יום חמישי, 4 באוקטובר 2012

שלי, רק יותר טוב

אם היו שואלים אותי, הייתי שמחה להיות טיפוס של בוקר. מהסוג שמזנק מהמיטה בשמחה בחמש בבוקר, ועד השעה שבע מספיק לרוץ מרתון, להכין ולאכול ארוחת מלכים ולסיים דוקטורט בפיזיקה גרעינית. אבל לא שאלו אותי, ואני הכי לא טיפוס של בוקר. אם זה היה תלוי בי, היום היה מתחיל ב-10 בבוקר ומסתיים ב-2 בלילה
לצערי כרגע אין לי ברירה, בגלל הלימודים אני צריכה לקום מוקדם כל בוקר. כל ערב אני מחליטה לקום בזמן ולתקתק את כל הסידורים של הבוקר. בפועל אני מורחת את הזמן, קמה 15-20 דק' יותר מאוחר ממה שתכננתי ותמיד רצה לאוטובוס בשנייה האחרונה. בגלל שאני כבר מכירה את עצמי, אני מנסה למצוא כל מיני דברים קטנים שיקלו עלי, למשל למרוח את השפתון בזמן שאני מחכה לאוטובוס. כבר סיפרתי בעבר שכל השפתונים שלי מוצאים את דרכם לתיק, ומדי פעם אני עושה סדר וזורקת את כולם בחזרה למגירה [וחוזר חלילה החל מהבוקר שלמחרת]. בדרך כלל יש לי בתיק לפחות שפתון אחד מסוג my lips but better- כלומר, שפתונים בגוון שקרוב לגוון השפתיים הטבעי שלי. אני אוהבת מאוד את קטגוריית השפתונים הזו, מכיוון שהיא משתלבת טוב בכל דבר. היא ממשיכה את הקו של איפור עדין ומינימלי, ומאזנת יפה כשאני בוחרת במראה עיניים צבעוני ודרמטי יותר. והיא בעיקר מאפשרת לי למרוח אותם במהירות בדרך לאוטובוס, בלי צורך להקפיד יותר מדי על דיוק.
כרגע יש לי שלושה שפתונים בסגנון הזה, את כולם תראו בפוסט הזה. למרות שזה מתבקש, החלטתי שלא לדבר בכלל על גלוסים מאחר ואני כמעט ולא משתמשת בהם בתקופה האחרונה.
* לחיצה על התמונות תגדיל אותן

Pupa - Diva's Rouge 21
המחיר: כ-120 ש"ח בפארמים, מומלץ לחכות למבצעים
מדובר באחד השפתונים הכי וותיקים והכי משומשים שלי [סיימתי בערך שני שליש, שזה הישג מכובד לחלוטין].
השפתון מעוצב בצורה של קפסולה מתכתית מבריקה, לטעמי היא נראית יוקרתית מאוד [אבל עשתה לי את המוות כשניסיתי לצלם אותה]. שלי כבר חבוט ושרוט, אבל במקור הוא היה מדוגם וחתיך.
לשפתון גוון וורדרד עם נטייה קלה לחום, שהופכת אותו לטבעי יותר. בגלל סיבה לא ברורה הוא מכיל נצנצים קטנים, שאומנם לא כ"כ בולטים על השפתיים, אבל מדגישים מאוד אפילו את היובש הקל ביותר. השפתון לא רך מדי, והמריחה שלו נוחה מאוד, והגוון העדין לא מחייב שימוש בתוחם או מברשת. הכיסוי חלקי.
העמידות של השפתון בינונית. הוא לא דוהה מעצמו וישרוד כוס קפה או נשנוש קל, אבל יתפוגג לחלוטין בזמן ארוחה רצינית. בנוסף, יש לו ריח עדין ומעט מתקתק, שמתפוגג אחרי ההנחה.

