יום שבת, 14 ביולי 2012

שאני אשפשף?! חלק ב'

Previously on.... מי הזיז את הפצירה שלי?!
בפוסט הקודם דיברתי באופן כללי על חשיבות הטיפוח ועל החשיבות של ניקוי העור, והצגתי שני סבוני פנים.

השלב הבא אחרי ניקוי הפנים בעזרת סבון פנים הוא שימוש במי פנים. אומנם סבון פנים אמור להסיר את רוב הלכלוך, אבל עדיין נשארות שאריות וכאן נכנס התפקיד של מי הפנים- להשלים את פעולת הניקוי ולעזור לאזן את העור.
בתור מי פנים אני משתמשת כרגע בביודרמה המהולל.

המוצר: Sensibio H2O
החברה: Bioderma
המחיר: 130 ש"ח ל-250 מ"ל
גילוי נאות: המוצר התקבל לסקירה מהחברה

 

לפי התיאור של החברה המוצר מוגדר בתור "תכשיר לניקוי פנים ולהסרת איפור". יש לביודרמה מספר תכשירי ניקוי, המוצר הספציפי הזה מיועד לעור רגיש. בנוסף, בחברה טוענים שניתן לדלג על שלב השטיפה עם מים וסבון ולהשתמש רק בתכשיר הזה, באופן אישי אני לא מרגישה שזה מספיק לי ולכן אני משתמשת בביודרמה נטו בתור מי פנים, לאחר שטיפה עם סבון.
[לחיצה על התמונות תגדיל אותן]
   
היתרונות:
המטרה העיקרית של המוצר היא לנקות את הפנים, והוא אכן עושה את זה בצורה מדהימה. כשניסיתי אותו בפעמים הראשונות חשבתי שאולי אני מדמיינת או סתם מתלהבת ממוצר חדש, ולכן החלטתי לעשות את "מבחן החצי". מה זה אומר? לאחר ניקוי עם סבון פנים לקחתי פד צמר גפן, ועל חצי ממנו טפטפתי מעט מהביודרמה ועל החצי השני מעט מי פנים של לוריאל. ניקיתי צד אחד של הפנים עם הביודרמה וצד שני עם המוצר של לוריאל [לצערי העפתי את הבקבוק של לוריאל ככה שאני לא יודעת לתת יותר פרטים על המוצר הספציפי]. חזרתי על המבחן הזה במשך כמה ימים, וראיתי הבדל ממש גדול, הביודרמה פשוט הסיר כמויות לכלוך גדולות יותר. כדי להראות לכן את ההבדלים צילמתי את אחד מהפדים- בצד ימין רואים את התוצאה עם הביודרמה ובצד שמאל את התוצאה עם מי הפנים של לוריאל:
[לשם הבהרה: לא עשיתי שום דבר כדי להטות את התוצאה לטובת הביודרמה. עריכת התמונה כללה רק חיתוך של הרקע, הקטנה ומעט הבהרה של כל התמונה כדי שתהיה ברורה יותר]

הנוזל עצמו הוא שקוף ונעים, יש לו ריח עדין ואהבתי את ההרגשה שלו על העור. מה שכן, אחרי הניקוי העור נשאר רטוב ומומלץ לייבש אותו בטפיחות עדינות עם צמר גפן יבש/ טישו.
הפיה של הבקבוק בגודל טוב שמאפשרת לשלוט על כמות החומר שרוצים להוציא וגם הסגירה שלו אטומה ויציבה.
הוא מתמודד יפה מאוד עם מייקאפים ומצליח להסיר אותם בצורה מלאה. באופן אישי אני שונאת להסיר מייקאפ רק בעזרת מי פנים/ תחליב ניקוי בגלל שזה דורש יחסית הרבה זמן ובערך שדה כותנה שלם. בכל מקרה אם זה הקטע שלכן, חשוב לוודא שכשעוברים על הפנים הפד נשאר נקי לגמרי.
בגלל שמותר להשתמש ב-sensibio גם באזור העיניים בבוקר אני אוהבת לעבור גם עליהן.

