יום שלישי, 2 בדצמבר 2014

ערוגות- טיפוח אורגני כחול לבן

ברוב המקרים קניות אימפולסיביות משאירות אותי מאוכזבת וקצת יותר ענייה. ואז אני כועסת על עצמי, ונזכרת למה עדיף להיות פריק קונטרול [כי ברור שהחיים הם שחור ולבן ואין שום מצב ביניים].
אחת למיליון שנה בערך יוצא משהו טוב מקנייה אימפולסיבית.
במהלך צוק איתן שמעתי על "ערוגות", חברה קטנה ומשפחתית שיושבת בדרום [נתיבות, אם לדייק] ומייצרת קוסמטיקה מחומרים אורגניים, ולא עושה ניסויים על בעלי חיים [אבל לא כל המוצרים טבעוניים]. אני אוהבת לעודד עסקים קטנים ומקומיים, ולמרות שלא שמעתי מילה אחת על המוצרים עצמם, החלטתי לקחת סיכון. קניתי שני מוצרים בגודל מלא ושתי ערכות התנסות קטנות לפנים ולגוף.
את המוצרים אפשר להזמין דרך האתר [יש דמי משלוח], ויש מספר נקודות מכירה ברחבי הארץ [רשימה כאן].


אני אתחיל בעובדה המגניבה שאפשר לרכוש באתר ערכות התנסות שעולות רק 18 ש"ח. אפשר לבחור ערכה מוכנה או להרכיב אחת לפי מה שמעניין אתכן. כל ערכה כוללת 4 מוצרים במשקל של 5 גר' לאחד, שזה גודל שמספיק לכמה שימושים כדי להחליט אם לקנות את המוצר בגודל מלא או לא. איכשהו עדיין לא הספקתי לנסות את כל המוצרים המוקטנים, אבל כן הספקתי לנסות את הסרום לפנים, קרם העיניים וקרם הידיים. מהשניים הראשונים פחות התלהבתי, אבל קרם הידיים מצוין- עשיר מאוד ומצוין לעור יבש. החיסרון היחידי הוא הריח... צמחי וחזק מאוד, ואני עדיין בדילמה אם להזמין את הגודל המלא או לא.
שני המוצרים בגודל מלא שקניתי הם סבון הפנים ומסיכת חימר, ושניהם מדהימים.

סבון פנים אורגני- לעור רגיל עד שמן
מחיר: 49 ש"ח ל-150 מ"ל

הסבון נעים מאוד על העור, מקציף ונשטף בקלות. הוא מנקה מצוין גם מייקאפ, אבל לא מייבש את העור [גם בימים הכי יבשים של החורף העור שלי הסתדר איתו מצוין]. אני לא יודעת אם אמורים לעשות את זה, אבל גיליתי שאפשר לנקות בעדינות גם את העפעפיים, והסבון לא שורף. אומנם לא כל איפור העיניים יורד, אבל אח"כ יותר קל לנקות את מה שנשאר.
הסבון לא מבושם, ויש לו ריח צמחי [הגדרה קצת מוזרה, אבל לא הצלחתי למצוא משהו אחר]. הריח לא כ"כ חזק ודיי נעים לטעמי האישי [ושונה מהריח של קרם הידיים שלא כ"כ אהבתי].
פחות אהבתי את האריזה, לסבוני פנים אני מעדיפה בקבוק עם משאבה או שפופרת.
מבחינת מחיר, הוא יקר יותר מסבוני דראגסטור [אבל טוב מהם בהרבה], ומצד שני זול יותר מסבונים של חברות קוסמטיקה מקצועיות.
האם ארכוש שוב? בהחלט כן.
רשימת המרכיבים של הסבון,
אפשר ללחוץ על התמונה להגדלה
מסיכת חימר ירוק לניקוי עמוק
מחיר: 48 ש"ח ל-50 גר'

