יום ראשון, 5 באוגוסט 2012

שלא נתייבש

אחרי שמנקים את הפנים חשוב להשתמש במוצר שיחזיר לחות לפנים, ויזין את העור. שנייה לפני שנגיע לקרמים בהם אני משתמשת אני רוצה להפריך שתי אמונות:
1. עור יבש צריך המון קרם לחות מספר פעמים ביום. במקרה הזה מה שלא עובד בכוח בטח שלא יעבוד עם יותר כוח. קרם לחות טוב יעשה את העבודה בשימוש הגיוני, ולעומת זאת העמסה של קרם מכבידה על העור ופוגעת בו.
2. עור שמן לא צריך קרם לחות בכלל, הוא גם ככה מפריש שומן- גם זה ממש לא נכון. דווקא כשמייבשים את העור ולא מחזירים לו לחות הוא מנסה לפצות על כך ומפריש יותר שומן. קרם לחות טוב עוזר לאזן את העור ואת רמת השומניות שלו.

כמו שציינתי בעבר יש לי עור שומני, וכמו שבטח שמתן לב מישהו פתח את שערי הגיהנום ושכח לסגור, לכן אני מעדיפה מוצרים קלילים שיספגו מהר ולא יחזרו להציק ברגע שאני אתחיל להזיע. כרגע אני משתמשת בארבעה מוצרים, וכדי שתזכו להגיע לסופו של הפוסט מתישהו במאה השנים הקרובות אני אתייחס לכל אחד מהמוצרים ממש בכמה מילים.

המוצר: Bio Repair- Cellular Firming Gel
החברה: Holy Land Cosmetics
המחיר: נע בין 120 ל-150 ש"ח ל-50 מ"ל, תלוי איפה קונים
הג'ל עצמו מאוד נעים וקליל, ונספג בעור במהירות. הוא לא מספיק בפני עצמו, אלא משמש כבסיס לקרם לחות.

המוצר: Bio Repair - Day Care
החברה: Holy Land Cosmetics
המחיר: נע בין 110 ל-150 ש"ח ל-50 מ"ל, תלוי איפה קונים
הוא בן הזוג של הג'ל מאותה הסדרה. אני יודעת שזה נשמע מפגר, אבל ניסיתי להשתמש בו לבד והוא מגיב פחות טוב על העור, בשילוב עם הג'ל הוא מדהים. הקרם עצמו קליל, ונספג דיי מהר. הוא אידיאלי לחורף, בקיץ הוא מרגיש לי טיפ-טיפה כבד, לכן אני משתמשת בו רק בערב.
המוצרים האלה של הולילנד ממש לא זולים, כששמעתי את המחיר שלהם הייתי צריכה לשבת ולנשום עמוק. אני לא נוהגת להשקיע כ"כ הרבה כסף במוצרי טיפוח, אבל שני המוצרים האלה פשוט שווים כל שקל. העור שלי היה במצב קטסטרופלי- התפרצות עקשנית של סבוריאה ואקנה ברמה שלא ראיתי מאז גיל 16 [אבל מגיע לי בגלל שהזנחתי את העור]. אחרי שימוש קבוע של חודש העור נראה טוב יותר ובקושי סבלתי מהסבוריאה.
האם אקנה שוב? כרגע לא בגלל שאני מעדיפה לרענן את שגרת הטיפוח שלי. העור שלי [ובעיקר הסבוריאה] מתרגלים והאפקט של הקרמים פוחת. בכל מקרה יהיה לי קשה מאוד להיפרד מהזוג הזה.
[אין לי את אריזות הקרטון המקוריות של שני המוצרים, לכן אין לי את רשימת המרכיבים ולא הצלחתי למצוא אותה ברשת]

המוצר: Sebium Mat, קרם לחות לעור מעורב ושמן
החברה: Bioderma
המחיר: 139.99 ל- 40 מ"ל
גילוי נאות: המוצר התקבל לסקירה ע"י החברה
הקרם הזה מיועד ספציפית לעור שמן, ובעיקר לשימוש במהלך היום. הוא קרם קליל מאוד, לפני שאני מסיימת למרוח את כל הפנים רובו כבר נספג. בימים שהעור שלי טיפה יותר יבש הוא לא מספיק ואני חוזרת לביו-ריפייר. לקיץ הוא אידיאלי, בחורף הוא כנראה לא יספיק לי.
הקרם מתיימר למנוע את ההברקה של העור במהלך היום, בפועל יש לו אפקט מוגבל מאוד.
האם אקנה בעצמי? לא כרגע. עד שאני אסיים את הקרם הנוכחי כבר יתחיל החורף ואני לא חושבת שהוא יהיה מספיק טוב, אבל אני אשקול את זה בקיץ הבא.
[את רשימת המרכיבים ניתן למצוא באתר החברה]