החסרונות:
בתיאור של המוצר כתוב שהוא גם מסיר איפור- הוא מתמודד יפה עם מייקאפ אבל לא הזיז בכלל לאיפור העיניים שלי. ממש לא מוצר שיגרום לי לוותר על הדו פאזי האהוב [עוד על זה- בפרק הבא].
ה-sensibio מיועד לטפל בעור רגיש ולהפחית את הרגישות והאדמומיות. לצערי לא ראיתי על עצמי שינוי מהותי בנושא הזה. יכול להיות שזה בגלל שהעור שלי ממילא מאוזן והביודרמה פשוט שומר על האיזון וגם יכול להיות שלא, קשה לי לקבוע.
אם אתן מתכוונות להסיר איתו איפור שפתיים- אני ממש ממליצה אח"כ לשטוף את השפתיים טוב במים מכיוון שיש לביודרמה טעם מר ומזעזע [חוויתי על בשרי (או על לשוני). ממש לא מומלץ]
הסוגיה הכי כבדה כאן היא המחיר. ממש לא מדובר במוצר זול, והמחיר שלו בארץ גבוה מאוד, באיביי הוא נמכר בערך בחצי מחיר. גובה המחירים בארץ ממש לא חדש לי, אבל זה מתסכל אותי כל פעם מחדש.
לא ראיתי שום התייחסות בנוגע לאי ביצוע ניסויים בבעלי חיים.

לסיכום:
המוצר הזה היה אהבה ממבט ראשון, שני ושלישי. יכולות הניקוי שלו מדהימות, לפעמים אני בשוק מכמות הלכלוך שהוא מוציא. על פניו נראה שיש לו חסרונות דיי בולטים ומשמעותיים, אבל בת'כלס אני לא כ"כ מתרגשת מהבטחות בנוגע לעור רגיש ולאדמומיות, למיטב ידיעתי הפיתרון היעיל היחידי לאדמומיות הוא פיתרון טיפולי אגרסיבי ויקר, שאפשר לקבל רק דרך רופאי עור וקוסמטיקאיות רפואיות.
ולשאת מיליון הדולר- האם אקנה את המוצר? בהחלט כן. יש לביודרמה מגוון של מוצרים לסוגי עור שונים, והחלטתי לקנות את ה-Sebium H2O, שהוא המוצר המקביל לעור שמן. כבר השתמשתי בו מספר פעמים ובהחלט יש הבדלים מסוימים, אבל הוא דיי טרי אצלי ואני עדיין לא מוכנה להעביר עליו ביקורת מקיפה [אבל גם זה יגיע].

תודה ששרדתן עד כאן, מי האמין שאפשר לכתוב כ"כ הרבה על מוצר ניקוי לפנים?
בפוסט הבא אני אתייחס למסירי איפור דו פאזיים, שמיועדים להסרה של איפור עיניים.

שאלות, תהיות, התלבטויות וסתם מילים טובות יתקבלו בברכה. שבת שלום :)


22 תגובות:

  1. נראה לי שאני היחידה בעולם שלא סובלת את הביודרמהP:
    לא הרגשתי כל כך שהוא מנקה לי את העור, שלא לדבר שאת האיפור שלי הוא סתם מרח.
    היה לו ריח אלכוהול חריף אז פחדתי לקרב אותו לעינייםP:
    אני תוהה אם סתם קיבלתי אחד רע או שכל הביודרמות ככה..

    השבמחק
    תשובות
    1. ריח אלכוהול חריף?! איזה הזוי! גם לביודרמה הוורוד [לעור רגיש] וגם לביודרמה הירוק [לעור שמן] יש ריח מבושם ועדין מאוד, אין להם ריח חזק בכלל ובטח שלא ריח של אלכוהול. בדקתי עכשיו ברשימת המרכיבים ולא מצאתי אלכוהול [אלא אם הוא רשום בתור נגזרת שלו או משהו ואז אין מצב שאני אזהה את זה].
      לפי התיאור שלך נשמע שקיבלת מוצר מקולקל או משהו.

      ובלי קשר- את ממש לא היחידה בעולם וזה בסדר גמור :) אנחנו לא חייבות לאהוב הכול, וזה רק טבעי שעל כל אחת אותו מוצר ישפיע אחרת.

      מחק
  2. קודם כל, אחלה פוסט. שנית, התוצאה של ההשוואה ללוריאל הייתה די ברורה לי מההתחלה, אבל מה בנוגע להשוואה עם תותחים קצת יותר כדבים, נניח מי הפנים של קליניק?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)

      לא התנסיתי מעולם במי פנים של קליניק למשל. השוויתי למי פנים של לוריאל בגלל שזה מה שהשתמשתי בו בתקופה שקיבלתי את הביודרמה. אם הייתה לי אפשרות הייתי שמחה לעשות עוד השוואות עם מוצרים אחרים, אבל אני לא אקנה במיוחד מי פנים של חברות שונות רק בשביל לעשות השוואה [כנראה שזה החיסרון בכתיבת בלוג כתחביב, המשאבים מוגבלים מאוד]

      מחק
    2. הו משאבים מוגבלים, חבריי הקרובים הם.

