יום שישי, 6 ביולי 2012

שאני אשפשף?! חלק א'

כיף מאוד להתחדש במוצרי איפור, אבל לצד ההשקעה בצלליות מדהימות ומייקאפ שיושב בול חשוב להשקיע גם בשלבי הטיפוח.
שגרת טיפוח בסיסית צריכה לכלול, בגדול, שלב של ניקוי העור ושלב של החזרת הלחות. כמובן שכל אחת צריכה להתאים לעצמה את השגרה שלה בהתאם לגיל, סוג העור וכו'. שגרת טיפוח לא נכונה מחמירה את המצב של העור שלנו ויכולה לגרום לאדמומיות, גירויים, הופעה של פצעונים ובעתיד גם לקמטים.
בפוסטים הקרובים אני אתמקד רק בשלב הניקוי של העור, אני אפרט על המוצרים בהם אני משתמשת ואשתדל לתת גם כמה טיפים תוך כדי. בעתיד אני אתייחס גם לקרמים ומסכות.חשוב להקפיד ולנקות את עור הפנים פעמיים ביום- בבוקר ובערב.
בערב- כדי להסיר את שאריות האיפור והלכלוך שצברנו במהלך היום.
בבוקר- במהלך הלילה העור שלנו פעיל ומפריש כל מיני חומרים שצריך לנקות. מי שיש לה עור שומני בטח מכירה את התופעה, בעיקר בקיץ, שמתועררים עם פנים מבריקות והצטברות של שומניות בכל מיני אזורים בפנים.
יש כל מיני תפיסות שגויות על כך שמי שיש לה עור שומני צריכה לנקות אותו עם חומרים אגרסיביים ובתדירות גבוהה, ומנגד מי שיש לה עור יבש לא צריכה להשתמש בסבון כדי לא להחמיר את המצב של היובש. בכל מצב חשוב לנקות את העור, פשוט צריך למצוא את המוצרים שמתאימים לנו. אסור לייבש את העור מחד וגם אסור להזניח אותו. מוצר טוב צריך להיטיב עם העור ולשפר את המצב שלו, ואם אתן לא בטוחות מה מתאים לכן כדאי לדעתי להתייעץ עם קוסמטיקאית.
מוצרי הניקוי צריכים להיות מותאים לסוג העור, הגיל ובהתאם למצב של העור שלנו [למשל אקנה, סבוריאה וכו'].
יש לי עור שמן ובד"כ בחורף יש לי התפרצות של סבוריאה, לכן אני משתדלת למצוא תכשירים שיעזרו לאזן את העור אבל לא יהיו אגרסיביים מאוד ולא יגרו את הסבוריאה עוד יותר.

כרגע אני משתמשת במקביל בשני מוצרים, אחד של הולילנד והשני של ד"ר עור.
[* לחיצה על התמונות תגדיל אותן]
המוצר: ProBiotic 3 in 1
החברה: Holy Land Cosmetics
המחיר: תלוי איפה רוכשים, בגדול נע סביב ה-90 ש"ח ל-150 מ"ל
לפי האריזה המוצר מתאים לכל סוגי העור, והוא אמור לשלב 3 מוצרים: סבון פנים, תחליב ומי פנים, וכן להסיר איפור גם מהפנים וגם מהעיניים. בפועל אני משתמשת בו רק בתור סבון פנים, ואחריו עובדת עם מי פנים ומסירי איפור בנפרד.
היתרונות:
המוצר מגיע בבקבוק עם משאבה נוחה מאוד שמאפשרת לשלוט בצורה טובה מאוד על כמות החומר שמוציאים, ומונעת בזבוז של חומר מיותר. בנוסף הבקבוק שקוף ואפשר בקלות לראות כמה חומר נשאר.

הסבון מבושם עם ריח עדין מאוד ונעים, אני אהבתי.
ההרגשה שלו על העור נעימה, הוא לא אגרסיבי אבל מצליח לנקות את העור בצורה טובה. הוא לא מייבש את העור ולא היו לי בעיות עם הסבוריאה, להיפך.
הסבון מיועד גם להסרה של איפור עיניים, ואפשר בהחלט להניח אותו על העפעפיים ולסבן בעדינות [כמובן בעיניים סגורות]. היא לא שורף ונעים מאוד על העור.
על האריזה מצוין שהמוצר לא נוסה על בעלי חיים.

