יום רביעי, 6 ביוני 2012

סקירה בלי אגו: Quick Dry של ג'ייד

יש לי בעיה: מצד אחד אני אוהבת ציפורניים מטופחות, ומצד שני אני לא אוהבת להשקיע בהן. אני לא אוהבת לגזור ולשייף אותן, מעצבן אותי לשבת ולחכות שהסרום יספג, ובעיקר אין לי סבלנות לשבת ולחכות שהלק יתייבש. גם היום כשאני משתמשת במייבש לק באופן קבוע אני עדיין מוצאת את עצמי מתעקשת לעשות כל מיני דברים שנייה וחצי אחרי שסיימתי למרוח את המייבש, ומדי פעם קורות לי תאונות מצערות שפוגמות במניקור המושקע.
יש כמה חברות שמייצרות לקים שמתייבשים מהר [או לפחות מתיימרים לעשות את זה], את חלקם ניסיתי בעבר ולא כ"כ התלהבתי. לפני כמה שבועות קיבלתי לק של ג'ייד מסדרה חדשה של לקים שמתייבשים מהר.

המוצר: לק מס' 20- Chiaparelli Pink מסדרת Crystallic- Quick Dry
החברה: ג'ייד
המחיר: 60 ש"ח
גילוי נאות: קיבלתי את המוצר לסקירה מהחברה

 כמו שאפשר לראות העיצוב של הסדרה החדשה קצת שונה מהעיצוב הרגיל- הכיתוב על הבקבוקון, ובתחתית הפקק נוסף הסמל של ג'ייד. אין הבדל במברשת, היא זהה ללקים הרגילים.
הפורמולה של הלק הזה יחסית דלילה ובחלק מהמקומות המריחה לא הייתה לגמרי אחידה ואני עדיין צריכה להתרגל לדלילות שלו.
גם אחרי שתי שכבות הלק לא אטום לחלוטין, אם מסתכלים מקרוב אפשר לראות את קווי המתאר של הציפורן מתחת ללק. אם מסתכלים ממרחק רגיל הלק נראה אטום לגמרי.
אני מודה ומתוודה, הייתי סקפטית מאוד בנוגע לאיכות של הלק הזה. לא חשבתי שהוא באמת יתייבש מהר והייתי בטוחה שאחרי יום או יומיים הוא כבר יתקלף בחתיכות גדולות כמו שקורה הרבה עם לקים מהסוג הזה. לשמחתי הרבה התבדיתי.
בפעם הראשונה ניסיתי אותו בערך 20 דק' לפני שהייתי צריכה לצאת מהבית, וכבר אחרי 10 דק' התארגנתי ולא ממש נזהרתי על הציפורניים והלק שרד את זה בצורה יפה. זמן הייבוש דומה לתוצאה בשימוש עם מייבש לק אחר, היתרון שאפשר לדלג על השימוש במייבש ולחסוך עוד 2 דק'. זה נראה לי פרקטי במיוחד אם רוצים למרוח לק מחוץ לבית ולא רוצים להיסחב עם יותר מדי עזרים.
אחרי שהלק מתייבש הוא מקבל ברק יפה, אומנם לא כמו עם ה-Mavadry או הסשה ויט, לדעתי הוא דומה מאוד לברק שנותן המייבש של וואו. אני לא ראיתי צורך להוסיף עליו שכבה של טופ מבריק, וזו אני- מכורה לברק.
העמידות שלו היא ההפתעה השנייה. מרחתי אותו על בסיס ה-Miracle Cure של סאלי הנסן שאני לא אוהבת ורוב הלקים שלי לא מחזיקים עליו יותר מיומיים. באופן מפתיע הלק של ג'ייד החזיק חמישה ימים בלי טופ מעל.

המחיר המלא של הסדרה הוא 60 ש"ח, מחיר גבוה מאוד לטעמי. לפני כמה ימים ראיתי את הלקים האלה במבצע של 20 ש"ח, שזה כבר מחיר הגיוני יותר.
בנוסף, יש בסדרה בסה"כ 15 גוונים כרגע, רובם סולידיים מאוד וממש לא מדברים אלי.
אני אשמח מאוד אם ג'ייד יוציאו עוד גוונים בסדרה הזו ויצליחו להוריד את המחיר לרמה סבירה יותר.

