יום שני, 7 באוקטובר 2013

OPI - Sun Francisco

אתן כבר יודעות שאני לא אוהבת לכתוב הקדמות לפוסט. הפעם צילמתי את הסווטצ'ים מראש והם יצאו אחלה, ואז חיפשתי איזה קונספט מיוחד במקום סקירה רגילה. בנקודה הזו המוזה בעטה אותי מכל המדרגות... במקום מוזה יש תחרה שחורה וגם הנחתי ערימה של אבנים בכניסה [אתן עוד תזדקקו להן, תאמינו לי].

בתקופה האחרונה OPI השיקו את קולקציית סן-פרנסיסקו, ובארץ התחילו למכור את הלקים שלהם גם ברשת אפריל. מצד אחד זה משמח שלקים מחו"ל הופכים להיות יותר זמינים בארץ [ולא רק אצל מניקוריסטיות מקצועיות]. מצד שני המחיר בארץ עומד על 65 ש"ח ללק [לא יהיו הנחות]. בדרך כלל בהזמנה באינטרנט המחירים נמוכים יותר, ולכן זה יתאים בעיקר למי שלא רוצה או לא יכולה להזמין מחו"ל. למיטב הבנתי ב-25 סניפים מרכזיים של אפריל יש סטנדים מלאים, וברוב הסניפים האחרים יש מבחר קטן יותר.

ומה לגבי הקולקצייה עצמה? סן פרנסיסקו כוללת 15 לקים במגוון של גימורים ומרקמים- קרמיים, שימרים, דואוכרומיים וכמובן ה-liquid sand המפורסם של OPI. הרשת מלאה בסווטצ'ים, אני אהבתי את אלה של Scrangie ושל The PolishAholic.
קיבלתי לסקירה רביעיית לקים מוקטנת, שמגיעה באריזה מגניבה. מצד אחד לקים מוקטנים זו אחלה דרך לקנות כמה גוונים במחיר מוזל, מצד שני צריך לאהוב את כל הצבעים שמגיעים במארז. מצד שלישי, השמות של הלקים לא כתובים על הבקבוקים המוקטנים. מצד רביעי, בגלל הגודל של הבקבוק המריחה דיי מאתגרת, פעם הייתי פולטת רצף קללות והיום אני רגילה וזה אפילו נוח לי.

השתמשתי במייבש של Poshe כדי לתת לכל הלקים גימור יותר מבריק כמו שאני אוהבת. לא בדקתי את העמידות שלהם, אבל באופן עקרוני לקים של OPI לא כ"כ עמידים עלי.

OPI - First Date at the Golden Gate

כשניסיתי אותו בפעם הראשונה חשבתי שהוא נראה כמו אדום מעושן, אם זה בכלל נשמע הגיוני... הוא אדום בהיר יחסית, חמוד ולא מזיק. הוא לא הפיל אותי מהכיסא, אבל הוא הוא צבע שימושי. הפורמולה שלו קצת ביאסה אותי בגלל שהוא לא אטום לגמרי גם אחרי שלוש שכבות.

OPI - In the Cable Car-Pool Lane

זה הגוון האהוב עלי מתוך הרביעייה. אם יש בקהל מישהי שמתפלאת שזה דווקא הסגול שעשה לי את זה- קומי, יש לך 30 שניות לקרוא פוסטים קודמים ולעמוד בשלשות עם עצמך.
במקרה הזה אהבה לא מספיקה... הפורמולה שלו דיי בעייתית וקשה למריחה [כמו שקורה בד"כ עם לק בגימור ג'ל]. מרחתי שלוש שכבות כדי שיהיה יותר אטום, אבל אז הגוון יוצא כהה מדי לטעמי. תוך כדי המריחה הלק נראה לא משהו, אבל תוך כדי שהוא מתייבש זה מסתדר מעצמו.


חלק מהייחוד של הקולקציה הוא מגוון המרקמים והגימורים. לצד הקרמים הרגילים וה-liquid sand [המגניב לדעתי] יש גם כמה לקים דואוכרומיים. אני יודעת שיש המון התלהבות מהלקים האלה, אבל אני מעדיפה להיות מחרבת מסיבות ולהכריז שהם פשוט לא עושים לי את זה [זוכרות את האבנים מתחילת הפוסט? אמרתי לכן שתהיה להן שימוש].
מצד שני... אלה לקים שכיף לצלם, אז לפחות מהבחינה הזו הרווחתי ;)

OPI - Peace & Love & OPI

גם דואוכרומי, וגם עם שם מעיק [מתנצלת על הגזענות]. שלום אהבה ו-OPI הוא דואוכרומי שנע בין אפור לסגול עם קצת כחול וירוק באמצע. המריחה שלו סבבה לגמרי ודורשת רק שתי שכבות, לדעתי הוא חייב מייבש כדי שיוסיף גימור מבריק. נהניתי מאוד לצלם אותו, אבל כאן נגמר הרומן בינינו [ועכשיו כשאני מסתכלת שוב על התמונות אין לי מושג למה אני מסרבת להתלהב ממנו]

OPI - Muir Muir on the Wall

כן, גם הפעם לק דואוכרומי עם שם מעיק ;) בבקבוק רואים קשת מדהימה של צבעים- שחור, חום, כתום, צהוב, ירוק. על הציפורניים זה לא כ"כ בא לידי ביטוי, וחבל שכך... המריחה שלו סימפטית, אבל גם הוא דורש שלוש שכבות כדי לקבל עומק של צבע, וגם שכבה של מייבש שתיתן לו ברק.