החסרונות:

קודם כל המחיר הגבוה. לטעמי כ-90 שקלים למוצר ניקוי שנגמר תוך חודשים ספורים זה יקר, בעיקר כשהייתי רגילה לכל מיני מוצרי דראגסטור פשוטים שעולים חצי.
הפרוביוטיק מתיימר להיות גם מסיר איפור, בפועל הוא מצליח בזה בצורה חלקית בלבד, חלק מהמייקאפ נשאר על הפנים ורוב הצלליות, המסקרה והאייליינרים גם כן נשארים. מה שכן, הוא מצליח קצת "לרכך" את איפור העיניים ומקל מאוד על ההסרה אח"כ. אבל בתור מסיר איפור בפני עצמו הוא לא מספיק.

המוצר: אל סבון Alpha Clean Skin 
החברה: ד"ר עור
המחיר: 70 ש"ח ל-150 מ"ל
גילוי נאות: המוצר התקבל לסקירה
 לפי התיאור על האריזה מדובר באל סבון מאזן שמיועד לעור מעורב עד שמן שנוטה לברק מוגבר ואדמומיות. הסבון מכיל חומצה לקטית שמסייעת לטיהור ולחידוש, וטריקלוזן שמסייע בניקוי ובהפחתת אדמומיות.
היתרונות:
קודם כל הסבון עושה את שלו ובהחלט מנקה את העור בצורה טובה מאוד. בניגוד לפרוביוטיק, הוא מתמודד יפה מאוד עם מייקאפ ומצליח להסיר את רובו.
כל עוד העור רטוב יש הרגשה טיפה שמנונית, בהתחלה זה מרגיש מוזר כאילו שנשאר עוד סבון על העור, אחרי כמה שימושים הבנתי שזה פשוט ככה וזה נעים לי. גם הסבון הזה לא מייבש לי את העור. קיבלתי אותו להתנסות אחרי שהסבוריאה שלי נכנסה לתרדמת הקיץ שלה אז אני לא יודעת איך היא תגיב.
מבחינת מחיר הוא סביר יותר מאשר הפרוביוטיק [אגב, למיטב ידיעתי יש הנחה של 20% על המוצרים של ד"ר עור עד ל-11.7, לא יודעת אם זה כולל גם את האלפא קלין].
לפי האריזה המוצר לא נוסה על בעלי חיים.
החסרונות:הסבון מגיע בשפופרת עם פקק לא נוח ולפעמים אני ממש צריכה להיאבק איתו כדי שיפתח. בנוסף יש לפקק פתח דיי רחב וקשה לשלוט על כמות החומר שיוצאת.
יש לו ריח חזק מאוד ולדעתי ממש לא נעים, ריח שאני אפילו לא יודעת להגדיר.
בניגוד לפרוביוטיק אסור להשתמש בו באזור העיניים ולכן אי אפשר להנות מהיכולת שלו להסיר איפור גם באזור הזה.
לא ראיתי השפעה מיוחדת על האדמומיות, בניגוד למה שמובטח.





לסיכום:
בדרך כלל בשלב הזה אני כבר יודעת להחליט אם אני אקנה את המוצר שוב או לא, אבל הפעם אני באמת ובתמים לא יודעת. אני אוהבת את שני המוצרים, אבל לכל אחד מהם יש חיסרון בולט. כרגע אני משתמשת בשניהם במקביל, בעתיד אני אחליט אם לקנות אחד מהם או לנסות משהו אחר לגמרי, וכמובן שאני עוד אעדכן.

