יום שבת, 23 במרץ 2013

פוסט במהדורה מוגבלת


תקראו לי שטחית, אבל יש לי חולשה לעיצוב של אריזות. אני מפנטזת על פודרת המטאוריטים של גרלן רק בגלל העיצוב ההורס שלה, למרות שאני יודעת שהיא לא בדיוק תשפר לי את החיים.
ריכזתי בפוסט הזה שלושה מוצרים במהדורה מוגבלת של מאק ובובי בראון עם עיצוב מיוחד וכייפי, שעשה לי נעים בבטן.
אם אתן קוראות עוד בלוגי ביוטי חוץ משלי, סביר שכבר נתקלתן בכמה וכמה סקירות על הקולקצייה של מאק, עימכן הסליחה.

Bobbi Brown- Rich Caviar Eye Palette
מחיר: 330 ש"ח
* התקבל לסקירה
לא היה קל לבחור רק 4 תמונות מתוך הבוק הענק שעשיתי לפלטה הזו... אני פשוט מאוהבת בעיצוב שלה. קלאסי, אלגנטי ויוקרתי.
זוהי פלטה של שש צלליות: 3 מאט, 2 שימריות ואחד אלוהינו [אה... סליחה, התכוונתי לצללית. כנראה שאפתי אדי אקונומיקה]. הפלטה יצאה במהדורה מוגבלת כחלק מקולקציית מתנות מיוחדת, והיא בעיקר מכוונת לאיפור ערב דרמטי וחגיגי יותר. כל הצלליות הולכות על אותו קו של גוונים דומים- חום, בז' וירקרק, ולכן השילובים האפשריים דיי דומים וצפויים.דווקא השילוב במרקמים הוא זה שמאפשר קצת יותר שונות, ואפשר ליצור איתה גם איפור ערב דרמטי ועמוס בגליטרים, וגם איפור יום רגוע.
האיכות של הצלליות לא זהה. שלושת הצלליות העליונות (bone, candlelight, wheat) רכות ופיגמנטיות מאוד, גם הצלליות מאט שבד"כ נוטות להיות קשות לעבודה. מאחר ו-bone היא צללית בהירה שקרובה מאוד לגוון העור שלי לא כ"כ הצלחתי לצלם אותה כמו שצריך [אבל היא שם, נשבעת! אני לא סתם נותנת שמות לפיסות עור חשופות]

[אולי בתמונה הזו תצליחו לראות קצת יותר]
השלשה התחתונה קצת יותר בעייתית. olive היא משהו בין שימר לגליטר ודיי קשה לעבוד איתה בגלל המרקם הזה. אני פחות אוהבת לעבוד איתה בפני עצמה והעדפתי להניח אותה מעל צלליות אחרות [בעיקר הבהירות] כדי להדגיש אותן.
black topaz לעומת זאת היא אחת הצלליות המצטיינות בפלטה. הגוון שלה הוא משהו בין חום לאפור, והשימר שלה עדין. היא פיגמנטית ורכה מאוד, ונוחה לעבודה ולטשטוש.
rich caviar היא צללית חומה כהה במרקם מאט. אני אוהבת את הגוון שלה מאוד, וגם היא פיגמנטית ורכה. משום מה דיי קשה לטשטש אותה, לכן אני עובדת איתה בעדינות.
הפלטה מגיעה עם מברשת דו צדדית קטנה שלא הרגשתי שום צורך לנסות [לפחות זה לא אפליקטור ספוג גרוע].
יצרתי איתה איפור עיניים דרמטי שמתאים לערב ולכן גם לא הצלחתי לתעד אותו כמו שצריך, אבל הצלחתי לצלם תמונה נורמלית של איפור יומיומי ועדין יותר.


השתמשתי בשלוש צלליות: candlelight על שני שליש עפעף, black topaz ו- rich caviar בשליש החיצוני ובקפל.

