יום שישי, 29 ביוני 2012

הכר את האויב

השולחן שלי מלא במוצרי איפור וטיפוח שבוהים בי במבט זועם ורק מחכים שאני אתן להם קצת יחס ואכתוב עליהם כמה מילים בבלוג, אבל אין לי מוזה.
אז במקום לנסות ולכתוב משהו בכוח החלטתי לכתוב במקום פוסט קליל, עם רשימה של דברים שכנראה לא ידעתם עלי [ואם כן- יפה לכם]
אחרי שפרסמתי את הפוסט שאלו אותי לגבי השם שלי ולגבי הכינוי, אז החלטתי שאם כבר- אז כבר ;) קוראים לי ליהי, והכינוי "אלטר אגו" נוצר במקרה. כתבתי בעבר בלוג בנושא אחר לגמרי וכשפתחתי את הבלוג החדש החלטתי להגדיר אותו בתור "האלטר אגו המטופח שלי". בשלב מסוים נכנסתי לאיזשהו בלוג וראיתי שם קישור לבלוג שלי תחת הכותרת "אלטר אגו", ופשוט החלטתי לאמץ את הכינוי.

  • אני עובדת כרגע בתור קלדנית. עיקר העבודה שלי כולל תמלול של הקלטות סתר, חקירות משטרה ולפעמים גם פרוטוקולים של ישיבות [זה רק נשמע מגניב. ברוב המכריע של המקרים זה משעמם].
  • בין גיל 14 לגיל 22 לא הספרתי בכלל. ואם היה לי שקל על כל אחד שניסה לשכנע אותי להסתפר או איים עלי עם מספריים היו לי היום.... אני יודעת? 20 שקל בערך.
  • עד היום עברתי שלוש תאונות. באופן מפתיע בכל שלושת המקרים נסעתי באוטובוס, ובשלושתם משאית נסעה רוורס והתנגשה באוטובוס. כל המקרים הסתיימו בלי פצועים, טפו טפו טפו [ואם היקום היה מחליט להפסיק לפזר רמזים והיה מתחיל לפזר עלי כסף אולי הייתי יכולה לקנות רכב פרטי].
  • הטעם המוזיקלי שלי דיי מוזר. רשימות השירים שלי מכילות שירי פופ, רוק ומטאל [וזה מרגיש לי טבעי לגמרי, אגב]. האהבה האמיתית שלי היא לרוק ישראלי, בעיקר להקות שוליים. וזה רק חלק קטן מהמוזיקה שיש לי...
  • ניגשתי לפסיכומטרי 5 פעמים. ובסוף לא התקבלתי לרפואה בגלל שחסרות לי 30 נקודות [אבל עדיין לא וויתרתי על החלום].

  •  אני חולה על קוסמופוליטן האמריקאי והבריטי. לעומת זאת, אני לא סובלת את כל "עיתוני הנשים" הישראליים. זה התחיל בצורה תמימה כשרציתי לשפר את האנגלית שלי, המשיך כשלמדתי לפסיכומטרי והייתי צריכה לקרוא אנגלית וקצת יצא משליטה.
  • בצבא שירתתי בחיל האוויר בתפקיד צפרית. כן, יש תפקיד כזה [ולא, אני לא אוהבת שצוחקים עלי. ברצינות, אל תנסו אפילו, אני אמחק תגובות]. בגדול המטרה של התפקיד היא למנוע תאונות בין מטוסים וציפורים. מאז צפרות היא סוג של תחביב, אנשים שמכירים אותי כבר רגילים לראות אותי מסתובבת עם הראש בשמים בגלל שאיתרתי איזו להקה. חוצמזה שאני יודעת לזהות הרבה סוגים של ציפורים, אני גם יודעת לזהות לא מעט מינים רק ע"י הציוץ [וכן, אני אוהבת כשמבקשים ממני לזהות ציפור מזדמנת].