את השפתיים שלי במצב טבעי אתן כבר מכירות
ככה הוא מתקבל עלי- בעיקר מדגיש את השפתיים ונותן להן מעט ברק. בתמונה הוא נראה יחסית בולט, במציאות הוא קצת יותר עדין ו"טבעי".

il.makiage - Ice Pink
המחיר: 97 ש"ח. הרשת ידועה במבצעים הרבים שלה, לכן ממליצה להתעדכן בעמוד הפייסבוק שלהם, או להירשם למועדון ולקבל עדכונים ב-SMS על מבצעים.
* המוצר התקבל לסקירה
רבות כבר נכתב על ההתנהלות המפוקפקת של החברה, וגם אני אתייחס לזה בפוסט עתידי ומקיף יותר. כדי לא להעמיס עליכן, אני אתמקד כרגע רק בשפתון.
השפתון מגיע באריזה דקה וקלה יחסית, שמצופה בפלסטיק במרקם שמזכיר קטיפה. הגימור שלו יפה מאוד, אבל לא פרקטי- כבר אחרי יום בתיק הוא התחיל להתלכלך.
אני קצת מתקשה להגדיר את הגוון המדויק של השפתון- סוג של וורוד מלוכלך שכזה, שמזכיר מעט שפתונים ניודים. המריחה שלו קלה מאוד, אבל הוא מעט יבש ומורגש על השפתיים, בעיקר אחרי כמה שעות. אם אתן סובלות מיובש אני ממליצה במהלך היום למרוח מעליו שכבה של באלם לשפתיים.
בדומה לשפתון של פופה, גם העמידות שלו בינונית והוא לא ישרוד ארוחה מלאה, והכיסוי לא מלא.
יש לו ריח מוזר שהזכיר לי... כוסמת. מצחיק שמבין כל המאכלים בעולם, הוא מריח דווקא כמו אחד המאכלים הבודדים שאני פשוט לא סובלת.
 כן, אלה שוב השפתיים שלי במצב נטול
השפתון הזה בהיר יותר וקרוב הרבה יותר לגוון הטבעי של השפתיים שלי
צילמתי סווטצ'ים של שני השפתונים אחד ליד השני כדי שתוכלו לראות את ההבדלים. הם אומנם לא גדולים, אבל עדיין קיימים. בשתי התמונות הסווטצ' העליון הוא של איל מקיאג', והתחתון של פופה.

L'oreal - Studio Secrets Universal Lip Glow
המחיר: כ-90 ש"ח בפארמים [אתן כבר מכירות את הנוהל, מחכים למבצעים ולא קונים במחיר מלא]
כזכור, השפתון הזה נחת אצלי בזמנו עם אחת החבילות של גלוסיבוקס. מדובר ב'שפתון אוניברסלי', כלומר קיים שפתון אחד בסדרה, והגוון מתקבל בהתאם לתגובה עם השפתיים. במצב כזה בלתי אפשרי לחזות איך הוא יראה על כל אחת, אבל בעיקרון זה שפתון שמיועד בעיקר להעצים את הגוון הטבעי שלנו.
במשך תקופה ארוכה השפתון הזה שרץ אצלי בתיק, והשתמשתי בו כמעט על בסיס יומיומי. לאחרונה קצת ירד לי ממנו, בעיקר בגלל שהאפקט שלו עלי מוגבל מאוד. אם אני לא אגיד לכן שמרחתי שפתון, אין מצב ביקום שתצליחו לעלות על זה לבד. בנוסף, הוא דיי מייבש את השפתיים אחרי כמה שעות.
היתרון הגדול שהוא באמת נראה טבעי מאוד, וניתן לחדש אותו במהלך היום גם בלי צורך במראה. מצד שני, העמידות שלו לא מדהימה, כבר אחרי 3-4 שעות הוא מתחיל לדהות לאיטו.
אני לא הצלחתי לצלם תמונה שתמחיש את האפקט שלו עלי, אבל אתן יכולות לראות דוגמא אצל טל פלג.

מה דעתכן על שפתוני my lips but better? מוצר חובה אצל כל מתאפרת, או סתם מוצר מיותר שלא תורם כלום לאף אחת?



