יום שלישי, 9 בדצמבר 2014

4 שנים ו-GIVEAWAY אחד

בלי ששמתי לב אני חוגגת 4 שנים לכתיבה בבלוג :)
משהו שהתחיל לגמרי במקרה כתחביב קטן, הפך לתחביב גדול [וגם קצת להתמכרות].

עברתי המון בזמן הזה... לימודים אקדמיים [ביולוגיה, שנה ג'], נלחמתי [ואני עדיין נלחמת] במשקל ובדימוי העצמי שלי. לפני כשנה מצאתי את האומץ והשקתי את שירות ההזמנות שלי.
וכמובן- הכתיבה [והצילום, והעריכה, והפרפקציוניזם]. כשאני מסתכלת אחורה יש לא מעט פוסטים שממש נהניתי לכתוב, ולא מעט פוסטים שאני גאה בהם.
למשל כל הפוסטים בסדרת "לק עם אג'נדה"
המדריכים השונים, ובעיקר מדריך לניקוי מברשות איפור ו"למה איפור מתקלקל"
ויש עוד כ"כ הרבה. ובגלל שלא יכולתי להחליט מה אני הכי אוהבת, הלכתי ובדקתי מה אתן הכי אהבתן, או במילים אחרות- מהם חמשת הפוסטים הכי נצפים.
תדמיינו תופים וקריין דרמטי, והנה באים חמשת הפוסטים הכי פופולריים בסדר עולה:
5. הגרלת בשמים זוגית. אבל זה לא נחשב... אז במקום החמישי באמת- למה קניתי את זה?!
4. לק quick dry של ג'ייד
3. אייליינרים של ג'ייד ומייבלין ניו יורק
2. איך להימנע מרכישת איפור מזויף
ובמקום הראשון...
1. אתרי קניות מומלצים [וכבר הגיע הזמן לעדכן אותו עם אתרים חדשים]

ועכשיו נעבור לחלק האומנותי ;) או במילים אחרות, giveaway במיוחד בשבילכן.
קיטשי להגיד את זה, אבל בלעדכן זה לא היה קורה, בלי התגובות, העידוד והפרגון כנראה שהייתי מתייאשת כבר מזמן. אז זו הדרך הצנועה שלי להגיד תודה על זה שאתן עוקבות אחרי הבלוג.
קוראת אחת תזכה ב-12 מוצרי טיפוח, איפור ולקים :)

טיפוח
סבון פנים אורגני ומסיכת חימר ירוק של ערוגות, שניהם מדהימים [תוכלו לקרוא עליהם כאן]
איפור
מברשת פנים, מברשת הנחת צלליות ושפתון-עיפרון
שלושתם של Antonym

פריימר לפנים [גודל מלא] וסט שלושה גלוסים [גודל מוקטן]
שניהם של איל מקיאג'
לקים
סט נייל ארט Juicy Fruits 002 של פופה
שני לקים של ג'ייד:
- 810 Dramatic Teal
- 34 Candy Pink מסדרת Quick Dry

שני לקים של לייף, שניהם מסדרת Diamond Dust: מס' 301 ו-304

איך נרשמים?

כדי להשתתף ב-giveaway את צריכה לעקוב אחרי הבלוג באמצעות אימייל או ע"י Followers של גוגל [כפתורי ההרשמה נמצאים בצד שמאל]

הרשמה לבלוג מקנה נקודה אחת, והיא חובה כדי להשתתף.
אפשר לצבור עוד 2 נקודות ע"י שיתוף של ההגרלה בפייסבוק [לא חובה]. אתן יכולות לשתף את מה שאני אפרסם בפייסבוק שלי, או פוסט שתכתבו בעצמכן. חשוב שהשיתוף יהיה פומבי כדי שאני אוכל לראות אותו.

בסוף הפוסט תמצאו את התיבה דרכה נרשמים- ממלאים את הפרטים האישיים ומסמנים מה ביצעתן. ככה גם תוכלו לראות כמה זמן עוד נשאר להגרלה.
אחרי שעשיתן את זה, תשאירו לי תגובה שבה אתן מציינות את כתובת המייל שלכן. אם נרשמתן באמצעות Followers תכתבו לי מה הכינוי, כדי שאני אדע לשייך אותו אליכן.