  •  בכל ה-70 ומשהו קילו שלי יש בקושי גרם של חוש אופנתי. לא סתם אני צוחקת על עצמי כל הזמן, יש לי נטייה נוראית לבחור את הפריטים הכי מחרידים שיש בחנות. במשך תקופה ארוכה לא הלכתי לקנות בגדים לבד אלא תמיד סחבתי איתי חברה או את אחותי כדי שיפקחו עלי. היום כבר מותר לי ללכת לבד.זה רק חלק מהזוועה, ותגידו תודה שלא הכל שחור [אני לא אודה בזה בחיים, אבל חלק מהפריטים כאן כבר מספיק גדולים כדי לעלות לגן חובה]

  • אני מבולגנת בטירוף, וזו אחת התכונות שלי שאני ממש לא אוהבת. אני מנסה להילחם בזה בגלל שאני אוהבת סדר, אבל איכשהו בסופו של דבר אני חוזרת למצב הטבעי והמבולגן שלי.זו הנקודה הכי סבירה בחדר שלי, את התמונות הקשות באמת צנזרתי.

מה אתן מסתירות מאחורי מסך המחשב?
שבת שלום


45 תגובות:

  1. פוסט חמוד! אני אוהבת פוסטים כאלה, שוברים שגרה :-)
    ו-LOL לצפרות!!!! לזהות ציפורים לפי ציוץ זה בהחלט תכונה חשובה ביותר D-:
    אבל מגניב שיש תפקיד כזה. מסוג הדברים שמגלים את קיומם רק במהלך שירות בצבא....

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם אוהבת פוסטים כאלה, ופתאום משום מקום חשבתי על זה שגם אני רוצה לכתוב אחד :)

      הצפרות זה כבר ברמה דיי מטרידה, האמת. עוד בתקופה שהייתי עם האקס הייתי איתו בלוויה של סבתא שלו ז"ל, ותוך כדי הסתכלתי מסביב בטירוף כי שמעתי שלדג ופרנקולין.
      זה תפקיד שגיליתי באמת רק במנילה, ונדיר שאני פוגשת אנשים שמכירים את התפקיד, גם כאלה ששירתו בחיל האוויר לא בהכרח מכירים

      מחק
  2. יש לך טעם מוסיקלי אדיר!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      למה הכי התחברת? סתם מסקרנות

      מחק
    2. אני חושבת שחמי רודנר. אני מכירה באופן מפתיע את כל שאר האומנים, אבל היכרות שטחית יותר, ברמה של כמה שירים פה ושם.

      מחק
  3. פוסט מגניבה!
    אז ככה: הטעם המוזיקלי שלך לא מזעזע-את להקת פונץ' את אוהבת? איפה הילד? השפן הנכון? בת כמה את בכלל?☺ אל תוותרי על הרפואה-צריכים אנשים כמוך עם מטרה ואמונה. זה יקרה!
    צפרית זה תפקיד סופר אחראי אז אני לא מבינה למה צוחקים עלייך, וזה מגניבה שאת יכולה לזהות (וגם לחקות את יודעת?) ציפורים. כל הכבוד!
    טעם זה עניין של טעם, וגם לי יש בגדים ישנים-חלקם חגגו בר מצווה כבר.. הרי שניה אחרי שזורקים משהו מיד צריכים אותו ומתבאסים, אז עדיף לא לזרוק (דברים נבחרים אני שומרת לבנות שלי-ליוויסים מלפני 20 שנה וכו').
    לגבי הבלגן-אני בדיוק הפוכה ממך אז יש לי רק טיפים לאחסון וכאלה אם תרצי☺
    חפרתי קצת..
    שבת שלום!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אוהבת את פונץ' ואת איפה הילד, את השפן הנכון אף פעם לא שמעתי... אני בת 24, דיי צעירה בשביל חלק מהלהקות שאני שומעת. יצאתי פעם עם מישהו שהוא חולה על מוזיקה ישראלית, יש לו אוסף דיסקים עצום וזיכרון היסטרי, הוא הכניס אותי לעולם הזה ובזכותו אני מכירה כל מיני להקות שהיו פעילות כשאני עליתי לכיתה א' בערך. איזה כיף למצוא עוד אנשים שמכירים ואוהבים :)

      אנשים צוחקים כי זה נשמע להם מצחיק, וכי הרוב לא באמת מבינים את גודל האחריות. לזהות זה מגניב, אני נהנית מזה ממש. וחיקויים הם לא הקטע שלי בכלל.

      טעם זה אכן עניין של טעם, או במקרה שלי- של חוסר טעם ;)
      יש לי כל מיני בגדים שאני אוהבת וכבר לא עולים עלי אבל אני שומרת בתקווה שאני אצליח לרזות באיזה 6-7 קילו ככה.