המוצר: מסיכת יופי ולחות
החברה: ג'ייד
המחיר: 149.90 ל-75 מ"ל
גילוי נאות: המוצר התקבל לסקירה ע"י החברה
מדובר במסיכת לחות שמתאימה לכל סוגי העור. היא במרקם ג'ל שמכיל גרגרים קטנים עם ריכוז של חומרי הזנה [הגרגרים רכים ותוך כדי המריחה מתפוררים ונספגים בעור]. גם היא קלילה מאוד ונספגת דיי מהר. אפשר להשתמש בה פעם-פעמיים בשבוע או על בסיס יומיומי במקום קרם לחות. אני לא יודעת להגיד עד כמה המסיכה הזו מזינה בהשוואה לאחרות, אבל היא משאירה את העור נעים מאוד.
יש לה ריח דיי חזק שמזכיר וורדים, יש פעמים שהוא בא לי טוב ויש פעמים שהוא בא לי רע.
האם אקנה בעצמי? אני לא יודעת. אני לא כ"כ מקפידה להשתמש בה על בסיס קבוע אלא רק כשאני נזכרת בקיומה.
[לחצי על התמונה להגדלה]












לסיכום: יש לי כרגע ארבעה מוצרים שונים שמיועדים להזין את העור, אף אחד מהם לא זול. לדעתי כולם טובים ואני אוהבת את השימוש בהם, אבל אם לא הייתי מקבלת את שני האחרונים לא הייתי קונה עוד בעצמי.
באופן אישי אני מעדיפה להתמקד במוצר אחד או שניים, ולא להתפרש על כ"כ הרבה, בעיקר בגילי כשאני עדיין לא צריכה חמישה סוגים של קרמים לכל אזור בפנים. יש קרמים במאות ואלפי שקלים שמבטיחים ניסים ונפלאות כשבפועל ההשפעה של הקרמים מוגבלת, וחשוב לשמור על פרופורציות. תמצאו את הקרם שמתאים לכן ותקפידו להשתמש בו על בסיס יומיומי, וכמובן להחליף אותו מדי פעם כדי להתאים לשינויים השונים.

[אני גאה בעצמי שהצלחתי לעמוד באתגר ולסקור ארבעה מוצרים שונים בלי לחפור תעלה לצד השני של העולם תוך כדי]


16 תגובות:

  1. לא מכירה את השניים הראשונים, אבל מחבבת את השניים האחרים. במסיכת לחות של ג'ייד אני משתמשת כקרם לחות רגיל לכל דבר ולא כמסיכה. עכשיו לקיץ זה נפלא.
    הקרם של ביודרמה גם מוצלח לדעתי, הוא די מצליח לספוח את כל השומניות והברק של העור ומכין קנבס חלק למייקאפ שבא מעליו. כמובן שבשביל הברקות שמופיעות במהלך היום הוא לא יעיל.

    השבמחק
    תשובות
    1. שני המוצרים של הולילנד מדהימים לדעתי.
      המסיכה של ג'ייד נחמדה, בתור קרם לחות היא טיפה כבדה לי בקיץ, אני מניחה שבחורף היא תהיה אידיאלית [אבל אני לא דוגמא, רוב הקרמים כבדים לי בקיץ].
      הקרם של ביודרמה מוצלח, בעיקר בגלל שהוא נספג ממש ממש מהר. לא ראיתי איזשהו הבדל מבחינת ההנחה של המייקאפ אחריו