      מחק
    3. אני מעדיפה להסתכל עליהם בתור משקולות רגליים ;)

      מחק
  3. פוסט נהדר יקירה!
    אני מאד אוהבת את הכתיבה שלך. מפורטת, עניינית ומעניינת. :-)

    שבת נעימה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי :)
      כיף לראות שאת קצת יותר פעילה בימים האחרונים, גם בפייסבוק וגם בבלוגים... התגעגעתי

      מחק
    2. גם אני מאד התגעגעתי ומחמם את הלב ששמת לב...
      תקופה קצת לחוצה, מנסה להשלים פערים ככל האפשר :-)

      מחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  5. אהבתי מאוד את הפוסט! לגבי המסיר - הוא מתליח להתמודד אצלי גם עם איפור העיניים, שכמו שראית יש לא מעט ;-)...
    אני לצערי לא קיבלתי אותו, אבל שילמתי עליו 110 ש"ח באיביי לאריזה של 500 מל. כנראה שתחזיק הרבה זמן...

    השבמחק
    תשובות
    1. לגבי הסרת איפור עיניים- קראתי ביקורות לכאן ולכאן, ואני קצת מקנאה בכן שהביודרמה מספיק לכן בשביל הכול :)

      אני גם הזמנתי 500 מ"ל באיביי במחיר דומה. טוב שהזכרת לי שאני צריכה לציין בפוסט את הכמות

      מחק
  6. בדר"כ לא טורחת להשתמש במי פנים. את יודעת מה, כן אחרי הורדת איפור בכיור.
    אם הורדת האיפור היתה במקלחת אני לא מרגישה שיש צורך כי להרגשתי הניקוי יסודי יותר.
    אני לא מבדילה בין מי פנים שונים. כרגע משתמשת בלייף אני חוזרת (אני לא בטוחה כי העברתי לבקבוק אחר..)
    ויש לי גם אחד של דר' פישר ש"מחכה לי" מערכה שקניתי עם שני מוצרים אחרים.
    כמוך, גם אני לא אוהבת את סוג המוצרים האלה להסרה של איפור
    מעדיפה לסבן את הפנים ולשטוף במים. מרגיש לי יותר נקי..

    השבמחק
    תשובות
    1. גם חשבתי ככה פעם ולא ממש הקפדתי על מי פנים וקניתי את הכי פשוטים שמצאתי בפארם. כשניסיתי את הביודרמה ראיתי את ההבדל, גם אחרי שטיפה עם סבון עדיין נשארות שאריות, גם אם זה ניקוי בבוקר- רואים ממש לכלוך על הצמר גפן. אני לא מרגישה נקייה אם אני מדלגת על השלב הזה ;)

      מחק
    2. התחלתי לוותר על שגרת מי הפנים כשהבנתי שכאשר אני מעבירה אותו על הפנים הוא יוצא נקי לגמרי..
      בשבילי זה היה סימן לזה שניקוי הפנים שלי מספיק יסודי.
      השאלה אם הוא היה מצליח בכל זאת למצוא איזשהו לכלוך כשהצמר גפן שלי יוצא נקי ממי פנים "פושטים"

      מחק
    3. זו באמת השאלה, אם הפנים מספיק נקיות ומי הפנים לא מוסיפים כלום או שמי הפנים הספציפיים פשוט לא מספיק טובים.
      ואין לי תשובה חד משמעית, אני מניחה שעד שלא תנסי לא תדעי... אני אשמח לתת לך קצת מהביודרמה שלי להתנסות, אם זה מסקרן אותך

      מחק
    4. יש לך קופסית או שצריך להביא מהבית? ;)

      מחק
    5. אני עוד מעט מסיימת את הורוד, אני אשמור לך את השלוק האחרון

      מחק
  7. יש לי אותו בגרסה הירוקה ואני מאוד אוהבת אותו. רק חבל שהמחיר בארץ קפץ פי כמה לעומת אירופה.
    אני משתמשת בו כמסיר איפור ולא כמי פנים. לכך יש לי מוצרים אחרים.

    השבמחק
    תשובות
    1. השתמשתי כמה פעמים בירוק, אני עדיין לא בטוחה מה דעתי עליו, יש לי הרגשה שהוורוד יותר טוב לי. מבאס שעל איפור העיניים שלי הוא לא משפיע בכלל :/

      הפער במחיר מטורף, זה מעצבן אותי כל פעם מחדש. לפחות יש לי גישה לאיביי אז זה קצת מקל על העניין

      מחק
  8. סקירה מעולה! תודה :) מחכה לפוסט הבא..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)

      לצערי הולך להיות לי שבוע מטורף, כנראה שהפוסט הבא לא יפורסם בקרוב כמו שרציתי :/

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...