      ולגבי הבלגן- הבעיה העיקרית שלי שאני פשוט לא שומרת. ארגנתי לעצמי את כל האיפור ממש טוב למשל, ואחרי שבוע הפסקתי לסדר ולהחזיר למקום.

      מחק
  4. כמובן שהתכוונתי לפוסט מגניב ולא מגניבה, ככה זה כשכותבים מהר ועיוור והמקלדת עובדת לאט יותר מהכתיבה..

    השבמחק
  5. עכשיו אני תוהה אם צריך מיון מיוחד כדי להיות צפרית או שזה גיוס כללי וכמה פסיכומטרי היית צריכה לרפואה בסופו של דבר (סתם מסקרנות כדי לדעת אם לגשת 5 פעמים היה שווה או לא)

    השבמחק
    תשובות
    1. היום התפקיד כמו שאני עשיתי אותו כבר לא קיים, העבירו את הכול לטיפול של קבלן חיצוני, מי שעושה את התפקיד הם אנשים עם תואר ראשון בביולוגיה, תואר שני בניהול סביבתי וכולם עברו קורס מיוחד כדי ללמוד לעבוד עם כלבי בורדר קולי. כשהייתי בצבא עבדתי במקביל לאדם שעשה את התפקיד, ואנחנו נלחמנו שהתפקיד יעבור להיות רק שלהם בגלל שהאחריות היא עצומה, והצבא פשוט לא יכול לתת את הכלים גם מבחינת ידע וגם מבחינת אחריות ולכן חיילים סדירים פשוט לא יכולים לעשות את התפקיד מספיק טוב.

      לגבי פסיכומטרי לרפואה- בגדול צריך 750 וממוצע בגרויות של 110 [זה קצת משתנה]. חסרות לי 30 נקודות בפסיכומטרי וזה מה שהפיל אותי.
      אם היה שווה לעשות 5 פעמים או לא? לא יודעת, זה עניין אישי. אני החלטתי שאני לא מסוגלת יותר לגשת לפסיכומטרי ואני לא אצליח לעמוד בזה, והחלטתי להירשם ללימודי ביולוגיה בתקווה להתקבל אח"כ ללימודי רפואה לבעלי תואר ראשון

      מחק
  6. איזה פוסט כיפי!
    מגניב להכיר אותך קצת יותר.

    עניין הצפרות זה הדבר הכי מגניב ששמעתי לאחרונה (בלי טיפת ציניות)

    השבמחק
    תשובות
    1. ואת עוד יחסית מכירה אותי ;)

      צפרות זה באמת מגניב :)

      מחק
  7. נהנתי מאוד להכיר קצת יותר את הבחורה מאחורי הבלוג!
    יש לך את הדיסק של הג'ינג'יות!! וואו זה כזה נוסטלגי מבחינתי:) אני חושבת שיש לי אותו גם איפשהו בארון הדיסקים!
    תפקיד של צפרית ממש משמעותי! (הייתי פקמ"צית כך שאני יודעת כמה אתן חשובות)- וזה נראה ממש ממש כיף! במיוחד שאוהבים בעלי חיים:)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שמחה שנהנית :)
      אני קצת בהלם מכמות האנשים שמכירים את הג'ינג'יות, האמת. נחמד לגלות את זה :)

      לדעתי זה אחלה תפקיד, אני נהניתי ממנו מאוד.

      מחק
    2. קשה לי להיות מופתעת- בצבא נתקלתי בהרבה אנשים שמכירים ואוהבים (גם אני לפני זה חשבתי שרק הסביבה הקרובה אליי אוהבת אותן)

      מחק
  8. תכלס עכשיו כשאני חושבת על זה,צפרית זה תפקיד ממש חשוב,האמת לא היה לי מושג שיש דבר כזה,ולא חושבת שיש על מה לצחוק.גם הרווחת,את באמת מזהה ציפורים לפי ציוץ?מגניב לגמרי,זה נשמע לי קצת כמו כישרון.

