יום שישי, 27 ביולי 2012

סקירה בלי אגו: מברשות של פרושופ [ועוד כמה דברים טובים]

יש כרגע רשימה דיי מטורפת של מוצרים שמחכים שאני אתן להם קצת תשומת לב בבלוג [מזל שהם מופרדים במגירות שונות, אחרת בטוח היה פורץ פה מרד... אתן יודעות, קלשונים, לפידים בוערים. כאלה]. בין כל המוצרים האלה נמצאות גם המברשות של פרושופ שהזמנתי לפני חצי שנה, ואיכשהו עד היום לא ממש התייחסתי אליהן.
כל המוצרים שיוצגו בפוסט הזה הם מליין המוצרים שמיוצר במיוחד לפרושופ, ונמכרים כמובן באתר.



אני אתחיל עם המברשות שפחות אהבתי.
המוצר: מברשות להנחת צלליות, Pro Light 63 ו- Pro Shadow Small 61
המחיר: 60 ש"ח למברשת
גילוי נאות: את מברשת מס' 63 קיבלתי לסקירה, את מברשת מס' 61 קניתי [היא הייתה במבצע בזמנו ולכן שילמתי עליה פחות מהמחיר המלא]
בעבר התייחסתי בקצרה למברשת מס' 63, שמיועדת להנחת צלליות ולטשטושים. בהמשך קניתי גם את מברשת מס' 61 שאמורה להיות קטנה יותר.

כמו שכתבתי כבר אז, אני לא רגילה לעבוד עם מברשות ברוחב כזה, ולקח לי הרבה זמן להתרגל אליהן. לטעמי האישי שתי המברשות גדולות מדי, ואני לא כ"כ הסתדרתי איתן. בנוסף הקצה שלהן דיי דוקרני והן לא כ"כ נעימות על העין [מס' 61 קצת יותר רכה ונוחה לעבודה].
רק בשביל שתקבלו פרופורציות לגבי הגודל, השוויתי אותן ל-239 של מאק [תסלחו לי על הגוון המוזר שלה, היא לפני החפיפה השבועית]


המוצר: מברשת אייליינר, Pro Liner Short 03
המחיר: 60 ש"ח [גם אותה קניתי בזמנו בהנחה]
אני לא כ"כ הסתדרתי עם המברשת הזו, ודיי התקשיתי ליצור איתה פס מדויק. לא עבדתי אף פעם עם מברשות מהסוג הזה, לכן אני לא בטוחה אם זו המברשת או שהסוג הזה של מברשות פשוט פחות מתאים לי, כי יותר נוח לי לעבוד עם מברשות קצרות וקשיחות יותר.



המוצר: מברשת שפתיים, Pro Square Lips 22
המחיר: 60 ש"ח [כן, גם את זו רכשתי בהנחה. כן, בהחלט יכול להיות שקצת עפתי על עצמי בהזמנה הזו]
אחרי שהתאכזבנו, הגיע הזמן לעבור למברשות המוצלחות בסדרה. מברשת מס' 22 היא מברשת שפתיים מלבנית ומעט קשיחה. אני אוהבת אותה בגלל שקל להשתמש איתה. היא מספיק דקה כדי שאפשר יהיה לעבוד עם הקצה ולשרטט את גבולות השפתיים, ולאחר מכן לצבוע אותם. הגודל שלה אידיאלי לדעתי.
גם היא מעט דוקרנית, אבל זה לא נוראי.


