יום שלישי, 9 באוקטובר 2012

מי נתן לחתול לשמור על השמנת?!

כבר התוודיתי כאן על הנטייה שלי להיסחף, ולסחוב בתיק חצי מיליון דברים שאני לא צריכה.
כשמסתכלים על אבולוציית התיקים שלי, רואים שככל שהזמן עובר אני נוטה לקנות תיקים גדולים יותר. בתקופת הצבא עוד היה לי תיק קטן שהכיל בנוחות ארנק, מפתחות ופלאפון. אחרי שהשתחררתי מהצבא, התחלתי לעבוד והתחלתי להתאפר הרגשתי צורך לקנות תיק גדול יותר. וכשהוא לא הספיק, קניתי תיק גדול עוד יותר, וכן הלאה. עכשיו כשהתחלתי ללמוד אני  מסתובבת עם תיק גב גדול, וגם זה מספיק לי בקושי.


תופעה דומה עוברת גם על נרתיקי האיפור שאני סוחבת איתי באופן קבוע. פעם זה הסתכם בלאבלו וטמפון למקרי חירום שהיו זרוקים בתיק, ולאט לאט זה התפתח והרגשתי צורך לקנות נרתיקים גדולים יותר [ונתעלם לרגע מהעובדה שאני לא משתמשת ברוב הדברים שאני סוחבת בשוטף].
הבנתי שיש לי בעיה אמיתית, כשקיבלתי את אחד מתיקי האיפור מהסדרה של IGA.
IGA הוא מותג שפותח ע"י המאפרת ענבר גור אריה, והוא כולל בתוכו מגוון של תיקים, נרתיקים ומזוודות איפור. הרעיון מאחוריו ליצור ליין של מוצרים שפותחו ע"י מאפרת, ומיועדים בעיקר למאפרים, כדי להקל על סחיבה וארגון של מוצרי האיפור.
כשפרושופ פנו אלי כדי שאסקור את אחד מהתיקים בסדרה הרמתי גבה, הרי אני לא מאפרת מקצועית וכך גם רוב הקוראות שלי. אחרי שעברתי על הקטלוג, הבנתי שיש למותג לא מעט מוצרים שבהחלט יכולים לשמש גם אותנו, המכורות ;)

המוצר: תיק איפור אישי Beauty Secret
החברה: IGA
המחיר: המחיר המלא הוא 140 ש"ח, כרגע אפשר למצוא אותו במבצע בפרושופ [אם אתן לא חברות באתר ממליצה בחום להירשם ולהצטרף למועדון החברים, זה בחינם ומקנה לא מעט הנחות]
* המוצר התקבל לסקירה
התיק מיוצר מ-PVC עבה ושקוף, עם עיטורי פרחים. התיק מעוצב ככה שהסגירה בחלק העליון בעזרת ריצ'רץ', ובחלק החיצוני יש ידית נשיאה נוחה.
על הדפנות הפנימיות של התיק יש תאים בגדלים שונים שמאפשרים לשמור פריטים קטנים כמו בקבוקי לק, קונסילרים, מסקרות וכו'. באמצע יש מרחב ריק שאפשר לאחסן בו מה שרוצים, ובחלק הפנימי של המכסה יש לולאות שמיועדות לאחסון של מברשות או אביזרים קטנים נוספים.
[מידות: אורך- 23 ס"מ, גובה ועומק- 14 ס"מ]
שנייה לפני שאני עוברת לדברים הפרקטיים, אני חייבת לעצור ולהתלהב מהעיצוב שלו. הוא כל כך יפה ואלגנטי בעיניי, שבמהלך הצילומים לפוסט צילמתי אותו מכל זווית אפשרית בערך. [סיימתי להשתפך, אפשר להמשיך]

