יום שלישי, 17 ביולי 2012

שאני אשפשף?! חלק ג'

אחרי ששרדנו בגבורה שני שלבים חשובים בניקוי העור [סבון פנים ומי פנים] הגיע הזמן לשלב השלישי- ניקוי של איפור העיניים. מוצרי איפור טובים בנויים כדי להחזיק על העור שלנו לאורך שעות, ועם ההתפתחות של הטכנולוגיה יש היום מוצרים עמידים שמתיימרים להחזיק 24 שעות. הבעיה היא שלא מומלץ להיות עם איפור במשך תקופות כל כך ארוכות, מכיוון שבלילה העור שלנו מבצע פעולות התחדשות והאיפור רק מקשה עליו. בנוסף, במהלך היום האיפור מהווה חיץ בין העור שלנו לבין הזיהום שיש באוויר, ומגיע הרגע שבו צריך להוריד את השכבה הזו שהופכת להיות דיי מלוכלכת.
אני יודעת, השלב הזה יכול להיות מבאס במיוחד, בעיקר אחרי יום ארוך או אחרי לילה רווי בירה [או אחרי יום ארוך שמסתיים בלילה רווי בבירה]. אבל כבר הגעתן עד כאן, תשקיעו עוד 5 דק' בהסרה של האיפור, ותחסכו מעצמכן אח"כ שלל תופעות לוואי כמו גירוי, אדמומיות, פצעונים ואפילו דלקות [בעתיד אתן תודו לעצמכן כשתסבלו פחות מקמטים].

מכיוון שתהליך הסרת איפור העיניים יכול להיות דיי סיוטי בפני עצמו חשוב למצוא מוצר ניקוי טוב שיעשה בשבילכן את העבודה. בסה"כ מסיר איפור טוב צריך להיות מסוגל להסיר את איפור העיניים שלכן תוך דקות בודדות, בעדינות ובלי מלחמות מיותרות. אם אתן צריכות לשפשף את העפעפיים באלימות תוך כדי תלישת ריסים סימן שאתן צריכות להחליף מסיר איפור.
יש בשוק כל מיני סוגים של מסירי איפור שמגיעים בצורות שונות, לא משנה במה תבחרו, העיקר שהמוצר יעשה את העבודה בצורה יעילה.

באופן אישי אני מעדיפה להשמש במסיר איפור דו פאזי, מבין מגוון של מוצרים שניסיתי ראיתי שזו השיטה שהכי מתאימה לי. מסיר איפור דו פאזי מכיל בבקבוק אחד שני נוזלים- אחד שמבוסס על מים ואחד שמבוסס על שמן. לפני השימוש חובה לנער את הבקבוק ורק אז לטפטף מעט מהמסיר על צמר גפן. מומלץ להצמיד את הפד לעפעף סגור למשך כמה שניות כדי לתת למסיר לפרק את האיפור, ורק אז לנגב את האיפור בתנועות עדינות. חשוב לחזור על התהליך עד שהעפעף נקי לגמרי, ואם יש צורך להחליף פד ולטפטף עוד מהמסיר [כמובן לנער קודם]. בשביל להסיר שאריות של תיחום תחתון ועליון אני אוהבת להשתמש גם בצמרוני אוזניים שאני טובלת במסיר הדו פאזי, ואז עוברת איתם בצורה נקודתית יותר כדי להסיר את השאריות.

כרגע אני משתמשת בשני מסירים דו פאזיים- של לייף ושל גרנייה.
במשך תקופה ארוכה מאוד השתמשתי רק במסיר של לייף ונשבעתי לו אמונים. אחרי שקראתי את הפוסט הזה של גלי [שגם נותן אחלה טיפים בסוף] הסתקרנתי והחלטתי לנסות את המסיר של גארנייה ואחרי כמה נסיונות והשוואות גיליתי ששני המסירים האלה דומים מאוד, ולכן אני אתייחס לשניהם ביחד.

המוצר: מסיר איפור לעיניים לכל סוגי העור
החברה: Life [מיוצר ע"י קרליין וזהה לו מבחינת פורמולה. ממליצה לקנות בהתאם למבצעים]
המחיר: מחיר מלא כ-60 ש"ח, בפועל נמכר לרוב במבצעים של כ-20 ש"ח.
 
