יום שני, 11 ביוני 2012

גם אני מורדת

המניקור הפעם נעשה בעקבות פינת האתגר- רעיון אדיר שהעלתה גולשת בפורום לקים.
בהתחלה קצת היססתי, אבל מהר מאוד חשבתי על רעיון בסיסי למניקור ופיתחתי אותו קצת. לא עשיתי שום דבר דרמטי, אבל בסוף יצא משהו חמוד וצבעוני. למרבה הבושה- זאת הפעם הראשונה שבחרתי לעשות "אצבע מורדת" [=ציפורן אחת נצבעת בגוון שונה מכל השאר].


החלטתי לעבוד עם שני גוונים- הוורוד והכתום ולשלב ביניהם.
הוורוד הוא שיק מס' 287- וורוד כאילו סטנדרטי אבל מגניב ומיוחד לדעתי.
הכתום הוא Golden Rose מס' 213. קניתי אותו בשנה שעברה ועד היום לא היה לי חשק להשתמש בו. במציאות הוא טיפ-טיפה פחות ניאוני ממה שהוא מתקבל בתמונות, הבעיה שהוא לא אטום בכלל וזה דיי ביאס אותי. רשמית הוא עבר להיות לק-פדיקור [אין לי מושג למה, אבל לקים שלא עובדים טוב כמניקור הופכים להיות אחלה פדיקור].
השילוב בין הצבעים לא הספיק לי ורציתי גם לעשות החתמה. לא מצאתי אף דוגמא שתתאים ממש למה שהופיע בתמונה, אז הלכתי על קאפקייקס כי זה נראה לי כמו תוספת ראויה לתה ;) עבדתי עם ערכת ההחתמה של וואו שהיא אחלה, ועם סתם לק לבן ישן ששל שיק קניתי לפני כמה שנים טובות. הוא עדיין לא מספיק סמיך בשביל לתת תוצאה טובה, אבל אני עובדת על זה.
בתור בסיס השמשתי בנייל אנבי של OPI, והמייבש הוא ה-Mavadry של Mavala
> ביד שמאל בחרתי לעשות שתי החתמות, אחת על האצבע והאמה. כדי לשבור את הסימטריה, ביד ימין החתמתי את הזרת ואת האגודל-
> מתנצלת על איכות התמונה, ממש קשה להחזיק את המצלמה רק ביד שמאל ולצלם ;)

מה דעתכן? האם עמדתי באתגר בכבוד?
אם התלהבתן כמוני מפינת האתגר עדיין לא מאוחר להשתתף. יש לכן עד יום שבת, אז יעלה שרשור מיוחד בו כל אחת תוכל להראות מה היא בחרה לעשות בהשראת התמונה.


25 תגובות:

  1. אין לך שום מושג, אבל שום מושג כמה אני אוהבת את זה! מאד יפה וחמוד וקיצי (:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      פחדתי שאולי שילוב הצבעים לא יעבוד או שזה יהיה יותר מדי, אבל אני ממש אוהבת את המניקור הזה, עושה לי שמח בעיניים :)

      מחק
  2. מקסים! גם אני ניסיתי לעשות היום מניקור לאתגר, דמיינתי שהוא יצא ממש מגניב אבל הנסיון היה כושל למדי ונאלצתי להסיר במיידי. אני עדיין אוהבת אותו ואנסה לשחזר אותו שוב, בתקווה שיצא טוב הפעם. :)

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שהייתי בטוחה שזה יהיה מניקור מוגזם ואני לא אוהב אותו, בסוף יצא יפה.
      למרות שהיו לי כמה תקלות בדרך ;) אחת ההחתמות יצאה לי עקום לגמרי והייתי צריכה להסיר אותה בעדינות עם אציטון מה שקצת דפק את המרקם של הלק

      מחק
  3. איזה מושי! מאד חמוד ^^
    יש לי גם חותמות לציפורניים שחבר שלי פעם הביא לי
    אבל תמיד זה יוצא לי גרוע משום מה
    אני לא שמה מספיק לק על הציור הקטן :(

    מאד נחמד!
    http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=754821

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)

      חותמות זה משהו שלוקח קצת זמן להבין איך לעשות את זה נכון, אבל ברגע שמבינים זה ממש ממש קל.
      אני מציעה לך להיכנס לפורום לקים, דיברנו על זה המון פעמים ויש בפורום כמה עצות ממש טובות.
      אחד הדברים הכי חשובים בחותמות זה לעבוד עם לק מתאים- לא חייבים לקנות לק מיוחד, אבל חשוב שהוא יהיה דיי סמיך ופיגמנטי מאוד. לקים דלילים פשוט לא נתפסים כמו שצריך

      מחק
  4. אוי אוי אוי
    זה אחד מהמניקורים שמסתכלים עליו ופשוט עושים "אוווווווווווו" על כמה שהוא מתוק!