שאני אשפשף?! חלק ב' - מי פנים

שאני אשפשף?! חלק ג' - הסרת איפור עיניים
** עדכון קצרצר- בשבועיים האחרונים הבלוג שלי הפך להיות פח אשפה של כל מיני טרולים ושל אנשי שיווק שהחליטו לנצל את מערכת התגובות. בלית ברירה שיניתי את ההגדרות כך שתגובות יפורסמו רק אחרי אישור שלי. אני לא מתה על הרעיון, אבל כרגע אין לי ברירה אחרת. חשוב לי שתדעו שאני מעריכה את התגובות שלכן וזה לא נועד כדי להעניש אתכן או כל דבר כזה.

שבת שלום


18 תגובות:

  1. ממש חוצפנית את, אני יושבת לי ומבשלת לי את הפוסט הבא שלי - פוסט על מוצרי ניקוי פנים, והנה את מקדימה אותי! :P
    בניגוד אליך, שאת מתחבטת בין 2 מוצרים, החלטתי לעשות פוסט בעצמי על הנושא כי גיליתי שיש לי לא פחות מ 6 (!) שנמצאים בשימוש קבוע (באיזושהי רוטציה) והאמת שיש עוד מוצר אחד, פשוט לאחרונה זנחתי אותו..

    הניסיון היחיד שלי עם מוצר של דר' עור הוא הבאלם שלהם לשפתיים שאין לי דרך אחרת להגיד - יש לו ריח פטרולי מובהק! - שזה אומר לי שבטוח מה שיש בו לא בריא בעליל ולכן השם "דר עור" קצת מפריע לי.. יכול להיות שהמוצר הזה לא מכיל שום "רעלים" והוא באמת בריא אבל אחרי ההתנסות עם הבאלם קשה לי להאמין שאהיה מוכנה לנסות מוצר שלהם, בטח בעלות גבוהה (באופן יחסי להרבה מוצרים אחרים שיש בשוק).

    קראתי המון דברים טובים על הולילנד, אבל קשה לי עם עובדת חוסר הנגישות של המוצרים שלהם. אני לא נכנסת לבתי מרקחת פרטיים, לא הולכת לקוסמטיקאית ולא מתחשק לי להזמין "על בליינד" מוצר שכזה. בטח אם העלות שלו, באופן יחסי, לא זולה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אלך לעמוד בפינה ולחשוב על מה שעשיתי ;)

      וואו, שישה מוצרים זה טירוף. אני בד"כ דובקת במוצר אחד וכשאני מסיימת אני קונה חדש או מחליפה למשהו אחר. הפעם במקרה יצא שיש לי שניים במקביל.
      אני לא מכירה את הבאלם של ד"ר עור, לאחרונה בזכות עבודה עם היח"צ יצא לי לנסות כמה מוצרים שלהם, חלק טובים וחלק לא. בסה"כ אני חושבת שיש לחברה פוטנציאל.

      לגבי הולילנד- אני מכירה אותם דרך הקוסמטיקאית שלי, יש להם דוגמיות מסודרות לרוב המוצרים או לכולם, יכול להיות ששווה לפנות לשירות הלקוחות שלהם ולבדוק אם הם מוכנים לשלוח אלייך כמה [אני יודעת שאנה לוטן וקמדיס עושים את זה]. אני מסכימה איתך שחוסר הנגישות שלהם היא בעייתית, כמו שכל רוב חברות הקוסמטיקה המקצועיות מהסוג הזה, אני חושבת שהם בכוונה מעדיפים להימכר רק דרך קוסמטיקאיות מקצועיות כדי שהן יתאימו לך את המוצרים, ולא תקני על עיוור כמו שקורה בפארמים.
      בכל מקרה לדעתי כן כדאי לעשות מאמץ לנסות אותם כי יש להם דברים טובים. לא זולים בעליל, אבל מצוינים

      מחק
    2. מצד אחד אני מסכימה איתך על עניין ההתאמה, מצד שני, כמה אירוני שבסופו של דבר את יכולה למצוא אותם ברשת.. ששם אף אחד לא יתאים לך כלום.. אפילו לא "דיילת היופי" בפארם..

      לא יודעת איך אספתי כ"כ הרבה מוצרים.. לדעתי זה גם בגלל שחצי מהם גרגיריים ולא רציתי להשתמש בהם כל יום..