 
המוצר: Essentials מסיר איפור עמיד במים, 2 ב-1
החברה: Garnier
המחיר: מחיר מלא כ-50 ש"ח, בפועל רכשתי במחיר מבצע של 20 ש"ח.
 

 
המטרה של שני המסירים היא להתמודד עם איפור, כולל איפור עמיד. שניהם עושים את זה בצורה טובה מאוד, הם הצליחו להתמודד בהצלחה אפילו עם האייליינרים העמידים של ג'ייד [שהם סיוט מבחינת הסרה]. כדי להיות בטוחה ביעילות עשיתי את "מבחן החצי"- במקביל הסרתי את האיפור מכל עין בעזרת מסיר אחר, ביצעתי בדיוק את אותן הפעולות וקצב ההסרה היה כמעט זהה לחלוטין, בהבדלים מינוריים לכאן או לכאן.
בסה"כ העבודה איתם דיי מהירה, ותוך דק' ספורות העפעף נשאר נקי לחלוטין. כמובן שמוצרים עמידים במיוחד דורשים קצת יותר עבודה.
שני המוצרים משאירים על העפעף תחושה של שומניות, באופן אישי אני כבר כ"כ רגילה לזה ואני בכלל לא שמה לב. בכל מקרה השומניות הזו נספגת/מתאדה, ואם זה מפריע לכן אפשר לספוג את השאריות בעזרת טישו [אבל לא חובה, זה לא מסוכן].
עם שני המסירים ניתן להסיר ביעילות גם איפור שפתיים.

יש מספר הבדלים בין שני המסירים:
המסיר של גארנייה מכיל 200 מ"ל לעומת המסיר של לייף שמכיל רק 150 מ"ל [במבצע המחיר שלהם זהה].
עיצוב האריזה שונה, פתח הבקבוק של לייף רחב יותר לעומת זה של גארנייה, באופן אישי אני מעדיפה את הפתח הרחב יותר.
על המסיר של לייף מצוין שהמוצר לא נוסה על בע"ח, מה שלא מצוין על המסיר של גארנייה.
ההרגשה על העור מעט שונה, המסיר של גארנייה מעט יותר מימי, באופן אישי אני אוהבת יותר את ההרגשה שלו.

לסיכום: האם אקנה את אחד המוצרים האלה שוב? בוודאי. אומנם לא האמנתי שיש מוצר שיצליח לתת פייט למסיר של לייף/קרליין, אבל אני מרוצה מהמסיר של גארנייה, וככל הנראה שארכוש אותו שוב רק בגלל שאני יותר אוהבת את ההרגשה שלו על העור.

חשוב לי לציין שכמו כל מוצר, גם מסירי איפור משפיעים בצורה קצת שונה על כל אחת, ובהחלט יכול להיות שהמוצרים האלה לא יהיו מספיק טובים בשבילכן. אני יודעת שיש כאלה שלא אוהבות את תחושת השומניות שנשארת, או שהמסירים האלה גורמים לרגישות. אל תתייאשו, יש בשוק מגוון רחב של מוצרים ואין סיבה שהסרה של איפור תהיה מלחמת התשה.


20 תגובות:

  1. תודה רבה על הסקירה. :)
    האמת שהתחלתי להשתמשת במסירי איפור דו פאזיים ממש בחודשים האחרונים. עד אז הסתפקתי במגבונים לחים (אפילו כאלו שלא מיועדים להסרת איפור. אבוי!) אבל ניסיתי דוגמית של מסיר האיפור הדו פאזי של קליניק ואחריו של לנקום, ומאוד אהבתי אותם. אחר כך קניתי את מסיר האיפור של לייף ממש כמו זה שבסקירה, ובאמת ראיתי שהוא טיפה שומני יותר, אבל מתרגלים. אני שמחה לשמוע שהוא עושה עבודה טובה. שמתי לב גם שאחרי הניעור החומרים נפרדים בו ממש מהר לעומת שני מסירים האיפור שציינתי קודם, מה שהיה מפתיע ולא מובן.אבל זה שולי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ניסיתי כמה פעמים להסיר איפור עם מגבונים לחים, אני ממש לא אוהבת את השיטה הזו, לדעתי היא לא מספיק עדינה ולא מספיק טובה. עניין של טעם כנראה...
      אני מודה שאני לא מכירה את המסירים של קליניק ושל לנקום, הגיוני שיהיה הבדל מסוים בין מוצרים שונים. אני אוהבת את זה של לייף/גרנייה בגלל שתמיד יש עליהם מבצעים ו-20 ש"ח זה אחלה מחיר בשביל מסיר איפור שמחזיק תקופה, ועוד אחד שעושה עבודה מעולה