אני מאוהבת במסיכה הזו. היא מנקה את העור שלי כל כך טוב, שראיתי הבדל כבר אחרי שימוש אחד. אני סובלת מאוד מאקנה בחודשים האחרונים והמסיכה עוזרת לאזן את זה, ויש לי הרגשה שהיא גם מפחיתה קצת אדמומיות שיש לי באזור הלחיים [לפחות בשעות שאחרי השימוש]. אז זה לא קסם והניקוי לא עמוק כמו בטיפול פנים, אבל אין מה להשוות בכלל לניקוי של סבון פנים. ולמרות הניקוי העמוק, היא לא מייבשת את העור בכלל.
מצד שני, השימוש דורש קצת התעסקות. היא מגיעה כאבקה יבשה, וצריך כל פעם לערבב כמות קטנה עם מים [לא נראה לי שאפשר לשמור מסיכה רטובה לפרק זמן ארוך]. בהנחיות כתוב לערבב כף אבקה עם כף מים, אבל לדעתי זו כמות גדולה מדי לשימוש אחד, בד"כ אני משתמשת בערך בחצי כפית חד פעמית וזה מספיק לי. את המים אני מוסיפה בהדרגה, אני לא לגמרי בטוחה אם זה באמת יחס של 1:1. ההמלצה שלי היא להתחיל עם כמות קטנה של אבקה וכמות קטנה של מים, כי המרקם לא צריך להיות נוזלי לחלוטין, אלא יותר משחתי כזה. האבקה לא מתערבבת לחלוטין וזה גם בסדר, פשוט לוקחים כמות קטנה עם האצבעות ומורחים על הפנים [הכי נוח למרוח על פנים לחות].
ההמלצה היא להשאיר את המסיכה ל-20 דקות ואז לשטוף, ולעשות את זה פעמיים בשבוע. אני עושה את זה בערך פעם בשבוע/ שבוע וחצי, ומשתדלת להישאר איתה כמה שיותר... פשוט ברגע שהמסיכה מתייבשת על הפנים זה מעקצץ ולא נעים [אפשר להרטיב עם טיפה מים רק כדי להוסיף לחות, ואז זה קצת מקל על העקצוצים]. אפשר גם להכין כמות ממש קטנה ולהניח נקודתית רק על אזורים בעייתיים, כמו אקנה.
ומה לגבי המחיר? הקופסא נראית קטנה וקצת מאכזבת, אבל היא מספיקה להרבה מאוד שימושים [בעיקר כשמכינים עם כמות קטנה, ולא כף כמו שכתוב בהוראות].
האם ארכוש שוב? בלי שום ספק.

מי שעוקבת אחרי בפייסבוק בוודאי ראתה שהבטחתי הגרלה לכבוד 4 שנים לבלוג [כן כן, הבלוג כבר בן 4!]. ממש בעוד כמה ימים ההגרלה תיפתח, ושניים מהמוצרים שיוגרלו הם הסבון ומסיכת החימר המדהימים של ערוגות. אני מזמינה אתכן לעקוב אחרי הבלוג כדי לקבל עדכונים על פתיחת ההגרלה :)



11 תגובות:

  1. איזה כיף זה לגלות חברה כזו!
    אני אזמין לי בהזדמנות את מסיכת החימר, היא נקראת כמוצר מעולה.
    למה פחות אהבת את קרם העיניים?

    השבמחק
    תשובות
    1. המסיכה מדהימה לדעתי :)
      קרם העיניים נחמד, פשוט לא מצאתי בו שומדבר ממש מיוחד. יש לי כרגע קרם אחר שאני אוהבת, ולדעתי הוא יותר טוב

      מחק
  2. חימר ירוק תמיד מסקרן אותי והמחיר גם הגון, בהתחשב באמת בכמות שצריך.
    אגב, אם אי פעם תהיה לך דלקת איפה שהוא למשל מפרק יד או קרסול, תכיני לך מהבלילה כמות גדולה, תעטפי את המקום עם בד ותהיי כך כמה שעות. אנטי דלקתי ומהמם

    השבמחק
    תשובות
    1. מעניין! לא ידעתי שיש לחימר ירוק תכונות אנטי-דלקתיות, תודה על הטיפ :)

      מחק
  3. מסיכות חימר זה מוצר שאני מאוד אוהבת :) תמיד נותן לי הרגשה מפנקת של ספא ;)
    שמחתי להכיר חברה נוספת! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שגם אני שמחתי להכיר חברה חדשה :)

      מחק
  4. כיף לגלות חברה טובה וגם לתמוך בעסק מקומי! כיף :)

    השבמחק
  5. עליהם עדיין לא שמעתי, נשמע ממש טוב! בהחלט אנסה אותם! תודה על ההמלצה! אחלה פוסט :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בשמחה רבה! :)
      כיף לשמוע שנהנית מהפוסט...

      מחק
  6. ממש מעניין להכיר חברות חדשות של מוצרים מעניינים..
    וכמובן מזל טוב על ה4 שנים
    עוקבת אחרייך בכינוי dana miss zomer
    האימייל dandosh17@gmail.com
    שיתפתי בפייס דנה ונתי זומר מיס

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...