המידות של התיק הזה גדולות מדי בשביל לשמש בתור תיק איפור יומיומי למתאפרת-חובבת כמוני, וכאן בדיוק אני מתחברת לתחילת הפוסט. עד היום אני מנסה למצוא לעצמי צידוקים והסברים למה הגודל של התיק הזה הגיוני לגמרי, ולמה זה סביר לחלוטין למלא את התיק בפלטות צלליות, סמקים, מברשות, מייקאפים ולקים ולצאת ככה מהבית ליום רגיל.
לעומת זאת הוא מתאים בול בתור תיק איפור לנסיעות. יש בו מספיק מקום להכיל גם בקבוקים גדולים כמו מי פנים, קרם לחות, פלטות צלליות וכו', וגם אפשרות לקבע מוצרים רגישים כמו מברשות, בקבוקי לקים וכו'. 
 לא יצאתי לחופשה, אבל הכנסתי לתיק כמה מוצרים שיכולים להיות שימושיים בנסיעות- מי פנים, קרם לחות, מייקאפ וקונסילר, קצת סמקים וצלליות וכו'.
במכסה תפסתי כמה מברשות שחשבתי שיכולות להיות שימושיות- מברשת מייקאפ, סומק ופודרה, ומברשות להנחת צלליות. את המברשות הדקות אפשר להכניס ללולאות בקלות, ואפשר גם לתפוס כמה מברשות באותה לולאה כמו שעשיתי. המברשות ה"שמנות" כמו ה-187 של מאק וה-81 של פרושופ נכנסות עם קצת מאמץ, אבל יש להן מקום והן יושבות בלי לזוז.
לצערי לא קיבלתי עם התיק גם חופשה לסקירה [פרושופ- לתשומת לבכם!] ועדיין לא הייתה לי הזדמנות לבדוק אותו "על רטוב". תוך כדי הצילומים החלטתי קצת להתפרע ולבדוק כמה התיק הזה יכול להכיל. בשלב מסוים קלטתי שהעברתי בערך חצי מאוסף האיפור שלי לתוך התיק, ואת כל מה שבלגנתי אני אצטרך גם לסדר והחלטתי להפסיק למרות שלא מילאתי את התיק לחלוטין. ובכן, זה מה שיצא:
 למרות שדחסתי בתיק לא מעט, הוא נסגר בקלות. בתאים שבדפנות העמדתי גם מוצרים גבוהים יחסית כמו עפרונות עיניים וחששתי שהתיק לא ייסגר. בפועל ה-PVC גמיש והצליח להיסגר בקלות.
 ידית הנשיאה של התיק רחבה מספיק, אפשר לתפוס אותה בקלות ולהרים את התיק גם כשהוא גדוש במוצרים.
טוב, יכול להיות שקצת נסחפתי.
קצת הרבה, בעצם.

כמו שאתן רואות, התיק לא מלא לחלוטין. חלק מהתאים ריקים, ונשאר עוד כרבע מהנפח שלו ריק לחלוטין. כל הערימה המכובדת הזו נכנסה פנימה:
ואחרי הצילומים החלטתי לעשות רשימה, רק כדי להמחיש לכן כמה הקיבולת של התיק הזה מטורפת:
חמש מברשות, ספוגית למייקאפ, פצירה לציפורניים, קרם ידיים, קרם פנים, קופסא קטנה עם קרם עיניים, מייקאפ אחד, קונסילר אחד, שלושה לקים, ארבע צלליות של לוריאל, שתי קופסיות אייליינר ג'ל, שני שפתונים, אייליינר נוזלי, שני עפרונות עיניים, גלוס, פריימר עיניים, מעגל ריסים, ארבעה סמקי אבן, סומק ג'ל אחד, שתי רביעיות של צלליות ופלטה אחת של סליק, מסקרה אחת ושלוש צלליות אבקה. בסה"כ: 41 מוצרים שונים.

לסיכום: ענבר גור אריה שיחקה אותה בענק. מדובר בתיק איפור פרקטי מאוד, מעוצב יפה ובאיכות גבוהה.
האם אני ממליצה על התיק? תלוי מה אתן מחפשות. אם המטרה היא תיק איפור יומיומי, הייתי ממליצה לבדוק נרתיקים אחרים בסדרה, כמו זה או כמו הסט הזה. אם המטרה היא תיק לנסיעות או תיק למאפרת מקצועית אני ממליצה עליו בחום, כי הוא עונה על הצרכים האלה באופן מדויק. במשך תקופה ארוכה עשיתי נסיעות הלוך-חזור מהבית שלי לבית של האקס, והתיק הזה היה יכול להתאים לי בול. הוא יכול להיות אידיאלי גם לסטודנטיות שלומדות רחוק מהבית ועושות את הנסיעות בסופ"שים.
אתן בטח יודעות שניתן לקנות תיקים זולים בחנויות שונות, בין השאר ביוטיקייר ודומיהן. אני גם יודעת שהוצאה של כ-100 ש"ח על תיק לנסיעות ממש לא מובנת מאליה, וזה בסדר גמור. השאלה היא מה אתן מחפשות, אם אתן צריכות תיק שישמש אתכן פעם ב... או משהו לשימוש קבוע. קחו בחשבון שתיקים זולים בד"כ גם שווים ככה, ותצטרכו להחליף אותם בתדירות גבוהה.