      מחק
  2. המסיר של לייף מעולה.
    את של גרניה רק קניתי ועוד לא יצא לי לנסות, אבל שמעתי עליו ביקורות טובות

    השבמחק
    תשובות
    1. לפחות עלי לא ראיתי הבדל מיוחד בין שני המסירים, אני מקווה שתהיי מרוצה גם מהמסיר של גרנייה. אני אשמח לשמוע גם את הביקורת שלך עליו

      מחק
  3. גיליתי את מסיר של גרנייה לפני שנתיים ויותר ואני אוהבת אותו מאוד וכמובן שעברתי על בקבוקים כמו מים. בין לבין אני מנסה מסירים אחרים אבל תמיד יש לי אחד ספייר בצד. אני כן דואגת לרכוש רק במבצע של 20 ש"ח.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם העפתי פה כמה בקבוקים של המסיר של לייף לאורך הזמן ;)
      עד היום נרתעתי מלקנות את המסיר של גרנייה, לא ידעתי שיש עליו מבצעים. זה שאפשר להשיג אותו ב-20 ש"ח זה בונוס ענק.

      מחק
  4. המסיר של לייף הוא ה-מנצח מבחינתי, ואני נשארת נאמנה לו כבר כמה שנים.
    הוא היחיד שמצליח להביס את האיילינרים העמידים שלי (דוגמת הטוש של קרליין בצבע כחול\סגול שפשוט סיוט להוריד אותו!)
    והמחיר? ביחס לתמורה? מצחיק ממש :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא באמת מסיר מצוין. אני לא מכירה את האייליינרים העמידים של קרליין, אבל יש לי שניים עמידים של ג'ייד שהם סיוט ממש מבחינת הסרה, והלייף התמודד איתם ממש טוב.
      המחיר הנמוך אחרי מבצע הוא בונוס מטורף, בעיקר כשרוב הזמן יש עלי מבצע :)

      מחק
  5. סקירה נהדרת ! את לייף/קרליין ניסיתי בעבר והוא לא רע בכלל למעט זה שהוא משאיר את העפעפיים מאוד שומניים ותמיד מבחינתי מצריך מעבר מעליו עם מי הסרה כלשהם (כמו הביודרמה לדוגמא) או עם פד צמר גפן ספוג במים חמימים. יש היום בשוק מסירי איפור לעיניים מצוינים שלא כוללים בתוכם את השומן המיותר הזה, הם אומנם קצת יקרים והחומרים שבהם עדינים יותר ומשובחים יותר אך לדעתי שווה מדי פעם להשקיע קצת יותר גם במסיר איפור שיהיה גם נעים וגם לא שומני. לעיתים אני קונה את האמפולות להסרת איפור של לה רוש פוזיי והן עושות עבודה מעולה. חומר מימי לחלוטין שמנקה את העפעף בצורה יסודית ומשאיר אותו רך, לא שומני ונטול גירויים לגמרי. מוצר קצת יקר אך שווה מבחינתי כל שקל. כמובן שאני לא דבקה רק בו אך מדי פעם כייף להתפנק במוצר כזה. את גרנייה הספציפי הזה לא ניסיתי וכנראה שאקנה אחד בזכות הסקירה הזאת. מחכה שיחזירו כבר למדפים את LID CARE שהיה מבחינתי "המסיר" ונעלם יום אחד כאילו בלעה אותו האדמה. בבית המרקחת הבנתי מרוקחת אחת שהפסיקו לייצר אותו בגלל בעיה כלשהי בפקק הסגירה שלו....מקווה שהבעיה תבוא על פתרונה ויחזרו לשווק את המוצר המדהים הזה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)

