יום שני, 29 בדצמבר 2014

EOTD- יאיי, חתונה!

ישבתי לתומי והתחלתי לכתוב פוסט ארוך של EOTD וסקירת מוצרים, ואז.... הפוסט התפצל לשניים, ומתוכו יצא אור חזק של עב"מים.
סתם, לא. פשוט יצאו ממנו שני פוסטים [ומי שלא מבינה על מה לעזאזל אני מדברת... מהר לרוץ ולצפות במערכון ההיסטרי הזה של אסי וגורי].

הכל התחיל כשקיבלתי לסקירה צלליות של סיגל תדמור , אחת מהן בגוון כתום-קורלי שלא הייתי בוחרת בעצמי לעולם. אבל הצללית בחרה אותי, והצבתי לי משימה למצוא דרך להשתמש בה.
קיבלתי פעם טיפ, לשלב בין צבעים חמים לצבעים קרים כדי לא לקבל מראה חד מימדי או חולני, והחלטתי לנסות. מפה לשם  הוזמנתי לחתונה של חברה טובה, ומה? לא ננצל את ההזדמנות שיש לי לאן לצאת עם איפור ערב?
ניסיתי כמה שילובי צלליות, ואיכשהו הגעתי לשילוב של הצללית הקורלית עם צללית כחולה-כהה, שאני אוהבת מאוד אבל לא מצליחה לשלב באיפור היומיומי שלי.
אם אהבתן את התוצאה, אתן מוזמנות להמשיך לקרוא על שלבי האיפור והמוצרים בהם השתמשתי :)
בגלל שחששתי מ-fall out בזמן האיפור התחלתי קודם עם איפור העיניים.
כבסיס השתמשתי בפריימר לעיניים Shadow Insurance של Too Faced, שהוא הפריימר האהוב עלי כבר הרבה זמן, ובין המוצרים הבודדים שאני ממליצה להשקיע בהם ולא להתפשר.
להסתרת כהויות השתמשתי ב-Pro longwear Concealer של מאק. הוא אחד הקונסילרים הכי מדוברים ולכן לא הרגשתי צורך לסקור אותו כאן, אם זה מעניין אתכן רק תגידו ;)
לאיפור העיניים השתמשתי בשלוש מברשות:
להנחת הצלליות השתמשתי מברשת מס' 239 של מאק [המברשת האמצעית]. מברשת יקרה, אבל שווה כל שקל.
לטשטושים והנחת צלליות בקפל השתמשתי במברשת מס' 776 של bdellium tools [המברשת התחתונה].
תיחום מתחת לקו הריסים התחתון עשיתי עם מברשת זוויתית מס' 04 של Mikaella [המברשת העליונה].
השתמשתי בצלליות מפלטת The Original של Sleek, ובצלליות שקיבלתי לסקירה מסיגל תדמור [סקירה מקיפה תבוא בקרוב, מבטיחה]. התיאור של שלבי האיפור יהיה קצת מאתגר, כי סליק לא נותנים שמות לצלליות שלהם, ואין לי את השמות של סיגל תדמור. סימנתי בלבבות את הצלליות בהן השתמשתי, כדי להקל על ההסבר.

בכלאופן, התחלתי את האיפור עם הצללית המאתגרת של סיגל תדמור [השמאלית למעלה], שאותה הנחתי בקפל וטשטשתי היטב.
בשלב הבא עברתי לפלטה של סליק, והנחתי את הצללית בגוון כסוף-ברונזה על החצי הפנימי של העפעפיים. בשליש החיצוני הנחתי את הצללית הכחולה-כהה.
כדי לטשטש את המעבר בין הצללית הבהירה לצללית הכהה, חזרתי לפלטה של סיגל תדמור והנחתי את הצללית הכסופה-אפורה בנקודת החיבור בין הצלליות של סליק, וטשטשתי.
בשלב הזה הוספתי עוד קצת מהצלליות של סליק, ועברתי שוב עם המברשת של בדיליום טולס כדי לטשטש את המעברים בין הצלליות.