ואם חשקה נפשכן להתחנף או לפנק אותי, תרגישו הכי חופשי בעולם לפרגן לי את נרתיק המברשות הגאוני הזה, שגם מעוצב מהמם וגם יש לו קטע מגניב שהוא רב תכליתי- נרתיק מתגלגל למברשות שאפשר לקפל ולהעמיד כמו כוס על שולחן האיפור.



19 תגובות:

  1. פוסט נהדר, אני מאד אוהבת את התיקים של ענבר וכל ציוד האיפור שלי בעצם מסודר בתיקים שלה, בגדלים שונים, שכולם ביחד יושבים ביחד במזוודת האיפור הגדולה... לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיהם. הם מחזיקים מעולה כבר יותר משנתיים, וזה שהם שקופים זה נהדר.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :)

      לא יצא לי להתנסות בתיק הזה על בסיס קבוע וממש לעשות לו טירונות, אבל הוא נראה עמיד ואיכותי. לא חשבתי על זה בכלל, אבל העובדה שהוא שקוף היא בהחלט יתרון

      מחק
  2. לא. תיקים זולים לא בהכרח שווים ככה. יש לי תיקים זולים מביוטיקייר, מיי קוסמטיקס, וואו וכו' וגם ביותר יקר וכולם מבחינתי אותו דבר - לא נקרעים ולא מתבלים, ולא נוחים באותה מידה. במה תיק איפור זה שונה? בנסיעות הכל מתבלגן גם ככה. הדבר היחיד ששונה הוא המחיר!
    אם כבר תיק איפור שבאמת מועיל, זה תיק איפור שיש בו מחיצות בצורת "כוורת", ריבועים ריבועים של שתי וערב, וזה יקשה על הדברים להתערבב בנסיעות, פחות סיכוי שאם משהו נשפך הוא ילכלך הכל ויותר קל לסדר ולהוציא. אם עולה בדעת מישהו תיק כזה במחיר נורמלי, זה יהיה משמח!

    השבמחק
    תשובות
    1. מהניסיון האישי שלי תיקים זולים לא החזיקו לי יותר מדי זמן מעמד. בד"כ מה שזול גם שווה בהתאם. אני שמחה שהניסיון שלך הוא אחר.
      היתרון של התיק הזה שיש לו את התאים ואת הלולאות למעלה, הם מוקפים בגומי ולכן גם אפשר לקבע בהם מוצרים. יש לתאים גדלים שונים, ואפשר להתאים כל מוצר בהתאם לגודל שלו.
      מעולם לא טענתי שהתיק הזה מתאים לכולן, השתדלתי להתייחס ליתרונות והחסרונות שלו, ולמאפיינים שלו, כדי שכל אחת תוכל לחשוב לעצמה האם הוא מתאים לה או לא [אולי אני טועה, אבל טון ההודעה שלך מעט תוקפני ולא נעים].
      יש בסדרה של IGA גם את תיק קופנהגן, שמגיע עם חלוקה פנימית אחרת, אולי זה מה שיענה על הצרכים שלך:
      http://proshop.co.il/outlet/kopenhagen.html

      מחק
  3. התיק באמת מעולה. אני מכניסה בו בינתיים את כל המוצרי עיניים שעדיין לא נסקרו ו/או נמצאים בשימוש והוא מכיל המון. וגם העיצוב שלו פשוט ונקי בדיוק כפי שאני אוהבת.

    השבמחק
    תשובות
    1. שקלתי בהתחלה להציב אותו על שידת האיפור שלי ולשמור בו חלק מהמוצרים, בסוף ראיתי שהוא לא הכי נוח למטרה הזו. בנתיים אני מחפשת תירוצים לנסוע למקומות ;)

      מחק
  4. ואו, זה באמת מכיל המון. אני כנראה הייתי לוקחת תיק שכזה לנסיעה לסופ"ש או לכמה ימים. ביומיום אני משתדלת לסחוב כמה שפחות. הייתה לי תקופה שהייתי לוקחת חצי בית בתיק ובשנים האחרונות אני דווקא מורידה כמויות בצורה דרסטית והגב שלי מודה לי.
    ללא קשר, התיק נראה שווה ביותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, זה טירוף. הוא נראה יחסית קומפקטי, חשבתי שלא תיכנס בו כזו כמות.
      זה לחלוטין לא תיק ליומיום, למרות שאני ממש מנסה למצוא תירוצים למה זה דווקא הגיוני לסחוב תיק כזה [אפילו אם רובו ריק ;)]
      אבל לנסיעות? הוא קלאסי לדעתי.

      מחק
  5. נראה תיק שימושי בהחלט, אהבתי את התאים הקטנים בדפנות שיכולים להוות אחלה פתרון ללקים ומוצרים קטנים שבדרך כלל תמיד קשה למצוא כשהתיק מלא.
    והנרתיק מברשות הזה באמת נראה גאוני.