    ושוב פעם, הורודים האלה נראים מעולה עליך

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחחח הרגת אותי :)
      הוא יצא מתוק וצבעוני, הוא ממש עושה לי שמח בעיניים.

      יש לי מזל שוורודים נראים עלי טוב, אני מכורה. הפעם ספציפית האשמה היא באוסנת, היא גילתה את הגוון הזה של שיק, התלהבתי ממנו וקניתי אותו

      מחק
  5. יצא לך ממש מקסים!
    אהבתי את הצבעים וממש שיחקת אותה עם השילוב שלהם- יצא מקורי מאוד וכייפי!
    אני מקווה שאספיק לעשות משהו לפינה, הרעיון ממש מהנה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) באמת פחדתי שזה יצא יותר מדי ולא ישתלב טוב [בהתחשב ביכולת המפוקפקת שלי להתאים צבעים]

      אני גם ממש מקווה שתספיקי לעשות משהו, מסקרן אותי לראות לאן כל אחת תיקח את זה

      מחק
  6. יצא לך מגניב לגמרי! אהבתי מאוד את שילובי הצבעים ואת החותמת החמודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      כשקניתי את הפלטה של החותמות לא ממש הבנתי למה לעזאזל שתהיה חותמת של קאפקייקס. אבל היא באה לי בטוב

      מחק
  7. רעיון מגניב לגמרי!! אהבתי את הביצוע!!
    גם אני משום מה לא עשיתי עד היום ציפורן מורדת. אפילו לא יודעת להסביר למה :P
    וגם החתמות זה משהו שעדיין לא ניסיתי. אני שוקלת את העניין.. נראה :)


    חייבת לתקן לך שגיאת הקלדה :P כתבת שהמחזק (במקום המייבש..) הוא Mavadry

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)

      אני גם לא יודעת להסביר למה לא עשיתי את זה היום, לא כ"כ התחברתי.
      את חייבת לנסות חותמות! זה אחד הדברים המגניבים!

      תודה על התיקון, אני איכשהו תמיד עושה את זה, וכשאני לא מרוכזת בכלל אני מוצאת את עצמי קוראת לכל המוצרים המשלימים מחזק ;)

      מחק
    2. שגיאות ההקלדה שלי זה בכללללל
      "הרבעה" במקום "ארבעה".. טעות נפוצה ;)
      כמו גם "הכל" שיוצא "הכלב"
      ויש עוד, זה רק מה שאני מסוגלת לזכור ב 1 בלילה :P

      המניקור כבר במצב ככה-ככה אז אולי כבר מחר אעבור ללוק מורד ;)

      מחק
  8. את טרנד האצבע המורדת אני רואה בכל מקום לאחרונה, ואין לך במה להתבייש - גם אני עד כה לא אימצתי! אבל באמת נתת לי השראה, אולי זה יבוצע מתישהו בקרוב ;-)
    ואיזה חותמות חמודות!

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב לדעת שאני לא בעמדת מיעוט ;) אולי בגלל שזה כ"כ נפוץ לא עשיתי את זה. לא יודעת.
      אני שמחה שהצלחתי לתת השראה, זה כיף.

      החותמת מגניבה לגמרי [ולחשוב שלא הבנתי בשביל מה היא קיימת בהתחלה]

      מחק
  9. עמדת באתגר בכבוד, שילוב צבעים מדליק ביותר! קבלי ח"ח!

    השבמחק
  10. מזדהה לגמרי עם התוכן הכתוב
    הקיץ הזה מקצר תהליכים, כל מה שאנחנו רוצות זה להיות נקיות ורעננות בלי שטויות ועומס יתר
    איפור שלוקח 10 דקות ולעיסת קרח...

    השבמחק
    תשובות
    1. הקיץ הזה עוד יהרוג אותי, נשבעת.
      יש ימים שאפילו קרם לחות מרגיש לי כבד מדי :/

      מחק
  11. הצבעים מתאימים בדיוק לקיץ ויצא לך ממש יפה , אהבתי את הציור של העוגה :)))

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...