    הצחיק אותי מה שאמרת על הסדר,וזה בדיוק מה שאמרתי לאחרונה לבן זוגי 'אני מאוד אוהבת סדר,אני חייבת שהכל יהיה במקום שלו,אבל אני לא יכולה לשמור על זה' :)

    השבמחק
    תשובות
    1. זה משהו שעד שלא נחשפתי אליו בצבא בכלל לא היה לי מושג שזה קיים. היום זה נראה לי הכי הגיוני והכי טבעי בעולם, בכל שדה תעופה גדול יש צוות שמטפל בבעיות עם ציפורים.
      אני לא מזדהה את כל הציפורים בעולם לפי ציוץ, אבל אני מזדהה כבר משהו כמו 20 ציפורים שונות לפחות לפי הציוץ. זה בעיקר ציפורים עם ציוץ מאוד חריג או כאלה שנמצאות בסביבה שלי ויוצא לי לשמוע אותן הרבה. זה משהו שסקרן אותי, אז התעמקתי בו קצת יותר.

      חחח וואי, לגמרי! אני כ"כ אוהבת סדר, אוהבת שהכל מתוקתק במקום, זה גם מרגיש לי יותר טוב ונעים בעיניים. אבל קשה לי ממש לשמור על סדר.
      לעומת זאת בעבודה אני ממש ממש מסודרת וממש מקפידה, אני לא יכולה שיהיה בלאגן

      מחק
  9. התפקיד שלך אדיר!! כנראה שמי שצוחק זה אנשים שעשו תפקידים בנאליים ומוזר להם לקבל משהו אחר.
    אני יכולה לזהות את סוג הנשק שיורה לפי הרעש, מקווה שלא ייצא לנו להפעיל את הכשרונות שלנו באותו זמן :D
    הטעם המוזיקלי שלנו מאוד דומה וגם הגיל, אני בת 25. כיף גם לראות שיש לך כל כך הרבה מוטיבציה לרפואה ואני מאמינה שתצליחי! אני מכירה מישהי שעברה את אותו התהליך שלך בערך והיא סיימה תואר ראשון ועכשיו היא לומדת רפואה, נראה לי שקוראים לזה התוכנית ה4 שנתית או משהו כזה, ואני גאה בה מאוד על זה, כי ברור לי שהיא תצליח ולדעתי בגלל הדרך הקשה שהיא היתה צריכה לעבור היא תהיה רופאה מדהימה!
    בכל מקרה כיף להכיר אותך קצת יותר, נהניתי מאוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת תפקיד אדיר :)
      וואי, מגניב! האמת שכלי נשק מעניינים אותי מאוד, ממש נהניתי לעשות מטווחים בצבא.

      זה בדיוק מה שאני אעשה, נרשמתי ללימודי ביולוגיה ואני מקווה להתקבל לתוכנית ה-4 שנתית. זה גם לא יהיה קל, צריך להוציא ציונים גבוהים ולעבור מבחנים לא סימפטיים. אבל אני משתדלת לשמור על אופטימיות.

      תודה רבה, שמחה שנהנית :)

      מחק
  10. איזה פוסט מקסים, אהבתי לגמרי את הקונספט.
    אחח..לימודי רפואה
    חלום..
    תמיד ששואלים אותי "למה את עושה את זה לעצמך? למה רפואה?" זה יותר מדרבן להמשיך.
    אני סומכת עלייך שתצליחי! ושבעזרת השם נפגש באוני' ב"ג :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)

      אצלי יש פעמים שזה באמת מדרבן, ויש פעמים שזה קצת מערער אותי וגורם לי לתהות למה באמת אני עושה את זה לעצמי.
      אני מחזיקה לשתינו אצבעות! לצערי אני לא חושבת שניפגש באב"ג :( החלום שלי היה ללמוד שם, אבל אני אתחיל תואר בביולוגיה השנה ואקווה להתקבל לתוכנית ה-4 שנתית בהמשך

      מחק
  11. איזה פוסט חמוד! נהניתי מאד לקרוא אותו וקצת התבאסתי כשסיימתי P:
    והעבודה שלך נשמעת דווקא ממש מגניבה (:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, אני שמחה לשמוע :)

      העבודה שלי רק נשמעת מגניבה ;) זה לא שהיא גרועה או משהו, היא אחלה והיא נוחה לי מאוד. אבל היא דיי משעממת, רוב ההקלטות לא הכי מעניינות בעולם ובשבועיים האחרונים היה לי מזל נאחס ונפלתי על כמה הקלטות משעממות במיוחד

      מחק
  12. אהבתי! ולמרות שאת רוב הדברים ידעתי, הפתעת אותי עם הקוסמו :) פעם מאוד נהניתי מהם (נהגתי לקנות את הגרסה הרוסית) ועם הזמן הפסקתי, כי במקרה שלי אני אוהבת יותר לראות תמונות מאשר לקרוא את הכתבות.
    בלגן ליד המחשב זו בעיה מוכרת, מזדהה לחלוטין.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)

      מצחיק שהצלחתי להפתיע אותך דווקא עם הקוסמו ;) משום מה התפלאתי שיש קוסמו ברוסית, ואז נזכרתי שבעצם כבר ראיתי את המגזין כמה פעמים בארץ.