תנאים:
1. ההרשמה מתחילה ב-9.12.14, ותסתיים ביום שבת 27.12.14 בשעה 12:00 בצהריים ולאחר מכן לא ניתן יהיה להירשם יותר. עדכון: הארכתי את ההרשמה עד 12 בלילה, לטובת מי שלא הספיקה עדיין להירשם :)
2. כדי לזכות בפרס צריך לעמוד בכל תנאי ההרשמה.
3. הפרס יישלח לזוכה אחת, בתוך ישראל בלבד.
4. לאחר סיום ההרשמה אני אפרסם את שם הזוכה וגם אשלח לה מייל. במידה והזוכה לא תיצור איתי קשר תוך 48 שעות אני אבחר בזוכה אחרת.
5. הבחירה בזוכה היא רנדומלית לחלוטין, ונעשית ע"י המערכת של rafflecopter

בהצלחה לכל המשתתפות!

a Rafflecopter giveaway




57 תגובות:

  1. הגרלה מגניבה :) במיוחד סקרנית לגבי סבון הפנים...
    אחד מהבלוגים הבודדים שנשארו שלא עוסק כולו בפרסום יח"צני והעתקת קומוניקטים... אוהבת :)
    שיהיה לך המון בהצלחה עם התואר שלא נגמר, אהבתי את הפוסט שעסק ב-האם מוצרי איפור מתקלקלים.

    המייל שלי: aditoyou @ walla.com, ללא הרווחים כמובן.

    השבמחק
  2. יששש!! הגרלה שווה. אוהבת את הפוסטים שלך למרות שהם מרוששים אותי :) חחחח עשיתי את כל השלבים
    מייל שלי techno7@walla.com שיתוף בפייס sigal russin בהצלחה לכולם

    השבמחק
  3. ברכות והמון מזל טוב, ליהי מתוקה !
    זה באמת חתיכת כברת דרך...
    באופן אישי, הגעתי לבלוג שלך לפני כמה חודשים, אחרי שנתקלתי בו דרך עמיתותייך המקסימות לתחום, וכמו תמיד - שמחתי מאוד להכיר עוד בלוג בנושאים האהובים עליי וכמובן בחורה מקסימה כמוך.
    אני מאחלת לך המשך כתיבה מועילה, אישית ופומבית, ורק טוב - מכל הלב :-)
    וואו, איזו חבילה מרשימה של פרסים, פשוט כיף ! אני הכי להוטה על המברשות הטבעוניות !
    תודה רבה על ההזדמנות לזכות - אני כבר רשומה לקבלת עדכונים במייל, מהרגע שהכרתי את הבלוג, והצטרפתי עכשיו גם כעוקבת דרך GFC . בנוסף, שיתפתי כמובן.


    מירי

    השבמחק
  4. מאוד אוהבת את הבלוג שלך ועוקבת בקביעות אחריו כבר תקופה ארוכה , מאחלת לך עוד שנים רבות של עשייה והנאה. מזל טוב לבלוגהולדת ובהצלחה לכולם :-)
    שיתפתי בפייסבוק , כתובת המייל שלי היא : rozroz2211@gmail.com

    השבמחק
  5. עשיתי את כל השלבים והמון מזל טוב על 4 שנים זה פשוט מטורף!!!

    השבמחק
  6. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  7. בוצעו כל השלבים, השם : yael yizhaki והמייל: yaelytz@hotmail.com

    השבמחק
  8. מזל טוב ליהי!
    כל הכבוד על ארבע שנות כתיבה ולעוד שנים רבות :)

    השבמחק
  9. מזל טוב על ה4 שנים, זה מדהים!!! עשיתי אצ כל השלבים . המייל שלי : xxalinaxx1@walla.com ופייסבוק Alina Dykman

    השבמחק
  10. עוקבת אחרי הבלוג שלך בשקיקה מקווה מאוד לזכות.... limor kurzfeld המייל: limork3@bezeqint.net עשיתי כל מה שביקשת
    בתודה מראש
    לימור

    השבמחק
  11. עקבתי אחרי הבלוג
    האימייל inbal1789@gmail.com
    :)

    השבמחק
  12. ברכות לרגל חגיגות הבלוג !! בהצלחה רבה לעוד שנים רבות :)
    ביצעתי את כל השלבים ,כולל שלב הבונוס -השיתוף ...
    המייל שלי : mikey.e.26@gmail.com
    Michal Englander