בניסיון שעשיתי לפני האירוע שרטטתי אייליינר שחור אבל זה נראה מוגזם לחלוטין, ולכן באירוע עצמו וויתרתי עליו.
לתיחום במעקה העין השתמשתי באייליינר ג'ל חום של מייבלין [הפורמולה שיש לי כבר לא נמכרת, לכן אני לא ארחיב עליו. אבל כל אייליינר ג'ל או עיפרון שאתן אוהבות יכול לעבוד כאן].
בקו הריסים התחתונים הנחתי את הצללית הכסופה של סליק, באמצעות מברשת זוויתית מס' 04 של Mikaella.

כמעט סיימנו :)
עיגלתי את הריסים עם המעגל של Shu Uemura, והשתמשתי במסקרה get BIG lashes של Essence.
כמו שחזיתי אכן היה לא מעט fall out של צלליות, שאותו ניקיתי בעזרת מסיר איפור. כדי לקבל סיום יותר מוגדר וזוויתי, עברתי עם מסיר האיפור מהקצה התחתון של העפעפיים כלפי מעלה, לכיוון הגבה [פטנט טוב כשלא רוצים להשתמש בנייר דבק].

עכשיו נשאר רק להשלים את איפור הפנים וזהו... אני מוכנה :)

בתמונות נראה כאילו הצללית בקפל לא מטושטשת כמו שצריך, זה בעיקר אפקט של עדשת המאקרו שמתקבל בצילום, ואילו במציאות נראה מטושטש כמו שצריך.
אני מקווה שאהבתן את התוצאה הסופית, ואם תרצו לראות מדריך מצולם של השלבים רק תגידו.




24 תגובות:

  1. דווקא נראה מטושטש בהחלט.
    אני לא סובלת צלליות כחולות, אבל איכשהו גרמת לזה לעבוד יופי :-) והקורלית משתלבת נהדר!

    השבמחק
  2. צללית כחולה, מדהים כמה יפה היא עובדת כאן! יופי של מראה. וקמח, מלא קמחים של קמח....

    השבמחק
    תשובות
    1. ולולב מתלבלב.....
      אם ידעתי שתהיה מישהי אחת שתזרום איתי, זו את! תודה שעמדת בציפיות ;)
      ותודה על המחמאות :) אני מאוהבת בצללית הזו וממש מתקשה לשלב אותה בצורה נורמלית

      מחק
  3. מאוד אהבתי את המראה! צבעים מנוגדים בהחלט עובדים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי :)
      זה קצת מפגר, אבל אני ממש מתלהבת מעניין הצבעים המנוגדים. כ"כ קל לי לשלב ככה צבעים קיצוניים בלי שזה יראה מוגזם ומגוחך

      מחק
  4. שילוב צבעים נהדר! אהבתי את המראה ואת הטשטושים

    השבמחק
  5. איחס יה עקומה

    השבמחק
    תשובות
    1. כוונת האנונימי המטושטש מהסילבסטר הייתה במקור: נכון שהיא מהממת?

      מחק
    2. אנונימי מס' 2, מי שלא תהיי... תודה :)

      מחק
    3. @אנונימי#1
      #KarmasaBitch
      (n so ru)

      מחק
  6. מאוד מעניין! אצלי דווקא זה בדיוק להפך, אני אוהבת כתומים למיניהם ומתרחקת מכחולים, והשילוב שעשית נראה מאוד מוצלח ומקסים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. יש מצב שזה גם עניין של צבע עיניים אצלנו? יותר קל לי להשתמש בכחול מאשר בגוונים חמים לדוגמא [ואז כל פעם כשאני רואה איזה משהו מטורף ומהמם שאת עושה אני מקנאה שעלי זה פשוט לא יעבוד]

      תודה :)

      מחק
  7. יופי של שילובי גוונים, יצא מקסים במיוחד ומאוד מחמיא לך. סוף שבוע נעים ושבת שלום.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי! :) תמיד כיף לקרוא את התגובות שלך :)

      מחק
  8. מראה מעניין בהחלט! אהבתי את שילוב הזהב עם הכחול. :)

    השבמחק
  9. המערכון הכי טוב שיש בארץ.
    אהבתי ממש את השילוב, והוא עשוי נהדר.
    ועדיין. איחס.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...