יום שישי, 25 באוקטובר 2013

איפור היום FOTD+EOTD

חזרתי ללמוד, וקיבלתי בחזרה את זכותו הבסיסית של כל סטודנט באשר הוא- להתלונן [אני רק מתריעה מראש].
השנה יש לי מערכת קצת הזויה, באמצע השבוע אני מתחילה ללמוד מאוחר ככה שיש לי זמן להשקיע יותר באיפור ובעיקר יש לי זמן לצלם את התוצאה :)

** כדי להקל על עצמי ועליכן אני אסמן את המוצרים שקיבלתי לסקירה בכוכביות.
הפעם התחשק לי שילוב עדין בין ורוד לחום, בסופו של דבר יש יותר ורוד על החולצה שלי מאשר על העפעפיים, אבל אל תהיו קטנוניות.
ולמה אני לא מחייכת בתמונה הזו [או בכל תמונה אחרת שפורסמה כאן עד היום]? פשוט כי החיוך שלי הוא פנימי, תסתכלו, רואים אותו דרך העיניים! [לא, לא באמת. רמת הפוטוגניות שלי צונחת בעשרות אחוזים כשאני מחייכת כמו שצריך]
במהלך הפוסט אני אפרט על חלק מהמברשות בהן השתמשתי. אני חופפת מברשות בסופ"שים בדרך כלל וכרגע הן לא ממש מדוגמות, אז העדפתי שלא לצלם אותן.

איפור פנים
הבסיס הוא the PORE fessional של benefit. זו הפעם הראשונה שניסיתי אותו ואין לי מושג אם הוא עושה את מה שהוא אמור לעשות [בעצם אין לי מושג מה הוא אמור לעשות מלכתחילה].
מעליו הנחתי מייקאפ נוזלי של איל-מקיאג' בגוון sand **. [משום מה אין למייקאפ שם ספציפי, על האריזה הוא פשוט מוגדר בתור liquid foundation]. הכיסוי שלו בינוני גבוה והוא דיי כבד, לכן אני מעדיפה להניח אותו עם ביוטי-בלנדר רטובה כדי לקבל גימור טבעי יותר.
הסומק הוא סומק מינרלי של mis.c בגוון Burgundy ** [נמכר בפרושופ]. יש לי חולשה לצורה שלו, והשילוב בין הצבעים השונים יוצר גוון דיי מיוחד. אני משתמשת בסומק הזה לא מעט בתקופה האחרונה, הוא יושב עלי יפה וקל מאוד לעבוד איתו- את הבורדו הכהה מאזן הזהב והוורוד הבהיר, ככה שהתוצאה הסופית טבעית יחסית.
הפודרה היא Veronica's Blush של מאק **, היא לא פודרה עמידה מאוד בפני עצמה, אבל הגימור שלה חי וקליל ואני מעדיפה לשלב אותה עם מייקאפים כבדים יותר.
את השפתון צילמתי משום מה עם איפור העיניים, לכן תצטרכו להמתין בסבלנות ;)

איפור עיניים
הבסיס הוא הפריימר לעיניים  Shadow Insurance של Too Faced.
על שני שליש מהעפעף הנחתי את הצללית הורודה השמאלית מפלטת The Original של Sleek. זו צללית ורודה בהירה עם שימר זהב, בעיניי היא מהממת אבל באיפור הזה הגוון הורוד שלה קצת נבלע, לכן הנחתי מעליה בשליש האמצעי את Forever Pink של לוריאל מסדרת color infaillible [שגם היא לא הייתה ורודה מספיק, משום מה].
את ההנחה של הצלליות עשיתי עם מברשת מס' 239 של מאק, בעיניי היא המברשת האידיאלית להנחת צלליות. היא יקרה, אבל שווה כל שקל ואני לא מתחרטת שקניתי אותה.
בשליש החיצוני הנחתי צללית של mis.c בגוון Dusk. זו צללית מאט חומה כהה, היא מוגדרת בתור צללית לגבות אבל אני משתמשת בה כצללית רגילה לכל דבר. היא מאוד פיגמנטית וצריך לעבוד איתה בזהירות, ובהשוואה לצלליות מאט אחרות היא דיי קלה לטשטוש.
בקפל הנחתי את Smokey Mountain של NYX. הצללית בגוון ירוק-זית, היא מאוד פיגמנטית וקלה לטשטוש, ולדעתי היא אידיאלית להנחה בקפל. זו הפעם הראשונה שאני משתמשת בצלליות של החברה ובסה"כ אני מרוצה.
את ההנחה של הצללית בקפל עשיתי עם מברשת טשטושים מס' 781 של Bdellium Tools שרכשתי בעקבות המלצה של טל פלג. היא מברשת מדויקת מאוד, אבל יחסית נוקשה ודוקרנית.
בשביל הגימור הסופי עבדתי עם מברשת טשטושים מס' 556 מהליין החדש של פרושופ. היא מברשת טשטושים רחבה שעושה עבודה מצוינת, אבל היא מתאימה בעיקר לטשטוש כללי ולא להנחה מדויקת. בדומה למברשת של בדיליום גם היא דוקרנית יחסית.