24 תגובות:

  1. חיכיתי לפוסט הזה =)
    אני ממש אוהבת את השפתונים מהקטגוריה הנ"ל. משדרג כל מראה, בלי להסתכן שהוא פתאום יהיה מחוץ לתחום השפה או על השיניים!
    להפתעתי מלבד האיל מקיאג', השאר קיימים במגרת השפתונים שלי (כן. מגירה שלמה, לא שאני גאה בזה). הפופה שוכב וממתין מתי שאני אחזור אליו, כי איכשהו הוא מייבש לי את השפתיים.
    את לוריאל כמעט סיימתי. אני ממש חרשתי עליו מאז שהוא הגיע בגלוסי. אני אוהבת לשלב אותו בעיקר שאני שמה דגש על העיניים בחורף.
    לגבי האיל מקיאג' והשירות הקלקול שלהם - אני רוצה לקנות שפתונים שלהם, אבל אף פעם אין שום דבר במלאי!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף, שמחה שעניתי על רצון הקהל בלי לדעת בכלל ;)
      זו גם קטגוריה שאני אוהבת מאוד. באופן כללי יש לי נטייה להימשך דווקא לשפתונים כהים ודרמטיים יותר, אבל בפועל מה שאני צריכה ביומיום אלה דווקא שפתונים כאלה, שלא צריך לחשוב יותר מדי לפני שמניחים אותם.
      איזה קטע שיש לנו את אותו שפתון של פופה :)
      במקרה שלי אני יחסית "מזניחה" את השפתיים שלי, במשך תקופה ארוכה כל מה שהיה לי זה איזה שני גלוסים, רק לפני שנתיים בערך החלטתי שאני רוצה לנסות גם שפתונים, וזה עדיין לא תחום שאני כל כך מתפרעת איתו.

      ולגבי איל מקיאג'... כן, בעיה מוכרת. כשאני הייתי גם לא היה מבחר גדול מאוד, היו או ניודים או אדומים בוהקים

      מחק
  2. השפתון של פופה ניראה להיט! אני אוהבת שפתונים מהסוג הזה, למרות שאני כמעט תמיד מחזקת אותם עם תוחם שפתיים בגוון השפתיים שלי מתחתיהם. ככה הם גם ניראים בולטים יותר וגם העמידות משתפרת.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני ממש אוהבת את השפתון של פופה. הוא לא השפתון המושלם, אבל איכשהו הוא עובד טוב בשבילי.

      אף פעם בבוקר אין לי כוח להתחיל לעבוד עם תוחם שפתיים, ואני עושה את זה רק כשממש אין לי ברירה ואני צריכה להניח שפתון דרמטי יותר. עם אלה אני מודה שאני קצת זורקת ;)

      מחק
  3. חובה!! תגובה מפורטת יותר מחר ;)
    אחלה פוסט כרגיל 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. אז ככה:
      שני השפתונים (הראשונים) נראים ממש ממש כיפים !
      אני לא מתפלאת שאת נהנית מהם ממש כי הם ממש עדינים ומתאימים כמעט לכל דבר.
      הייתה תקופה שממש רציתי את השפתון של מאדינה מילנו שהוא בדיוק כמו של לוריאל, ובסוף ניסיתי פעם אחת והוא פשוט נראה עליי כתום! ולא אהבתי בכלל אז ויתרתי :P

      מחק
    2. אהבתי את ההגדרה "שפתון כייפי". לגמרי כזה, שפתון שזורקים בתיק ולא משנה איפה נמצאים ואיך התאפרתי הוא מתאים.