      בלגן ליד המחשב, בפינת האיפור, ליד המיטה, על הרצפה, על השידה... איפה שיש מקום פנוי- יש בו בלגן. אני מזעזעת בקטע הזה

      מחק
  13. כייף לקרוא ולגלות דברים חדשים !
    אני מאחלת לך להגיע ללימודי רפואה (למרות שזה אומר שיהיה לך פחות זמן לכתוב)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      אני מקווה שאני אצליח להמשיך ולכתוב תוך כדי הלימודים. אולי לא בתדירות גבוהה כמו היום, אבל אני אשתדל. בסה"כ גם תוך כדי לימודי אנטומיה ופיזיולוגיה צריך שיהיה משהו לנקות איתו את הראש

      מחק
  14. פוסט מדליק ! מאוד נהנתי לקרוא ולהציץ בתמונות המגניבות. אפרופו בלגן בסביבת המחשב, זו חולשה שיש גם לי אני מודה....הרים וגבעות יש לי ליד המחשב...מדי פעם (כשנחה עלי רוח הניקיון והסדר ;) אני מסדרת כדי שיהיה נעים לי ולמשפחה :-) תודה שהכנסת אותנו ולו במעט אל עולמך :) סוף שבוע נהדר ושבת שלום מקסימונת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      אם זה היה רק סביב המחשב לא הייתי כ"כ מחמירה עם עצמי. כל החדר שלי מבולגן, באמת שחסכתי מכן את התמונות [בעיקר בגלל שזה קצת מבייש להודות בזה בפומבי]
      פה ושם אני תופסת קריזה ועושה סדר, אבל אחרי שבוע המצב חוזר לקדמותו פחות או יותר.

      מחק
    2. לפני שהתחתנתי הייתי ממש כמוך, עם חדר מבורדק ומבולגן בדרך כלל....מזל שיש לי זיכרון מעולה ותמיד ידעתי איפה כל דבר נמצא למרות הבלגן. עם השנים זה עבר לי ו"הסתדרתי"... היום רוב הבלגן הוא ליד המחשב ועל השולחן בפינת האוכל.....אה וגם בארונות, שונאת לסדר ארונות... :)

      מחק
    3. אני מניחה שברגע שאני אגור בבית משלי אני אשמור יותר על הסדר, בטח כשתהיה לי משפחה

      מחק
  15. מישהו אמר לי פעם שהפוסטים האלה הם סוג של הזמנה לסלון שלך: "ככה הבית שלי נראה, זה הטעם שלי ברהיטים, בבגדים, במוזיקה, בספרים". תענוג. תודה שהזמנת לבקר.

    השבמחק
    תשובות
    1. אף פעם לא חשבתי על זה ככה, אבל יש בזה משהו. תודה שהתארחת :)

      מחק
  16. נחמד להכיר קצת יותר=]
    הקטע עם הצפרות מגניב ביותר!! כל פעם שיש את הציפור המעצבנת בימי שבת בבוקר שמעירה אותי אני תוהה איך קוראים לה!
    אחי דיבר לא מזמן על שינויים בתאי קבלה בת"א לרפואה.. אולי שווה לבדוק?

    השבמחק
    תשובות
    1. ד"ש לציפור המעצבנת ;) אם הייתי באזור שלך אולי הייתי יכולה לנסות להבין מה היא לפי תיאור...

      אני לא יודעת אם יש שינוי בתנאי הקבלה בת"א, יש להם מסלול דיי חדש לבעלי תואר ראשון, שזה מסלול של 4 שנים במקום 7, והוא מתבסס על לימודים של ביולוגיה וכו' לתואר ראשון. זה מה שאני אעשה, אני מקווה שזה יצליח

      מחק
  17. כה מבינה אותך :)
    אני לא כותבת כי פשוט ברור לי ששום דבר לא יצא, למרות שיש לי מלא על מה לכתוב והצטברו מספיק מוצרים לסקור..
    ואיכשהו זה לא בא..