אחת לשלוש דקות בערך מאק מוציאים קולקצייה חדשה במהדורה מוגבלת, ואנחנו זוכות לפגוש עיצובים חדשים ושיתופי פעולה מיוחדים. הפעם הקולקציה יוצרה בהשראת Archie's girls, קומיקס חביב שמקורו בשנות ה-40 [ליאן השקיעה וחפרה בהיסטוריה]. בשונה מהאריזה השחורה הרגילה של מאק, הפעם כל המוצרים מגיעים באריזות לבנות עם עיטורים מהקומיקס. איכשהו אני קיבלתי דווקא את החלק של בטי, העשירה הפתיינית [האם זה ניסיון לנבא את העתיד שלי?]
* כל מוצרי מאק קיבלו אישור כשרות לפסח [באמא'שלי, זה מידע אמיתי]

MAC- Mall Madness
מחיר: 99 ש"ח
* התקבל לסקירה


הוותיקות שביניכן בוודאי זוכרות את הגלוס המסכן של עפרה, בגוון שאהבתי עם אפליקטור ששנאתי. הגלוס של מאק בא לי טוב, בגוון סגלגל-עדין ודומה מאוד לגלוס של עפרה, שמסר נשמתו לבורא זה מכבר. הפעם זכיתי לתיקון בדמות אפליקטור ספוג נורמלי ונוח לשימוש.
הגלוס פיגמנטי מאוד, מספיקה בערך חצי מהכמות שיוצאת עם האפליקטור. יש לו ריח מתקתק ודיי דומיננטי, אני דווקא זורמת עם זה.
הוא לא כ"כ עמיד, כבר אחרי שעתיים הוא מתחיל לדהות, וגם מרגיש דביק מאוד על השפתיים [זה פחות מפריע לי, למען האמת]. מה שכן, הוא מאוד מאוד לחותי והציל אותי באחד הימים כששכחתי את הלובלו בבית וחשבתי שאני מתחרפנת.
היצור הזה נכנס לתיק האיפור שלי והפך להיות מוצר קבוע [שזוכה לקריאות "איזה חמוד!" כל פעם כשאני מוציאה אותו מהתיק לטאץ'-אפ].


יש בו גם נצנצים קטנים מוזהבים, שתורמים למראה שלו. מרחתי ממש מעט על השפתיים, אפשר להעמיס יותר גלוס כדי לקבל שפתיים מודגשות יותר.

וכך הוא נראה בשילוב עם שאר הפנים [וגם קיבלתן הצצה לאחד הפוסטים הבאים].

MAC- Veronica's Blush
מחיר: 160 ש"ח
* התקבל לסקירה


אחרי שהפסקתי לרייר על הדבר היפה הזה, נתקלתי בבעיה. מצד אחד קוראים לו Veronica's Blush, מצד שני הוא מוגדר בתור pearlmatte face powder, מה שקצת לא מסתדר לי בראש. איך פנינה יכולה להיות מאט? ומה עושים בכלל עם הדבר המוזר הזה? זה ורוד ושימרי מדי בשביל להיות פודרה, זה בהיר מדי בשביל להיות סומק. זה גדול מדי בשביל להיות איפור עיניים... לא רק אני חוויתי בלבלות עם המוצר הזה [למשל כאןוכאן] ואפילו ההגדרה באתר של מאק לא הכי ברורה.
אחרי שאכלתי לעצמי את הראש החלטתי פשוט להניח אותו בכל מיני צורות ולראות מה יקרה. לקחתי סיכון והנחתי כפודרה- ובום, קסם! הגוון מתאים לי בול, ובאופן קצת מוזר לא מתקבל עלי כשימרי בכלל, אלא פשוט כפודרה בגימור טבעי ויפה. ניסיתי אותה בנתיים רק בימים קרירים והיא מחזיקה מצוין, אבל המבחן האמיתי יהיה בקיץ.
חשוב לי לציין שיש לעור שלי קטע מוזר- גם מוצרים שימריים מאוד מתקבלים עלי בצורה דיי מתונה. לא בטוח שהמוצר הזה יתאים גם לכן כפודרה, ואני ממש ממליצה לנסות לפני שקונים. אל תתביישו להגיע לחנות ולבקש מהצוות להתנסות לפני הרכישה, היתרון הגדול של מאק שאפשר לנסות את המוצרים בלי לחטוף איזה זיהום-עור אלים [וגם לא יעשו לכן פרצופים סטייל דיילות-פארמים].