      כתום? וואו, חריג! זה אמור לעשות תגובה עדינה, לא ליצור מפלצת

      מחק
  4. חובה!! תגובה מפורטת יותר מחר ;)
    אחלה פוסט כרגיל 3>

    השבמחק
  5. אני טיפה אהיה שונה מכולם :X ואומר שאני לא מתחברת לסוג שפתונים הזה. אני בדעה שאם כבר להתאפר ולשים על עצמי משהו - אז שיהיה עד הסוף ולא בערך :P. אבל כן, בהחלט יש לי את הימים שבא לי משהו רגוע וטבעי יותר.. אבל עדיין שירגיש לי משהו על השפתיים.. אז אני הולכת על הlip butters של רבלון. אבל בדר"כ אני אעדיף שפתיים דומיננטיות יותר
    פוסט מעולה יקירתי, התגעגעתי..הרבה זמן לא ביקרתי 3> שבת שלום!

    השבמחק
    תשובות
    1. לגיטימי :) כבר סיכמנו מזמן שאיפור זה בעיקר עניין של טעם.
      באופן אישי אני חושבת ששפתון מסוג כזה, או משהו כמו הליפ-באטרס, צ'אבי סטיקס והליפ-סטיינים הבהירים למיניהם הם מוצר בסיסי שכל אחת יכולה להחזיק, בגלל שאפשר לשלב אותם בכיף בכל איפור בלי לחשוב פעמיים, וזה גם מצוין לבחורות שלא מתאפרות באופן קבוע ואין להן הרבה ניסיון.

      הרבה זמן לא כתבתי... ממש רציתי שהפוסט יעלה לפני שבוע כבר, אבל זה לא קרה. מוטב מאוחר מאשר לעולם, אני מניחה

      מחק
  6. השפתונים האלה נראים עלייך מצוין. יותר אהבתי את העליון, אבל אולי זה גם קשור לתאורה. השפתונים האלה הם בהחלט פתרון לאיפור קליל אבל משתדרג :-)
    באופן אישי אני כן אוהבת להכניס קצת צבע גם ביומיום, לפחות בשפתיים.. זה עדיין יכול להיות עדין, אבל גם זה פתרון מוצלח.

    השבמחק
    תשובות
    1. שניהם צולמו באותה תאורה, אבל הייתי חייבת לשחק ממש עם איזון הלבן כדי להגיע לגוון כמה שיותר מדויק שלהם [מזג האוויר המזעזע הזה עושה לי את המוות].

      איכשהו כל פעם כשאני בוחרת שפתון, אני נוטה לשני קצוות- או שזה יהיה משהו עדין כמו אלה, או שזה יהיה משהו דרמטי שאין לי כמעט דרך לשלב. עכשיו אני צריכה להתאפס על עצמי ולחפש כמה שפתונים בקטגוריית ביניים, שיתנו יותר צבע אבל לא יהיו יותר מדי דרמטיים

      מחק
  7. אוי אני כל כך מבינה אותך :( ואת יודעת מה הכי מתסכל? שהיית טיפוס בוקר!
    הייתי מאילו שקמים ב 5 בבוקר, מזנקים מהמיטה, יכולים להתחיל לדבר איתך שניה אחרי שפתחתי את העיניים על תיאוריות פרואידיאניות
    יכולתי לקום מוקדם רק בשביל לסיים איזושהי מטלה ולהמשיך את היום שלי בכייף.
    ב 23 בלילה הייתי נשפכת לישון אבל תאמיני לי שזה היה שווה את זה!
    היום, אני כמוך. לא יודעת מה קרה בחיים שלי שגרם לזה, אבל ככל שעובר הזמן יותר ויותר קשה לי לקום בבוקר.
    אני חושבת שהיכולת הזאת של לקום בבוקר הלכה לי לאיבוד מתישהו ב 5-6 שנים האחרונות. כמה חבל :(

    אני בדר"כ שמה באלם לשפתיים בתוך שגרת האיפור שלי על הבוקר. איכשהו הן תמיד מרגישות לי יבשות ואני מורחת תוך כדי באלם
    ואז, לפעמים אני שוכחת בכלל לשים משהו על השפתיים ודי בונה על השפתון שיש לי בתיק (כמו אצלך - משתנה..)
    רק שלפעמים הוא לא MLBB או לא קשור ולפעמים אני בכלל שוכחת או לא מספיקה (עד לאחרונה היה לי רק רמזור אחד בדרך ;) ועכשיו אין לי רמזורים בכלל)
    אבל אין ספק ששפתונים כאלה הם "ה"פתרון.