גימורים אחרונים
היה לי זמן להשקיע בתיחום, אז השתמשתי באייליינר ג'ל של מייבלין בגוון brown. השתמשתי בו לתיחום תחתון במעקה העין וגם לתיחום עליון. שרטטתי את האייליינר עם מברשת מס' 504 של פרושופ, גם היא מהליין החדש. רכשתי אותה לא מזמן ככה שההתנסות איתה מוגבלת, אבל בנתיים היא עושה רושם טוב- היא מדויקת וגמישה, והשערות לא מתפזרות לכל הכיוונים.
השתמשתי במעגל ריסים של רבלון, והנחתי את המסקרה החדשה של לייף **- Prefect Lash Mascara בגוון שחור. היא מסקרה דיי יומיומית, המברשת שלה נוחה לעבודה והריסים לא צונחים במהלך היום. קל להסיר אותה, אבל היא מתחילה להתייבש דיי מהר ואחרי שימוש של כמה שבועות מתחילים להיווצר גושים.
החלטתי להמשיך בקו הרגוע יחסית של האיפור והשתמשתי בשפתון של ג'ייד מס' 205 Forever Pink **. הוא שפתון בסגנון של my lips but better, ההנחה שלו נוחה והוא לא מייבש את השפתיים. אני לא כ"כ סגורה על העמידות שלו, בגלל הגוון הבהיר לא כ"כ ברור מתי בדיוק הוא מתחיל להיעלם.
כדי שתוכלו לראות קצת יותר טוב את הגוונים שבהם השתמשתי ריכזתי את כולם לסווטצ' אחד [חוץ מהליינר של מייבלין, אפשר לראות סווטצ'ים בסקירה שכתבתי בזמנו].
מלמעלה למטה:
mis.c - Dusk [צללית לגבות, חום מאט]
NYX-Smokey Mountain [צללית בגוון ירוק-זית]
Loreal- 004 Forever Pink [צללית בגוון ורוד]
Sleek- The original palette [צללית בגוון ורוד עם שימר מוזהב, הצללית השנייה משמאל בפלטה]
mis.c- Burgundy [סומק מינרלי]
Gade - 205 Forever Pink [שפתון]

אני מקווה שנהניתן מהפוסט, אני אשמח לשמוע מכן אם אתן אוהבות פוסטים בסגנון הזה של איפור היום



12 תגובות:

  1. מהממת!
    ממש אהבתי את האיפור, הוא יום יומי ומחמיא :)

    השבמחק
  2. התוצאה הסופית פשוט מקסימה יפתי!! מתה על שילובים של ורודים-מוזהבים כמעט עם כל צבע והשילוב שבחרת מאוד מוצלח ונראה עלייך מקסים. והסומק של פרו שופ ממש עושה לי עיניים. הוא נראה מדהים. מחכה לעוד מראות איפור עכשיו כשאת צריכה להשקיע ללימודים :-)
    נשיקות יפתי ושבת שלום!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני ממש ממש ממש שמחה לשמוע :)
      הסומק של פרו-שופ הורס, גם מדי פעם יש עליו מבצעים וכאלה אז זה יוצא טוב :)

      מחק
  3. אהבתי את האיפור, התמונות, והכתיבה. כרגיל. הורוד עדין אבל ממש לא נעלם! והאיפור כולו עדין בצורה הכי חיובית שאפשר.
    בהצלחה בלימודים, מעניין כמה זמן ייקח עד שתרגילים ושינה יתפסו את מקום האיפור בבקרים...

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש ממש כיף לי לשמוע :)
      האמת שכבר התחלתי לוותר לעצמי ;) בחמישי יצאתי מהבית בשביל הרצאה אחת, הדבר האחרון שהתחשק לי לעשות היה להתאפר [אבל פיציתי בשמלה חמודה, אז מילא]

      מחק
  4. איזה פוסט כיפי! העניין הכי מגניב בעיני זה שלמרות שיש פה מבחר מוצרים מרשים את ממש לא נראית 'עשוייה'. והמייקאפ, למרות הכיסוי הגבוה כביכול, הולם אותך מאוד ונשארו הנמשים החינניים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני ממש שמחה לשמוע :) רציתי ללכת על משהו עדין, ללימודים איפור כבד מרגיש לי לא כ"כ במקום.
      לגבי המייקאפ- אם אני אעבוד עם מברשת הוא ישב הרבה יותר כבד, אבל עם הביוטי בלנדר הכיסוי בול והוא יושב כמו שצריך

      מחק
  5. איפור העיניים הזה מאוד מוצא חן בעיני. אנסה אותו!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי :) אני שמחה מאוד לשמוע

      מחק
  6. איפור מקסים!
    למרות שהמייק אפ אמור להיות בעל כיסוי גבוה, הגעת איתו לתוצאה מאוד טבעית!
    באיפור העיניים גם אני מאוד אוהבת את השילוב של ורוד וחום, זה תמיד נראה מעניין.
    הסומק של פרושופ מהמם ולגמרי עושה חשק לצרף גם אותו לאוסף :)

    שיהיה המון בהצלחה בשנת הלימוד החדשה!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...