יום ראשון, 22 ביולי 2012

גם לירוקים יש פעם ראשונה

עם כל האהבה שלי לצלליות ירוקות וכחולות, כשזה מגיע ללקים אני מעדיפה את סקלת הוורוד-אדום-סגול. לעיתים נדירות אני מתלהבת מלק ירוק, ולעיתים עוד יותר נדירות זו התלהבות שאני רוצה לממש. לק טורקיז-מאט של גולדן רוז הוא אחד מהמקרים הנדירים האלה. לפני כמה שבועות ראיתי סווטצ' שלו בפורום לקים, וזו הייתה אהבה ממבט ראשון [נתעלם לרגע מזה שלקח לי הרבה זמן לממש אותה, בגלל שזה סיוט למצוא לקים של גולדן רוז].


המוצר: לק מס' 105 בסדרת Matte Velvet
החברה: Golden Rose
המחיר: אאל"ט כ-20 ש"ח, תלוי איפה קונים
           
105 הוא לק טורקיזי שימרי, מה שהופך את הגימור המאט למיוחד יותר [לדעתי הוא יותר suede מאשר מאט].
כמו שאר הלקים של גולדן רוז יש לו ידית ארוכה [עדיין לא הצלחתי להחליט אם זה נוח או לא] ומברשת יחסית עבה שאני אוהבת.
הפורמולה של הלק סמיכה ונוחה מאוד למריחה. מעצם היותו מאט היבוש שלו מהיר, אבל קצת פחות מהיר ממאטים אחרים שניסיתי. אפשר להסתפק בשכבה אחת עבה או בשתיים קצת יותר דקות.
העמידות שלו הפתיעה אותי מאוד. בגלל שאני מקלידה המון בתקופה האחרונה רוב הלקים מתחילים לסגת בקצוות כבר אחרי יום או יומיים, ה-105 התחיל לסגת רק אחרי שלושה ימים, ורק אחרי 5 ימים זה כבר הפך להיות לא כ"כ אסתטי. ביום השישי התחילו קצת קילופים בכמה מקומות והייתי חייבת להחליף. יפה מאוד בהתחשב בעובדה שמאטים בד"כ לא הכי עמידים, וגם בהתחשב בעובדה שאין עליו טופ.
כמו כל מאט גם הגימור המחוספס שלו קצת מתחיל להישחק, אבל זה לא מאוד בולט [באופן אישי אני חושבת שזה לק שיראה מצוין גם עם גימור מבריק].
חששתי שההסרה תהיה קשה ותשאיר ציפורניים ועור עם כתמים ירוקים, אבל ההסרה הייתה חלקה ונקייה.

לסיכום: לק מצוין מבחינת איכות. בלי ספק אחד הלקים הכי מיוחדים באוסף שלי כרגע.
לצערי המצלמה הישנה שלי עשתה לי את המוות לכן יש מעט תמונות שלו, והן לא משקפות לגמרי את הייחוד שלו.







הפעם לא שכחתי את האג'נדה ;)
[אם אין לכן עדיין כרטיס אדי, יש עמדת החתמה בצד שמאל של הבלוג]


תגובות, דעות ותאוריות קונספירציה יתקבלו בברכה. שבוע טוב


24 תגובות:

  1. לק ממש יפה ומיוחד! אני אוהבת טורקיז...

    השבמחק
    תשובות
    1. עד היום האהבה שלי לטורקיזים וירוקים באה לידי ביטוי בעיקר באיפור עיניים, אבל מסתבר שגם בלקים זה עובד טוב ;)

      מחק
  2. דווקא חלק דיי מכובד מהאוסף שלי הוא טורקיזים\כחולים (לא ירוקים!)
    זו סקאלה מיוחדת שתמיד גורפת מבטים לכאן ולכאן, ואני אישית נהנית לראות גם את הפרצופים המזועזעים יותר XD

    הוא בהחלט לק מעניין, רשמתי לפניי
    אני רואה שGR בהחלט נותנים כאן פייט יפה

    השבמחק
    תשובות
    1. אי אפשר לפספס את החיבה שלך לטורקיזים וכחולים ;)

      גולדן רוז לגמרי נותנים כאן פייט

      מחק
  3. מהמם! לי יש טופ קאוט של אסנס שהופך כל לק לגימור מאט ואני מאוד אוהבת.
    הלקים של גולדן נמכרים במשביר דווקא , ככה שקלים למציאה, לפחות בחיפה.