המוצר: מברשת סומק, Pro Blush 81
המחיר: 100 ש"ח [כן, אתן כבר יודעות... התלהבתי מהמבצע והזמנתי סטיפה של מברשות]
היו לי הרבה התלבטויות לפני שהזמנתי אותה בגלל שיש לה קוטר דיי גדול, ופחדתי שההזמנה הזו תסתיים בלחיים של ליצן [ואז זה היה מחייב אותי לקנות מייקאפ כהה בשני טונים ושפתון ורוד-ניאוני כדי להשלים את הלוק]. בסופו של דבר החלטתי לקחת סיכון, ואני מאוהבת במברשת הזו.
בתור התחלה, היא רכה בטירוף. כל כך רכה שכשקיבלתי אותה והראיתי לאמא שלי היא ביקשה שאני לא "אלכלך אותה עם איפור" כי היא כ"כ רכה וחמודה. מעבר לרכות שלה, קל מאוד לעבוד איתה ולשלוט על כמות החומר. הקצה שלה לא שטוח, אלא מדורג בצורה שמזכירה קצת קונוס [רואים את זה מצוין בתמונה באתר], בצורה כזו אפשר להעמיס סומק רק עם הקצה הגבוה, או רק עם אחד הצדדים. בגלל הרכות היא לא גורפת טונות של חומר, ובגלל הקוטר הגדול קל לטשטש איתה את הסומק. חוצמזה שגיליתי שהיא מאוד נוחה להנחה של פודרה, בגלל שהיא רחבה זה לוקח בדיוק שנייה וחצי לעבור על כל הפנים, ובגלל שהיא רכה לא מתקבל מראה כבד ומקומח. ראוי לציין שהמברשת הזו נמצאת אצלי בשימוש יומיומי והיא עברה כבר אי אילו חפיפות. היא לא תופסת ריח רע בזמן החפיפה, היא כמעט ולא משירה שערות, גם לא בחפיפות הראשונות, והיא שומרת על הצורה שלה יפה מאוד.
אומנם קניתי אותה בהנחה, אבל זו לחלוטין מברשת שהייתי משלמת עליה את המחיר המלא, לדעתי היא שווה כל שקל.



כדי שתקבלו מושג קצת יותר טוב לגבי הקוטר השוויתי אותה ל-187 של מאק [גם היא לפני החפיפה השבועית ולכן מעט מג'ויפת]

המוצר: ספוגית להנחת איפור, ProBlender
המחיר: 54 ש"ח לספוגית אחת
גילוי נאות: המוצר התקבל לסקירה
את דרכי בעולם האיפור התחלתי בסדנה של מאק, ולכן למדתי להניח מייקאפ עם מברשת, ומאז נשארתי נאמנה לשיטה הזו ול- 187 המדהימה. כשקיבלתי את הספוגית הזו חשבתי שהיא חמודה [בגלל שהיא וורודה. וגם בגלל שאפשר ללחוץ עליה וזה רך. האינפנטיליות מרקיעה שחקים לפעמים], אבל לא ציפיתי ממנה ליותר מדי. בחוסר חשק החלטתי לנסות אותה, והופתעתי לטובה. קיבלתי טיפ להרטיב אותה לפני השימוש וזה אכן מה שעשיתי [לא ניסיתי אותה "על יבש"]. קודם כל הספוגית מאוד נעימה על הפנים, ובקיץ זה ממש מרענן [כבר ציינתי שזה וורוד, חמוד ולחיץ?]. התוצאה שמתקבלת על הפנים טבעית מאוד, משהו שלא הצלחתי להגיע איתו בעזרת מברשת.
כמו כל ספוגית, גם זו שותה דיי הרבה מייקאפ, וכשאני עובדת איתה אני צריכה להשתמש לפחות בכמות כפולה ממה שאני רגילה, לפעמים אפילו פי שלוש [זה החיסרון של עבודה עם ספוגיות באשר הן, חמודות או לא]. כרגע כל המייקאפים הנוזליים שלי נותנים כיסוי בינוני, ועם הספוגית הצלחתי לבנות איתם בעיקר כיסוי בינוני-נמוך, לכן בימים שאני רוצה כיסוי קצת יותר גבוה אני חוזרת למברשת. אין לי מושג מה תהיה התוצאה עם מייקאפים בעלי כיסוי גבוה.
מכיוון שספוגיות לא מחזיקות נצח אני בהחלט מתכוונת לרכוש עוד אחת או שתיים בעתיד. המחיר המלא דיי יקר, לכן אני ממליצה לחכות למבצעים.
בשביל סקירה מקיפה יותר והוראות הפעלה אני ממליצה לכן לקרוא את הפוסט של מיטל.