    השבמחק
  13. המון מזל טוב! האמת שמסתבר שאני קוראת לא מעט זמן :)
    (ואפילו השתתפתי ב"לק עם אג'נדה"...)
    המון בהצלחה בהמשך, תמשיכי להיות נהדרת, רגישה ומעניינת
    iditayal@gmail.com

    השבמחק
  14. שכחתי לגמרי לציין את היוזר שלי ב- Followers ואת המייל :
    MultiMiri100
    miri1985@walla.co.il

    קישור לשיתוף ההגרלה שעשיתי :
    https://www.facebook.com/miri.weiss/posts/10205117000262207?pnref=story

    מירי :-)

    השבמחק
  15. תודה רבה על ההגרלה ומזל טוב!
    המייל שלי הוא xxetelyaxx@gmail.com

    השבמחק
  16. אההההה ארבע שנים!!!!!
    אני לא מאמינה... אנחנו בלוגוזאוריות.
    מזל טוב וזה:)

    השבמחק
  17. הגרלה שווה ביותר, שמחה בלי קשר שגיליתי את הבלוג הזה :)

    השבמחק
  18. אחלה פוסט, עוקבת אחרייך!! (; המייל שלי הוא adyts209@gmail.com והכינוי adi.
    תודה על ההגרלה!

    השבמחק
  19. ->לייק ונרשמתי ושיתפתי ועוקבת וכו'!! :) המייל שלי: avigailkk@gmail.com

    השבמחק
  20. נרשמתי ושתפתי ותודה רבה! noa_gadol@hotmail.com

    השבמחק
  21. המון המון מזל טוב.בוצעו כל שלבי ההגרלה בשימחה

    השבמחק
  22. הרבה מזל טוב ומשתתפת בשמחה אירן שמיסshamis-i@zahav.net.il

    השבמחק
  23. הגרלה שווה במיוחד... מזל טוב! ruti.avishai@gmail.com

    השבמחק
  24. בוצעו כל השלבים. הכינוי שלי ב-followers הוא ענבל אליהב והמייל שלי הוא inbalelihav@walla.com
    נ ב- בהצלחה בחיפושים בג'יי דייט. לא להתייאש לי זה הצליח :-)

    השבמחק
  25. שווה! ומזל טוב על 4 שנים!! ווייפייי!
    ביצעתי הכל (מקווה חח)
    tammyedri18@yahoo.com

    השבמחק
  26. המון מזל טוב !
    הגרלה כיפית וממש נחמד לשמוע שרק צריך לעקוב אחרי הבלוג
    ולא לבצע 10 שלבים לפחות כמו בכמה בלוגים אחרים שראיתי .
    המייל שלי הוא : Talh20051@walla.com
    ושוב המון ברכות והצלחה בהמשך :)

    השבמחק
  27. המון מזל טוב
    הגרלה מקסימה
    המייל שלי toli2006@walla.com
    עוקבת כ- טולי
    בהצלחה

    השבמחק
  28. הגרלה מקסימה ומפנקת :) מקווה לזכות..
    עשיתי את כל השלבים.. מחזיקה אצבעות!
    המייל שלי- sap_jacoby@walla.co.il

    השבמחק
  29. המון מזל טוב לבלוג המקסים ולך!
    עוקבת כ-LipGlossit ואשמח להשתתף בהגרלה

    השבמחק
  30. בהצלחה לי ולכולן :) מזל טוב על 4 שנים של עשייה ברוכה וכיפית לקוראות!! עוקבת כ- chen rozenberg , זה גם שם הפייסבוק, מייל h_chen@walla.co.il

    השבמחק
  31. מזל טוב לבלוג שלך! (:
    ביצעתי את כל השלבים, ואשמח להשתתף בהגרלה!
    בהצלחה לכולן!
    המייל שלי: eynatovia3@gmail.com

    השבמחק
  32. מזל טוב!
    הבלוג שלך הוא לגמריי אחד המומלצים מבין המאות (אם לא אלפים) שיש היום...
    בהצלחה בהמשך!

    galanmut@gmail.com

    השבמחק
  33. נרשמתי לבלוג ושיתפתי בפייסבוק :)
    מחכה בסבלנות להגרלה

    מזל טוב לבלוג-ולדת 4!

