יום שבת, 28 בספטמבר 2013

מוצרי טיפוח מומלצים

בשבוע החולף חוויתי רגרסיה חריפה לגיל שנה- מתעוררת כל שלוש-ארבע שעות, לא יכולה לאכול מוצקים וסובלת מכאבי חניכיים. כל זה באדיבות 4 עקירות של שיני בינה, ללא ספק הבילוי המומלץ לחופשת סוכות [לפחות הדבקתי את הפער ברשימה ארוכה של סדרות].
מאחר והייתי עסוקה בבהייה אינסופית בטלוויזיה כתיבתו של הפוסט נדחתה [תירוץ גרוע לעובדה שפשוט אין לי מוזה]. מאחר אני מסוגלת למלא עוד 4,000 מילים בתלונות, אני אפסיק עכשיו כדי שנוכל להתקדם.

בזמן האחרון אני מתנסה בכמה מוצרי טיפוח שונים, כדי לעשות לעצמי סדר במחשבות החלטתי לנסות כל חודש מוצרים אחרים. אלה המוצרים ששימשו אותי בשבועות האחרונים, בצירוף מקרים יפה אף אחד לא נוסה על בעלי חיים.


ניקוי הפנים

ד"ר עור- Soft Cleanser
מחיר: 70.59 ש"ח ל-150 מ"ל
*התקבל לסקירה

לפי האריזה הסבון מתאים לכל סוגי העור. אני לא יודעת אם הוא אכן כזה, אבל הוא מתאים לעור שומני וגם הסבוריאה שלי חיה איתו בשלום. יש לו צבע כחול הזוי וריח נעים, והוא מגיע בשפופרת לחיצה. במקרה שלי הפקק בעייתי מאוד, צריך להשתמש בציפורניים כדי לפתוח אותו וזה מאוד מעצבן, בעיקר אם מרחתי לק כמה שעות לפני כן :/ לא יודעת אם זה משהו נקודתי, אבל כבר נתקלתי בזה במוצרים אחרים של ד"ר עור.
הוא מתמודד טוב עם רוב הלכלוך ומשאיר את העור נקי, אבל הוא לא מצליח להסיר את כל שאריות המייקאפ [כמו רוב סבוני הפנים שניסיתי]. עדיין לא החלטתי אם ארכוש בעצמי, לטעמי המחיר מעט יקר ולכן עדיף לחכות למבצעים.


ג'ייד- Purifying Toning Lotion
מחיר: 70.50 ש"ח ל-200 מ"ל
* התקבל לסקירה

מסתבר שיש לג'ייד סדרה של מוצרי טיפוח, כולל מי פנים שמתאימים לעור שמן ומעורב. יש להם ריח נעים, הם עדינים מאוד, לא מכילים אלכוהול ומנקים היטב. כמו שאתן יכולות לראות, אני כמעט מסיימת את הבקבוק ;)
במקביל אני משתמשת גם בביודרמה הירוק, בהשוואה ביניהם מי הפנים של ג'ייד מרגישים לי פחות אגרסיביים. מצד שני, הם מנקים יותר טוב שאריות של מייקאפ. מצד שלישי, אסור לנקות איתם את העיניים שזה יתרון של הביודרמה. בסך הכול מדובר במוצר טוב, אני חושבת שהוא יתאים בעיקר לנערות או בחורות צעירות, בגלל שהניקוי לא אגרסיבי. גם לגביו עדיין לא החלטתי אם ארכוש בעצמי. המחיר סביר בעיניי, אני מאמינה שאפשר לרכוש אותו במבצעים.


לחות


ד"ר פישר- Genesis Young
מחיר: 109.99 ש"ח ל-50 מ"ל
* התקבל לסקירה

קרם הפנים מוגדר בתור קרם ג'ל לחות והגנה, נטול שומן, לעור מעורב-שמן ומיועד במיוחד לעור צעיר. הוא מכיל גם מקדם הגנה של 30 SPF,הריח שלו עדין, והמשאבה שלו כל כך נוחה שאני תוהה למה לעזאזל יש קרמים שמגיעים בלי.
בד"כ אני נמנעת מהשילוב בין קרם לחות לקרם הגנה, כי אני רגילה למוצרים כבדים, דביקים וקשים לתפעול. במקרה הזה הקרם קליל יחסית, נספג מהר וגורם לעור להיות חלק יותר. ניסיתי להניח עליו כמה מייקאפים וכולם חיו איתו בשלום. באופן אישי ברגע שמגיע אוגוסט עם השרב הכבד העור שלי מתמרד ולא מוכן לסבול אף קרם ואני פשוט מזיעה את כולם [וזה כיף בדיוק כמו שזה נשמע]. גם כאן אין לי בשורות, בשיא החום הייתי צריכה להשתמש בטישו או דפי בלוט כדי שהעור שלי יוכל להתאפס על עצמו.
אני מעט אדישה כלפי שני המוצרים הקודמים אבל את הקרם הזה אני בהחלט מתכוונת לרכוש. בחורף אני מתעצלת למרוח מקדם הגנה והוא יהיה אידיאלי בשבילי.