לסיכום: כמו לכל חברה, גם לפרושופ יש מוצרים מוצלחים יותר ומוצלחים פחות. באופן כללי האיכות של כל המברשות גבוהה, כולן עברו הרבה חפיפות ולא היו תופעות כמו נשירה מאסיבית של שערות או איבוד הצורה בזמן הייבוש. באופן אישי אני אוהבת מאוד את מברשת הסומק ואת הספוגית, אני חושבת שהם מוצרים מנצחים.

מבצעים, הגרלות ושאר דברים טובים
בד"כ אני לא מעדכנת לגבי הנושאים האלה בבלוג, אבל לאחרונה יש כ"כ הרבה מבצעים והגרלות שוות בכל רחבי הרשת, חבל שתפספסו.
אני אתחיל עם פרושופ- יש מבצע של ניקוי מדפים, עד 70% הנחה על חלק מהמוצרים. תיכנסו לפינת המציאות, יש שם דברים שווים [אני ממליצה במיוחד על הספוגיות, התיקים של ענבר גור אריה וצלליות האבקה]
איל מקיאג' עורכים הגרלה של מלא פרסים שווים בין נרשמות [קיימות וחדשות] לניוזלטר שלהם, אם אתן עדיין לא רשומות צריך להירשם. למיטב ידיעתי ההגרלה תימשך עוד כשבועיים.
בעמוד הפייסבוק של ג'ייד יש פעילות חמודה- בונים תמונת קאבר לטיימליין ואפשר לזכות בחופשה זוגית. אם אני לא טועה, הפעילות נמשכת עד ה-11.8.
הבלוג של מרינה, יש יופי בכולנו, חוגג שנה עם הגרלה מטורפת לגמרי [יש עוד כשבועיים, כדאי להירשם].
בבלוג של שרון לוסטיג יש GiveAway של סט מברשות בסיסי של חברת אנטונים- ההרשמה עד ה-31.7.
All My Hobbies מגרילה בושם של דיזל, ההגרלה עד ה-30.7.
ואצל שקר החן והבל היופי אפשר להגריל מקדם הגנה של ביודרמה, ההגרלה תסתיים ב-30.7.

אני מקווה שהצלחתי לכסות את כל ההגרלות והמבצעים השווים שרצים כרגע, אם יש עוד דברים טובים ששכחתי- אתן מוזמנות להוסיף בתגובות [וגם אם לא שכחתי שומדבר אתן מוזמנות להגיב. כל פעם כשגולשת מגיבה, בלוגרית מרגישה ממש טוב עם עצמה]



25 תגובות:

  1. אתחיל מהסוף - את צודקת, יש תחושה הרבה יותר טובה כשאנחנו רואות תגובות :)
    וגם בגלל זה אני מקפידה להגיב כמעט על כל פוסט שאני קוראת (בעצם כל אילו שאני קוראת בארץ, לא מגיבה על החו"לניקיות).

    כמו שמסתבר שנורא אוהבים אצלי פוסטים על אריק ותמיד יש לי את ההרגשה ההפוכה שאני חופרת על משהו משעמם כי אין הרבה תגובות..

    בנוגע למברשות, מסכימה איתך, יש כמה מברשות דוקרניות מעט. עם זאת יש לי כמה שאני מאוד אוהבת - מברשת זוויתית לאייליינר, לא "התלהבתי" בכלל יש לי "רק" 3 כאלה חחחח יש לי 2 מברשות להנחה אחת מזכירה את ה 239 של מאק מבחינת הגודל והיא דקה יותר - בכלל לא דוקרנית, להיפך ויש אחת נוספת שאני לא זוכרת את המספר שלה שגם מעולה להנחה (אבל היא ממש מעט דוקרנית אבל זה לא נורא כי אפשר רק להניח איתה ואז זה לא מפריע כי לא משתמשים בה במאונך)

    אני מאוד אוהבת את הספוגית ולא חושבת שהיא גורמת לעליה (משמעותית) בכמות החומר. מה שכן, אני קודם מניחה את המייקאפ על הפנים (סתם מורחת מסביב בצורה לא מאורגנת) ואז משתמשת בספוגית. תנסי ככה אולי יעבוד לך :)
    היא לגמרי ורודה ורכה, עושה חשק להשתמש בה הרבה יותר ממברשת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם משתדלת להגיב תמיד, אבל אני מודה שבימים האחרונים לא כ"כ הייתה לי סבלנות אז לא הגבתי על כמה פוסטים.

