יום ראשון, 31 במאי 2015

OFRA Giveaway ** ההרשמה סגורה **

הבטחתי בפייסבוק הפתעה קטנה, והגיע הזמן לקיים :)
מי רוצה מוצרים מגניבים של חברת OFRA?


ה-giveaway כולל שלושה מוצרים:

1. Illuminating Blush Stripes
סומק רב שימושי, שיכול לשמש גם כהיילייטר או צלליות, וכולל גם מראה שנמצאת מתחת לסומק



2. שפתון, גוון מס' 205
גוון נפלא לקיץ :)


3. עפרון שפתיים בגוון MAYA
עפרון עמיד מאוד, אפשר להשתמש בו לבד או לשלב עם מוצרי שפתיים אחרים


איך נרשמים?

כדי להשתתף ב-giveaway את צריכה לעקוב אחרי הבלוג. אפשר לעשות את זה בשתי דרכים, שתיהן נמצאות בצד שמאל של הבלוג-
1. להירשם לקבלת עדכונים במייל
2. לעקוב באמצעות Followers של גוגל


הדבר השני שאת צריכה לעשות הוא להשאיר תגובה לפוסט, ולציין שאת מעוניינת להשתתף ב-giveaway, ובאיזו דרך את עוקבת אחרי הבלוג- לאיזו כתובת מייל את מקבלת עדכונים, או מה המשתמש איתו נרשמת דרך Followers.

תנאים:
ההרשמה פתוחה החל מיום רשון- 31.5.15, ועד ליום שבת- 13.6.15 בשעה 12 בלילה.
לאחר שההרשמה תיסגר אני אשתמש באפליקציה שמגרילה מספרים כדי לבחור את מספר התגובה הזוכה.
הפרס יישלח לזוכה אחת, בתוך ישראל בלבד.
לאחר סיום ההרשמה אני אפרסם את שם הזוכה כאן בבלוג ובפייסבוק, וגם אצור איתה קשר באימייל. אם הזוכה לא תיצור איתי קשר תוך 48 שעות אני אגריל זוכה אחרת.

זהו, פשוט וקל. ההרשמה הפעם לא כוללת אפליקציות ושיתופים, אבל אתן כמובן מוזמנות לחלוק את הפוסט הזה עם חברות כדי לתת גם להן את האפשרות לזכות :)

בהצלחה לכל המשתתפות


42 תגובות:

  1. מעוניינת להשתתף בהגרלה, עוקבת באמצעות עדכונים במייל sharonziv1996@gmail.com

    השבמחק
  2. וואו איזה שווה!!!
    אני ממש רוצה להשתתף ב-giveaway.
    אני רשומה לבלוג דרך עדכונים במייל והכתובת שלי: hadarlevi@hotmail.com

    השבמחק
  3. יאללה גם אני רוצה להשתתף ב- giveaway!
    אני עוקבת אחרי הבלוג דרך המייל: zoemet@gmail.com

    השבמחק
  4. יופי של הגרלה ליהי, אשמח להשתתף בה. אני עוקבת באמצעות עדכונים במייל, המייל שלי: lidiazohar@gmail.com
    מאחלת הצלחה לכולם. ותודה לך ליהי על ההגרלה השווה ♥

    השבמחק
  5. איזו הגרלה שווה! הסומק נראה פשוט מטריף!
    עוד לא יצא לי לנסות אף מוצר של החברה ככה שאני הכי אשמח בעולם לזכות... :-)
    תודה רבה ליהי יקרה!

    עוקבת אחרייך :
    מייל : miri1985@walla.co.il
    GFC : MultiMiri100

    השבמחק
  6. מעוניינת להשתתף וברור שרשומה לבלוג עם המייל: adis58@gmail.com

    השבמחק
  7. איזו הגרלה נפלאה .אני רשומה לקבלת עידכונים במייל . כתובת המייל שלי : mikey.e.26@gmail.com
    שיהיה בהצלחה :)

    השבמחק
  8. מעוניינת להשתתף ורשומה עם המייל: rachelig43@hotmail.com

    השבמחק
  9. אשמח להשתתף בהגרלה! מנויה לבלוג דרך 2 האמצעים: מייל barzolit@walla.com ושם משתמש בר לוי.
    תודה :)

    השבמחק
  10. היי...
    אחלה הגרלה ואחלה בלוג. עוקבת דרך המייל- guroshiro@gmauk.com

    השבמחק
  11. משתתפת, kotoliora@gmail.com
    לא ניסיתי את המוצרים של עופרה ובא לייי

    השבמחק
  12. משתתפת בתחרות (:
    אני רשומה לקבלת עדכונים במייל . כתובת המייל שלי: eynatovia3@gmail.com.
    שיהיה לך יום מקסים! אני עוקבת אחרי הבלוג שלך כבר הרבה זמן, ונהנית מכל רגע (:

    השבמחק
  13. היי ליהי, אני מעוניינת להשתתף בgiveaway.
    עוקבת אחרי הבלוג באמצעות המייל adyts209@gmal.com
    (:

