יום ראשון, 10 בפברואר 2013

EOTD- גם איפור צבעוני יכול להיות יומיומי

עם כל ההנאה שלי ביצירת איפור עיניים משוגע, בסופו של דבר כשאני יוצאת מהבית אני הולכת על איפור קצת יותר סולידי והגיוני. בדרך כלל איפור סולידי ישר מתקשר לאיפור בגוונים חומים, אבל אין שום סיבה לא לשלב קצת צבע.
הפעם בחרתי בשילוב בין צללית מוזהבת לצללית בגוון טורקיז, שילוב קליל ויומיומי לחלוטין שקיבל הרבה מחמאות.
כבסיס לאיפור השתמשתי בפריימר של טו פייסד, עליו הנחתי צללית בגוון זהב בהיר מפלטת ה-88. בשליש החיצוני ובקפל הנחתי את צללית מס' 02 של בורז'ואה.
יש לאיפור שתי גרסאות עם שינויים קלים, בפעם הראשונה שיצרתי אותו היה לי זמן להשקיע באייליינר, וזו התוצאה:
לצערי אין לי עוד תמונות טובות מהיום ההוא, אבל ההבדל היחידי הוא שבחרתי באייליינר שחור ובתיחום תחתון בצבע חום [שניהם עם הג'ל-ליינרים של מייבלין].

בפעם השנייה מיהרתי לצאת מהבית, והחלטתי לקצר תהליכים. לתיחום תחתון בחרתי בעיפרון עיניים מס' 211 של קרליין בגוון טורקיז. לאייליינר השתמשתי בעיפרון של קליניק- quickliner for eyes intense בגוון 07- intense ivy, וזו התוצאה:
את הצלליות של בורז'ואה אני בעיקר חומדת מרחוק, וזה הניסיון הראשון שלי עם הצלליות שלהם. קיבלתי לסקירה את הצללית מס' 02, בגוון טורקיז שימרי מעט כהה. הצללית רכה ופיגמנטית מאוד, וקל לאסוף חומר. אני חושבת שהגוון שלה לא כהה מדי וכמו שראיתן אפשר לשלב אותו באיפור סולידי.
החיסרון היחידי של הצללית הזו שבזמן הטשטוש היא דוהה מאוד, וצריך להוסיף עוד חומר מה שמקשה על העבודה איתה.
הצללית מגיעה עם מראה קטנה במכסה ועם אפליקטור ספוג קטן להנחה. אני לא משתמשת באף אחד מהם ומעדיפה את המראה המגדילה ואת המברשות שלי.
המחיר המלא עומד על כ-70 שקלים לצללית שזה מחיר דיי גבוה לדעתי, בעיקר כשמדובר בחברה עממית. מצד שני, רוב הזמן יש מבצעים ואפשר לרכוש את הצלליות בפחות.
בעיפרון של קליניק [גם הוא התקבל לסקירה] אני משתמשת בתדירות גבוהה, לפעמים כמה פעמים בשבוע. מדובר בעיפרון מכני, רך, פיגמנטי ועמיד מאוד. 07 הוא גוון חאקי כהה עם מעט שימר.
אני משתמשת בו רק כתיחום עליון, מאחר והוא רך ונמרח בקלות. קשה עד בלתי אפשרי להגיע איתו לתוצאות מדויקות כמו עם ג'ל-ליינר ומברשת, אבל כשאני ממהרת ולא רוצה ליצור אייליינר מטורף- זה הפיתרון לדעתי.
מאחר וזה עיפרון מכני ללא חידוד הקצה שלו לנצח יהיה עגלגל. בניגוד לעפרונות מכניים אחרים שניסיתי הוא מסתובב רק לצד אחד, לכן חשוב לסובב אותו בעדינות ככה שכל פעם יהיה רק מעט מהעיפרון בחוץ מאחר ולא ניתן לסובב אותו בחזרה פנימה. בצידו השני של העיפרון יש ספוגית שמיועדת לטשטוש של העיפרון, באופן אישי אני כמעט ולא משתמשת בה.
כמו כל מוצרי קליניק, עם העיפרון הזה לא זול. המחיר המלא שלו עומד על כ-100 שקלים, אני מקווה למצוא אותו במבצע שווה ולאמץ לי עוד איזה גוון או שניים.
 מימין ניסיתי להסוויץ' את הצללית של בורזו'אה, משום מה היא יושבת בצורה מאוד לא רווייה על גב כף היד, על העפעף היא מתנהגת אחרת לגמרי. מצד שמאל יש סווטץ' של העיפרון של קליניק, פיגמנטי שימרי ויפה.

לסיכום: איפור צבעוני לא חייב להיות דרמטי, אפשר לשלב צבעים בצורה עדינה, לצאת מזה בשלום ולצאת מהבית בכבוד [ואפילו לקבל מחמאות].
ככל שאני מתנסה יותר בשילובי צבעים אני מבינה שדווקא שילובים של שניים ויותר צבעים שונים עובד יותר טוב ויוצר מראה סולידי יותר. למשל במקרה הזה הזהב מאזן את הטורקיז, ובכוונה בחרתי לתת רק נגיעה טורקיזית בקצה העפעף ולא יותר מזה.

** פינת המבצעים וההגרלות מעודכנת עם המון דברים שווים לחודש פברואר, יש קישור קבוע בסרגל הכלים העליון :)



14 תגובות:

  1. ייאי אני יכולה ליצור את המראה הזה!
    אהבתי את השילוב ולא חשבתי עליו... אני צריכה לאוורר את הצללית הזו.

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן כן :) בסה"כ אין פה יותר מדי, אפשר גם למצוא צבעים אחרים על אותו העקרון.