      מחק
  2. הג'ל הזה נראה לי מעניין! ואני חושבת שהמחיר הוא לא כ-ז-ה גבוה. כלומר אין ספק שאת יכולה למצוא מוצרים עם מחירים "עממיים" יותר, אבל קחי בחשבון שאם העור שלך דורש טיפוח קצת יותר מהנורמה, אז את לא תמיד תמצאי דברים מתאים במוצרי הנורמה, וזה בסדר. אז יש תחום שתאלצי להשקיע בו יותר, ולעומת זאת יש תחומים אחרים שתוכלי לקנות את הכי זולים. כמו לקים :)

    לי למשל יש עור נורא רגיש. ואחרי שניסיתי מלא קרמים וסבונים שפשוט הלכו לפח כי הייתי ילדה ולא היו אז קבוצות של החלפות, למדתי שכשזה נוגע לדברים שאני מורחת על העור, אני כבולה למחירים כי אני לא יכולה להרשות לעצמי לנסות הכל וכי העור שלי דורש שגרת טיפוח מסויימת אחרת הוא אדמומי.

    השבמחק
    תשובות
    1. הג'ל מדהים, אבל אני לא בטוחה כ"כ איך הוא מגיב בשילוב עם מוצרים אחרים. ניסיתי אותו בשילוב עם מוצר אחר והתגובה הייתה פחות טובה מאשר עם קרם היום מאותה הסדרה.
      לגבי המחירים- עד לפני כמה חודשים קניתי קרמים יחסית זולים ופשוטים, שילמתי בערך חצי מהמחיר. ככה שהקפיצה הזו פתאום הייתה מאוד כבדה בכיס.
      אבל אני מסכימה איתך, אני מעדיפה להשקיע במוצרי טיפוח טובים שיעשו את העבודה כמו שצריך, מאשר להשקיע כל בוקר עוד רבע שעה בניסיון לספוח את השומניות ולהסתיר אדמומיות ופצעונים.
      אני מקווה שבפעם הבאה שאני אקנה קרם אני אצליח למצוא משהו שיהיה לי טוב ויהיה קצת יותר זול [בכל זאת, אני מתחילה ללמוד השנה וכסף לא יהיה הצד החזק שלי]

      מחק
  3. טרם יצא לי לנסות מוצרים של הולילנד למרות ששמעתי עליהם דברים מאוד טובים.
    כמוני, כמוך אני גם בעלת עור די שומני. מבחינתי, כן צריך 2 מוצרים כאלה - גם בגיל שלנו, אבל יותר לעור שלנו - אחד לקיץ ואחד לחורף. אין מה לעשות, צריך להכיר בזה שהעור צריך דברים שונים.
    כרגע, אצלי, יש יותר מידי מוצרים שמתאימים לקיץ (בגלל עודף ניסויים..) לא יודעת מה אעשה בחורף.. יתכן ואצטרך לחפש לי מוצר מתאים.. ואולי יתאים לי אחד מהם (עוד נראה)...
    מסיכת לחות זה לא מהמוצרים שאני חושבת שאני צריכה. לחות כן, מסיכה לא. יש גבול (בעיני).
    טרם יצא לי להתנסות במוצרים של ביודרמה. על פניו, המוצר הזה נשמע בדיוק מה שהעור שלי צריך בקיץ, רק כיוון שאין לו SPF הוא לא עובר.. אין לי כוח לשני מוצרים, בטח שלא בקיץ..
    תודה על הסקירה!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני ממש אוהבת את המוצרים שלהם, יצא לי לנסות כבר כמה והם מדהימים [וגם המחיר מדהים :/]

      בד"כ אני כן צריכה להחליף מוצר עם השינוי בעונות השנה, ובד"כ זה מסונכרן פחות או יותר עם השלב שבו ממילא אני מסיימת את הקרם ומחפשת חדש, אני לא כ"כ אוהבת להחזיק הרבה מוצרי טיפוח פתוחים, כי הם לא נשארים יותר מדי זמן.

      יש למסיכת לחות יתרונות, יש גם מסיכות לעור שמן. אבל אני לא חושבת שזה מוצר חובה, באופן אישי קיבלתי המלצה מהקוסמטיקאית שלי על מסיכה טיפולית יותר כדי להתמודד עם מתקפת האקנה המזעזעת שהייתה לי.

      הביודרמה לדעתי יהיה לך ממש טוב בקיץ. אני הפוכה ממך- אני לא סובלת מוצר משולב, אני מעדיפה אותם נפרדים.