לסיכום: יכול להיות ששכחתי להתייחס לזה בפוסט, אבל העיצובים הורסים! [אה, בעצם יכול להיות שזה הוזכר פעם או פעמיים]. ברמה הפרקטית כל אחד מהמוצרים נכנס לשגרת האיפור שלי, חלקם על בסיס קצת יותר קבוע מאחרים.
המחיר הוא עקב אכילס של כל אחד מהם. זה לא סוד שאני סטודנטית-ענייה בעוצר קניות, ולכן המוצרים האלה לא בדיוק ריאליים בשבילי. בחרתי לסקור אותם בכל זאת מאחר ויש לי מגוון של קוראות שמתעניינות גם במוצרים יקרים יותר.  אני סומכת עליכן שאתן מספיק אינטיליגנטיות ויכולות להחליט לעצמכן מה עונה לתקציב שלכן ומה לא.

חג שמח :)


22 תגובות:

  1. האם אני הבלוגרית היחידה שלא קיבלה את הפודרה *בכי בכי* ? אומנם האודם שקיבלתי מקסים, אבל הוא כן הגיע לארץ, בניגוד לזו שאוכל רק להמשיך לחלום עליה. אהבתי את הפלטה ואת המראה שיצרת אתה, והגלוס מחמיא ויפה, למרות שאני וגלוסים זה ביג נונו. חג שמח יקירה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה באסה :/ הפודרה הזו כן הגיעה לארץ, משום מה היא נמכרת רק בחלק מהסניפים :( חבל, לדעתי היא הפריט הכי מיוחד בכל הקולקציה...

      תודה רבה, אני שמחה לשמוע שאהבת :) גלוסים אצלי זה לפי תקופות, הייתה חצי שנה בערך שלא השתמשתי בגלוסים בכלל, עכשיו פתאום זה מתאים לי ללימודים.
      חג שמח!

      מחק
    2. ראית אותה בסניף מסויים? כי לפי מה שהבנתי זה פשוט הגיע סולד אאוט!

      מחק
    3. לא יצא לי להגיע לסניפים אחרי השקת הקולקציה... בכל מקרה אני מבררת את זה ואני אעדכן כשתהיה לי תשובה :)

      מחק
    4. לפי מה שהצלחתי להבין, הפודרה אמורה להגיע רק בתחילת אפריל [סליחה על ההטעייה, הייתי בטוחה שהיא כבר כאן]. מקווה שהיא אכן תגיע [ובכמויות הגיוניות]

      מחק
  2. אני אוהבת את הבלוג שלך והכתיבה שלך, אבל כשכולן מסקרות את אותו הדבר זה כבר נהיה קצת משעמם...

    השבמחק
    תשובות
    1. הכתיבה של הבלוג היא תחביב שלי, ואני מסתכלת על הבלוג בתור הפינה האישית שלי. אני כותבת כאן על מה שמעניין אותי וכיף לי לכתוב עליו [וספציפית זה אחד הפוסטים שמאוד נהניתי לכתוב]. בגלל זה הכנסתי לבלוג גם דברים שלא קשורים כמו כרטיס אד"י או הפוסט הקודם שעסק יותר באופנה ובכעס שלי על הענף הזה.
      כשיש קבוצה של בלוגרים שכותבת על אותו הנושא, בלתי נמנע שיהיו חזרות על דברים בעיקר כשיש השקה של מוצרים, ובעיקר עם קולקציות מוגבלות. אני יכולה לחכות עם הפוסט הזה עוד חצי שנה, אבל אז איך הוא יהיה רלוונטי? וזה משהו שחוזר על עצמו בכל תחום, בין אם זה אופנה, מחשבים או בישול.
      יש לי מגוון של קוראות ואני לא יכולה לענות על הצרכים של כולן ב-100%, לא משנה מה אני אעשה. בין הקוראות שלי יש בחורות כמוך שקוראות הרבה בלוגים וכבר נתקלו במידע הזה, ויש כאלה שקוראות רק את הבלוג הזה ואולי עוד בלוג אחד או שניים, ולהן המידע הזה כן רלוונטי.
      אני גם קוראת הרבה בלוגים, ולא תמיד הכול מעניין אותי, וזה בסדר וטבעי. במצב כזה אני עוברת הלאה. אני לא מכריחה אף אחת לקרוא את הבלוג ;)
      ובכל מקרה, בבלוג שלי אני כותבת את הדעה האישית שלי ואני בטוחה שהיא שונה מדעות של בלוגריות אחרות.