 לסיכום: למרות החסרונות הברורים של הלק אני חושבת שג'ייד הצליחו לשחק אותה עם הסדרה הזו, בסה"כ מדובר בלק איכותי.
אני מניחה שחלקכן מרימות גבה ותוהות למה להשקיע בלק שמתייבש מהר במקום לקנות מייבש ולסגור את הסיפור. אני חושבת שמי שמורחת לק על בסיס קבוע וגם משתמשת במחזק על בסיס קבוע לא כ"כ תהנה מהסדרה הזו. לדעתי היא יותר מתאימה לבחורות שרוצות למרוח לק רק לעיתים רחוקות ולא רוצות להשקיע באביזרים משלימים. הסדרה הזו גם מתאימה לנסיעות, אפשר לקחת רק את הלק עצמו בלי בסיס ובלי מייבש ולחסוך קצת סחיבות.
כמו כל מוצר יש כאלה שהוא יתאים להן ויש כאלה שלא, כל אחת צריכה לעשות את השיקולים.

כמיטב המסורת- לק עם אג'נדה



25 תגובות:

  1. ראשית: הגוון מהמם עלייך! שנית: את הלקים של ג'ייד קניתי לא מעט אך ורק במבצעים עד 15 שקל הם בהחלט שווים 50 או 60 ממש לא.
    בתור אוהבת קיצורי דרך עבורי זה יתרון כש"המיבש" כבר בנים. חבל שבפורמולה דלילה והמריחה לא יוצאת אומה לגמרי אך תמורת 20 שקלים - בהחלט יאומץ.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      גם לדעתי 60 ש"ח זה מחיר מוגזם בשביל כל לק. אני לא רואה את עצמי משקיעה כ"כ הרבה בלק.

      אני לא יודעת איך הפורמולה של לקים אחרים בסדרה, שקר החן פרסמה גם כן פוסט עם לק אחר והוא נראה אטום יותר, אז אני לא יודעת. אני מניחה שהפורמולה דלילה יותר כדי למנוע מצב שבו הלק יתחיל להסמיך מהר.

      מחק
    2. בגללך/בזכותך נקנה מספר 19 - בוזוקה בהיר (לטובת היורשת), רשמים בהמשך. מעניין הוא שהיו כל המספרים בסדר עוקב עד 19, 20 להיה בנמצא - מניחה שהוא גוון פופולרי שנגמר ראשון.

      מחק
  2. תודה על הסקירה :) בהחלט מעניין.
    למרות שאני מתקשה להאמין שאני אקנה לק של ג'ייד במחיר כה גבוה. סביר להניח שאקנה רק במידה והסדרה הזו תעלה כמו הלקים הרגילים שלהם במבצע.
    אהבתי את הצבע, מאוד יפה ומתאים לעונה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בבקשה :)
      אני גם לא רואה את עצמי מוציאה 60 ש"ח על לק, כל לק [אלא אם הוא מתחייב להשיג שלום עולמי, להכין לי קפה ולעשות לי מסג']
      הכי נמוך שראיתי אותו בנתיים זה 20 ש"ח, אני לא חושבת שזה יהיה יותר נמוך מזה, בהתחשב בזה שהלקים הרגילים נמכרים עכשיו ב-10 ש"ח. 20 לדעתי זה לגיטימי, בד"כ לקים שמתייבשים מהר עולים יותר מאשר הסדרות הרגילות.

      הצבע עצמו מגניב. בהתחלה לא כ"כ התחברתי אליו, אבל הוא אחלה

      מחק
  3. נראה שווה נסיון :)
    תודה על הסקירה ועל הגילוי החדש

    השבמחק
    תשובות
    1. בכיף :)
      מקווה שתהיי מרוצה ממנו כמוני. וכמובן שאם תנסי אני אשמח לשמוע מה דעתך

      מחק
  4. אהבתי את החיבור לכרטיס אדי-אני חתומה עליו מאז שהוצאתי רשיון בגיל 18 בתקווה שלא ישתמשו בו בעתיד הקרוב☺
    הלק יפהפה. לא הייתי מוציאה 60 ש"ח-הלימיט שלי הוא 20 ש"ח, בד"כ פחות-ובד"כ הלקים של CHIC שהם מעולים.

    השבמחק
    תשובות
    1. לפני כמה חודשים עמותת אדי יצאה בקמפיין ממש יפה- הם ביקשו מאנשים להצטלם עם הכרטיס שלהם, ומתוך כל התמונות בחרו כמה וזה פורסם על שלטי חוצות. בגלל שטוב לי באנונימיות [ופוטוגניות זה לא הצד החזק שלי] החלטתי שזו תהיה הדרך שלי. מאז אני משתדלת שכל פוסט סקירה של לקים יכלול גם את הפינה הזו.