      אני עדיין לא מצליחה לחזות איזה פוסטים יקבלו תגובות ואיזה לא... אז אני פשוט כותבת על מה שמעניין אותי :)

      האמת ששקלתי אז אם להזמין את הזוויתית ואיכשהו בסוף זה פרח מזכרוני. ועכשיו אני מחזיקה את עצמי חזק מאוד לא להזמין עוד [די, גם ככה אני במינוס].

      עלי כן ראיתי שינוי דיי גדול בכמות החומר, אולי באמת אני אנסה למרוח קצת על הפנים ורק אז לעבוד עם הספוגית. תודה על הטיפ :)

      מחק
    2. אני מאוד אוהבת את הקלות של google reader מאז שהתחלתי לעבוד איתו, אני קוראת את הפוסטים לפי הזמן שיש לי. אם יש לי קצת יותר זמן וה-מ-ו-ן פוסטים אני אעבור קודם על הקצרים. את הארוכים אני לרוב משאירה לסופשבוע. ככה יש לי רשימה שאני יודעת מה ה"חובות" שלי, בכדי שפוסט לא ישכח. אם אין לי זמן להגיב, או שאני קוראת מהפלאפון כשאני מגיעה למחשב ויש לי כמה דקות, כיוון שכבר קראתי את הפוסט, אני יכולה להגיב "בשלוף" יותר (למרות שהרבה פעמים עדיין צריך לעבור גם אם ברפרוף על הפוסט להזכיר לעצמי אם רציתי להגיד עוד משהו).
      די נכנסתי ל"קצב" בעניין הזה ואני מרגישה שאני מצליחה לקרוא במהלך השבוע את הפוסטים ולא להגיע למצב שיש לי מיליון בסופשבוע. והאמת שזה כיף "לצאת מעצמנו" קצת ולקרוא פוסטים. ואם אין זמן להגיב, לא נורא, נשאיר אותם כunread ב reader ונגיב עליהם אח"כ.

      אני לא יודעת מה באמת מעניין יותר ומעניין פחות. ואני גם לא מצליחה באמת להבין את זה מהסטטיסטיקות. והאמת שאני שונאת סטטיסטיקה ולא ממש מתחשק לי להפוך את הבלוג למשהו כזה.. אז כמוני כמוך, כותבת על מה שזורם לי ומעניין אותי. ומופתעת כל פעם מחדש מה מעניין יותר/פחות... אחד הפוסטים ה"אהובים" היה "איפור חורפי" עם הפלטה של סליק שדווקא חשבתי שהרבה בנות יתפסו אותו כאיפור כבד מידי ומוגזם. ובסוף "הצליח לי"! חחח

      תזכירי לי להביא זוויתית איתי כשאנחנו נפגשות. יהיה לך יותר קל להחליט :) היא הרבה יותר ארוכה מנגיד ה 263. אבל בעיני זה מקל על יצירת הקו.

      אני חושבת שכאשר מניחים את החומר על הספוגית ואז לוחצים - די ברור שהחומר ידחס פנימה. אבל כשמפזרים על הפנים את החומר והספוגית כל פעם נתקלת בכמות קטנה אין לה סיבה לספוג את הכל פנימה.

