יום חמישי, 16 באוגוסט 2012

China Glaze - Frostbite

כשקיבלתי את הלק הזה של צ'יינה גלייז בהיתי בו בפרצוף דיי מבואס. מה קשור לק כחול? ועוד שימרי? מה עשיתי רע בחיים שלי?
המסכן הזה שכב במגירה שלי בשקט, ורק לפני כמה ימים הכרחתי את עצמי להסוויץ' אותו. אחרי השכבה הראשונה בכלל התבאסתי עליו והחלטתי שאחרי שאני אסיים לצלם אותו הוא יעוף מחיי אחת ולתמיד.
באופן לא צפוי בעליל בשכבה השנייה התאהבתי בו. כן, אני התאהבתי בלק כחול שימרי [מדדתי לעצמי חום, הכול תקין].

המוצר: לק Frostbite 
החברה: China Glaze
המחיר: תלוי איפה קונים. בארץ נמכר במכונים מקצועיים ועולה כ-50 ש"ח, בחו"ל נע סביב ה- 4 דולר.
גילוי נאות: הלק התקבל לסקירה
כמו כל הלקים של צ'יינה גלייז גם לכוויית קור יש מברשת דקה וארוכה [ואל תשאלו אותי למה ללק יש שם של פציעה מבאסת]. הפורמולה עצמה דלילה, והשילוב עם המברשת הדקה עובד טוב מאוד לדעתי.
הלק לא אטום לחלוטין ומחייב לפחות שתי שכבות. הראשונה יוצאת בהירה וכעורה [לטעמי לפחות] אבל בשכבה השנייה כבר מתקבל גוון עמוק יותר. אני מניחה שאחרי שלוש שכבות הוא יהיה אטום לחלוטין, אבל כעיקרון אני מסרבת למרוח שלוש שכבות, ולדעתי במקרה הזה האטימות החלקית בהחלט נסבלת.

מבחינת עמידות- כבר אחרי יומיים התחילה שחיקה בקצוות, אבל זו כנראה לא אשמת הלק. משהו בשילוב בין ה-nail envy לבין המייבש של סשה ויט לא עובד טוב וכל הלקים שלי מתחילים למות אחרי יום וחצי [משהו שלא קרה בחיים]. וכמובן שכל ההקלדות שאני עושה בזמן האחרון לא תורמות.

המחשבה על ההסרה שלו דיי הלחיצה אותי והעדפתי לדחות את הקץ ככל האפשר, אבל המשימה הזו התגלתה דווקא כפשוטה. הוא מעט יותר קשה להסרה מלקים קרמיים, אבל הוא לא משאיר כתמים כחולים על הציפורניים ועל העור מסביב.
לסיכום: אהבתי, מאוד. המריחה נוחה והגוון מדהים. ובעיקר זכיתי למחמאות מתלהבות מהסביבה [שזה משהו שכבר כמעט ולא קורה לי מאז שלקים מזעזעים הפך להיות טרנד].
יש לי בעיה עם המחיר שלו בארץ, שהוא ממש לא נמוך. מצד שני, דיי משמח שהוא עשה עלייה.


ואל תחשבו ששכחתי את האג'נדה שלי. אם גם אתן רוצות כרטיס שנראה טוב עם כל לק [ושלכן אפילו יראה כמו כרטיס מגנטי חדשני]- פשוט תמלאו את הטופס בצד שמאל. אפשר גם דרך האתר או דרך הפייסבוק.

מכיוון ובימים האחרונים נאלצתי להתמודד עם בלוגרית חוצפנית שהעתיקה ממני פוסטים שלמים החלטתי לשים חותמת מים על כל התמונות שלי. זה כנראה לא ימנע העתקות, אבל לפחות יהיה קרדיט מסוים :/
ומכיוון וזה כנראה לא היה ברור עד עכשיו- כל התכנים בבלוג נוצרו על-ידי והם שייכים לי. אסור להעתיק ולהשתמש באף קטע בלי האישור שלי, ואם כבר החלטתם להעתיק קטעים או תמונות לפחות תהיו בני אדם ותתנו קרדיט.