      גם לדעתי 60 ש"ח זה הרבה, 20 ש"ח זה טיפה גבוה אבל סביר. הלקים של שיק מצוינים, אני אוהבת מאוד את הלקים של לייף/ג'ייד [ג'ייד מייצרים את הלקים בשביל לייף]- איכותיים מאוד, וכשהם במבצע זה בכלל משתלם

      מחק
  5. כבר הסכמנו פה אחד שסקאלת הצבעים הזו נראית מדהים עליך!
    וכמו שאמרתי, אני נורא אוהבת את ג'ייד והמוצרים שלהם, אבל 60 ש"ח זה יותר מידיי לכיס שלי.
    ואני גם ככה מכורה למייבש לק, ככה שלק שמתייבש מהר, לא קוסם לי במיוחד :-P

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לי מזל, ורודים-אדומים-סגולים זו התמכרות, אז לפחות שיחימיאו ;)

      גם לדעתי 60 ש"ח זה מחיר גבוה, אני מוכנה להשקיע גג 25 ש"ח, לא מעבר. אני לא מתכוונת להחליף את כל האוסף שלי בלקים שמתייבשים מהר, אבל הייתי שמחה אם היו לי עוד שניים-שלושה כאלה לתקופות עמוסות. זה פרקטי בשבילי

      מחק
  6. הגוון יפה ומחמיא אבל בעיני been there done that ואם שאר הגוונים בסידרה הם כאלה - חבל!
    יתכן והם רצו "לבדוק את השוק" עם גוונים יותר סולידיים ומוכרים כשהם משיקים משהו חדש.
    אני חייבת לציין שאהבתי את העיצוב המחודש. מוסיף להם קצת יוקרה, בחיי!
    אהבתי גם את הרעיון של הייבוש המהיר. כשיוציאו גוונים מעניינים יותר אבחן אותן בעצמי מקרוב.
    אני חושבת שגם כאלו שאוהבות להחליף הרבה לקים יש ימים כאלה שצריכים להיות זריזים ואין זמן..
    אתמול לא היה לי מספיק לק אז החלפתי רק ברגליים..
    הלק בידיים נראה טוב בחלק הקדמי של הציפורן, אבל פחות טוב בחלק שקרוב לקוטיקולות כי הציפורן התחילה להתארך וכיוון שהפורמולה היתה מאוד דלילה ומימית והמריחה היתה קשה (!) זה פשוט לא נראה טוב :/
    בכל מקרה, אתמול הייתי שמחה למשהו זריז שכזה בבית :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא מצאתי בסדרה הזו אף גוון שהוא ממש "וואו". מבין כולם יש בערך שני גוונים מיוחדים יותר, זה והגוון ששקר החן סיקרה-
      http://israelmakeup.blogspot.co.il/2012/06/vermillion-fantasy.html
      לדעתי האישית? זו סדרה שבאופן כללי מתאימה יותר לבחורות שלא מורחות כמעט לקים ואין להן מוצרים משלימים. משתמשות "כבדות" יותר בד"כ מחזיקות גם מייבש וכו', ולכן הסדרה הזו קצת פחות רלוונטית להן. זו סדרה שיכולה למשל להתאים למישהי כמו אמא שלי, שאין לה זמן וכוח להשקיע בטיפוח הציפורניים וגם לא רוצה להשקיע בכך כסף, אבל מנגד לק אחד או שניים בהירים וסולידיים כן היו יכולים להועיל לה. אני מבינה למה הסדרה הזו בבסיס שלה סולידית, זה קהל היעד המיידי של הסדרה הזו.
      אני גם מקווה שבהמשך הסדרה תצליח מספיק בשביל שיהיו עוד גוונים. הייתי שמחה מאוד לאיזה אדום קלאסי שיהיה בשימוש מיידי. לא חושבת שאני אהפוך את כל האוסף שלי ללקים כאלה, אבל שניים-שלושה כאלה זה אחלה.
      עכשיו כשאני חושבת על זה אולי כדאי שאני כן אקנה איזה גוון סולידי, איזה ורוד-חלבי או משהו שיהיה לי למקרים קיצוניים ואז זה באמת מניקור בשנייה וחצי