    שלומית
    shlomit6@gmail.com

    השבמחק
  34. נרשמתי לבלוג ושיתפתי בפייסבוק
    ורוניקה
    eagle1974@gmail.com

    השבמחק
  35. תשובות
    1. את יכולה להכניס את כתובת המייל שלך, תסתכלי בפוסט- עשיתי צילום מסך שמראה על מה לוחצים בשביל זה
      אפשרות אחרת היא עם המשתמש של גוגל, דרך ה-followers, יש צילום מסך גם של זה, שמראה על מה לוחצים, ואז פשוט מתקדמים עם ההוראות שהלינק מפנה אליו

      מחק
  36. היי,

    מזל טוב לבלוג :-)
    הכינוי שלי בFollowers הוא oshrat

    השבמחק
  37. הגרלה מהממת! ביצעתי את כל השלבים.
    מייל stavco@hotmail.com
    כינוי stav ben shlomo
    :)

    השבמחק
  38. המון מזל טוב לבלוג - הולדת!!
    האימיל שלי : yasmins105@gmail.com‏

    השבמחק
  39. בשמחה רבה מצטרפת להגרלה,מזל טוב לבלוג ולמי שחוגגת 4 שנים לבלוג : ) ביצעתי את כל השלבים לרבות שיתוף בפייסבוק.
    האימייל הוא maya.elrom@gmail.com היוזר שלי בפייסבוק הוא maya elrom וככה גם כאן.שבוע מקסים וממש שמחתי שאין 10 שלבים מתישים לעשות : )

    השבמחק
  40. מזל טוב לכבוד ה4 שנים-המברשות של ANTONYM מהממות אני אישית מאוהבת!
    מזל טוב!
    diana.606k@gmail.com

    השבמחק
  41. הי, נרשמתי וביצעתי את כל השלבים. עוקבת באדיקות אחר הבלוג , מזל טוב(:
    המייל שלי m032830@gmail.com

    השבמחק
  42. מייל: noa22313@gmail.com
    כינוי: נועה קלוגמן

    השבמחק
  43. מזל טוב על ה4 שנים :)
    המייל שלי- natalia200@walla.co.il

    השבמחק
  44. מזל טוב! נרשמתי עם kate_moss@walla.com

    השבמחק
  45. יופי של הגרלה. נרשמתי והמייל ruti.avishai@gmail.com ושיתפתי בדף הפייסבוק של הבלוג שלי (הקוראים שלי ישמחו).

    השבמחק
  46. ואווו - ממש אהבתי את ההגלרה ^^ ממש טובה ומגוונת
    מזל טוב על ה-4 שנים שאת כבר בבלוג (ברקע יש קולולולוללווו!!!)
    וביצעתי את כל השלבים כדי להרשם להגלרה המדהימה שלך
    ויש לך בלוג ממש טוב וברור , מאוד אהבתי אותו :)
    נרשמי בחשבון הגוגל+ שלי
    המייל שלי הוא : sabina.zagher@rambleer.ru
    ושמי בחשבון שבאומצעותו נרשמי אלייך הוא : sabina simbo
    ואני מאוד שמחה להיות חלק ממנה ושהיה לי סכוי ממש קטן לזכות
    מאחלת לכולם בהצלחה וגם לי
    ואשמח מאוד לזכות הגרלה המהממת שלך !

    השבמחק
  47. הי,
    מזל טוב ושתהיה שנה אזרחית חדשה מוצלחת מטופחת ומלאת פוסטים.. :)
    miriamyoskovich@walla.co.il

    השבמחק
  48. הכינוי lena chak, המייל שלי :lenka151@gmail.com

    השבמחק
  49. הי נרשמתי וגם פרסמתי בפייסבוק
    מייל - nuni87001@walla.com

    השבמחק
  50. נרשמתי, פרסמי וגם נהניתי אבל מי סופר :)
    yulia s

    השבמחק
  51. ביצעתי את כל השלבים, כל הכבוד על ההגרלה השווה הזו!
    בהצלחה לכולן :)

    השבמחק
  52. רשמתי תגובה אבל משום מה אני לא מוצאת אותה חחח
    נרשמתי ועשיתי את כל השלבים :)

    אם את זוכרת אותי, זאת מירי מהפייסבוק :) השבתתי פשוט..
    amiryam@gmail.com

    השבמחק
  53. ארבע שנים ברכות ומפרגנת אני נכנסתי לאהבה לתחום לאחרונה ושמחה להכיר עוד בלוגים,ההגרלה שווה כל זה לזוכה אחד? והו ביצעתי את כל השלבים בפיסבוק שמי iris shamir
    ובגוגל לירון או לילך איריס שיהיה בהצלחה

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...