יום שני, 25 במאי 2015

דרמה קווין

4 וחצי שנים של בלוגינג, ואפילו לא פוסט אחד על שפתונים דרמטיים. וזה לא כל כך מפתיע, כי לקח לי הרבה זמן לשבור את המחסום הזה.
לא קל למצוא את הגוון הנכון, ללמוד להניח אותו בצורה מדויקת ואז לצאת מהבית בביטחון. אני יודעת שאני חוויתי כמה נסיונות כושלים בדרך ;) ועוד לא דיברנו על התחזוקה... לחדש בזהירות במהלך היום ולדאוג שהצבע לא נדד לשיניים.
אבל היי, בסוף זה קרה. הגיע הזמן להציג בפניכן את ארבעת הדרמטיים המועדפים עלי.


רגע לפני הסקירות והסווטצ'ים... אני לא אוהבת את המראה של שפתיים מדויקות ועשויות מדי, זה מגניב לצורך צילומים אבל זה לא מתאים לי ביומיום. בגלל זה אני לא משתמשת בעפרון ובמברשת שפתיים, וגם מניחה את השפתונים בצורה פחות רוויה. בחרתי בארבעה שפתונים שאני אוהבת ומשתמשת בהם ביומיום, והחלטתי לצלם אותם בדיוק כמו שהם נראים עלי כשאני יוצאת מהבית.

Rimmel London- Apocalips, 501 Stellar

אפשר להתחיל להתרגל לשפתונים דרמטיים בהדרגה, או שאפשר פשוט לקפוץ למים העמוקים. ניסיתי את השיטה הראשונה וזה לא הצליח, והאפוקליפס פשוט נתן לי דחיפה ללכת על זה. זתומרת, עם זה. החוצה. ללימודים. אחרי שקיבלתי עליו כ"כ הרבה מחמאות הבנתי שאני מסוגלת לעשות את זה, לבחור בשפתון דרמטי ולהישאר בחיים.


האפוקליפס הוא שפתון נוזלי, פיגמנטי בטירוף שנותן כיסוי מלא וגימור גלוסי, רק בלי להיות דביק. אחרי כמה שעות הגלוס דוהה, אבל הצבע נשאר במשך שעות ושורד גם ארוחות. אין שום בעיה לחדש אותו במהלך היום.
הריח שלו מתוק וחזק, וקצת מזכיר מלון. ואני מתה על זה :)


כדי להניח אותו בצורה מדויקת אני קודם כל מנקה את רוב החומר על פתח השפופרת, ועוברת עם הקצה העליון האחורי של האפליקטור כדי לתחום את השפתיים. רק אחרי זה אני טובלת אותו שוב ועוברת על כל השפתיים.
האפליקטור מאוד נוח לשימוש, אני כמעט ולא זוכרת שהיו לי פספוסים. וגם אם כן, קל מאוד לנקות אותם בגלל שלוקח לשפתון קצת זמן להתקבע.
בגלל שהאפוקליפס כ"כ פיגמנטי הוא מכתים הכל. הוא מגיע לשיניים, ללחיים של אנשים, לכוסות ולסכו"ם. פעם אכלתי יוגורט ואחרי שתי כפיות הוא נצבע בצבע ורוד זרחני. קצת מתיש לשמור שלא להתלכלך, ולכן אני כמעט ולא משתמשת בו לאחרונה.
ומה לגבי המחיר? אין לי מושג מה קורה עם רימל בארץ, ולכן אני ממליצה להשוות מחירים בין אתרים כמו ASOS, feelunique ואיביי.


Milani- Color Statement, 12 Flamingo Pose
מחיר: 5.99$ בביוטיג'וינט

זה ניסיון ראשון ומוצלח למדי עם מילאני, ובכלל היה לי כאן מזל. כשהזמנתי את השפתון הזה ציפיתי לגוון אחר לחלוטין, ובסוף קיבלתי גוון דיי דומה לאפוקליפס, רק בלי כל הבלאגן שמסביב. זה לא דיופ מושלם, אלא יותר כמו גרסה קצת פחות דרמטית.


