברים יהיו קצת יותר רגועים עכשיו ;)
      יש עוד המוווון בחינות, רק התחלנו ;) אבל אני מאמינה שיהיה בסדר. תודה על הפרגון!

      מחק
  7. היי אני רשומה דרך האימייל basia@walla.co.il
    אני ישמח לקבל את חבילה 1 או 2.

    תודה על ההגרלה המגניבה! והרבה הצלחה בבחינות:)

    השבמחק
  8. היי
    רשומה לבלוג דרך המייל mikeyraviv@gmail.com
    מעוניינת בחבילה 1 או 2
    בהצלחה בבחינות :) בסוף זה נגמר (ואפילו קצת מתגעגעים)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) לי אישית הכי קשה בתקופת הבחינות. ממש הייתי שמחה לחזור ללמוד רגיל ;)

      שיהיה בהצלחה

      מחק
  9. פשוט נרשמתי למעלה ביצעתי את כל השלבים וזהו<3 בהצלחה לכולן :)
    אמממ אני ישמח מכל החבילות אז אין לי אחת פשוט תרשמי אותי לכולן
    שיתפתי בפייס:https://www.facebook.com/omeritzhakj?ref=tn_tnmn

    השבמחק
  10. אני מנויה דרך גוגל.
    אשמח לחבילה 1 או 2
    וכמובן ששיתפתי בפייסבוק

    השבמחק
  11. שלום !
    אני מנוייה לבלוג דרך חשבון גוגל ונמצאת גם בפייסבוק :)
    mikey.e.26@gmail.com
    הייתי מעוניינת באופציה מספר 1 ... אבל כ"א מהן זה יהיה נהדר (במידה ואזכה כמובן ) :)
    מיכל אנגלנדר

    השבמחק
  12. איזו הגרלה מעולה לקיץ ובהצלחה לכל המתמודדות. יותר מהכל כיף שחזרת :*

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה חמודה :) כיף לחזור! [רק שפתאום גיליתי ששכחתי איך כותבים פוסט ;) ]

      מחק
  13. היי, אני מנויה דרך גוגל וגם מקבלת עדכונים למייל.
    אשמח לחבילה 1 או 3 במידה ואזכה.
    תודה על ההגרלה המגניבה!

    השבמחק
  14. מנויה דרך המייל בכתובת efratashraf@gmail.com
    אשמח לזכות בחבילה 1 או 2 (לא כ"כ משנה לי איזו)
    אני כבר חברה שלך בפייסבוק ממזמן... נהנית מהקיטורים שלך :)
    שיתפתי גם שם.

    תודה על ההגרלה!

    השבמחק
  15. היי,
    מנויה דרך כתובת מייל adiplut @ yahoo.com.
    גם אני בתקופת בחינות לחוצה והיסטרית עכשיו, ומאד ישמח אותי לקבל באמצע הבחינות את חבילה מס' 3!!
    איזו הגרלה מגניבה! תודה :)

    עדי

    השבמחק
    תשובות
    1. מכה כל הבחינות האלה! לגמרי מבינה את הלחץ :/
      שיהיה לנו בהצלחה :)

      מחק
  16. אני מנוייה לבלוג דרך חשבון המייל lyaron007@hotmail.com

    הייתי מעוניינת באופציה מספר 3 ... אשמח לכל חבילה :) ליטל

    השבמחק
  17. כייף שחזרת! ועוד עם כאלו הפתעות מצויינות :)
    אני מנויה דרך המייל - liron1002@walla.co.il
    אשמח לכל חבילה (המועדפת עליי היא הראשונה...)

    השבמחק
  18. הי,
    מנויה דרך המשתמש שבו אני מגיבה.
    אשמח לחבילה הראשונה [אך אם לא גם האחרות שוות- מוכנה להתפשר... ;) ]
    אנו כבר חברות בפייס, והשיתוף שלי כאן איפשהו...
    https://www.facebook.com/miriam.yoskovich
    welcome back, תודה ובהצלחה! :)

    השבמחק
  19. מבינה לליבך, טובעת בים של ניירת. אחחחח תקופת בחינות... הורסת חופשות קיץ מאז 1456 לפני הספירה.
    אשמח להשתתף בהגרלה, אני מנויה דרך גוגל, אני בוחרת בחבילה 1 או 2
    בהצלחה לכולן

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחחחח הרגת אותי מצחוק! :)
      שיהיה בהצלחה :)

      מחק
  20. היי אשמח להשתתף בהגרלה מהאימייל-orchok123@gmail.com
    הייתי רוצה את חבילה 1 או 2 למרות שגם 3 זה בסדר:)

    השבמחק
  21. אחלה הגרלה!
    אני אשמח להשתתף כמובן. רשומה במייל ודרך חשבון הגוגל (ועוקבת גם בפייסבוק :)).
    הייתי רוצה לזכות בחבילה מס' 1 או 2, כאשר החבילה המועדפת עליי היא מס' 1.
    קשה לי למצוא מקדם הגנה טוב לפנים שלא ישגע את העור שלי, אז אשמח להתנסות במה שיש בה.