      אין ספק שמסיר איפור, כמו כל מוצר אחר, זה לגמרי עניין של העדפה אישית, והיתרון הוא שיש באמת מגוון גדול של מוצרים ואין שום סיבה להתפשר.
      אני אוהבת את המסיר של לייף והרגשת השומניות ממש לא מפריעה לי, אבל אם זה משהו שמפריע לך ברמה כזו שאת עוד צריכה לטרוח ולנקות אח"כ אין ספק שזה לא המוצר בשבילך.
      אני שמחה שהצלחת למצוא את המוצרים שטובים לך. אני מודה שלא שמעתי עד היום על האמפולות של לה רוש פוזיי, נשמע מסקרן [לא בטוחה שיעמוד בתקציב שלי, אבל מסקרן בהחלט]

      שמעתי דברים טובים על הליד-קר, וגם הבנתי שהוא נעלם ככה שלא הספקתי לנסות אותו :/ מבאס שמוצרים טובים פשוט נעלמים... תודה על התובה המושקעת :)

      מחק
    2. האמפולות של לה רוש פוזיי עולות בסביבות 110 ש"ח אאל"ט. כן, זו השקעה לא מבוטלת בהתחשב בכך שזה כולה מסיר איפור עיניים. כשיש תקציב אני קונה וכשאין מתפשרת על הזולים יותר :-) הביודרמה לפעמים עושה עבודה לא רעה אם מניחים אותו עם פד ספוג כדקה או קצת יותר על העין (כמובן שאני עושה זאת במצב מאוזן בשכיבה על המיטה, הירגעות טוטאלית :-). כך שלפעמים אני בכלל לא טורחת לקנות מסיר ספציפי (כמעט תמיד יש לי בבית בקבוק של ביודרמה). אני מניחה שיוקרן של האמפולות נובע מהחומרים המשובחים בפורמולה וביניהם חומצה הילארונית בריכוז יחסית גבוה וכמובן המים הטרמליים הנהדרים של לה רוש פוזיי ואין לשכוח את העובדה שהמותג קנה לעצמו שם עולמי בזכות מוצריו המעולים. בכלל מתה על המוצרים שלהם הם טובים כל כך ולא מתיימרים לעשות יותר ממה שהם באמת אמורים לעשות, כמעט שאין נפילות עם המוצרים האלה והיו לי לא מעט מהם (תחליבי לחות, סבון נוזלי לפנים, תחליבי גוף, חומר לחצ'קונים סוררים וכו'). ולגבי תגובותיי המושקעות....זה פשוט באופי אצלי ולא משנה מה....כמעט בכל דבר שאני עושה אני משקיעה....:-)

      מחק
    3. בהחלט השקעה לא מבוטלת... אבל אם זה עושה בשבילך את העבודה ויש לך את האפשרות להשקיע במוצר אז זה מעולה :)
      באופן אישי לא יצא לי להתנסות עד היום במוצרים של לה רוש פוזיי, שמעתי עליהם דברים טובים, אולי זה יקרה בעתיד.

      נשמע לי כמו אחלה דרך להירגע אחרי יום ארוך ;) במקום לשים מלפפונים על העיניים- פדים ספוגים בביודרמה ;)

      מחק
  6. אוף, כתבתי פה תגובה והיא נמחקה...טופ, נכתוב שוב. סקירה נהדרת ! את לייף/קרליין ניסיתי והם לא רעים למעט החיסרון של השארת העפעפיים שומניים במיוחד שזה ממש לא נעים. את גרנייה הספציפי הזה לא ניסיתי ובעקבות הסקירה הזאת כנראה שארכוש אחד לניסוי :-) תודה על ההמלצה. יש היום בשוק מסירים מעולים שבכלל לא מכילים שומן והם אינם דו פאזיים ובהם לדעתי הרבה יותר נעים ונוח להשתמש. החיסרון היחד שלהם זה שהם בד"כ יקרים יותר. יש אחד כזה שאני ממש אוהבת של לה רוש פוזיי שמגיע באמפולות וכתבו עליו בעבר לא מעט בלוגריות. המסיר של לה רוש פוזיי הוא מימי לחלוטין ומגיע באמפולות לשימוש חד פעמי (לפעמים מספיק גם לשני שימושים לאמפולה, אני שומרת במקרר כשנשאר לי), לא זוכרת כמה יש בקופסה, נראה לי 30 אמפולות בערך. משאיר את העפעף נקי לחלוטין ובלי שמץ שומניות וכמובן ללא גירויים. מוצר מדהים! בעבר השתמשתי קבוע ב LID CARE שפשוט נעלם ביום בהיר אחד מהמדפים. הבנתי מרוקחת אחת בבית המרקחת שבו נהגתי לקנות אותו שהפסיקו את ייצורו בגלל בעיה בפקק הסגירה שלו.....עד היום כנראה לא פתרו אותה...אוף. מבחינתי הוא היה "המסיר" לאיפור עיניים. עדין, מנקה כל איפור בעדינות וביסודיות, לא דו פאזי, לא שומני. המסיר המושלם ! הלוואי שיחזור לארצנו הקטנטונת עם סגר חדש או בלעדיו.