ד"ר פישר- Sebo Right, קרם לילה
מחיר: 199.99 ש"ח ל-50 מ"ל
* התקבל לסקירה

Sebo-Right היא סדרה חדשה יחסית של ד"ר פישר שמיועדת בעיקר לטיפול בסבוריאה, בעור רגיש, באדמומיות וגירוי. הסדרה כוללת גם סבון פנים וקרם יום המכיל מקדם הגנה- אותם עדיין לא ניסיתי. גם הקרם הזה מגיע בבקבוק עם משאבה נוחה ומבושם בעדינות. הקרם הזה כבד מדי בשביל להיות קרם יום, ובשבילי במהלך החום של הקיץ הוא כבד מדי גם בתור קרם לילה. השתמשתי בו בגלל מתקפת סבוריאה והוא אכן עושה את העבודה מצוין, גם בלי שהשתמשתי במוצרים המשלימים בסדרה. השתמשתי בו שוב אחרי שנשרפתי קצת בפנים, והוא באמת הצליח להרגיע את העור ולהחזיר לו לחות.
כדי למנוע מצב שהסבוריאה תתרגל לקרם אני מתכוונת להשתמש בסדרה של ד"ר פישר ושל קמדיס לסירוגין, ולכן אני שמחה לראות שחברת דראגסטור הוציאה סדרה טיפולית בדיוק למטרה הזו. המחיר של הקרם יקר לטעמי ומתאים יותר לחברות פארא-רפואיות, אני מניחה שאפשר למצוא את הסדרה הזו בהנחות מדי פעם.

הגנה מהשמש

מאחר ואתן יודעות איך אני נראית, בוודאי שמתן לב שאת המייקאפ שלי אני קונה בטמבוריה השכונתית, במחלקת סיד. בגלל העור הרגיש והבהיר שלי אני חייבת להשתמש במקדמי הגנה במהלך הקיץ, ורצוי גם בחורף [אבל אני לא מקפידה על זה, מודה באשמה]. מאחר והיקום כ"כ אוהב אותי, הוא החליט לפרגן לי באלרגיה לרוב המוצרים שקיימים בשוק [בעיקר הזולים, הנוחים והזמינים...]


Jason - Sunblock SPF 30
מחיר: 14.95$

בגלל הקושי למצוא מקדם הגנה נורמלי הרחקתי עד לאיי-הרב. ג'ייסון היא חברה שנתקלתי בה רק באתר הזה, ומקדם ההגנה הזה אמור להיות מינרלי וטבעי [מודה שלא טרחתי לבדוק את ההצהרה הזו לעומק]. מה שכן טרחתי לבדוק, זה את המרקם המוזר שלו- מין יצור כלאיים מוזר בין אבקה לנוזל, שיוצר משחה קשה מאוד לתפעול. קשה להוציא אותו מהשפופרת ובעיקר צריך להתאמץ מאוד כדי למרוח אותו על כל הגוף. זה מרקם שלא נתקלתי בו מעולם, ובאמת שאין דרך לתאר את זה. יש לו ריח לא נעים, והוא מורגש על העור גם הרבה זמן אחרי המריחה [וזה ממש לא נעים לי, אני חייבת לציין]. את תפקידו הוא מבצע ביעילות ומגן מהשמש, אבל נוחות שימוש היא תנאי בסיסי בשבילי וכאן היא פשוט לא קיימת.
אני לא ממליצה על הקרם, אבל אם בכל זאת חשקה נפשכן בחבילה מאיי-הרב, אתן יכולות להשתמש בקוד שלי- CMF005, שיקנה לכן הנחה בהזמנה ראשונה מהאתר [עוד פרטים כאן].