למרות שמדובר במותג דראגסטור פשוט, אהבתי את האריזה. עיצוב נקי, בחלק התחתון אפשר לראות את הגוון המדויק גם בלי לפתוח את המכסה.
גם השפתון עצמו מוצלח. נמרח בקלות, פיגמנטי ועמיד מאוד. יש לו קצת נטייה לנדוד לשיניים ולסנטר [אבל לא כמו האפוקליפס].
הריח מתקתק ולא מוגדר, אבל לא חזק במיוחד. מבחינת גימור, הוא איפשהו באמצע בין מאט לגלוסי.


תוך כדי כתיבת הפוסט גיליתי [למרבה הזעזוע] שהגוון המקסים הזה יורד מהמדפים. למה? אין לי מושג.
עבדתי כ"כ קשה על התמונות שהחלטתי להמשיך ולכתוב עליו בכל זאת ;)
טוב, וגם בגלל שאפשר עדיין לרכוש אותו בביוטיג'וינט ובאיביי.


ביוטיקייר- שפתון מס' 91
מחיר: 4.5 ש"ח

נמשיך בקו של מותגים זולים, למה לא?
ניסיתי לאחרונה כמה שפתונים של ביוטיקייר, ופרט למחיר המצוין הם נותנים אחלה תמורה.
יש קצת חוסר אחידות באיכות שלהם, חלק יותר רכים ולחותיים וחלק פחות. שפתון מס' 91 [תודו שזה שם סקסי!] הוא דווקא מהיבשים יותר, ולכן הוא פחות נוח לשימוש. הפתרון הוא למרוח לפני באלם לשפתיים, ואז אין בעיה.


כמו כל המוצרים של ביוטיקייר, האריזה מאוד פשוטה ובסיסית. בכנות? בשביל 4.5 ש"ח ממש לא אכפת לי. החיסרון היחידי שהאריזה אטומה לחלוטין, ובלי לפתוח אותה אי אפשר לדעת באיזה גוון השפתון [אלא אם אתן זוכרות את המספרים, ואני לא כ"כ טובה בזה].
הריח מתקתק ודיי חזק.


אם שמים בצד את כל הדברים הקטנים והמעצבנים, מקבלים שפתון בגוון אדום-שזיף עמוק ומגניב, ובכל זאת לא דרמטי מדי ומתאים גם ליומיום. העמידות מצוינת, אחרי שהוא מתקבע השפתון שורד בכיף כל היום, כולל ארוחות.
בקיצור, לחלוטין שווה את הכסף.
מתישהו בעתיד ביוטיקייר יאפשרו הזמנה מהאתר, ועד אז נצטרך להסתפק בסניפים הפיזיים [רשימה כאן].


Bourjois- Rouge Edition Velvet, 01 Personne ne rouge
מחיר: 125 ש"ח [כדאי לחכות להנחות או לקנות ברשת]
* התקבל לסקירה

אם נדמה לכן שהשפתונים האלה הגיעו לכל חור בערך... אז אתן צודקות. מרגע שהסדרה הזו הושקה יש סביבה הייפ מטורף.


מה יש לנו כאן? שפתון נוזלי, פיגמנטי מאוד, מתקבע מהר עם עמידות מטורפת. הגימור מאט, ובהתחלה המרקם שלו על השפתיים ממש מזכיר קטיפה [וכן, זה מגניב כמו שזה נשמע]. הריח משום מה פלסטיקי וקצת מוזר, לי זה לא מפריע אבל אני יודעת שיש כאלה שסולדות ממנו מאוד.
האריזה המרובעת מקסימה בעיניי, וגם עמידה בפני תלאות הדרך. הוא היה זרוק בתיק האיפור שלי במשך חודשים, האריזה בקושי נשרטה והמכסה נשאר מוברג במקומו, בלי נזילות ובלי בלאגן.


בניגוד לאפוקליפס, ההנחה שלו פחות נוחה. האפליקטור קצת יותר גדול [חבל שלא צילמתי אותם אחד ליד השני], ובגלל שהשפתון מתקבע במהירות שיא קשה לעשות תיקונים. בד"כ אני לא מגיעה להנחה מושלמת, וגם הפעם הייתי צריכה להתאמץ מאוד כדי שזה יקרה.
חבל שהיצע הגוונים בסדרה הזו מאוד מצומצם, ממש רציתי לרכוש עוד כמה אבל לא מצאתי גוונים שקסמו לי.