    השפתונים נחמדים בסך הכל. יש לי בעיה קשה שעם שפתון מהסוג הזה אני מצפה שיגיע גם עם לחות - נו, שיעשה משהו! חחח
    אם הוא לא לחותי מאוד אני מעדיפה לוותר עליו.
    יש לי שפתון MLBB של מאק בגוון סירופ שאני מאוד אוהבת והשתמשתי בו לא מעט (נראה לי שעברתי אפילו את ה 2/3)
    ויש לי לאחרונה גם מהספרקס של קרליין איזשהו מוצר שהוא טיפ טיפה יותר מה MLBB מצד שני יש לו תחושת ריח/טעם נוראית שאני לא יכולה לתאר במילים
    מזל שזה לא כוסמת, כי גם אני שונאת כוסמת, גם לאכול וגם את הריח שמזכיר לי את האבקות נגד טפילים שפעם היו שמים על כלבים..
    אגב, גם זה משהו שאני לא יכולה לסבול.. יש קולרים כאלה נגד טפילים ששמים על כלבים ואני לא יכולה לשים על כלב שנמצא אצלי בבית ולידי כי זה מסריח!
    הכלב שלי צריך להריח כמו הכלב שלי. תודה רבה!
    אז גם השפתון, לא, לא צריך להריח "בעייתי" צריך טעם/ריח פירותי עדין באיזשהו אופן. או לא להריח בכלל, זאת גם אופציה.

    השבמחק
    תשובות
    1. מעולם לא הייתי טיפוס של בוקר. גם ככה אני סובלת מנדודי שינה, גם ככה קשה לי להירדם וקשה לי להתעורר בבוקר. וכשאני צריכה לקום מוקדם? אני כלבה. אל תדברו איתי לפני ששתיתי לפחות כוס קפה אחת ולפני שעברו שלוש שעות מאז שהתעוררתי.

      ממש מתחשק לי לקנות איזה שפתון שיהיה גם באלם, אבל מבין כל האופציות איכשהו לא הצלחתי להתחבר לשום דבר. עברתי ליד הסטנד של הספארקס אולי 5 פעמים, הסווטצ'תי את כולם ולא נפלתי מאף אחד. אותו הכנ"ל לגבי הגירסאות של רבלון.

      מחק
    2. אני תמיד אומרת לאנשים לא לדבר איתי לפני 10. זה לא שאני לא ערה לפני, זה שאין לי שום רצון לדבר עם אף אחד.. וגם רוב הסיכויים שאם תתקשרי בשעה כזו אני לא אענה.. (גם אם מישהו מת, זה לא כזה חשוב, הוא יהיה מת גם אחרי השעה 10)