סבוקלם- Sun Block SPF 30
מחיר: 70 מ"ל - 81.50 ש"ח
200 מ"ל - 142.70 ש"ח

אחרי האכזבה מג'ייסון זכיתי לקצת נחת עם סבוקלם. מקדם ההגנה שלהם מגיע במרקם נורמלי, דליל יחסית ונמרח בקלות. בניגוד לריח האופייני למוצרים של ד"ר פישר, יש לסבוקלם ריח שהזכיר לי שקדים- אני אהבתי. גם אחרי שהוא נספג הוא עדיין מורגש על העור, אבל זו לא בדיוק שומניות וזה לא כ"כ הפריע לי.
אפשר למצוא את מקדם ההגנה בשני גדלים, שמגיעים באריזה שונה לגמרי. ה-200 מ"ל מגיע בבקבוק קשיח ולא כ"כ נוח, וה-70 מ"ל מגיע בשפופרת לחיצה נוחה מאוד, פרקטית במיוחד לנשיאה בתיק.
ה-חיסרון של מקדם ההגנה הוא המחיר שלו. פה ושם יש קצת מבצעים על סבוקלם ואז המחירים יורדים לטווח של כ-60-70 ש"ח [הכי נמוך שאני מצאתי], בעוד שמקדמי הגנה של לייף, ד"ר פישר ועוד נמכרים בקיץ בטווח של כ-30 שקלים. מאחר ואני אלרגית אין לי ממש ברירה ואני מחויבת למוצרים היקרים יותר.


אם יש לכן המלצה על מי פנים טובים [חוץ מהביודרמה :) ] אני אשמח לשמוע



10 תגובות:

  1. איך אני אוהבת לקרוא פוסטים על טיפוח (ושונאת לכתוב אותם, אבל מדי פעם כדאי ;)) :)
    הקרמים של ד"ר פישר ומי הפנים של ג'ייד מצויינים.
    מקדמי ההגנה נראים טוב, אבל אני עצלנית בקטע הזה, ולמרות העובדה שאני בהירה, אני קצת מחפפת באספקט הזה (פה מגיע לי נו נו נו).

    השבמחק
    תשובות
    1. אני הכי עצלנית כשזה מגיע למקדמי הגנה :/ ואני חייבת, העור שלי בהיר ורגיש ומלא נקודות חן.... חוצמזה שאני אוהבת שהוא בהיר, כל פעם כשאני תופסת קצת צבע אני מתבאסת

      מחק
  2. שני קרמי הפנים נשמעים מעולה, הן ליום והן ללילה ונראה שאת קרם היום אבדוק במידה ואוהב את הריח שחשוב לי מאוד.
    מי פנים שמוצאים חן בעיני כרגע הם של קרליין אולם אלה שאני משתמשת בהם מכילים אלכוהול ואני חושבת שלא יתאימו לך, יש אחרים מהסדרה שלא מכילים אלכוהול ואולי כדאי לך לבדוק.

    השבמחק
    תשובות
    1. ריח זה אכן פקטור חשוב :) יש לו ריח מאוד נעים לטעמי, אבל זה לחלוטין משהו אישי...
      אני מעדיפה להימנע מאלכוהול במוצרי טיפוח, הייתה תקופה שהעור שלי הגיב לזה מצוין, היום עם הסבוריאה יש לי הרגשה שזה יהיה רעיון גרוע ;) אבל אני אבדוק אם יש לקרליין משהו בלי

      מחק
  3. סקירה מעולה! כל כך נהדר לראות סקירות חפות לחלוטין מאכזריות.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע, תודה רבה :)
      גיליתי שבתחום הטיפוח הכי קל לי למצוא מוצרים נטולי אכזריות, יש כמה חברות ישראליות פארא רפואיות מדהימות

      מחק
  4. הפילינג העדין של ד"ר עור עוזר לי לא מעט בימים שהעור מתחיל להתחרפן.
    אני שוקלת לנסות את הקרם לילה של ד"ר פישר, מקווה למצוא אותו במחיר קצת יותר הגיוני.

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לי גם את הפילינג העדין, בשבילי הוא דיי אגרסיבי האמת ;)
      אני חושבת שיש פה ושם קצת מבצעים על ד"ר פישר, אבל המחיר של הקרם לילה באמת גבוה :/ אם זו הייתה חברה פארא-רפואית אז עוד מילא

      מחק
  5. משום מה פספסתי את הפוסט שבו רואים אותך לובשת שמלה. את יפהיפיה וגוון העור שלך מהמם.
    בקשר לפוסט- יופי של פוסט. המוצרים של ד"ר פישר נשמעים מעניינים. הקרם לעור צעיר יתאים לדעתך לעור עם אזורים יבשים?
    אם העור שלי ישתגע בחורף אני אשקול לקנות את הקרם השני שסקרת. נשמע טוב (אבל כרגע העור שלי לא יבש במיוחד).

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה חמודה את! תודה על המחמאה :)

      אני קצת בדילמה מה לענות לך... מעולם לא היה לי עור יבש, היובש היחידי שיש לי הוא בגלל סבוריאה ואז העור מתנהג אחרת לגמרי. אם יש מעט יובש אולי הקרם של ד"ר פישר יהיה לך טוב בגלל שהוא נותן מין אפקט כזה של החלקה של העור. אבל אני לא יודעת להגיד לך את זה בוודאות, אני מנסה לחשוב אם אני זוכרת בלוגרית עם עור יבש שסקרה את הקרם הזה...

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...