יום שלישי, 5 במאי 2015

NOTD: ים, מאט וחול

לפני כמה ימים פרסמתי בפייסבוק תמונה של נייל-ארט בהשראת הים, וקיבלתי מלא תגובות מפרגנות וגם כמה בחורו שתהו איך אני עושה את זה ואיך יש לי סבלנות.
אז בשבילי לקים זו תרפיה, ומניקורים מושקעים זה כיף וזה עיסוק מרגיע בשבילי. אני דיי מחזיקה מעצמי ידיים שמאליות בכל מה שקשור לנייל-ארט, אז אני משתמשת בטכניקות פשוטות. אני אפרט איך יצרתי כל מניקור, ואני חושבת שכל אחת יכולה לנסות. קצת סבלנות, קצת תרגול ומגיעים לזה. ואם לא, פשוט מסירים ומנסים מחדש :)



את הנייל-ארט הראשון יצרתי בהשראה של תמונה שראיתי בקבוצת לקים-

אני חושבת שהמקור שלה כאן, ואני מקווה שאני צודקת ;) 
הטכניקה פשוטה- מורחים את הלק השחור ומעליו טופ מאט. אחרי שהלק מתייבש מכסים את רוב השטח של הציפורן עם סלוטייפ, ומשאירים את הצורה השפיצית במרכז. לא ידעתי באיזה לק השתמשו במקור, אבל הנחתי שלק בסגנון liquid sand יעשה את העבודה בגלל שיש לו מרקם מספיק מחוספס ובולט.


כדי לגוון קצת בחרתי דווקא בלק כחול עם פלייקים, שנראה נפלא עם טופ מאט- Brilliant Blue של L.A. Girl. בניסיון הראשון מיהרתי למרוח את הטופ מאט ומשום מה זה לא עבד כמו שצריך, אז התחלתי הכול מההתחלה והפעם השתמשתי בספריי לייבוש לק של לייף, ורק אחרי כמה דקות מרחתי את הטופ מאט של OPI [אותו כבר סקרתי כאן]. אחרי שכל זה התייבש חתכתי רצועות סלוטייפ, הדבקתי בזווית הנכונה ומרחתי את לק החול של ג'ייד- Gold Sugar.


מצד אחד זו טכניקה ממש קלה, מצד שני גיליתי שאני פשוט שונאת לעבוד עם סלוטייפ. אבל בכל זאת כמה טיפים מהניסיון שלי- תחתכו את הרצועות מראש ותדביקו על קצה של שולחן או מגירה פתוחה כדי להקל על התהליך. וכדאי מאוד לעבוד עם פינצטה ולא עם הידיים, ולעבוד עם חתיכות סלוטייפ קטנות ככל האפשר. וכמובן לתלוש אותם כמה שיותר מהר, כשהלק עדיין רטוב.



בסך הכול אני מרוצה מאוד מהתוצאה ומהשילוב בין הגימור והמרקם. אם אני אחזור לעבוד עם סלוטייפ בקרוב? אמממ... סיכוי סביר שלא ;)


את הנייל-ארט השני יצרתי במסגרת אתגר שבועי בקבוצת לקים בפייסבוק ['פינת הלק היומית לגלוסיות', ואם אתן לא חברות אני ממליצה בחום להצטרף]. האתגר השבועי היה החתמה כפולה, וזו הפעם הראשונה שניסיתי את הטכניקה הזו. בסה"כ אין כאן משהו מורכב יותר מהחתמה רגילה, פשוט צריך למצוא שילוב של חותמות וצבעים שיתאים אחד לשני.
לא היה לי רעיון מגובש, רק ידעתי שאני רוצה להשתמש בלקים כחולים. חיטטתי במגירת הלקים, חפרתי באוסף הדיסקיות להחתמה ואיכשהו הגעתי לשילוב הזה.


שכבת הבסיס היא Essie- Avenue Maintain.
גם הפעם השתמשתי בספריי ייבוש של לייף כדי להאיץ תהליכים. כשאני רוצה להחתים אני מעדיפה להשתמש בו ולא במייבש לק רגיל, בגלל שהוא לא מוסיף עוד שכבות על הציפורן ובכל זאת מייבש מהר.
אחרי שהלק התייבש החתמתי עם לק כחול שימרי מס' 427 של וואו. הדוגמא נלקחה מפלטה מס' 1-01 של Uber-Chic, שהוא מותג אינדי שמייצר דיסקיות. קיבלתי את ההזמנה שלי לא מזמן ולא יצא לי לנסות את הדיסקיות כמו שצריך, אבל הרושם הראשוני שלי חיובי מאוד. 
היתרון של ההחתמה שהיא מתייבשת דיי מהר, כך שאחרי שסיימתי להחתים את כל עשר האצבעות יכולתי לעבור ישר לדוגמא של כוכב הים, מפלטה מס' BP-10 של בורן פריטי. החתמתי עם לק לבן מאט של BK, מותג שנמכר בעבר באתר של בורן פריטי ומשום מה לא קיים שם כרגע.


בורן פריטי יצאו בחודשים האחרונים עם הרבה דוגמאות חדשות וממש יפות, אבל האיכות של הדיסקיות לא בשמים. ביחס למחיר הן אחלה, אבל אם אתן מזמינות תהיו מוכנות נפשית לזה שהאיכות לא אחידה וחלק מהדוגמאות גדולות וגסות יותר ממה שנראה באתר.
אגב, אני משתמשת בכרית החתמה שקניתי באיביי ועלתה לי כמה שקלים בודדים, ואני מרוצה מאוד מהאיכות שלה. חפשו XL Stamper באיביי, והיא נמכרת גם בבורן פריטי.
ואם אתן רוצות להחתים ולא יודעות איך, יעל מהבלוג Paint Them All פרסמה פוסט מעולה עם כל מה שאתן צריכות לדעת.



מה איתכן? אתן אוהבות להשקיע במניקור, או שאין לכן אפילו סבלנות למרוח שכבה אחת של לק?




8 תגובות:

  1. הרעיון של ההחטמה הכפולה מדהים והביצוע אפילו יותר!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע :)
      האמת שזה ממש קל, רק לקח לי קצת זמן להבין איזה שילוב אני רוצה :)

      מחק
  2. מהמם ליהי!!! כל המראות פה הורסים

    השבמחק
  3. תשובות
    1. וואו, כשזה בא ממך... זה אפילו יותר מחמיא :) תודה רבה :)

      מחק
  4. את העיצוב הראשון ראיתי בקבוצה ותכננתי לנסות... העיצוב עם הכחול של אל איי גירל מנצח ואאמץ!
    ההחתמה הכפולה שיגעה לי את השכל. זה מושלם.

    השבמחק
    תשובות
    1. כפרעלייך ;)
      אני ממש סקרנית לראות את הגרסאות שלך לטכניקות האלה :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...