      מחק
    2. תראי, לפעמים לא צריך ואו צריך גוון שעובד ומחמיא, ואם אפשר למצוא אחד כזה אז גם סבבה.
      אהבתי את הלק של ישראלה בסך הכל, אבל שוב, לא מדובר פה במשהו כזה יחודי.
      מסכימה איתך ש 2-3 לקים כאלה באוסף יכול להיות מועיל, גם למשתמשות כבדות נגמר הזמן מידי פעם ;) וחוץ מזה, שלכולנו יש תקלות אז במקום להוריד את הלק וללכת בלי עד שיש זמן לשים (נגיד בערב) אפשר בתיק-תק לשים לק כזה

      מחק
    3. אני מסכימה איתך. באופן כללי אני חושבת שהסדרה הזו פשוט מכוונת לפלח לקוחות קצת שונה, אבל לדעתי גם ה"משתמשות הכבדות" יכולות להפיק משהו מהסדרה הזו

      מחק
  7. אני כ"כ שמחה להגיב פה- בלי תקלות של המערכת שהייתי צריכה להתמודד איתן בישראבלוג!

    הגוון מקסים- הוא לא הכי מקורי שיש אבל כן צבע שיפה לכל אחת (ועוד יותר יפה עלייך)
    אבל שהסתכלתי על המדף שלהם- ממש לא התלהבתי מהצבעים של ג'ייד המשופר, ואני ממש מקווה שיוציאו עוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. התלבטתי המון לגבי המעבר וחשבתי שאני אתחרט. בסוף אני דווקא מרוצה :) הרבה יותר נוח לי כאן.

      מיטל ואני קיימנו דיון בתגובות על הגוונים, לדעתי זו סדרה שקהל היעד העיקרי שלה הוא בחורות שלא מורחות לק באופן קבוע ואין להן מחזק וכו', ורק מחפשות איזה לק-שניים שיהיה, ובשביל קהל יעד כזה הרבה יותר הגיוני להוציא קולקציה סולידית יותר. גם אני לא כ"כ התלהבתי מהגוונים, למרות שאני שוקלת לקנות איזה וורוד נייטרלי שיהיה למקרי חירום.
      אני מקווה מאוד שהסדרה הזו תצליח ויהיו עוד גוונים

      מחק
  8. אני לא חובבת וורודים ידועה (בלקים בכל אופן) אבל הגוון המתוק, בייחוד עם גוון עור כשלך. אני כמעט תמיד מעדיפה את הלק עם יותר ברק משנראה בתמונות, אבל סקירה מעולה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אוהבת מאוד וורודים, יש לי מזל שרוב הוורודים הולכים טוב עם צבע העור הבהיר שלי.
      אני מסכימה איתך בקשר לברק, אני אפסול מייבש טוב רק בגלל שהוא לא יתן מספיק ברק. במקרה הזה בגלל שזה לק שמיועד להתייבש מהר ואין צורך בטופ החלטתי לעבוד איתו ככה וגם לצלם אותו ככה. באופן מפתיע דווקא לא כ"כ הפריע לי שהוא לא מבריק מאוד.

      תודה רבה :)

      מחק
  9. אהבתי את הצבע מאוד נשי,עדין ויפה ובעיקר מחמיא לך

    השבמחק
  10. אני באמת חושבת שהלקים של ג'ייד הם תמיד בחירה בטוחה
    במיוחד שיש מבצעים, אחלה של לקים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מסכימה, בד"כ הפורמולה שלהם מצוינת ויש להם מגוון ענק של גוונים. וכשיש מבצע והמחיר נע סביב 10-20 ש"ח זה בהחלט משתלם

      מחק
  11. גוון ממש יפה! האמת פתאום הוא קורץ לי יותר מהזועק שיש לי... עדיין הייתי מעדיפה את הזועק לפדיקור, אבל זה בהחלט וורוד "בטוח" בשביל מניקור ותמיד טוב שיש כאלה.
    מה שכן, אני רואה שגם אצלך הגימור "שטוח", כך שאני מניחה הפורמולה הזאת זהה אצל כל הלקים בסדרה וקשורה לתכונת הייבוש המהיר שלהם.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם הגוון שאת קיבלת ממש יפה, זה באמת קצת יותר סולידי.

      אני חושבת שהגימור זהה בין הלקים השונים, בסה"כ בשביל לק בלי טופ אני חושבת שהוא נראה בסדר גמור

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...