יום שישי, 19 באוקטובר 2012

סקירה: שלושה לקים וורודים

אי שם בתחילת דרכי בעולם הלקים, סירבתי לקבל כל לק שהוא לא וורוד חצי שקוף. פסגת השאיפות שלי הייתה למצוא את לק הבסיס המושלם לפרנץ' מניקור.
הרבה אציטון זרם פה מאז, הטעם שלי התפתח והיום אני מחפשת בעיקר לקים צבעוניים ודומיננטיים. כמה שיותר דרמטי, ככה זה יותר עושה לי את זה.
רצה הגורל ובזמן האחרון נחתו אצלי ארבעה לקים וורודים, שפעם היו סוחטים ממני קריאות שמחה.

לייף 323 / ג'ייד 451 Metallic Copper
* התקבלו לסקירה

שני הלקים יצאו כחלק מקולקציות הקיץ של שתי החברות. מדובר בלקים וורודים בהירים ושימריים, עם גימור פנינתי משהו. שניהם הגיעו אלי בהפרש של יומיים בערך, והם זהים לחלוטין, לכן אני מתייחסת לשניהם במקביל.
הפורמולה של שניהם דלילה יחסית, וגם אחרי שתי שכבות הם לא אטומים לגמרי. בנוסף, אני קצת הסתבכתי עם המריחה שלהם, וגם אחרי הייבוש רואים סימני מריחה על הציפורן.
ההבדל בין הלקים הוא במברשות. המברשת של ג'ייד צרה וארוכה, המברשת של לייף מלבנית ושמנמנה:
זה גוון שבעבר הייתי מאמצת בחום, אבל היום הוא לא עושה לי את זה בכלל, אבל בטח יעשה טוב לאלו מכן שמעדיפות גוונים סולידיים.
בשני הסווטצ'ים רואים את הלק של לייף על הזרת והקמיצה, ואת הלק של ג'ייד על האמה והאצבע:
וחלילה מלדלג על לק עם אג'נדה...

ג'ייד מס' 19- Rose Ashes, מסדרת ה- Quick Dry
* התקבל לסקירה

אחרי שנרגעתי מהגימור הפנינתי, עברתי לבדוק לק נוסף מסדרת הייבוש המהיר של ג'ייד- לק וורוד בהיר בגימור קרמי. בעבר התלהבתי מלק אחר בסדרה, אבל הפעם נשארתי דיי אדישה. הפורמולה שלו דלילה מאוד והמריחה לא נוחה. נאלצתי למרוח שלוש שכבות כדי להגיע לרמה סבירה של אטימות, ועדיין יש אזורים שנשארו לא אטומים. וכמובן ששלוש שכבות של לק לא מתייבשות כ"כ מהר, מה שהורס את הקטע המגניב של הלק :/
לא מדובר בוורוד מיוחד ויש עוד אלף כמוהו, אבל עדיין מדובר בגוון חמוד ונעים לעין.

CND- Muddy Rose
ולבסוף- הקרם דה לה קרם, הדובדבן שבקצפת. אחרי כמה אכזבות וורודות, התנחמתי באחד הלקים האהובים עלי ביותר. רכשתי אותו מזמן יד-שנייה, ועם הזמן הוא התחיל להסמיך והפך להיות מסכן. לפני כמה שבועות הזמנתי לקים מטראנסדיזיין, והרגשתי שיהיה פשע לא להזמין אותו שוב. וכך הלק הזה נכנס לספרי ההיסטוריה בתור הלק הראשון שקניתי בפעם השנייה.
שמו הולם אותו ביותר, לק וורוד בוצי ומלוכלך. וזה הקסם שלו, גוון סולידי אבל כ"כ מיוחד. הפורמולה סבירה ואני אוהבת את המברשת הצרה של CND. העמידות שלו בינונית, כבר אחרי יומיים התחילה נסיגה בקצוות.
הלק הזה כיכב בפוסט הראשון של לק עם אג'נדה.

ואיך אפשר לכתוב על צבע וורוד, בזמן חודש אוקטובר, ולא להתייחס לסרטן השד?


16 תגובות:

  1. מדהים איזה שינויים אנחנו עוברות בכל הנוגע לחיבה שלנו למוצרי איפור/לקים כאל ואחרים. אני מעולם לא התחברתי לורודים הבהירים, או לשימריים בכלל, והנה בדרכו אליי אססי ורדרד בהיר בדיוק מהסקאלה הזו. מעניין מה יוליד יום מהרומן המוזר הזה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני רואה את ההתפתחות הזו כמעט אצל כולן מסביבי, זה באמת מדהים :)

      תתחדשי! מקווה שתהני ממנו

      מחק
  2. אהבתי את הרעיון של הפוסט :)
    בלקים הראשונים אפשר אולי להשתמש בתור טופ מעל לק אחר וזה יצור אפקט מגניב, ההבא נראה לי ממש ורוד - ברבי כזה, והשוס האמיתי זה האחרון! הוא פשוט מהמם.