    עברתי יותר תאונות ממך, כנראה שלא את כולם אני זוכרת חחח
    דווקא אחת משמעותית יותר היתה שלשום שבכלל לא הייתי חלק ממנה. פשוט עמדתי ברמזור והיתה התנגשות מזעזעת מול העיניים שלי.
    שם לך את העולם בפרספקטיבה אחרת..

    אני מברכת על כל תספורת. השיער שלי פשוט הרבה יותר בריא כשדואגים לגזוז אותו לעיתים קרובות..

    אני מעריכה אנשים שיכולים לטעום מכל העולמות של המוזיקה, אבל ברור לי שאני לא כזו. די נאמנה לסגנון שלי, למרות שכן יש לו קצת השתנות אחרי 20 שנה :)

    אני מאמינה שיש חלומות שצריך שישארו כאלה, ויש חלומות שחייבים להגשים.
    אני שמחה שאת לא מוותרת על החלום שלך, עם כל הפסיכומטרים מאחוריך..

    קוסמופוליטן? מה את אומרת! לא הייתי מעלה על דעתי לקרוא את הירחונים האלה. אני צריכה עלילה.. בלי קצת קשה לי ;)
    את יודעת מה, אולי לא, אחרי הכל אני מכורה לבלוגיספרה :)

    מי צוחקת על מי בעניין ציוץ הציפורים, הא?
    [ את יכולה לשמוע אותי עושה את הרעש המעצבן של הציפור ה"יפה" הזו???]

    גם כן שונאת לקנות בגדים. בעיקר בגלל שאני מרגישה מרומה לשלם הרבה על משהו שאני גם ככה לא מרגישה איתו בנוח..
    או שאני לא בטוחה שהוא באמת מחמיא לי

    אצלי הקטע עם בלגן הוא מעניין. אני ממש מבולגנת, עד שנמאס לי ואז אני ממש מסודרת.
    אני לא יכולה ללמוד כשיש בלגן, ולכן חייבת שהכל יהיה מסודר, כך שבתקופת לימודים אני מאוד מסודרת.
    גם בתקופה שאולי (אמא של אריק) היתה קטנה, הקפדתי שהסלון יהיה מסודר בשביל שלא יהיה לה מה "לנשנש"
    כך שהחדר היה מהפכה, והסלון היה שיא הסדר.
    עם אריק "התייאשתי" הוא לא נוגע בכלום, גם צלחת שהיה בה אוכל או נשאר בה משהו..
    כך שכרגע הכל מבולגן פחות או יותר חחח
    טוב נו, אולי לא, כרגע די מסודר פה כי הראתי את הדירה למתעניינים..

    מאחורי המסך שלי יש קיר :)
    (אבל אני מתארת לעצמי שגם הרבה אבק.. :P)

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לי המון על מה לכתוב, אבל איכשהו זה עוד בשלב שזה תקוע לי בראש ולא יוצא. אתמול בערב דווקא הצלחתי לכתוב פוסט עם סקירה שרציתי לפרסם.

      חוכמה גדולה, את גם יותר גדולה ממני וגם נוסעת יותר ממני ;)
      אין ספק שיש אירועים שגורמים לנו להיכנס לפרופורציות רציניות.

      לא אהבתי להסתפר פעם, אהבתי את השיער שלי והייתי תקועה בפנטזיה ילדותית ששיער ארוך מאוד זה מגניב. התבגרתי, ומגניב לי עם שיער יחסית קצר.

      אני נהנית מקוסמו. זה לא דברים ברומו של עולם, אבל זה קליל ונחמד. לדעתי המגזינים החו"ליים ברמה יותר גבוהה מהישראלים. זה טוב לפעמים שלא בא לי לשקוע באיזה ספר אלא סתם בא לי משהו קליל. קצת כמו לקרוא בלוגים, אני מניחה.

      אנשים צוחקים על הצפרות באופן כללי, באמת. אין לך מושג כמה פעמים צחקו עלי לפני הגיוס וכשהייתי בצבא... לפעמים פשוט הייתי מתבאסת לספר לאנשים מה אני עושה. והציפור המעצבנת שלך אכן מעצבנת, אבל היא מהממת!