      תודה על התגובה ;)

      מחק
    2. נראה אותך עוצרת אותי מלהגיב :P

      כמה שכבות אפשר? גם קרם לחות, גם קרם הגנה, גם פריימר ואחרי זה עוד מייקאפ ופודרה?
      וזה מבלי להזכיר את עניין ערבוב המייקאפ עם השימר, ובין לבין איפשהו צריך ברונזר וצריך סומק.
      something have got to go

      כרגע, בערב אני משתמשת בקרם בלי SPF שלא יודעת למה קניתי אותו.. הוא קצת כבד לי מידי (גם בחורף..) וגם אין לי כל שימוש בו ביום יום. אני שמה אותו עכשיו בערבים אחרי המוצר שאמור לטפל בכתמי ופגעי העור ואני מרגישה שאולי בשילוב שכזה אפשר להבין צורך בלחות קצת יותר גבוהה.

      מחק
    3. אני אבדוק אם יש איזה כוח פנוי של מג"ב שמוכן לקחת על עצמו את המשימה ;)

      אני מוותרת על פריימר בקיץ, כי זה באמת יותר מדי שכבות כבר.
      בגלל זה אני תמיד טוענת שכל אחת צריכה למצוא את מה שטוב לה ונכון לה, ולא מה שנכון לאחרות :)

      אולי תנסי להחליף את הקרם בקבוצה או משהו?

      מחק
  4. את שני הראשונים אני מאוד אוהבת ואת הג'ל קניתי כבר כמה וכמה פעמים מחדש. מוצר מדהים, במיוחד לקיץ!

    השבמחק
    תשובות
    1. הג'ל באמת מדהים. התחלתי להשתמש בו בחורף, והוא בין המוצרים הבודדים שאני אוהבת גם בחורף וגם בקיץ.
      הבעיה שלי איתו שניסיתי לשלב אותו עם קרם לחות אחר והשילוב לא היה משהו, שניהם פתאום הרגישו לי מאוד כבדים על העור

      מחק
  5. איכשהו , באופן מאוד מפתיע , לא יצא לי לנסות אף אחד מהם.

    מה לא בסדר אצלי? D:

    השבמחק
    תשובות
    1. לא בסדר? חלילה וחס :)
      טפו טפו טפו יש ביקום מספיק קרמים ומספיק מוצרים לנסות. ככה אנחנו זוכות לקרוא ביקורות מגוונות ;)

      מחק
  6. עדיין לא ניסיתי מוצרים של הולילנד, אז מעניין לקרוא את הסקירה עליהם,
    בחודשים האחרונים "גיליתי" את המוצרים של חברת קריטה,
    גם קרם לחות וגם מסיר איפור, ואני מאוד מרוצה מהם.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני ממש אוהבת את המוצרים שלהם. אומנם יקרים אבל איכותיים מאוד [לדעתי, כמובן]

      קיבלתי אז בגלוסיבוקס את התחליב של קריטה להסרת איפור, וממש לא התלהבתי ממנו. מוצרים אחרים שלהם לא כ"כ יצא לי לנסות, אבל אני ממש לא פוסלת על הסף

      מחק
  7. אני איתך בקטע של "מוצר טוב- שווה להשקיע" זה הציל אותי ואת העור שלי כמה וכמה פעמים.
    עכשיו אני בתקופה קצת בעייתית- מזג אוויר ולחץ בהחלט ניכרים בפניי..
    סה"כ אני תמיד בעד לנסות, לפעמים זה מצליח.
    הולילנד נקרא טוב למדי- אולי בהמשך?...
    את השניים האחרים אולי ארכוש בקרוב, אציץ בהם פעם הבאה שאהיה בסופר פארם

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מסכימה ששווה להשקיע קצת יותר על מוצרי טיפוח. אני לא חושבת שצריך להתפרע, כי יש קרמים במאות שקלים ואני לא בטוחה שההשפעה שלהם כזו משמעותית שהיא שווה את הכסף.

      הולילנד מאוד טובים לדעתי, היתרון שהם כן מייצרים דוגמיות למוצרים שלהם. יש באתר שלהם רשימה של קוסמטיקאיות שמוכרות אותם, אולי כדאי לחפש מישהי בסביבה שלך ולברר אם אפשר להגיע להתייעץ ולקחת דוגמיות.

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...