    השבמחק
    תשובות
    1. טופ קואוט זה מגניב ושימושי, אני שוקלת גם לקנות אחד.

      הבעיה שלי עם המשביר שבד"כ המגוון לא כ"כ גדול, ומבחינת מחיר שם זה עולה 25 שקלים, בפרפומריות שכונתיות הלקים עולים סביב ה-10 ש"ח. מבאס אותי לשלם פי שניים וחצי על לק פשוט

      מחק
  4. אני מאוהבת. אני זקוקה ללינק בדחיפות. מאוהבת אני אומרת לך.

    השבמחק
  5. איזה צבע מהמם! בפעם הבאה שאגיע למשביר בטוח אחפש אותו :)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם לדעתי :)

      קחי בחשבון שהמשביר ממש יקרנים, לק רגיל של גולדן רוז עולה שם 25 בערך, בפרפומריה שכונתית הוא עולה 10 ש"ח, אני לא יודעת כמה הם לוקחים על המאטים [בהנחה והם בכלל מחזיקים אותם]

      מחק
  6. למרות שאיני מתה על לקים בגימור מאט, הלק הזה יפה במיוחד. מאוד אוהבת טורקיזים, מקסים עלייך במיוחד בשילוב עם הכרטיס של אדי- לק עם אג'נדה :-) היכן ניתן להשיג את המותג הזה...?לא נתקלתי בו בפארמים...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני ממש אוהבת מאטים, אומנם יש לי כרגע רק אחד באוסף אבל לדעתי זה הופך לק סתמי למיוחד.
      באמת יצא טוב מבחינת שילוב הגוונים עם הכרטיס אדי ;)

      גולדן רוז נמכרים במעט מקומות, יש אותם במשביר פה ושם ובפרפומריות שכונתיות פה ושם. הבעיה עם המשביר שהם יקרים מאוד...

      מחק
    2. תודה :-) אחפש במשביר

      מחק
  7. לק מדהים ומאוד מחמיא לידיך .
    אהבתי מאוד את הצבע .

    השבמחק
  8. בהחלט גוון מיוחד וגם העובדה שהגימור הוא שימר מאט, לא משהו שנתקלים בו כל יום.
    יפה שהעזת ואני שמחה שאהבת את התוצאה הסופית :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. הגימור שלו לא כ"כ ברור... זה כאילו מאט, אבל יש בו שימר, אז זה לא מאט לגמרי. יצא מגניב

      מחק
  9. אהבתי את הסווידיות שלו.
    אני תמיד מבלבלת בשכל שאני לא אוהבת ירוק וקונה עוד ועוד כאלה.
    יש משהו בגוון ירוק שנורא יפה ומחמיא, אז אני חושבת גם את צריכה לוותר על הבעייתיות עם הגוון הזה ולחבק אותו באהבה :)
    כפי שכבר אמרתי לך, בחיים לא נתקלתי בלקים של החברה הזו, אבל אם אתקל בהחלט אחפש לי אחד ראוי (אולי אפילו את זה! :))

    השבמחק
    תשובות
    1. הגימור שלו מגניב לגמרי.

      אני לא אוהבת לקים ירוקים וכחולים, זה בד"כ בא לי רע. ניסיתי ושנאתי את התוצאה אז העפתי אותם. באיפור עיניים לעומת זאת- בשמחה רבה.
      בסה"כ יש להם לקים בסטנדרט של שיק נגיד, זול ועושה את העבודה.

      מחק
    2. קונה ואז מוכרת לי ;-)

      מחק
  10. אני אוהבת מאוד ירוקים- והלק הזה מאוד מאוד מיוחד!
    אני חושבת שלא נתקלתי בלק שדומה לו!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אל תשאלי אותי למה לא הגבתי לך עד עכשיו...

      את החיבה שלך לירוקים אני כבר מכירה ;) ועלייך הם יושבים יפה ואני תמיד מתלהבת, אבל לא ברמה כזו שגורמת לי לרצות לקנות.
      האמת שהוא דיי הזכיר לי את "הייליס קומט" של אורלי [כן, אני יודעת שהוא לא דומה בכלל]

      מחק
  11. הלק הזה עלייך הוא ההוכחה שמתאים לך טורקיזים על הציפורניים. אהבתי!

    השבמחק
    תשובות
    1. הלק הזה הוא הוכחה שאני מסוגלת ללכת עם טורקיז על הציפורניים בלי לחטוף את הקריז ולהסיר אותם אחרי דקה וחצי ;)

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...