      אריק קצת מוזר, אני חייבת לציין [או שהוא פשוט ממש מחונך]. אני לא סובלת סדר, זה מעייף אותי ומלחיץ אותי, זה מה שמוזר אצלי. אני לא נהנית מהבלגן ועדיין לא מצליחה לעשות עם זה שומדבר [ואת היית פה, את יודעת איך זה נראה באמת]

      מחק
  18. לא התרשמתי שכזה מבולגן אצלך.. בחיי :)

    אריק מחונך. משמעת ברזל!! חוץ מכמה דברים קטנים חחח

    לא יודעת אם ההבדל בשנים עושה את ההבדל בתאןנות. יותר כמה את על הכביש באופן כללי...

    מצחיק אותי שעכשיו כשאני ישנה עם מזגן והחלון סגור פתאום קלטתי שאני מתעוררת טוב יותר ובלי הציפור המעצבנת!!! יתרון של קיץ/מזגן?

    שיער ארוך זה מגניב אבל אם הוא תמיד אסוף פשוט אין לו הצדקה (בעיני..)

    השבמחק
    תשובות
    1. לשינה עם מזגן וחלונות סגורים לגמרי יש יתרון :) במקרה שלי זה בעיקר מנטרל כל מיני שכנים מעצבנים.

      שיער ארוך זה מגניב בתיאוריה, עלי באופן ספציפי זה לא היה כזה יפה, בעיקר בגלל הצורה שלו ובגלל הגובה שלי

      מחק
  19. נעים להכיר, ליהי :-)
    דווקא הכרתי את תפקיד הצפרות, ואפילו עבדתי פעם עם מישהי ששירתה בתפקיד הזה וסיפרה לנו עליו די הרבה... ממש לא מצחיק, לגמרי מעניין!
    גם אני אצטרף למחמיאות לך על הטעם המוסיקלי שלך :-)
    ואת לא רוצה לדעת איך נראית פינת המחשב שלי... שלך ממש מעבדה מתוקתקת לעומת מה שהולך כאן! :-D

    השבמחק
    תשובות
    1. :)
      הדבר הכי מגניב שיצא מהפוסט הזה, זה שאני שומעת תגובות לגבי הצפרות. ממש מעניין לי לדבר על זה שוב.

      תאמיני לי, המחשב שלי הוא מעבדה מתוקתקת ביחס לשאר החדר שלי ;)

      מחק
  20. הי, מי שצוחק על צפרות בחי"א לא מבין כלום! וכשמכר שלו יתרסק עם המטוס שעולה למדינה מיליונים (וכן, גם הכשרת טייס עולה כסף- כך המדינה רואה זאת) אז נראה אם הוא יצחק, הדביל.

    תודה שהכנסת אותנו ל"סלון". מעט מנחם לדעת שאני לא היחידה שלא ממש מסודרת, למרות שאוהבת כשמסודר :)
    פוסט קצת שונה וכייפי, כי אנשים הם שונים וזה תמיד מסקרן.

    לא לכולם יש חלום מכוון-מטרה כמו שלך יש, בגילך, אז לכי עם זה ושיהיה לך המון בהצלחה!
    ורד.

    השבמחק
    תשובות
    1. טפו טפו טפו עד היום רוב ההתקלויות עם ציפורים נגמרו רק בנזק לרכוש, למרות שיש לא מעט טייסים ונווטים שנפצעו. העלות למדינה היא עצומה, כששמעתי את המספרים בפעם הראשונה נשרה לי הלסת.

      בשמחה :) תודה שהתארחתם. היה לי כיף לכתוב את הפוסט וממש כיף לקבל את התגובות.
      לפי התגובות כאן כנראה שאנחנו בחברה טובה, הרבה הזדהו הם הבלגן שלי ;)

      אני מקווה מאוד שהדרך שלי נכונה ותוביל אותי למטרה שלי. תודה :)

      מחק
  21. הטעם המוסיקלי שלך הורססססס! יש לי הרבה דיסקים חופפים ואני מקווה שאם את אוהבת לשמוע את הדיסקים האלה, שאת גם באה להופעות. דברי איתי אם את הולכת למשהו בקרוב כי אני סביר להניח אהיה שם!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף! נדיר שאני מוצאת מישהו שממש אוהב דברים דומים לשלי :)

      אני ממש מקווה שתהיה לי הזדמנות ללכת להופעה בקרוב, אבל אני לא הכי אופטימית בקטע הזה :/

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...