יום שישי, 28 בספטמבר 2012

הזוכה בהגרלה הזוגית

כבר בחרתי את הזוכה ואפילו יצרתי איתה קשר, אבל שכחתי לעדכן אתכן :)
הזוכה המאושרת היא אסתר ב., והבשמים כבר בדרך אליה...

אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהגיד תודה ענקית לכל הגולשות המקסימות שהשתתפו בהגרלה, הגיבו, תמכו ופרסמו. היה לי כ"כ כיף לקבל את כל הפידבקים האלה, רק בשביל זה היה שווה לעשות את ההגרלה ;)
קיבלתי המון תגובות והמון בקשות לפוסטים שונים, בגלל הכמות העצומה של התגובות לא הגבתי לכל אחת, אבל חשוב לי לציין שקראתי כל אחת ואחת מהתגובות. העליתן לא מעט נושאים שגם אני חושבת עליהם ורוצה לכתוב עליהם פוסט [למשל מדריך לאיפור עם משקפיים, שזה משהו שנמצא בתהליכים...]. אני אשתדל להיענות לבקשות שלכן עד כמה שאני יכולה, ואם יש עוד נושאים שתרצו שאכתוב עליהם תרגישו חופשי לבקש :)

אומנם לא קשור ישירות לנושא הבלוג- אחרי 4 שנים של תהליך לא קל, אני מתחילה השנה ללמוד ביולוגיה. זה אומנם לא בדיוק מה שרציתי, אבל זו הליכה בכיוון הנכון. אז אם אני קצת נעלמת ותדירות הפוסטים יורדת, תדעו שזו הקרבה למען מטרה טובה ;)


2 תגובות:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...