      מחק
  2. המברשת סומק נראת ממש נעימה וכיפית !
    ספוגיות תמיד נראו לי כמו דרך פחות נוחה להניח מייקאפ ואף-פעם לא ניסיתי להשתמש בהן. למרות הצורה הנחמדה, הורוד, והעובדה שהן לחיצות(!) אני עדיין מרגישה שעדיף להשתמש במברשת (או באצבעות :P)
    ודבר אחרון - הייתי שמחה אם הארכיון של הבלוג היה גבוהה יותר, צריך ממש לגלול הרבה כדי להגיע אליו (כמובן לשיקולך, גם עם ארכיון שצריך לגלול אליו נחייה).
    היה אחלה פוסט ושבת שלום :)

    השבמחק
    תשובות
    1. המברשת סומק מדהימה, לגמרי.

      גם אני לא התלהבתי מספוגיות, אבל פתאום כשהייתי "חייבת" לנסות אותה גיליתי שזה אחלה. אני לא נוטשת לגמרי את המברשת, אלא משלבת ביניהן לפי מה שמתחשק לי.

      איכשהו תמיד הייתי בטוחה שאף אחד לא עובד עם הארכיון, כי יש גם את התגיות והחיפוש והכול. אבל אם יש ביקוש אני אנסה לראות איך אני יכולה למקם אותו גבוה יותר [בכלל אני מנסה לעשות קצת שינויים ברשימות, זה מרגיש לי עמוס מדי ולא פרקטי]
      תודה על ההערה :)

      מחק
  3. תודה, את חמודה

    השבמחק
  4. גם אצלי יש הגרלה לרגל חג האהבה ובכלל

    http://sigalshalev.blogspot.co.il/

    אשמח אם תעדכני:) תודה

    השבמחק
  5. אני אהיה אמיתית ואגיד שאני לא מכירה את החברה הזו :O
    היחידה שבאמת הרשימה אותי היא המברשת סומק (יש לי פטיש מטורף במרדף אחר המברשת סומק\ברונזר המושלמת)
    השאלה שלי היא אם במחיר הזה, לא שווה לקנות את המברשת של מאק?
    ומברשת שפתיים זה משהו שאף פעם לא השתמשתי בו.. מעניין לנסות..

    המשך יום טוב :)

    השבמחק
    תשובות
    1. פרושופ היא דבר דיי חדש. זה אתר שמשלב מכירה של איפור עם מידע מקצועי, ובין השאר יש להם גם ליין מוצרים שלהם שכולל צלליות, מברשות וכו'.

      לגבי מברשת סומק- היא מדהימה לדעתי, מבין כל מה שניסיתי היא הכי טובה שלהם והיא ברמה גבוהה מאוד. אני לא יודעת מה המחירים של מאק, את זו החלטתי לקנות בזמנו כי היא הייתה במבצע כמו שאר המברשות ועלתה פחות, לא זוכרת כמה, אבל בטוח שפחות ממאק :)

      אני לא משתמשת במברשת שפתיים כל הזמן, אבל בשביל שפתונים כהים ודרמטיים יותר זה חובה לדעתי.

      מחק
    2. שכחתי לציין שכתבתי פעם פוסט עם יותר מידע על פרושופ, אם זה מעניין אותך:
      http://alteregobeautyblog.blogspot.co.il/2011/12/blog-post_22.html

      מחק
  6. מברשת הסומק נראית כמתאימה ל"נעימי" בלי להשתמש בה לפי הייעוד שלה..
    כן, מברשות הצלליות נראות קצת רחבות מדי והאייליינר מפוזרת, אבל תמיד אפשר למצוא שימושים אחרים אז הן לא מבוזבזות (זה מה שאני עושה. יש לי מברשות שאין לי מושג אפילו מה הייעוד המקורי שלהן ומצאתי להן שימוש-לנקות בית שימוש, סתם סתם☺ למשל לעצם הגבה, או לזוויות הפנימיות של העיניים וכו').