ולסיכום... 
אני מעט אמביוולנטית לגבי הקולקציה הזו. בעיניי היא חביבה ולא יותר, אפילו הלקים בגימור ה-liquid sand שאני כ"כ אוהבת לא ממש ריגשו אותי. יש שם כמה גוונים שאני עדיין מתלבטת לגביהם, אבל כרגע אני דוחה את הרכישה שלהם למועד לא ידוע.

ואם עדיין לא חתמתן על כרטיס אדי, אין זמן טוב מזה :)



18 תגובות:

  1. לא כל כך הבנתי מה יש לך נגד השמות:-P בדרך כל ככל שהשם יותר מצחיק אני יותר אוהבת את הלק חחח

    במבט ראשון גם אני לא התחברתי לרוב הגוונים בקולקציה הזו, אבל אחר כך הבנתי שזה כנראה בגלל שבתור מכורת לקים כבר יש לי את כל הגוונים האפשריים :-P
    דווקא למישהי שיחסית מתחילה ליצור את האוסף שלה ומחפשת לקים מחברה טובה, יש כאן מגוון יפה מאוד של צבעים קלאסיים ושימושיים לעונה

    השבמחק
    תשובות
    1. כשהשם יותר ארוך מהבקבוק של הלק זה קצת מציק לי ;)
      את צודקת, בסה"כ זו קולקציה חמודה, כנראה שאני לא מתרגשת בגלל שאלה גוונים שראיתי כבר מאתיים פעם...

      מחק
  2. אני גם לא הכי התחברתי לקולקצייה! אבל אני חייבת לומר שהסווצ'ים שלך פשוט נהדרים! :) והתמונות בתחילת הפוסט ממש יפות :)

    השבמחק
  3. גם אני התלהבתי בעיקר מהצילומים שלך =) הלקים לא ממש מרגשים, כן כן גם הדואו כרומים. כאילו, לא קטילה... הם שימושיים, הסגול יפה.. אבל לא משהו שאין לי כבר.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי :) הדואוכרומיים לא עשו לי את זה, ככה שנשארתי עם השגרתיים.... והם אכן כאלה, שגרתיים וראינו אותם כבר מאתיים פעם

      מחק
  4. אני מכתירה אותך בכתר הצלמת המוכשרת! וואו!
    אחלה גוונים , אם כי לא הצליחו לעורר אותי כל כך משום מה.

    השבמחק
    תשובות
    1. וואי תודה!
      נראה לי שגם את כמו כמוני [וכמו רוב המגיבות] כבר כ"כ רגילה לגוונים האלה, שפשוט קשה לרגש אותנו

      מחק
  5. גם אני כמוך, הכי התחברתי לסגלגל, ודווקא הפורומולה שלו היתה לי נוחה (מעדיפה כאלה שקרובים לג'ל)
    וגם אני כמוך, לא ממש התרגשתי מהדואו כרומטיים - יפים יפים אבל לא הכי מדברים אליי.

    השבמחק
    תשובות
    1. אם את מעדיפה ג'ל אז הוא בול בשבילך :) אני מאוד אוהבת את הגימור הג'לי, בד"כ הפורמולה מעצבנת אותי.
      ולגבי הדואוכרומיים... נהניתי לצלם אותם כי יש בהם משהו מיוחד, אבל הורדתי אותם ישר כשסיימתי לצלם כי זה פשוט לא הטעם שלי

      מחק
  6. איפה האבנים אמרת?....
    הפורמולה של הסגול בהחלט מעצבנת, וחבל כי הוא מקסים.
    אני אהבתי את הדאוכרומים (מופתעת?), אבל אני אסלח לך הפעם שלא אהבת אותם- שלא יקרה שוב, ברור?....

    השבמחק
    תשובות
    1. האבנים? במסדרון, משמאל לדלת הראשית ;)
      אני עדיין מבכה את הפורמולה של הסגול. לא החלטתי עדיין אם אני נותנת לו עוד צ'אנס או לא [כנראה שכן. בכל זאת, סגול]
      ולגבי הדואוכרומיים- ממש לא מופתעת ;)

      מחק
  7. איזה תמונות מקסימות אהובה!
    כבר מהטיזר בפייסבוק הבנתי שיהיה שווה לחכות לפוסט ואכן כך היה :-)
    גם עליי הלקים של OPI לא מאוד עמידים (אבל בעצם אף לק לא מחזיק עליי יותר מיום וחצי מקסימום :/ )
    אהבתי מאוד את "השלום אהבה וOPI" יש לו צבע מקסים ומיוחד.
    פוסט נהדר וכיפי מתוקה!
    נשיקות וחיבוקים <3

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי! איזה כיף לשמוע :)
      פעם לקים היו מחזיקים עלי 3-4 ימים בכיף, ועם חלקם הייתי יכולה למשוך גם 5-6 ימים. היום? יומיים גג... מבאס :(
      אני רואה שאני ממש בעמדת מיעוט עם הדואוכרומיים ;)

      מחק
  8. טוב, אני רשמית זורקת אבנים. דואוכרומיים לא עושים לך את זה? בושה! אבל אני אוהבת אותך מספיק, והסקירה הייתה טובה, אז את מקבלת חנינה.

    השבמחק
  9. סקירה מצוינת וכיפית יקירתי! מתה על הצילומים שלך :)
    אני חושבת ש ה OPI - Peace & Love & OPI ממש מקסים עלייך ואת Muir Muir on the Wall אני מאוד אוהבת.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע :) המון המון תודה על המחמאות

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...