    השבמחק
  14. יואו כזאתי הגרלה שווה בטח שארצה להשתתף
    עוקבת אחרי הבלוג באמצעות המייל gendelreut@gmail.com תחת השם Reut G

    השבמחק
  15. איזה giveaway שווה!! רוצה להשתתף, עוקבת אחרי הבלוג באמצעות המייל שלי einatmoyal@gmail.com

    השבמחק
  16. אשמח להשתתף בהגרלה, רשומה לעדכונים בבלוג במייל lana.tm@gmail.com

    השבמחק
  17. היי אשמח להשתתף בהגרלה, עוקבת אחרי הבלוג באמצעות המייל bouchnikr@gmail.com

    השבמחק
  18. ווא! הגרלה סופר דופר מגניבה, השפתון נראה צבע כזה פרשי !
    אני עוקבת דרך ה follow בשם: Violeta gelman

    השבמחק
  19. הי. אשמח להשתתף. אני עוקבת אחרי הבלוג דרך עדכונים למייל שלי: tali_b23@yahoo.com

    השבמחק
  20. הצלליות/הייליטר ושאר המוצרים נראים מהממים אשמח להשתתף וכמובן שאני רשומה דרך העדכונים במייל בכתובת arava.ben.ami@gmail.com

    השבמחק
  21. אשמח להשתתף , נרשמתי עם שם משתמש Alina Dykman . בהצלחה :)

    השבמחק
  22. אני מעוניינת להשתתף ב-giveaway ועוקבת אחרי הבלוג דרך עדכונים למייל שלי meitalush240@walla.com

    השבמחק
  23. אני אשמח להשתתף. עוקבת ב-2 הדרכים במייל: yulia.dk@gmail.com

    השבמחק
  24. אוי נהדר מעוניינת בהחלט אני עוקבת ב2 הדרכים עם המייל dolev.yaro@gmail.com
    שבוע טוב :)

    השבמחק
  25. אשמח להשתתף בהגרלה המגניבה!!
    עוקבת עם כתובת מייל:
    adiplut @ yahoo.com
    ללא הרווחים כמובן :)

    השבמחק
  26. אשמח להשתתף בהגרלה. עוקבת ותיקה אחר הבלוג ב2 הדרכים. שם המשתמש איתו אני עוקבת הוא ענבל אליהב. והמייל inbalelihav@walla.com בהצלחה 😃

    השבמחק
  27. אשמח להשתתף בהגרלה. עוקבת ותיקה אחר הבלוג ב2 הדרכים. שם המשתמש איתו אני עוקבת הוא ענבל אליהב. והמייל inbalelihav@walla.com בהצלחה 😃

    השבמחק
  28. עוקבת אחרי הבלוג דרך המייל nivadikman@gmail.com

    השבמחק
  29. איזו הגרלה נהדרת! אשמח להשתתף :) עוקבת אחרי הבלוג במייל chicsamail@gmail.com

    השבמחק
  30. איזה הגרלה שווה!
    אני עוקבת במייל כבר מזמן :) lirone9@gmail.com

    השבמחק
  31. אשמח להשתתף :) עוקבת דרך Followers,
    annap83@gmail.com

    השבמחק
  32. היי, אשמח להשתתף ב-giveaway, עוקבת אחרי הבלוג באמצעות המייל rmz2033@gmail.com

    השבמחק
  33. אשמח להשתתף - מקבלת עדכונים למייל shlomitlax@gmail.com

    השבמחק
  34. אבקש להשתתף בהגרלה שמי אדר adartb27@gmail.com

    השבמחק
  35. כמובן שאשמח להשתתף בהגרלה. מקבלת עדכונים במייל
    marom_efrat@walla.co.il

    השבמחק
  36. הגרלה מקסימה! אשמח להשתתף, עוקבת מזמן, מקבלת עדכונים במייל m032830@gmail.com
    מיה, כמו העיפרון Maya :-)

    השבמחק
  37. אשמח להשתתף בהגרלה, מקבלת עדכונים למייל shirta7@gmail.com

    השבמחק
  38. היי! איזו הגרלה משו-משו. באותה הזדמנות גם סחתיין ענק על סקר הביגוד הנהדר (וההו-כה נחוץ) שעשית... אשמח להשתתף בהגרלה, אני עוקבת דרך המייל - annager123@gmail.com.
    המשיכי לפרסם פוסטים, זה משמח מאוד :)

    השבמחק
  39. היי! איזו הגרלה שווה:)אשמח להשתתף עוקבת דרך Followers - שי מרלוב shai3104m@gmail.com
    3>

    השבמחק
  40. אחלה הגרלה!
    אשמח להשתתף :)
    עוקבת בשתי הדרכים.
    off.na.blog@gmail.com
    סופ"ש מקסים יקירה!

    השבמחק
  41. הגרלה מהממת! תודה :)
    המשתמש איתו אני רשומה דרך Followers:
    LipGlossit

    השבמחק
  42. תודה על ההגרלה, כמובן שאשמח להשתתף
    השם שאיתו עוקב אחר הבלוג - fancy kitten

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...