יום שני, 18 ביוני 2012

EOTD סהרה בחאקי

יצא לי להראות כאן בעבר איפור עיניים מושקע, מהסוג שמשלב הרבה צלליות ובעיקר לוקח הרבה זמן. זה מגניב להשקיע חצי שעה באיפור עיניים, אבל זה לא פרקטי בעליל. מכיוון שאיפור צריך להיות גם פרקטי, בזמן האחרון אני מחפשת בעיקר שילובים פשוטים שנראים טוב ולא דורשים ממני יותר מ-10 דק' השקעה.

החלטתי לשלב הפעם בין שתי צלליות מסדרת color infallible של לוריאל:
בחלק הפנימי של העפעף הנחתי את צללית מס' 21- Sahara Treasure
בשליש החיצוני הנחתי את 009- Permanent Kaki
השילוב בין שתיהן יוצא יפה והרמוני, אבל הרגשתי שהוא קצת נדוש בשבילי, לכן החלטתי להוסיף אייליינר צבעוני. בחרתי באייליינר נוזלי מהסדרה העמידה של ג'ייד, מס' 13- Royal Blue [גילוי נאות: את האייליינר קיבלתי מהחברה]
התיחום התחתון נעשה בעזרת הג'ל-ליינר של מייבלין ניו יורק בגוון חום. רק אחרי שעברתי על התמונות ראיתי שהוא לא משתלב כ"כ טוב, אבל זה מה יש כרגע.
המסקרה היא ה-Lash Blast של Cover Girl.

לבקשת הקהל צירפתי גם תמונה עם משקפיים



36 תגובות:

  1. אוי הסדרת צלליות הזו פשוט משגעת, הם הוציאו יחד עם הקולקציה החדשה עוד 2 חדשות, שכמובן אצתי רצתי לרכוש אותן, ועוד ב35 לצללית..מי יעמוד בזה?! :X

    נראה מעולה עליך!
    ואין על איילינר כחול.. בעיניי הרבה יותר אלגנטי מהשחור

    השבמחק
    תשובות
    1. הסדרה הזו מדהימה. אחרי שכתבתי עליה את הפוסט עשיתי לעצמי חשק לקנות עוד צלליות. היה מבצע של 1+1 אז בחרתי שתיים. ראיתי את הצלליות החדשות שיצאו, למזלי הן לא ממש עשו לי את זה [קצת פחות נזק לכיס]

      תודה רבה :)
      אייליינר כחול זה מגניב, אבל ממש קשה לשלב אותו עם צלליות. שחור זה הכי קלאסי והכי פשוט

      מחק
  2. לדעתי התיחום התחתון דווקא משתלב מצויין עם האיפור. תגידי, כמה זמן האיילינר של מייבלין מחזיק לך מעמד במעקה העין?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא יודעת, אני מסתכלת עליו והוא לא מרגיש לי כ"כ שייך שם.

      בגדול זה תלוי, יש ימים שהוא מחזיק לי יחסית מעט, ויש ימים שהוא מחזיק לי המון. היה איזשהו יום שקמתי ב-5 בבוקר, וב-10 בלילה עוד נשאר קצת חומר, ואני הייתי בעייתית, רוב עפרונות העיניים לא מחזיקים עלי שעה. בגדול הוא עמיד מאוד, אני מרוצה ממנו

      מחק
  3. מהמם עלייך! הכחול נותן טוויסט מיוחד...אהבתי!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      הכחול מגניב, אני חושבת שזה מסוג הדברים שזה יכול לצאת ממש יפה או ממש גרוע

      מחק
  4. מוצלח מאוד!

    השבמחק
  5. סדרת הצלליות הזו של לוריאל פשוט מעולה, והשילוב הכולל מקסים בעיני :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הסדרה הזו של לוריאל מדהימה, יש לי כבר 6 צלליות מהסדרה ואני מתאפקת לא לקנות עוד [מתאפקת בקושי]

      תודה רבה :)

      מחק
  6. את ממש מקשה עליי להתאפק ולא לקנות מהצלליות האלה!! ;)
    אהבתי ממש את השילוב בין שתי הצלליות, נראה הרמוני לחלוטין! פחות אהבתי את האייליינר הכחול עם הגוונים האלו, בעיניי תיחום עליון חום היה עובד כאן טוב יותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מבינה את הקושי ;) אני מחזיקה את עצמי לא לקנות עוד כמה. בכל מקרה, זו סדרה מדהימה לדעתי.

