יום שבת, 23 בפברואר 2013

מכירות/החלפות

אני לא אוהבת שמוצרי איפור שאני לא משתמשת בהם ישכבו סתם במגירה ויעלו אבק, לכן החלטתי לפתוח עמוד מכירות/החלפות בבלוג. מדי פעם אני אפרסם כאן מוצרים שאני מעוניינת למכור או להחליף ואם אתן מעוניינות צרו איתי קשר במייל- lonelywolf3@walla.co.il או דרך הפייסבוק [קישור מצד שמאל]

* כל המכירות בתוספת 10 ש"ח למשלוח בדואר רשום
* מוצרים שהתקבלו לסקירה יוחלפו בלבד ולא ימכרו

צלליות קולור אינפאליבל של לוריאל- הכחולה מס' 007. את הביקורת שלי וסווטצ'ים תמצאו כאן.
למכירה תמורת 15 ש"ח לצללית, או להחלפה. הצלליות שומשו מספר פעמים.
** עדכון- הצללית הסגולה לא רלוונטית.






 צללית אבקה של ג'ייד- Fairy Night, שומשה מספר פעמים. סקירה וסווטצ'ים אפשר למצוא כאן. להחלפה בלבד.

ובנוסף... אני מוכרת את אוסף גליונות הקוסמופוליטן המטורף שלי :) יש לי כמות מטורפת של גליונות מחמש השנים האחרונות, כולם משומשים אבל במצב טוב [כולם באנגלית כמובן]. מאחר והם כבדים אני לא אשלח אותם בדואר, לכן זה רק ע"י איסוף מאזור חיפה/קריות. [לחצו על התמונות להגדלה]
* יש גיליון אחד של מארי קלייר מאפריל 2011- 10 ש"ח.
קוסמופוליטן אמריקאי:
מרץ 2013- 15 ש"ח
2012: יש גליונות מהחודשים ינואר,אפריל, מאי,יוני, יולי. כל אחד 10 ש"ח
2011: מרץ, אפריל, יוני, אוקטובר, נובמבר, דצמבר. 10 ש"ח כל אחד.
2010: ינואר, מרץ. 5 ש"ח כל אחד.
2009: אפריל, מאי, יוני, יולי, אוגוסט, ספטמבר, נובמבר, דצמבר. 5 ש"ח כל אחד.

קוסמופוליטן בריטי: 10 ש"ח כל גיליון
2011: ינואר, מרץ.
2009: אפריל, מאי, ספטמבר.
2007: יוני, יולי.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...