    השבמחק
    תשובות
    1. חלילה! התגובה חיה וקיימת :) פשוט שיניתי את ההגדרות של הבלוג, ועכשיו אני מאשרת תגובות לפני הפרסום. אני יודעת שזה פחות נוח, אבל בזמן האחרון הייתה פה מכת טרולים מעצבנת, שהחלטתי לשנות את ההגדרות... אז לוקח קצת זמן עד שיוצא לי לעבור על התגובות.

      תודה רבה רבה שהשקעת שוב וכתבת את הכול!

      מחק
    2. רק עכשיו אני רואה שאכן התגובה התפרסמה....עשית צעד נבון בעניין אישור תגובות :-)

      מחק
    3. מתנצלת על הטרחה.

      את הבלוג הראשון שלי פתחתי לפני 10 שנים בערך [ומאז הוא נסגר ונפתחו ונסגרו עוד כמה, אבל לא משנה] ובסה"כ דיי התרגלתי לתגובות של טרולים. אבל רק לפני כמה שבועות חשבתי על זה שהגיע הזמן לשים לזה סוף. לקח לי הרבה זמן לקבל את ההחלטה הזו, אבל אני שמחה שעשיתי את זה. אני משקיעה המון בבלוג, ונמאס לי שזה הופך להיות מקום להתנגח בי ולהעליב אותי

      מחק
  7. כשאני חושבת על כל הפעמים שפשוט נרדמתי עם איפור אני מצטמררת. היום הדו-פאזי של קרליין הוא חבר קרוב. למרות שלידיה צודקת, הוא אכן מותיר את העפעפיים מעט שומניות, אך זה לא מפריע לי במיוחד. עד הבוקר הן חוזרות למצבן הרגיל.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני חטאתי והלכתי לישון עם איפור. בהחלט מחריד!

      אין ספק שהדו פאזי של לייף/ קרליין /גרנייה משאיר שומניות על העפעפיים, גם ציינתי את זה בפוסט. באופן אישי אני כבר כ"כ רגילה לזה שאני לא מרגישה את זה. אני זוכרת שבהתחלה זה דיי הלחיץ אותי [אפילו שאלתי בפורום אם זה תקין ומה צריך לעשות עם זה ;) ], ככה שאני מבינה בחורות שזה מפריע להן.

      מחק
  8. אני גם משתמשת במסיר של לייף. במיגוד אליך אני מתעבת את הבקבוק!!! יותר נכון את.הפיה והסגירה! לכן אני מעבירה את המסיר לבקבוק אחר...
    אנסה את גרנייר אם הוא עולה אותו הדבר...

    אצלי אם יש ליינר ו/או תיחום תחתון אסיר ב'גועל' (הכוונה בצורה סופר מרושלת שמשאירה כתמים עד הלחיים בערך חחח) ואז ארחוץ טוב-טוב את הפנים.
    אם אין ממש איפור עיניים משמעותי פשוט אשטוף טוב-טוב אבל בעדינות גם את העיניים עם אותו מוצר.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני ממש אוהבת את הבקבוק שלו. תנסי את גרנייה, או תנסי לתפוס את זה של קרליין במבצע, הבקבוק קצת שונה אם אני לא טועה.

      אני גם מסירה איפור בצורה דיי מרושלת שמשאירה קצת לכלוך מסביב, ואחרי זה אני אנקה עם מי פנים.

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...