      הלכתי על הכחול בכוונה כדי לעשות משהו קצת אחר, תיחום שחור או חום הרגישו לי יותר מדי נדושים בהקשר הזה. חום בלי ספק היה משתלב כאן מדהים

      מחק
  7. מאד אהבתי את הטוויסט שעשית עם הליינר כחול
    זה נותן לזה מן משהו יותר מעניין מאשר אם לא היית שמה. מהמם!
    באמת קוראים לצללית אחת permanent kaki?
    זה נשמע כמו תחתונים מלוכלכים חחח
    אני זוכרת שעברתי בסט של לוריאל והסתכלתי שעות על הצללית השנייה
    יש להם קולקציה מאד מעניינת אבל בינתיים לא רכשתי שום דבר כי יש לי כבר המון! צלליות

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) זו הייתה המטרה, לעשות משהו קצת פחות סטנדרטי.

      זה אכן השם של הצללית. הכוונה היא כמובן לא ל"קקי", אלא לחאקי.

      סדרת הצלליות הזו מדהימה לדעתי, הם בחרו אחלה צבעים והאיכות מדהימה. אני מבינה אותך בקטע הזה, גם אני כבר הגעתי למצב שאני משתדלת לא לקנות כדי לא להעמיס עוד על האוסף שלי

      מחק
  8. מראה מקסים - כל הכבוד שהתסדרת עם האיילינר של ג'ייד , אני ברחתי אחרי שימוש אחד שנתקלתי בקשיים מטורפים להוריד אותו..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)

      אני ממש אוהבת את האייליינר של ג'ייד. יש לי בעיה קשה עם האפליקטור מברשת שלו, את זה פשוט פתרתי ע"י שימוש במברשת חיצונית.
      לגבי העמידות- זה יתרון וחיסרון. יש לי כרגע סבון פנים של הולילנד שמיועד גם להסרה של איפור עיניים, הוא אומנם לא מצליח להתמודד לגמרי עם האיפור, אבל לפחות הוא מוריד טיפה ומצליח להקל אח"כ על ההסרה. ואז כמובן שאני עובדת עם המסיר הדו פאזי של לייף או של גרנייה. ניסית להצמיד צמר גפן עם קצת מסיר איפור לעפעף ולהשאיר אותו שם למשך כמה שניות? זה מקל על ההסרה מאוד

      מחק
  9. הליינר הכחול ממש יפה לדעתי, והתיחום התחתון מתאים מאוד לאיפור.
    לדעתי האיפור הזה ממש מחמיא לעיניים שלך ויצא מוצלח ביותר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) אני שמחה לשמוע

      לגבי התיחום התחתון- בנתיים רוב התגובות אהבו את השילוב, לי עדיין הוא מרגיש טיפה מוזר

      מחק
  10. יצא לך יוקרתי מאוד!
    הצלליות הללו פשוט מושלמות!
    והשילב יצא מקסים (ואני לא חובבת כחול בעיניים- אז שאפו!)

    השבמחק
    תשובות
    1. יאיי, תודה רבה :)
      הצלליות של לוריאל מדהימות, בלי שום ספק בין הכי טובות שיש לי באוסף.

      אני חולה על איפור כחול, אבל קל מאוד ליצור משהו פרחי ולא מחמיא. קצת פחדתי עם השילוב הזה, אני שמחה שהוא יצא טוב

      מחק
  11. יצ מתוק ביותר, ובהתחשב בעובדה שאני לא נערה של זהב זו מחמאה מטורפת. האיילינר הכחול מקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      היתרון של הצללית הזו שהיא לא זהב נטו, אלא משהו טיפה "מלוכלך", היא נראית יותר עדינה ויותר אלגנטית לדעתי.
      האייליינר של ג'ייד הוא אחד המוצלחים שיש לי

      מחק
  12. אני אוהבת את הגוון המוזהב היוקרתי הזה שיצא לך!! מהמם.שאפו. אני משוגעת על הסהרה טרז׳ור, הוא הכוכב שלי כרגע.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      הסהרה טרז'ור באמת מוצלח ממש. התלבטתי לגביו מאוד, יש בסדרה איזו צללית בסגנון רק הרבה יותר בהירה, לכיוון הלבן. אני שמחה שהלכתי עליו, הוא בול מה שהיה חסר לי

      מחק
  13. תשובות
    1. תודה רבה :)
      איזה כיף לראות אותך כאן

      מחק
  14. מאוד אהבתי :) השילוב של הכחול נותן טוויסט מעניין.

    הסדרה הזו של הצלליות נהדרת :)
    כרגע יש לי רק גוון אחד ממנה, לדעתי הוא נקרא purple obsession וסוג של מרוצה (אחרי פרק זמן ארוך של יחסי אהבה שנאה).