      מחק
    3. אפשר לדבר איתי לפני 10. אני פשוט היצור הכי לא נחמד והכי לא מאופס שיש

      מחק
  8. פוסט מצוין ! אגב, את מאוד מזכירה לי את עצמי, גם אני לא טיפוס של בוקר, סובלת לעיתים קרובות מנדודי שינה וקשה לי להתעורר בבוקר כי זמן היקיצה הוא בדרך כלל בשעות שאני פחות או יותר סוף סוף תפסתי תנומה הגונה...בחצי השנה האחרונה אפילו לקחתי את הנושא קצת קדימה והתייעצתי עם איש מקצוע בעניין (נוירולוג) ששלח אותי לבדיקה במעבדת שינה....סיפור....בבקרים שקשה לי להתעורר אני מתאפרת הכי קל בשפתיים , ויש לי כמה שפתנים בגוון טבעי לצורך העניין אחד מהם הוא בעצם מעין גלוס (מגיע בטיובה קטנה)שבהחלט משדרג את המושג mlbb ויש בו כל מה שאני מצפה שיהיה בשפתון טוב- נוחות, ליחוח, ברק עדין וצבע עדין שמתשתנה בהתאם לצבע השפתיים ויש יכולת להעצימו ע"י מריחת עוד כשכבה כראות עיננו והוא גם יחסית למוצרים מאותה קטגוריה נחשב עמיד. ומה שהכי כייף בו זה שהוא מכתים מעט את השפתיים גם לאחר שהוא דוהה בעדינות. כבר קניתי את המוצר הזה לפחות 3 פעמים והיד נטויה- הוא פשוט לא מאכזב ואפשר להשתמש גם כבסיס לשפתונים או גלוסים אחרים (במידה ורוצים במהלך היום לשנות מראה). השם שלו הוא O-GLOSS של חברת smashbox כיום יש להם כמה מוצרים בסגנון, אחד עם גוון סגלגל יותר ואחד עם ברק זהוב. מה שיש לי הוא הקלאסי והוא שקפקף שלאחר מריחתו השפתיים מקבלות גוון ורדרד עדין בהתאם לפיגמנט של השפתיים. אחד המוצרים שאני יותר אוהבת בתיק האיפור שלי. מומלץ!

    השבמחק
    תשובות
    1. אנחנו באמת דומות! במקרה שלי כבר התייעצתי בעבר עם רופא המשפחה שלי, הבסיס של הבעיה שלי היא לא נוירולוגית אלא עניין של סדר יום הפוך שיש לי, וגם המון דאגות ולחץ שמתבטא אצלי חזק באיכות השינה. קצת מנחם לדעת שאני לא היחידה שסובלת בבוקר ;)

      הייתה תקופה ארוכה שהייתי חזק בקטע של גלוסים, לאחרונה לא כ"כ בא לי עליהם. פעם ראשונה שאני שומעת על האו-גלוס של סמאשבוקס, אבל הוא נשמע כמו מוצר מעולה, תודה על ההמלצה :)

      מחק
  9. כמוך- גם אני שונאת לקום מוקדם, וממליצה לאנשים לא להתקרב אליי בשעות הבוקר.
    אני מוצאת את עצמי מתאפרת עם עיניים חצי עצומות, ואת השפתון מניחה ברכבת לרוב...
    מכל השפתונים הנ"ל הכי התחברתי לפופה- הוא נותן צבע מקסים ומחמיא מאוד.
    איל מקיאג' נחמד למדי, לא התרגשתי ממנו יותר מדי.
    את לוריאל יש לי גם- ואני לא מתחברת למה שהוא עושה (שזה בעצם כלום עליי) מעדיפה איזה באלם עם מעט צבע עליו.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה היתרון בנסיעות באוטובוסים... זמן פנוי לרוב וידיים חופשיות :/ [מצד שני, אם היה לי רכב הייתי יכולה לקום קצת יותר מאוחר]
      אני ממש אוהבת את השפתון של פופה, אפילו יש סיכוי שאני אקנה את אותו הגוון שוב, שזה משהו שלא האמנתי שיקרה לי עם שפתונים ;)
      הלוריאל טיפה מאכזב, למרות שהשתמשתי בו המון

      מחק
    2. טוב יש לי את הרכבת לזמן הזה- אבל אז אני עם העיתונים של הבוקר וזה השקט שלי לפני הלימודים:)

      מחק
  10. אני אוהבת את הז'אנר, ויש לי את האוניברסלי שהוא חביב. אבל אני מעדיפה אותם לא מבריקים או לחותיים דווקא. לרבלון היה פעם בסדרת המאט את השפתון הטבעי המושלם בעיני. מין ורדרד טבעי מאובק. ולקום בבוקר זה איכסה

    השבמחק
    תשובות
    1. לקום בבוקר זה לגמרי איכסה :/

      אני בדיוק להיפך :) גימור מאט לא כ"כ עושה לי את זה. המזל שיש כזה מבחר עצום, שכל אחת יכולה למצוא את מה שהיא אוהבת בלי להתפשר

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...