    השבמחק
    תשובות
    1. מברשת הסומק היא לגמרי מברשת ל"נעימי" ;)

      כרגע אני לא כ"כ מצליחה למצוא להן שימוש אחר, בנתיים הן שוכבות במגירה ומחכות לגאולה. אבל זה רעיון טוב לחפש שימושים אחרים, ככה גיליתי למשל שמברשת טשטוש של ביוטיקייר מעולה בתור מברשת לקונסילר

      מחק
  7. אחלה סקירה ליהי :-) מברשת הסומק נראית מעניינת....האמת שכרגע אני לא ממש צריכה מברשות, יש לי אוסף יפה אבל תמיד טוב לקבל חוות דעת ממי שהתנסתה ולרכוש בעתיד במידת הצורך (מי צריך כשיש יותר מדי? אנו בעיקר רוצות :-). עדיין לא יצא לי להשתמש במברשות של פרושופ אבל בספוגית דומה לזו שמופיעה פה אני משתמשת באופן קבוע. אני משתמשת בספוגית הורודה של מדינה מילאנו (מהסוג שמוכרים בסופרפארם), היא מעולה וכל כך נוחה לשימוש. אני מצטרפת להמלצה של מיטל להניח קודם את המייק אפ על הפנים ולאחר מכן להשתמש בספוגית. אני מניחה עם האצבעות את המייק אפ בלי הקפדה יתרה ואז בטפיחות עדינות מטמיעה אותו עם הספוגית לעור הפנים, בצורה הזאת אין ממש בזבוז של חומר מיותר והגימור יוצא מושלם. לפני שהשתמשתי בספוגית של מדינה מילאנו ניסיתי את זאת של ביוטי קייר והיא לא רעה בכלל רק שאורך החיים שלה קצר יותר והמחיר בהתאם (נראה לי שהיא עלתה 16 ש"ח...או אולי פחות...לא זוכרת. של מדינה מילאנו עלתה 40 ומשהו ש"ח אאל"ט).

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)

      אני חושבת שאפשר להוציא לחלוטין מהלקסיקון את המילה "צריכה". יש אולי 5 מוצרים בסיסיים שיש לי באוסף שבאמת אפשר להגיד עליהם שאני צריכה אותם, כל השאר זה לגמרי רצון ;)
      ראיתי את הספוגית של מאדינה בסופר פארם, וזה היה עוד בתקופה שחשבתי שספוגיות זה מבאס ;)
      תודה רבה על הטיפ, אני אנסה באמת להניח קודם עם האצבעות ואז להטמיע עם הספוגית

      מחק
  8. זאת באמת עצה טובה של לידיה להניח את המייקאפ עם אצבעות ורק אז להטמיע עם ספוגית. מסכימה איתך שהיא עושה כיסוי נמוך-בינוני אבל אני אוהבת את זה בימים שהעור שלי מתנהג טוב.
    לצערי לא מצאתי מברשות שמעניינות אותי בפרו שופ עדיין...
    הספוגית BY THE WAY עכשיו במבצע!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני אוהבת כיסוי נמוך-בינוני בחלק מהימים, בכל מקרה כשאני רוצה קצת מעבר אני משתמשת במברשת ואז אין בעיה.

      ראיתי שהיא במבצע ושקלתי אם להזמין, אבל אני יודעת שזה לא יגמר רק בספוגית אלא יגרור אחריו עוד כמה דברים, אז כרגע אני מעדיפה להימנע ;)

      מחק
  9. טוב, עכשיו אני זוממת על מברשת שפתיים ומברשת סומק של פרושופ :)
    את האמת, אין לי מברשת שפתיים טובה, כי אף פעם לא הייתי צריכבה אחת כזאת, עד שבעצם התחלתי לאפר. יש לי מברשת שפתיים שקיבלתי במזוודה ואני חייבת להודות שהיא די מעפנה. זה טוב שהמברשת של פרושופ שטוחה בקצה וגם קשיחה, נשמע כמו אחת שסופר נוח לעבוד איתה.
    הספוגיות נהדרות! אני מוצאת אותן הרבה יותר נוחות מהמברשות (אולי חוץ מהקבוקי של ביוטיקר) והן נותנות גימור אחיד בקלות.

