יום שלישי, 12 במאי 2015

לימוני ורך

את המותג הצרפתי הזה אני אוהבת בעיקר מרחוק... העיצוב מרהיב, הביקורות מהללות ואם המחיר היה יותר נגיש הייתי קונה בערימות. במקום זה אני מסתפקת ב-window shopping באתר החברה.

לפני כמה שבועות קיבלתי לסקירה את קרם הגוף חמאת שיאה בריח גרידת ליים של לאוקסיטן. או בשמו הצרפתי והסקסי [כי הכל נשמע יותר טוב בצרפתית] -  Douceur de Creme, Zeste de Citron

גרידת לימון? חמאת שיאה? בטח יהיה לזה ריח קצת חמצמץ ומרקם כבד וחונק.
אז זהו, שלא.
לאוקסיטן עשו עבודה מדהימה והקרם באמת מריח כמו גרידת לימון [או ליים, אבל למה להיות קטנוניים?].
בניגוד לקרם הידיים המפורסם, קרם הגוף מאוד קליל ונעים. המרקם קצת מיימי, נמרח בקלות ונספג מהר. לא נשארת תחושה שמנונית מעצבנת על העור, ומצד שני הקרם עשיר מספיק כדי לתת לחות.
לא ניסיתי את הקרם על עור יבש במיוחד, אבל על עור רגיל הוא עושה עבודה טובה.


כמובן שאני לא יכולה להתעלם מהעיצוב המקסים. קופסת הפח מזכירה לי קופסא של סוכריות, מהסוג שתמיד היה באוטו של ההורים שלי כשהייתי קטנה [כן כן, הסוכריות האלה שתמיד זורקים בתא הכפפות ושוכחים מהן. ואז הן נמסות והופכות לגוש אחד גדול ולא שמיש של סוכריות].
תוך כדי תהליך הגיור הוסיפו את הפרטים בעברית באמצעות מדבקה על תחתית הקופסא. חבל שלא מצאו רעיון אחר, כי המדבקה מכוערת, הכיתוב נמרח בקלות והיא גם מסתירה את רשימת הרכיבים.
חבל אחד נוסף הוא המחיר. 100 ש"ח ל-100 מ"ל... קצת כבד לכיס שלי.

את הקרם אפשר לרכוש באתר, או לקפוץ לאחת החנויות בארץ.




7 תגובות:

  1. עשית לי חשק לסוכריות האלו...אני ממש אוהבת אותן, במיוחד טעם פטל ופירות יער!! :)
    הקרם נשמע נהדר, אבל 100 שקל בשביל 100 מי"ל - כבד לכיס הסטודנטיאלי שלי!!
    פוסט נהדר!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה קטע, גם אני הכי אוהבת את אלה בטעם פירות יער :)
      100 ש"ח ל-100 מ"ל כבד מאוד גם עלי :(

      מחק
  2. נראה כזה נעים וכייפי! מצטרפת למרינה זה אכן קצת יקר לסטודנטים..
    נשיקות

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מצטרפת לשתיכן לגבי המחיר... חבל כי זה באמת קרם מדהים

      מחק
  3. מתה על המוצר הזה. ממש אבל, רק המחיר שלו ...

    השבמחק
  4. העיצוב המינימליסטי מהמם! אני פחות מתחברת לריחות לימוניים.. ועדיין, מהמם!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...