    השבמחק
    תשובות
    1. וואלה, לא חשבתי על זה... יהיה מעניין לנסות את זה מעל לק כהה, אולי אני אתן לזה צ'אנס בהזדמנות :)
      השני הוא וורוד עדין, דיי בהיר וסולידי מאוד.
      והלק של CND הורס לגמרי, אני מאוהבת בו

      מחק
  3. הוורוד הבוצי של CND באמת הכי יפה מהארבעה! יש לו גוון מעניין (למרות שהוא לא חדשני ומרעיש) והוא יתאים מאודדדד לסתיו-חורף הקרובים.
    אני מאוד אוהבת ורוד, על כל גווניו, אבל בלקים אני מעדיפה את הנוכחים יותר. לוורודים הבהירים אני פחות מתחברת (ובניגוד אלייך, אצלי זה עוד משחר ילדותי.... חחחח)

    השבמחק
    תשובות
    1. הלק של CND מוכיח שלפעמים גם משהו יחסית סטנדרטי יכול להפיל מהכיסא :) הוא חורפי, וזה מה שאני אוהבת בו. בכלל יש לי בזמן האחרון משיכה לגוונים כאלה, כל מיני חומים ואפורים שפעם לא אהבתי בכלל...

      גם אני מעדיפה היום לקים עם יותר נוכחות, וגם בוורודים- את הזועקים יותר [ואם יש גליטר- בכלל טוב]

      מחק
  4. אני נמענת מלהגיב על השניים הראשונים כי אני מתעלמת מגימור פנינתי באשר הוא.
    הגוון השלישי חמוד למדי, אבל לא נפלתי ממנו.
    אבל האחרון מושלם! אמרתי לך את זה גם במציאות- הוא היפה ביותר מכל הארבעה:)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, גימור פנינתי זה גם לא הקטע שלי... אבל יש כאלה שמתחברות :)
      השלישי אכן חמוד, לא משהו שלא ראינו כבר חצי מיליון פעם, ובכל זאת הוא גוון פרקטי ואני בטוחה שיהיו כאלה שיאהבו.

      והאחרון אכן מושלם :)

      מחק
  5. ממש אהבתי את ה-CND. צבע מעולה, איךזה שאין לי כזה באוסף? :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא צבע אדיר :)

      אין לי מושג! ביזיון! לכי תעמדי בפינה ותחשבי על זה ;)

      מחק
  6. אני אוהבת וורודים, אבל הקולקציה כאן היא פחות לטעמי. אולי הלק של CND קצת יותר טוב, אבל אני מודה שאני צריכה לבחון אותו גם בתאורות אחרות כדי להחליט סופית.
    מה לעשות, נהייתי קשה לאחרונה עם גוונים ספציפיים! P-:

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי לגיטימי, כל אחת מאיתנו מתחברת למשהו אחר :)

      מחק
  7. אני מתה על הכתיבה שלך! ואני כמוך עם לקים, מינוס השלב של הורודים הסולידים. דילגתי עליו בקלילות של איילה. והם לא חסרים לי.
    אם כבר ורודים אז שיביאו אותה בזועקים, בזוהרים, במזעזעים!! עם כאלו אני מסתדרת הרבה יותר טוב

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף, תודה :)
      היום אני לגמרי בקטע של וורודים בוהקים ומזעזעים! :)

      מחק
  8. התאומים לייף וג'ייד ממש לא בשבילי.
    משהו שדודה שלי היתה הולכת איתו (לא שאני בקשרים אם אי אילו מהדודות שלי אבל ככה אני מתארת אותן כנראה)
    מצד השני הלק הורוד של ג'ייד (הקרמי) הוא מסוג הלקים שלא מזיק בכלל שיהיה אחד כזה בבית.
    כשרוצים להגיע לאנשהו וללכת על המראה הסולידי זאת בחירה מצוינת!
    [ אף אחד לא צריך לדעת שזאת לא הבחירה ה 10 שלנו ביום יום ;) ]
    דווקא מהמאדי רוז לא נפלתי. יש לי לק אחד של CND העונה לשם גויבה. אני מאוד אוהבת אותו אבל חייבת לציין שהוא הלק היחיד של המותג שמצאתי מעניין מספיק בשביל לרכוש במיוחד..

    השבמחק
    תשובות
    1. הלקים של CND באמת לא מעניינים, יש להם מעט מאוד גוונים אטרקטיביים, או חצי אטרקטיביים. השאר בנאלי ומשעמם, או מכוער להחריד.
      הוורוד הקרמי של ג'ייד נחמד, אני לא נפלתי ממנו. אני מסכימה לגמרי שזה צבע שטוב שיש

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...