      חפרתי קצת, אבל אני מקווה שעניתי לך :)

      מחק
  3. הפלטה הזו של בובי בראון מהממת בעיניי. לא ניסיתי אותה, ואמנם אין שם חידוש מבחינת הגוונים, אבל הם נראים כמו גוונים סופר שימושיים.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם בעיניי אין פה שום דבר שלא ראינו קודם, אבל היא אכן פרקטית. אני בעיקר משלבת אותה עם צלליות אחרות כדי להשלים את האיפור

      מחק
  4. הפלטה הזאת של בובי בראון על אף חוסר הייחוד שלה ממש יפה בעיני.
    ובכלליות אני אוהבת אריזות מינימליסטיות כאלו. לעומת זאת העיצוב הלבן המלובלב של מאק פחות הרשים אותי.
    מחכה לפוסט העתידי עם האיפור הזה, יפה מאוד =)

    השבמחק
    תשובות
    1. הפלטה של בובי מעוצבת ממש יפה לדעתי, והגוונים שלה לא מיוחדים אבל הם פשוט פרקטיים, וזה הייחוד הגדול שלה בעיניי.
      אני דווקא סבבה עם העיצוב של מאק :) בעיקר הבפנוכו של הסומק/פודרה.

      תודה על המחמאה, כיף לשמוע :) הפוסט אמור לעלות ממש בקרוב, אני מקווה שאני אמצא זמן לכתוב אותו

      מחק
  5. הפלטה של בובי בראון נראית כמו מתנה טובה ולמי שלא טובעת בים של צלליות ;) ואוח הפודרה הזאת, כמה התלבטתי לגביה, אבל בסוף החלטתי לוותר :(

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מסכימה, זו פלטה פרקטית :) היא לא מיוחדת ויש עוד הרבה כמוהה, ולכן בשביל רובנו היא כנראה לא הכי מרגשת.
      הפודרה מצוינת, אבל אני מבינה את ההתלבטות וגם מבינה את הוויתור :) כל הזמן יש פיתויים, אין סיבה לקנות אם לא ממש ממש צריכים

      מחק
  6. הפלטה של בובי בראון מקסימה ותהיה מאוד שימושית למי שאין לה כמויות של איפור כמו שיש לך (אני!)
    והלוק שיצרת איתה ממש יפה בעיניי!!
    העיצוב של הגלוס והפודרה הרס אותי. בעיקר הפודרה (חולה על לבבות ועל הצבע הוורוד, אז השילוב קשה מנשוא עבורי).
    אני שמחה שהבאת לנו את דעתך על המוצרים ולמרות שראיתי אותם בבלוגים אחרים שמחתי לקרוא עליהם שוב כאן. אני לא רואה בזה שום רע ובוודאי שזה לא משעמם. תמיד (ובנוגע לכל דבר) כדאי לשמוע כמה דעות. לכל אחד יש את נקודת המבט שלו ואם אנחנו הקוראות יכולות לשמוע כמה דעות של כמה בלוגריות מלומדות על אותו המוצר ו/או לראות לוקים שונים שיוצרו באמצעות אותו המוצר - רק הרווחנו.
    נשיקות וחג שמח דארלינג <3

    השבמחק
    תשובות
    1. היא שימושית גם בשבילי, עם כל האיפור שיש לי ;) היא פלטה בסיסית, פחות מדהימה מפלטות אחרות אבל שימושית לחלוטין.
      העיצוב של הפודרה הרס גם אותי, כיף לי לפתוח איתה את הבוקר.
      גם אני בדעתך, מגוון של דעות זה חשוב. אחרי כל פוסט שאני כותבת יש מגוון של תגובות לכאן ולכאן, וזה חשוב. כל אחת חושבת אחרת, וכשרוצים לקנות משהו חשוב לקרוא דעות גם לכאן וגם לכאן :)

      חג מעולה יקירתי!