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא ממש פרקטי, באמת רואים שהושקעה בו המון מחשבה, וגם רואים שמי שעיצבה אותו היא מאפרת, שמכירה את המוצרים ואת השטח, ומבינה את הצורך.

      מחק
  6. היי, גיליתי את הבלוג שלך לא מזמן ואני ממש נהנית לקרוא אותך!
    את כותבת מצויין ולעניין (ובעלת חוש הומור משעשע בעליל), ובעלת כשרון צילום :)

    כל הכבוד ויישר כוח (ובהצלחה בלימודים האקדמאיים- זה כיף, תקופה שלא חוזרת)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע! תודה רבה על התגובה המחמיאה :)

      אני בטוחה שהתואר יהיה עמוס, אני מקווה שיהיה גם כיף [ומאמינה שגם יהיה]

      מחק
    2. עכשיו קראתי שאת לומדת ביולוגיה...
      אני למדתי ביולוגיה בטכניון (סיימתי לפני 7 שנים - איך הזמן טסססס) ואהבתי מאד (אחרי שעוברים את קורסי הבסיס המזעזעים במתימטיקה ופיסיקה). תהני, במיוחד מהמעבדות והעבודה המעשית. אין דברים כאלה, לראות בעיניים את תהליכי הטבע... בפעם הראשונה שראיתי מיטוזה במיקרוסקופ היו לי דמעות!

      מחק
    3. קורסי הבסיס המזעזעים בפיזיקה ומתמטיקה הם בדיוק הסיבה שבגללם החלטתי לוותר על הטכניון ;) לפי שמועות שרצו הם העלו עוד יותר את הרמה השנה...
      האמת שאני במסלול מגניב ממש, בגלל הרבה סיבות שאני לא אפרט כאן. אבל אם מעניין אותך לדסקס איתי מעבר- lonelywolf3@walla.co.il או דרך הפייסבוק [קישור למעלה מצד שמאל]
      ותודה :)

      מחק
  7. את יודעת, עד שלא קראתי את הפוסט שלך לא שמתי לב בכלל שמתחת למכסה של התיק אפשר לאכסן מברשות בנפרד!
    מבחינתי זה פלוס, אני לא אוהבת לזרוק סתם מברשות לתוך תיק ביחד עם שאר האיפור והטיפוח.
    התיק הזה מכיל המון והוא גם יחסית גדול בקוטר. לכן מבחינתי הוא תיק איפור לנסיעות ארוכות ולצערי לאחרונה לא היו לי כאלה בכלל (רמז רמז: רוצה חופשה בחו"ל!). לכן לא כ"כ יצא לי להשתמש בו למטרה המקורית שלו.
    מה שכן, הייתי כן שמחה אם היתה איזושהי חלוקה פנימית, אפילו מפלסטיק נשלף, כדי שדברים לא יהיו זרוקים שם בערבוביה (מלבד אלה שנכנסים לתאים בדפנות).

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה קטע :) זה הדבר הראשון שקלטתי בתיק הזה. גם לי לא יצא להשתמש בו "על אמת" בכלל, לפני שנה למשל הוא היה יכול להיות אידיאלי בשבילי, כשגרתי בדירה שכורה ולפני זה כשעשיתי נסיעות לבית של הבנזוג.

      מחק
  8. דעתי על התיק הזה ידועה :)
    ואני ללא ספק אשמח שיפרגנו לי חופש בכדי שאוכל לבדוק אותו - שוב ;)
    עכשיו כשנרשמתי למכון אני נמצאת בשאלה שכזו - האם להתקלח במכון ולצאת משם לעבודה או לחזור הביתה (המכון במרחק 3 דק' נסיעה) ולהתארגן בבית.
    התיק עושה חשק לשימוש לכן אני תוהה בשאלה הזו...
    מעבר לזה, כשאני חוזרת הביתה, אני נחה לי קצת לפני המקלחת וההתארגנות ומצליחה "לשרוף" חצי שעה (בלי לשרוף קלוריה אחת)
    אז יתכן ובקרוב מאוד התיק המקסים הזה יזכה לשימוש שוטף תלת שבועי (לפחות)! תענוג!

    השבמחק
    תשובות
    1. לא חשבתי על זה, אבל התיק הזה יכול להיות פיתרון מעולה גם בתור תיק רחצה!

      מחק
    2. לא התכוונתי שהוא ממש ישמש כתיק רחצה (לשמפו/מרכך בלה בלה) אלא למוצרי האיפור הרגילים שלי שאני צריכה על הבוקר.

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...