אם חשבתן שנסגור את הפוסט הזה בלי השוואות, אתן טועות טעות מרה.
מימין לשמאל: ביוטיקייר, מילאני, בורז'ואה ורימל.


החלטתי לנצל את ההזדמנות כדי להגשים חלום וליצור קולאז' שפתיים מגניב [ראיתן כמה קל לרצות אותי?]
מימין לשמאל:
בשורה העליונה- ביוטיקייר, בורז'ואה
בשורה התחתונה- מילאני, רימל


"אני רק אכתוב פה שנייה פוסט על שפתונים דרמטיים".
כן. בטח. 
אני לא יודעת מה קרה בדרך, אבל הפוסט הזה נהפך לסאגה שלמה. צילמתי כ"כ הרבה תמונות, ואז התחלתי לערוך אותן והפרפקציוניזם שלי השתולל. אשכרה השקעתי כמה שעות כדי לערוך את הגוונים בתמונות כדי שהסווטצ'ים ייראו הכי קרובים למציאות שאפשר.
ואז גיליתי שיש לי בערך 30 תמונות שאני רוצה לצרף לפוסט הזה, שזה לא ריאלי בעליל.
הדבר היחידי שבא לי בקלות זו היא פסקת הפתיחה. ומי שעוקבת אחרי הבלוג יודעת שזה החלק השנוא עלי בכתיבה, החלק שבו אני תמיד נתקעת.
[ואם תהיתן אני מעדיפה לחזור למצב הרגיל- שהצילום זורם, ורק פסקת הפתיחה נתקעת לי]

אני קצת מותשת עכשיו, אבל אני מקווה שלפחות עבורכן הפוסט הזה היה זורם וכייפי :)



23 תגובות:

  1. כמובן שכולם יפים, אבל אישית מאוד אהבתי עלייך את השפתון של רימל, ובהחלט עוררת אצלי חשק ;)
    פוסט נפלא, נהניתי מהתמונות.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע 3> תודה :)
      השפתון של רימל הוא פשוט הצלחה. כל פעם שאני מתאפרת איתו אני מקבלת עליו כ"כ הרבה מחמאות :) חבל שאין בסדרה הזו גוונים נוספים שאהבתי [וגם בסדרה של בורז'ואה, אם כבר פתחנו את זה]

      מחק
  2. כל השפתונים הולמים אותך מאוד ! את תמיד משקיעה כל כך בפוסטים הן בכתיבה האיכותית והן בצילומים המצוינים (זה לא מובן מאליו), שאפו ! תמשיכי כך. לגבי הפוסט הקודם שלך בעניין הסקר, נראה לי שכדאי לעניין את רשתות האופנה השונות בנדון, אולי זה יזיז משהו....שווה לנסות.

    השבמחק
    תשובות
    1. לידיה, את כזאת מקסימה ואני תמיד מחכה לתגובות שלך :) אז תודה על כל המחמאות
      לגבי הסקר, חשבתי באמת לשלוח פניות ספציפיות לרשתות אופנה, אני מחכה שיהיה לי זמן לעשות את זה כמו שצריך

      מחק
    2. כייף לדעת :-) אני אוהבת לפרגן למי שראוי לכך ועושה זאת מכל הלב ♥ שבוע נפלא שיהיה

      מחק
  3. אחלה פוסט.
    הגוונים של ביוטיקייר ומילאני מאוד מחמיאים ונראית לבישים ומתאימים ליום-יום עם קצת אומף.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      נראה לי גם שמבין כל הארבעה ביוטיקייר ומילאני הם היותר לבישים. לשתי החברות האלה יש מגוון מטורף של צבעים, אז אם זה יותר מדי דרמטי בשבילך אפשר תמיד ללכת על משהו בגוון ביניים, שיהיה צבעוני אבל פחות עז

      מחק
  4. למה אי אפשר לקנות את הרימל בארץ?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא ממש הצלחתי להבין מה קורה עם רימל... הם עושים מכירת חיסול בכל הארץ, בהרבה פארמים כבר אין יותר מוצרים שלהם בכלל.
      בהתחלה הייתה שמועה שהם יצאו מהארץ לגמרי, אח"כ שמעתי שהם פשוט מחליפים יבואן.