      מחק
  2. האיפור מקסים ועדין. אבל אני איכשהו עדיין בטראומה מהצלליות של בורז'ואה :/ העפרון של קליניק דווקא נראה מעניין!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) חזרתי עכשיו שוב לביקורת שכתבת על הצללית השחורה שלהם... אני חושבת שגם כאן הצללית מתקבלת אחרת על העפעף ממה שהיא נראית בקופסא וממה שהיא מתקבלת כשעושים סווטצ' עם האצבע. זה משהו שצריך לקחת בחשבון כשעובדים איתה.
      העיפרון של קליניק מצוין לדעתי, אני חומדת עוד כמה כבר

      מחק
  3. איזה גוון עור יפה יש לך!

    השבמחק
  4. אהבתי את צבע הזית המיוחד. לטורקיז-כחול אני פחות מתחברת זה תמיד נראה עלי כאילו חטפתי מכות.

    השבמחק
    תשובות
    1. העיפרון של קליניק מעולה לדעתי, גם הגוון שלו מיוחד אבל לא קיצוני מדי.
      באופן אישי דווקא את הירוקים-כחולים הכי קל לי לשלב בלי להיראות רע. את הורודים-סגולים-כתומים שאני אוהבת אני ממש צריכה להתאמץ כדי שזה לא ירגע חולני

      מחק
    2. מדהים איך שינויים בגוון העור משנים לגמרי מה עובד לנו ומה לא :)

      מחק
  5. העיפרון הזה של קליניק נראה דיופ מוצלח (אם כי לא מדוייק) לעיפרון של מאק שאני אוהבת במיוחד ושגיליתי השבוע שהוא יוצא מהליין...

    השבמחק
    תשובות
    1. אין לי ניסיון עם העפרונות של מאק בכלל... אם תנסי את זה של קליניק אני אשמח לשמוע את ההשוואה ביניהם :)

      מחק
  6. מקסים! שילוב מאוד הולם! בהחלט הצלחת לתת רק נגיעה של צבע שעשתה את ההבדל כך שאי אפשר להגיד שזה "מוגזם" בשום צורה ואופן ויתאים לדעתי לאיפור יומיומי.

    בפוסט הקודם שכחתי לכתוב כמה דברים אז אני מוסיפה אותם כאן :P
    הראשון שאני אשמח לאיפור בשלבים. בעיקר באיפור צבעוני שקצת קשה לעקוב מה איפה איך.
    והשני, שהאיפור הזכיר לי את מה שעשיתי אתמול בהשראה של אשלי.
    היא עשתה איפור פורים של ניקי מינאז' הדוחה ודווקא איפור העיניים (מינוס הריסים המלאכותיים) ממש נתן לי השראה! אתמול שמתי צללית ירוקה על כל העפעף, בשקע צללית ירוקה ובזוית החיצונית שנכנסת פנימה (קצת יצא כמו חצי תיחום כזה) צללית ורודה. לא תאמיני - זה עבד! חחחח
    הנה הסרטון שלה - http://www.youtube.com/watch?v=D0rEb4HIaF8
    חוץ מזה היא עשתה לאחרונה סרטון של טרנדים שבוא היא אומרת שאחד הטרנדים זה שילוב של ירוק/טורקיז. זריקת צבע כזאת. יום אחרי הסרטון עשיתי כרגיל איפור משעמם מוות עם פלטת החיקוי של הנייקד ומשעמום מוחלט החלטתי להוסיף איילינר צבעוני. היד נשלחה ישר לאיילינר טורקיז וקיבלתי המון מחמאות עליו!
    http://www.youtube.com/watch?v=1V9PmdO9II4
    שזה מחזיר אותי לפוסט הזה שאני באמת חושבת שהתוספת הזו של הצללית עשתה את ההבדל והקפיצה לחלוטין את המראה!

    מה שכן, את יודעת מה אני הולכת לכתוב. תיחום עליון עם עפרון זה לא כוס התה שלי :)
    וגם שאני ממש לא מבינה את הבאז על הצלליות האלה של בורזו'אה שבעיני הן לא משהו בכלל.. עם המחיר הלא יקר שלהן (ב 1+1) ועם העובדה שיש מבחר צבעים מאוד יפה, הייתי מעדיפה לקנות כבר ב WOW או ביוטיקר כי אני אל חושבת שהאיכות שם תהיה פחות טובה..וגם יעלה פחות.. אפשרות אחרת - פלטת ה 88 - שאשמח לקרוא על תהליך הריסוק שלה חחחח יש דברים שמשעשע לשמוע יותר מפעם אחת ;) דברים שקשורים להרס ובלגן - בטוח! חחחח

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      ניסיתי לצלם מדריך של איפור בשלבים לאיפור אחר, אני עדיין מנסה להבין איך לעשות את זה ככה שיצא ברור.. אבל אני אשתדל. מה שכן, אני כבר לא זוכרת איך יצרתי את המראה הקודם ;)
      אני אוהבת שילובים מוזרים, דווקא ירוק וטורקיז עובד טוב בעיניי.
      לגבי בורז'ואה, אני עדיין בדילמה לגבי הצלליות שלהם. יש להם מגוון צבעים מטורף והן מאוד פיגמנטיות, מצד שני לפחות הטשטוש של זו הוא בעייתי. אז אני לא יודעת...
      ועיפרון כתיחום- זה פיתרון קליל ומהיר, אני אוהבת אותו כי הוא לוקח לי עשירית זמן מאייליינר וזה טוב לי. הוא לא פיתרון מדויק וגם לא שואף להיות כזה.

      חחחח דרדרת אותי לפרק את הצורה לפלטה המסכנה ;) אני באמת צריכה לכתוב על זה פוסט, יהיה מצחיק

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...