      מחק
    3. אני מניחה שזה גם עניין של הרגל, באופן אישי אני לא אוהבת לקנות מוצרי טיפוח בלי שאני מנסה אותם קודם, כי גם אם קראתי המלצות זה עדיין לא כמו לנסות על-אמת, אני לא באמת יודעת איך העור שלי יגיב לזה.
      בגלל זה אני ממש מעדיפה להתנסות לפני שאני קונה [ובלי שדיילות יופי יהיו מעורבות בתהליך]

      מחק
  2. גם אני משתמשת קבוע במוצר הראשון שאוהבת אותו מאוד, נכון שהוא יותר יקר, אבל בעיניי אין מה להשוות מבחינת העבודה שהוא נותן לעור בעל סבוריאה.
    בנוגע לאיפור, אצלי דווקא הוא מסיר יפה, אני שמה דגש לפרצוף בין צידי האף והכל. אולי מעט שאריות של מסקרה נשארות ואז אני עוברת עם מגבון או משהו ונקי.

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא מגיב טוב מאוד עם סבוריאה, אני מודה שזה הפתיע אותי מאוד. עד היום רוב התרחיצים שניסיתי גירו מאוד את הסבוריאה.

      האיפור שלי לא מגיב אליו כמעט, לא המייקאפים ולא איפור העיניים. לגבי איפור עיניים זה הגיוני, אני משתמשת בפריימר והמסקרה שלי עמידה למים. היתרון שהוא מסיר חלק קטן וכאילו "מרכך" את האיפור ואז הרבה יותר קל להסיר אותו בכל מקרה

      מחק
  3. רק רציתי לציין שהתרחיץ של ד"ר עור כן מכיל בישום-לפי רשימת המרכיבים שצירפת בתצלום.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על התיקון, אני לא מבינה מספיק בשביל לאתר את מרכיבי הבישום ברשימת המרכיבים.

      מבחינת ריח זה לא מורגש, זה נראה כאילו יש לתרחיץ את הריח הטבעי שלו, לכן ציינתי את זה

      מחק
    2. fragrance=בושם.

      מחק
    3. תודה רבה, תיקנתי את הפוסט :)

      מחק
  4. יש קטע עכשיו עם פוסטים על ניקוי (סקופ: אני בדיוק סיימתי לכתוב אחד והולכת לפרסם... מעניין אם הלחות הנוראית גורמת לנו לרצות להיות עוד יותר נקיות?...)
    אני אוהבת לנקות את הפנים בדיוק כמו שאני אוהבת להתאפר- אני מרגישה שאני עושה טוב לעור פניי והוא יחזיר לי בהמשך (יש שיאמרו "דפוקה קצת...")
    המוצרים נקראים טוב מאוד, מתחברת למה שאמרת הן על היתרונות והן על החסרונות.
    לגבי הטרולים (אם הם קוראים- אדרבה): באמת שאין לכם מה לעשות עם עצמכם?...
    יש ספרים מעולים, סדרות מצויינות או סתם טיול בחוץ יכולים להעביר את הזמן והתסכול שלכם... מומלץ.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, זה באמת נהיה קטע :) אין לי מושג למה, אגב...
      אצלי לפחות פשוט הצטברה ערימה של מוצרים, תכננתי להעלות את הפוסט לפני כמה שבועות כבר וכל פעם דחיתי. לא יודעת למה, לא אוהבת לכתוב על טיפוח ולא אוהבת להתעסק בטיפוח.
      אני לא יכולה להגיד שאני אוהבת לנקות את הפנים, אבל אני כן אוהבת לראות את התוצאה הסופית. לפני שנה בערך הזנחתי את שגרת הטיפוח ומהר מאוד הופיעו לי המון חברים חדשים על הפנים, כאילו חזרתי לגיל 16. לקח לי הרבה זמן אח"כ להתגבר על זה, ככה שמאז אני משתדלת להקפיד ולא להזניח.
      וכן, אני בהחלט חושבת על זה שהעור יחזיר לי בעתיד, את ממש לא דפוקה ;)

