יום רביעי, 1 באוגוסט 2012

איפור היום- בת הים הקטנה [ואחותה הגדולה]

אחרי הרבה זמן של איפור מחופף ומהיר, השבוע מצאתי את הזמן, הסבלנות והמוזה להשקיע קצת יותר באיפור העיניים שלי. והכי טוב שגם היה לי קצת זמן לצלם...
לגבי התמונות עצמן- קניתי מצלמה חדשה ואני עדיין לומדת לעבוד איתה ולומדת איך היא מעבירה את הצבעים, לכן התמונות יצאו קצת פחות טוב הפעם, אבל אני עובדת על זה.

האיפור הראשון נעשה עם פלטת ה-Original של Sleek. הזמנתי אותה החודש והיא מדהימה, אני מבטיחה לסקור אותה בהרחבה בהמשך [בנתיים אתן יכולות לקרוא עליה כאן למשל].
רציתי לעשות איפור שיהיה יומיומי, אבל גם צבעוני וקצת שונה. החלטתי לשלב בין וורוד לטורקיז, וזה יצא מעולה לדעתי. כשהעליתי תמונה לפייסבוק קיבלתי תגובה ממישהי שהאיפור הזה הזכיר לה את בת הים הקטנה, והאמת שאהבתי את ההקשר הזה, אז החלטתי להישאר איתו.
אז קבלו את איפור בת הים הקטנה:


בתור בסיס השתמשתי בפריימר של עפרה, הצלליות הן מהפלטה של סליק. באייליינר השתמשתי בג'ל-ליינר השחור של מייבלין, ולתיחום תחתון בחרתי בליינר החום מאותה הסדרה. המסקרה היא הלאש בלאסט של קאבר-גירל.

את האיפור השני יצרתי יומיים אחרי. לא היה לי כוח להשקיע באיפור והחלטתי לבחור בגוונים חומים וסולידיים. תוך כדי התהליך החלטתי לנסות ולראות מה יקרה אם אני אשלב גם צללית ירוקה כהה. יצא יותר דרמטי וחורפי ממה שתכננתי, אבל אני אוהבת את התוצאה.


הפעם עבדתי עם צלליות מפלטת ה-88 הרגילה של קוסטל סנטס. אני כרגע באמצע תהליך מטומטם של דיפוט הפלטה [גם על זה עוד יהיה פוסט.. אל תדאגו] ככה שאני לא יודעת להגיד בדיוק עם איזה צלליות עבדתי. בגדול יש צללית בז' בהירה בחלק הפנימי, אחרי גוון חום-אפרפר ולסיום הצללית הירוקה. באזור הקפל עברתי שוב עם הצללית החומה כדי לעדן קצת את הירוק.
כמובן עבדתי על בסיס הפריימר של עפרה, המסקרה היא עדיין הלאש-בלאסט של קאבר גירל. אי אפשר לראות את זה, אבל בתור תיחום תחתון עבדתי עם עיפרון מכני של קרליין, מס' 211, טורקיז עז ומטריף.

מה דעתכן? התחברתן לאחד מהמראות האלה?


26 תגובות:

  1. אז כבר כתבתי לך בפייסבוק שהמראה הראשון לדעתי מהמם, גם הסתקרנתי לראות אותו עם עין פתוחה והוא מאוד יפה ומחמיא :)
    השני לדעתי גם מאוד יפה ובאמת שונה מהראשון - וכמו שכתבת, הוא מעט חורפי אבל זה לא קריטי בכלל ;)
    מחכה לפוסט על הדיפוט של פלטת ה88 :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני עדיין בהלם מכמות התגובות על המראה הראשון :)

      פוסט הדיפוט של ה-88 הולך להיות כזה פוסט מביך בשבילי, הפלטה נראית כמו אחרי שואה גרעינית

      מחק
  2. ברור שהתחברתי לאיפור של בת הים הקטנה! מהממת את!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם התחברת וגם הענקת לו את שמו :)

      תודה יקירתי

      מחק
  3. איפור בת הים הקטנה ממש יפה! מאד אהבתי! עשית לי חשק לפלטה הזו...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)

      הפלטה מדהימה. אני לא מאמינה שהתלבטתי כ"כ הרבה לפני שהזמנתי אותה

      מחק
  4. לדעתי הראשון יותר מוצלח מהשני
    הוא יותר צבעוני אבל עם זאת מתאים ליום-יום והוא לא מוגזם
    מחכה לעוד.

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי עניין של טעם :) השני הרבה יותר דרמטי, ובשבילי הוא היה דיי גבולי, כן הלכתי איתו לעבודה והכול אבל התלבטתי אם הוא לא דרמטי מדי.