      מחק
  7. את לא שטחית... כולנו כאלה ותעשיית הקוסמטיקה מנצלת את זה! (המטאוריט עומדת כקישוט!)
    אני מתחברת ממש לפלטה הזו של בובי והיא משמשת אותי המון (הצלליות טובות).
    איזה כיף לך שהפודרה מתאימה לכלל הפנים.. אני נראית כמו כדור דיסקו =\

    חג שמח בובי!

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שניסיתי למצוא קופסא ריקה של המטאוריט, רק בשביל היופי :)
      בסה"כ הפלטה של בובי באמת טובה, קצת מעצבן אותי שהצללית הכי כהה לא מטשטשת הכי טוב. אבל חוצמזה זו פלטה פרקטית, בפני עצמה ובעיקר בשילוב עם דברים אחרים.

      אני עדיין קצת מופתעת שאני יכולה להשתמש בה ממש בתור פודרה וזה יושב בול :)
      חג שמח!

      מחק
  8. אוי..כמה שאני מתחברת לחולשה הזו לאריזות יפות ומפתות...הצילומים שלך מקסימים !!
    הפלטה של בובי בראון מוצאת חן בעיניי ועוד לא בדקתי אותה מקרוב...לעומת זאת יצא לי לבדוק את הקולקציה של ארצ'י. אהבתי בעיקר את השפתונים ועפרונות העיניים וקניתי לי שפתון אדום (Ronnie Red) ועפרון עיניים כחול מהמם. את הפודרת לבבות לא ראיתי אבל כבר די הבנתי שהיא בהירה מידי עבורי כסומק..מה שכן אני אט אט מבינה שהמוצר הזה הוא ממש מולטי :) וגם העיצוב שלו מדליק מאוד בעיניי!

    חג אביב שמח יקירה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי :) מדי פעם העיצוב של האריזה ממש נותן לי מוזה, ואז אני מתפרעת עם הצילומים. זה קרה לי עם התיקים של ענבר גור אריה ועם הסמקים של קרליין... כ"כ יפה שפשוט לא יכולתי להפסיק לצלם במיליון זוויות.
      עדיין לא יצא לי לבדוק את הקולקציה של ארצ'י כמו שצריך, זכור לי שהיה איזה שפתון שעשה לי את זה :) מאק כנראה הלכו בכוונה תחילה על מוצר שהוא מולטי, הוא גם מתואר ככה באתר שלהם, לחלק זה יעבוד כסומק, לחלק כהיילייטר, ועדיין לא ניסיתי אותו כאיפור עיניים, אז אני לא יודעת להגיד...

      חג שמח :)

      מחק
  9. הפלטה של בובי בראון ללא ספק קלאסית במראה החיצוני שלה וכמובן גם לקהל היעד השמרני יותר (=רוב אוכלוסיית המתאפרות :-)) עבורי כמובן שהיא פחות מעניינת אני אפילו חושבת שהנייקד קלאסיק שהיא פשוטה יותר במראה היתה יותר פונקציונלית למרות שקשה לי להחליט.. כי עם שתיהן הייתי מסתבכת עם האופציות..

    למאק נכנסתי ביום שיצאה הקולקציה ובכלל בשביל לקנות מתנה לחברה. באופן מדהים יצאתי עם שני פריטים בשבילה ושום דבר בשבילי למרות שהיו כמה מוצרים שממש דיברו רקדו ושרו אלי... הפודרה/שימר/סומק נראה מעניין תוהה מה אני הייתי עושה איתו.. גלוס זה לא ממש בשבילי אבל שני השפתונים שהיו בקולקציה מעלפים! ללא ספקהקולקציה המעניינת ביותר והמעוצבת יפה ביותר בתקופה האחרונה.

    מחכה לראות את הפוסט עם האיפור המלא :-)

    חג שמח!

    השבמחק
    תשובות
    1. קצת מצחיק שלקח לי זמן להבין מה לעשות עם הפלטה של בובי ;) מצד אחד היא בסיסית, מצד שני היא דיי רחוקה מהסגנון שלי. אבל בסוף גיליתי דווקא שיוצאים לי דברים מגניבים איתה.
      אני ממש גאה בך שנכנסת לקנות מתנה ויצאת רק עם מה שהתכוונת לקנות :) בגלל זה אני כמעט ולא נכנסת למאק, שחלילה אני לא אתפתה

      חג שמח :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...