    השבמחק
    תשובות
    1. המברשת שפתיים טובה, הסומק מטריפה לדעתי! אם אני לא טועה הסומק כרגע חסרה במלאי :/
      אני מאוד אוהבת את המברשת שפתיים בגלל שהיא יחסית דקה וקשיחה, וקל לשרטט איתה את קווי המתאר של השפתיים, והיא רחבה מספיק בשביל שיהיה קל למלא את השטח של השפתיים, אבל לא רחבה מדי ככה שקל לשלוט עליה.

      הספוגית באמת מדהימה. אני לא וויתרתי לגמרי על מברשות, אבל היא עושה את שלה טוב מאוד. דווקא לא כ"כ התלהבתי מהקבוקית של ביוטיקייר, היא חמודה אבל לא מעבר [מצד שני, לא ניסיתי להניח איתה מייקאפים נוזליים]

      מחק
  10. עוד לא יצא לי להתנסות במברשות של פרו שופ- אבל הן נראות נעימות לגמרי, וטובות מאוד!
    כמו לידיה, אני מתחילה עם האצבעות, אבל לרוב ממשיכה לטשטוש עם מברשת.
    תודה על הקישור להגרלה!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני פחות התלהבתי ממברשות העיניים, אבל מברשת השפתיים טובה מאוד והסומק פשוט מברשת מנצחת לדעתי, לוקחת בקלות מברשות מקצועיות אחרות.

      אני לא כ"כ אוהבת להניח מייקאפ עם האצבעות, זה תמיד מרגיש לי קצת ג'יפה כזה [סתם שריטה שלי]. אבל ניסיתי להניח עם האצבעות קצת ואז לעבוד עם הספוגית וזה נראה טוב.

      בכיף :) שיהיה בהצלחה למשתתפות

      מחק
  11. בתור בלוגרית חדשה מאוד אני מתחילה להבין מה את אומרת בנוגע לתגובות =)
    אני לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל נראה לי שלעת עתה הגעתי לרוויה עם המברשות. המברשת סומק בהחלט היתה אמורה לפתות אותי, אבל כשהמברשת סומק החדשה ביותר אצלי כבר זנוחה מחמת מיאוס (ולא סתם מברשת, אלא ריל טכניק) אז כנראה שזה הזמן לצאת לפגרת מברשות =)

    השבמחק
    תשובות
    1. זה כיף מאוד לקבל תגובות, זה עוד פידבק לגבי מה שאני עושה כאן. באופן אישי אני כן צריכה צומי, אז אני גם צוחקת על זה כדי לא להרגיש מאוד חסרת ביטחון ;)

      האמת שאני לגמרי מבינה את התחושה הזו של רווייה. אני פחות או יותר במצב הזה עכשיו, פעם כל שטות הייתה מלהיבה אותי, היו לי וויש-ליסטים באורך של איזה 50 פריטים. אבל היום קשה להלהיב אותי ממוצר, אני כבר כמעט ולא קונה איפור, בטח לא בכמויות של פעם. אז אני מבינה :)
      ואם לא צריך אז לא קונים, חבל על הכסף.

      מחק
  12. עשית לי חשק למברשת הסומק של פרושופ גם כן :)
    מה שכן - יש לי מברשת עיניים אחת וגם היא הרגישה לי דוקרנית.
    לגבי הספוגיות האלה - עוד לא גיבשתי דעה חד משמעית..
    ולסיום - תגובות זה בהחלט כיף :) לא יוצא לי להגיב על כל הפוסטים שאני קוראת, כי הרבה פעמים אני קוראת אותם בנייד ואפילו לא מתקרבת למחשב (למטרות פנאי), אז אין לי איך להגיב.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני כבר רואה את כולכן שולחות לי בדואר את החשבונית ;)

      מברשות העיניים כנראה קצת פחות מוצלחות... קורה, לכל חברה יש את המוצרים החזקים שלה והמוצרים שפחות.
      לגבי הספוגיות- אני התאהבתי בה, ממש. אבל אני מבינה את ההתלבטות.

      תגובות זה לגמרי כיף. אני מבינה את זה שלא מגיבים תמיד, לגיטימי. גם אני לא תמיד עושה את זה

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...