      איכשהו בימים האחרונים יש לי מוזה וחשק לעשות כל מיני דברים, אז בטוח שיהיו עוד ;)

      מחק
  5. אהבתי את האיפור עדין ומקסים אני מאוד אוהבת איפור בגוונים של כחול

    השבמחק
  6. ממש אהבתי! אמנם את הראשון קצת יותר מהשני, אבל אולי זה כי אני חובבת שימרים ובאיפור הראשון ללא ספק יש מספיק שימר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף לשמוע :)

      ההגדרה הכי מדויקת של האיפור הראשון היא "שימר!" :) הפלטה של סליק מאוד שימרית, טיפ-טיפה יותר מדי בשבילי האמת. אבל היא פלטה מדהימה

      מחק
    2. לסליק בהחלט יש פלטות נהדרות. יש לי את ה-storm ואני מחכה שתצא עוד פלטה שתדבר אליי ככה :)

      מחק
    3. התלבטתי בינה לבין הסטורם, בסוף החלטתי שהסטורם טיפה כהה וסטנדרטית מדי בשבילי. יש להם את הפלטה החומה המהממת, אבל לפי ביקורות הבנתי שהיא דיי מאכזבת אז לא קניתי אותה :/

      מחק
  7. גם אני לא מחדשת ואהבתי מאוד את האיפור הראשון :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אם הייתי צריכה להמר הייתי מנחשת שדווקא המראה השני יהיה אהוב יותר. אבל הפתעות בחיים זה נחמד :)

      תודה רבה יקירתי

      מחק
  8. לי קשה להתחבר לצלליות טורקיזיות וירוקות... זה לא משתלב עם הפנים שלי בשום מצב.
    ובניגוד לרוב התגובות אהבתי יותר את הלוק השני- בדיוק מהסיבה שהצלליות בו פחות שימריות.

    השבמחק
    תשובות
    1. מה שמראה שוב עד כמה איפור זה עניין של טעם :) גם הגוונים, גם הגימור. מזל שיש מגוון כזה גדול וכל אחת יכולה למצוא משהו שהיא אוהבת :)

      תודה רבה על התגובה

      מחק
  9. אהבתי מאוד את המראה הראשון, וגם את השני.
    יצרת שילוב מנצח- ואני הולכת לעשות כזה גם=]

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע :) תודה רבה

      אני ממש אשמח לראות מה יצא לך [אפילו בפרטי אם יתחשק לך לשתף]

      מחק
  10. אני אהבתי יותר את השני, הא! צדיקה בסדום :)

    השבמחק
    תשובות
    1. lol
      חמודה, תודה על התגובה :) כל פעם מחדש כיף לי לראות את הדעות המגוונות בין הקוראות שלי.

      מחק
  11. המראה הראשון יצא מקסים והולם מאוד את העיניים החומות שלך ! אהבתי מאוד ! לגבי המראה השני, נראה לי שהתפספס שם משהו...אהבתי את החלק החיצוני שבאמת עשוי יפה ועם גוום קסום אך משהו בגוון באמצע העפעף לא מסתדר לי עם שאר האיפור (עניין של טעם כמובן) אולי עם עיניים פקוחות זה נראה טוב יותר :-) ממש עשית לי חשק לנסות את המראה הראשון על עצמי :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על התגובה :)

      לגבי המראה השני- יכול להיות באמת שהשילוב בין הירוק והחום לא עובד מספיק טוב, באופן אישי אני אוהבת אותו ככה. אבל זה בסדר גמור, לא כולם חייבים לאהוב הכול, זה לגמרי נורמלי שיהיו דעות והעדפות שונות.
      חוצמזה שאני ממש שמחה שהמראה הראשון עובד טוב וגורם לאחרות לרצות לנסות גם. עשיתי את שלי

      מחק
  12. אהבתי את שתי המראות אבל יש לי העדפה ברורה למראה הראשון ויש לזה אפילו הסברים! :)
    דבר ראשון אני חושבת שהתיחום העליון מאוד הוסיף ודבר שני, השילוב בין הורוד לירוק היה באמת מעניין ו"חריג" מצד אחד (במחשבה של השילוב) מצד שני, הם השתלבו יפה יחד ואני חושבת שזה כל ה"עניין", לא לפחד לקחת צבעים "לא קשורים" כביכול ולשלב ביניהם, בעיני אילו השילובים היותר מוצלחים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :)

      אני מבינה למה יותר מתחברות למראה הראשון, וזה בסדר גמור :) אני יותר מתלהבת מהמראה השני בגלל שהוא באמת היה הברקה של רגע, בכלל לא תכננתי ללכת לכיוון כזה.
      במראה הראשון כבר היה לי תכנון בראש לנסות לשלב בין וורוד לטורקיז

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...