    בהצלחה בלימודים! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רבה :)
      מכירה את הקושי הגדול למצוא מקדם הגנה נורמלי לפנים :/ שיהיה בהצלחה!

      מחק
  22. היוש! אהבתי מאוד את הבלוג, ונרשמתי היום! אני מגיבה דרך המשתמש שלי, וחבילה מס' 1 נראית מהממת, כבר מלא זמן שאני רוצה לנסות את הד"ר אור (בעצם הוא סוג של BB?)..אשמח להתנסות בה או בחבילה מס' 2 :)
    שיהיה המשך שבוע קסום!!

    השבמחק
    תשובות
    1. סליחה שאני עונה קצת באיחור...
      המוצר של ד"ר עור הוא לא BB, אלא יותר דמי מייקאפ. הוא מכיל לחות והגנה, וגם צבע. הוא בעיקר מאחד את הגוון של העור, הכיסוי שלו נמוך יחסית. ההבדל בעיקרון שב-BB אמורות להיות גם תכונות טיפוליות

      מחק
  23. אהלן,

    איזה כיף להתעדכן בבלוגים השונים ולהתקל בפוסט כזה.
    קודוס על היוזמה!!

    אני מנויה דרך המייל orkahana1@gmail.com
    אם היה לי פייסבוק אז הייתי גם שם אבל כאמור, אין לי מסיבות הומניטריות ;)

    הייתי שמחה לקבל את חבילה מספר 1.

    תודה על המחשבה הנדיבה,
    שבוע טוב!

    השבמחק
  24. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  25. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  26. היי:)
    אני רשומה דרך google friend connect ואשמח לזכות בחבילה מס' 1~
    יופי של הגרלה ובהצלחה לכולן:)

    השבמחק
  27. ברוכה השבה! ווי מיסד יו :) מאחלת המון בהצלחה בבחינות, והעיקר שיעברו כבר ותצאי לחופש אמיתי.
    תודה על ההזדמנות לזכות בהגרלה. אין ספק שחבילה מס' 1 תשמח מאד את עורי הצחור.
    אני רשומה לבלוג דרך המייל adaya18@hotmail.com והצעתי גם חברות בפייסבוק כדי שתוכלי לראות את השיתוף :)

    השבמחק
  28. שלוםםם :)
    נרשמתי דרך google friend connect .
    מאוד אשמח לזכות בחבילה מס' 1 או מס' 2
    שיהיה לך יום נהדר !!

    השבמחק
  29. היי בהצלחה! :-) גם אני בתקופת בחינות עמוסה ולחוצה ואשמח מאוד לזכות בחבילה מס' 1 :-)
    נרשמתי דרך המייל yafit.bre@gmail.com

    השבמחק
  30. מנויה דרך גוגל שם משתמש Stairway to Heaven
    אשמח מאוד לחבילה מספר 1
    תודה
    יפעת

    השבמחק
  31. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  32. איזו הגרלה כיפית! :)
    אשמח להשתתף. אני מנויה דרך גוגל ומעוניינת בחבילה מס' 1.
    סופ"ש נעים!

    השבמחק
  33. איזה הגרלה קייצית וכייפית:)
    אני רשומה דרך גוגל ואשמח לחבילה מספר 1.

    השבמחק
  34. ביצעתי את כל השלבים. שיתפתי בפייסבוק:https://www.facebook.com/anna.bekk?ref=tn_tnmn
    הייתי שמחה לזכות בחבילה השלישית :)נרשמתי באמצעות המייל.

    השבמחק
  35. קודם כל תודה על הגרלה מפנקת!!!
    אשמח להשתתף בהגרלה. כמובן עשיתי את כל השלבים, שיתפתי בפייסבוק שלי https://www.facebook.com/inna.fainerman/posts/436419863122291 , נרשמתי גם דרך מייל faninn@walla.com אשמח לזכות בחבילה 1 או 3.
    בהצלחה לכולן!!!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...