      לגבי הטרולים- אלה אנשים קטנים שזו הדרך היחידה שבה הם מרגישים טוב עם עצמם.
      בהתחלה הרגשתי רע עם זה ששיניתי את ההגדרות של התגובות, אבל את יודעת מה? אני שמחה שעשיתי את זה. אני כבר כ"כ רגילה לקבל תגובות דוחות, לא היה עד היום פוסט איפור אחד שלא זכה לתגובת נאצה טרולית, והרגשתי שזה חלק מהבלוגינג ואין מה לעשות. פתאום עכשיו אני מבינה שיש ברירה אחרת ואני ממש לא צריכה לקבל תגובות כאלה. אז לפחות בתחום הזה יהיה שקט מעכשיו :)

      מחק
    2. מכירה את הדחייה... גם אצלי זה ככה, ופוסט הטיפוח יצא ממש ממש ארוך.
      אני אוהבת לנקות את הפנים, לחויות זה פחות הקטע שלי.

      השקט שלך שווה את זה!

      מחק
    3. אני לא חושבת שיש אפשרות לעשות פוסט טיפוח שיהיה קצר :)

      כן, לגמרי

      מחק
  5. אני מחפשת תחליף לקליניק המדהים שלי. חברה טובה ומבינת דבר המליצה לי על הולילנד כמוצר ששינה את חייה. אני עדיין מתלבטת אם לקנות ולנסות. ובנוגע לטרולים, הם מופיעים אצלי גם, אני צריכה לאשר כל תגובה, זה ממש מרגיז.

    השבמחק
    תשובות
    1. יש הרבה חברות קוסמטיקה טובות, ספציפית בארץ יש את הולילנד ואת קארט, שתיהן נמכרות בעיקר דרך קוסמטיקאיות מקצועיות ויש להן מוצרים מעולים.
      אני באופן אישי ממש לא אוהבת לקנות מוצרים בלי לנסות אותם קודם. הולילנד מייצרים בוודאות דוגמיות למוצרים שלהם שאפשר לקבל דרך קוסמטיקאיות מסוימות. אם אני לא טועה באתר שלהם יש רשימה של קוסמטיקאיות מורשות שמשווקות את המוצרים שלהם, שווה לחפש מישהי באזור שלך וליצור איתה קשר, ואולי אפילו ליצור קשר ישירות עם שירות הלקוחות שלהם ולשאול אם הם מוכנים לשלוח דוגמיות.
      יש את חברת קמדיס- יש להם עמוד בפייסבוק ואפשר להזמין דרכו דוגמיות בחינם.
      בנוסף הבנתי שאם יוצרים קשר עם שירות הלקוחות של אנה לוטן אפשר להזמין כמה דוגמיות שאת רוצה והם שולחים לך בחינם כמות יפה של דוגמיות ממגוון של מוצרים.

      אין ספק שאישור של תגובות זה יותר עבודה. אבל זה עושה לי שקט, פתאום אני מבינה שאני לא צריכה לספוג את כל הזבל שאנשים זורקים עלי. אני משקיעה בבלוג מספיק בשביל לקבל מינימום של כבוד בתגובות, ומי שלא מתאים לו פשוט לא יקבל אצלי במה

      מחק
  6. סיקרנת אותי עם מוצר ראשון. אנסה אולי כשיגמר סבון רימונים של קארט. אוהבת מוצרים של חברות אלו עד מאוד אבל גם גיליתי בחצי שנה אחרונה מוצרים מדהימים באיהרב שעולים גרושים ועושים עבודה נפלאה.

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לקארט מוצרים מדהימים, אחותי מאוהבת בסבון רימונים שלהם. לצערי פיתחתי רגישות לאיזשהו מרכיב שהם משתמשים בו בהרבה מוצרים אז אני לא משתמשת במוצרים שלהם לאחרונה :/ וחבל לי...
      יש חברות קוסמטיקה מצוינות בארץ, הבעיה היא באמת המחיר. אני מודה שאני קצת נרתעת להזמין ככה קוסמטיקה מהאינטרנט, אבל אם המחירים זולים יכול להיות שזה שווה את הסיכון

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...