15 תגובות:

  1. אבל מה רע בכחול הזה? יופי של לק :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט יופי של לק :)
      בד"כ כחולים הם לא כ"כ הקטע שלי, בבקבוק הוא לא עשה לי את זה בכלל

      מחק
  2. דווקא אהבתי את הלק, שאלה - איך למרוח לק כל כך מדויק שלא ימרח על האור שמסביב לציפורן אך גם ימלה את כל הציפורן באופן שווה?
    תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. אחלה לק :)

      זה שילוב של טכניקה נכונה, סבלנות, הרבה תרגול וגם לנקות בסוף את המריחות. אני מתכננת להעלות מדריך על זה, אבל זה ייקח זמן... בנתיים תסתכלי בשני סרטונים שאני אהבתי מאוד [זה שני חלקים של אותו סרטון]
      http://www.youtube.com/watch?v=3x5DsusZcFY&feature=plcp
      http://www.youtube.com/watch?v=xNEc02qx874&feature=plcp

      מחק
  3. אני קצת מקנאה בך. אני לא מסוגלת להפסיק למרוח עד שלא רואים את קו הציפורן באור. לעיתים זה מגיע לחמש שכבות עם לקים זולים ומימיים במיוחד.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני ממש מבינה את זה :) אבל החלטתי שלא שווה להיות פרפקציוניסטית בקטע הזה, חבל לי על הזמן וממילא כשמסתכלים על הציפורניים ממרחק הגיוני ולא ממרחק של סנטימטר וחצי אף אחד לא רואה את זה, אז אני משתדלת לא לענות את עצמי בגלל זה

      מחק
  4. אהבתי את הצבע אני גם אוהבת לפעמים לשים על ציפורניי לקים משוגעים ולגוון קצת .

    השבמחק
  5. כנראה שגם אני הייתי חושבת פעמיים לפני מריחה שלו, אבל התוצאה מרשימה למדי והתחבבה עליי.
    חוצפה של הבלוגרית הזו! איך עולים על דבר כזה בכלל?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חשבתי 5 פעמים ;) אם לא הייתי צריכה לכתוב עליו לא הייתי מורחת אותו בחיים.

      יש לגוגל אפשרות לחפש תמונות. את פשוט מעלה תמונה כלשהי וגוגל מחפש אותה ברחבי הרשת

      מחק
  6. אסור להעתיק? יאאא ביאסת עכשיו :P
    מדדת חום ואולי יצא לך תקין, אבל מזכירה לך שבחום 40 מעלות.. אז כן, יש לך חום כנראה חחחח
    אם אי פעם אצטרך לקחת רק לק אחד לאי בודד (אולי כדאי לקחת גם אצטון וצמר גפן..) אין ספק שאקח את Aruba Blue של אסי. לדעתי הוא מאוד מזכיר את הלק הזה. רק אולי כהה ממנו בקצת. כחול שימרי אבל במידה מסוימת פרוסטי. אבל לא פרוסטי פיכס, פרוסטי מכונית כחולה חדשה.
    ואני דווקא אהבתי את השם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, אני ממש הורסת שמחות מקצועית ;)

      אם בחוץ חם אז דווקא כן אמור להיות לי חום, לא להיפך ;) אז הכול תקין.
      אם אני אצטרך לנסוע לאי בודד אני אעדיף לסחוב תרופות פסיכיאטריות כדי להישאר שפויה.. אבל זאת אני ;)

      מחק
    2. באי בודד אני חושבת שהכוונה שאין אנשים. אבל בטח יש חיות ;)

      מחק
  7. אני חייבת להגיד שהצבע הזה פשוט מתאים לכולן!
    תחשבו על זה, על העור הלבן שלך הוא השתלב מדהים, ועל בנות כהות יותר זה ייראה מקסים (-:
    מוזמנת לבקר בבלוג שלי, תגידי מה דעתך, הוא חדש (:

    השבמחק
  8. זו הכתובת , שכחתי לשים http://alisebeautyblog.blogspot.co.il/2012/08/blog-post.html#comment-form (-:

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...