      מחק
  5. אני מאוהבת בשפתונים הנוזליים של בורזוואה , הם ממש נהדרים, יש לי כמעט את כל הסדרה כבר , פוסט נהדר!

    השבמחק
    תשובות
    1. הפורמולה שלהם נהדרת, ואני כ"כ אוהבת את העובדה שהם כמעט ולא זזים מהמקום ולא מכתימים שום דבר. אני לא כ"כ התחברתי לגוונים האחרים וזה קצת מבאס אותי...
      תודה רבה יקירתי :)

      מחק
  6. אין על שפתיים אדומות! כהי קלאסי :)
    פוסט מעולה יקירה

    השבמחק
    תשובות
    1. שפתיים אדומות ואייליינר חתולי :) לפעמים זה כל מה שצריך בחיים ;)

      איזה כיף לשמוע, תודה רבה! :)

      מחק
  7. איזה כיף! שפתיים מודגשות זה ה-תגלית שלי לאחרונה, וממש התחלתי לאמץ את הלוק גם ביומיום.
    תודה שהזכרת לי את סטלאר... שלי שוכב לו בנחת במגירה.
    הצחקת אותי עם השם הסקסי של השפתון של ביוטי קר ;)
    אגב, אני מאוהבת קשות עד אנושות בשפתונים האלו של בורז'ואה, יש לי כבר חמישה גוונים, ואני מניחה שלא יחלוף זמן רב עד שיהיו לי את כולם..
    התמונות מקסימות ושובות :*

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני! בעיקר בימים שאין לי כוח או זמן לאיפור מלא... קצת מייקאפ וסומק, מקסימום מסקרה ושפתון משוגע. והכי מצחיק שדווקא בימים האלה אני מקבלת הכי הרבה מחמאות :)
      פחות התחברתי לגוונים האחרים בסדרה של בורז'ואה וזה קצת מבאס אותי, כי הפורמולה נהדרת.
      תודה רבה יקירתי :)

      מחק
  8. מקסים! את יודעת וודאי שאני ושפתונים דרמטיים הולכים יד ביד.

    השבמחק
    תשובות
    1. ת'כלס, שפתונים דרמטיים זה הכי את :)
      תודה רבה! :)

      מחק
  9. אני מאוד אוהבת שפתונים אדומים ולא חוששת להשתמש בהם :-). הם גם הכי מחמיאים לי.
    השפתון של בורז'ואה מדהים עלייך! יש לי שני גוונים שלו והם הפייבוריטים שלי. עמידים ולא מייבשים.

    השבמחק
    תשובות
    1. מגניב! אני קצת מקנאה בך, כי בשבילי אדום זה עדיין לא טריוויאלי לחלוטין...
      הפורמולה של בורז'ואה פשוט מצוינת, הם עשו עבודה ממש טובה בקטע הזה :)

      מחק
  10. 30 תמונות בפוסט זה לא סביר? :) זה בערך המינימום אצלי :P כי אני משוגעת.
    האפוקליפס נהדרים! ולא מוערכים מספיק!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני תמיד בדילמה איפה עובר הגבול שבין מעט מדי ליותר מדי :) לפעמים מתחשק לי פשוט לדחוף את כל ה-50 תמונות שצילמתי ;)
      האפוקליפס באמת לא מוערכים מספיק :) אם הם לא היו כ"כ מכתימים את הכל בסביבה כנראה שהייתי חורשת עליהם...

      מחק
  11. השפתונים ממש יפים עלייך, ואת מקסימה :)
    לגבי הגוונים של בורז'ואה - הם הוציאו די לאחרונה כמה גוונים חדשים מלבד ה-8 הראשונים. תנסי את 12 ו10, הם מהממים

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע, תודה רבה :)
      ראיתי שיש גוונים חדשים אבל לא ממש בדקתי אותם לעומק... אז תודה על ההמלצה, אני אחפש :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...