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) הכחול באמת נותן לזה משהו קצת אחר. זה היה קצת סיכון, אבל אני שמחה שלקחתי אותו.

      הסדרה הזו מדהימה.
      יש לי את הפרפל אובסשן, מבין כל הצלליות בסדרה היא לדעתי דווקא בין הפחות טובות. היא פחות פיגמנטית מהשאר ולפחות עלי היא מתקבלת שונה ממה שהיא בקופסא. האחרות בסדרה, בעיקר הבהירות, הרבה יותר מוצלחות ממנה לדעתי. ככה שאם את נהנית מזו, את בטוח תהני מהשאר

      מחק
  15. מקסים!
    שילוב באמת מעניין של הליינר עם הצלליות. שאגב, ממש לא רואים את המעבר ביניהן
    טרם רכשתי את הצלליות האלה. לא יודעת למה, אני לא מביאה את עצמי לרכוש. אתמול הסתכלתי על האפרסקית בביוטי סיטי והיא לגמרי לא עשתה לי את זה.. חשבתי על הסגולה אבל בסוף ויתרתי..

    מסכימה איתך שאיפור ממש מושקע זה לא לכל יום. אבל טוויסט בהחלט אפשר לעשות כל יום :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      הן מטשטשות ממש טוב ביחד, קצת חששתי מהשילוב ביניהן אבל הן הפתיעו אותי לטובה. בכלל, כל השילוב בלוק הזה הפתיע אותי לטובה.

      אני חולה על הצלליות האלה, אני מחזיקה את עצמי בכוח לא לקנות עוד.

      יש ימים שאני בקושי מספיקה להניח מייקאפ, סומק ומסקרה :/

      מחק
  16. בגללך שברתי עוצר ורכשתי 3 מהצלליות האלו...
    רכשתי את החאקי שהתאהבתי בה בפוסט הסקירה שלך עליהן, את ברונז דיביין ואת קוסמיק בלאק מהסדרה החדשה.
    בנתיים השתמשתי רק בחאקי (לבדה+אייליינר ירוק מושחר) והייתי מאוד מרוצה מהתוצאה.
    (עד שבאמצע היום קלטתי שאני עם איפור ירוק, לק ירוק וחולצה ירוקה, ואז נחרדתי מעצמי על התאמת היתר שיצאה לי בטעות)

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי, סליחה :( [אם זה מעודד אותך אחרי שסקרתי אותן עשיתי לעצמי חשק וקניתי עוד שתיים]

      תתחדשי, שלושתן מהממות! היתרון של רוב הצלליות בסדרה הזו שהן טובות גם בפני עצמן, מקסימום עם אייליינר ויש לך איפור עיניים שנראה טוב.

      קרה לי פעם בעבר, רק עם סגול ;)

      מחק
  17. כמה עניינים:
    1. עכשיו גיליתי את הבלוג והוספתי אותך לקבועים- אהבתי!
    2. הכי תפסו אותי דווקא הגבות- עבודה יפה!
    3. בקשר לאחד הפוסטים הקודמים- אפשר יותר פרטים על החותמות לציפורניים? זה מהמם!
    (איפה כמה איך ולמה)

    תודה,
    מיכל

    השבמחק
    תשובות
    1. ברוכה הבאה :)
      דווקא הגבות? מצחיק, יש לי קצת תסביך איתן ;) בגדול אני מעדיפה אותן יחסית טבעיות, רק טיפה יותר דקות ומסודרות ממה שהן במציאות.

      לגבי החותמות- קצת קשה לי על רגל אחת להסביר, בגדול זו ערכה שמורכבת מדיסקית עם ציורים שחרוטים עליה, יש מכשיר כזה מגומי שהוא זה שמעביר את החותמת לציפורן ומכשיר שמיועד כדי לגרוף את הלק. מטפטפים קצת לק על הציור שרוצים, גורפים, מצמידים את חותמת הגומי לציור ואז לציפורניים, זה בגדול. יש המון סרטונים ביוטיוב שמסבירים איך ומה, אם זה מעניין אותך את מוזמנת להיכנס גם לפורום לקים בתפוז-
      http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?forumid=2177
      אנחנו מדברות על הנושא של החותמות הרבה, תמצאי שם גם טיפים וכו'. ואם יש לך עוד שאלות תשאלי בכיף :)

      מחק
  18. אהבתי מאוד את הסגנון איפור שלך .
    אני תמיד שמחה לראות מגוון סגנונות חדשים לאיפור .

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה חמודה, תודה רבה :)

      אני גם כזאת, כיף לראות סגנונות איפור שונים, זה פותח את הראש

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...