יום שלישי, 31 במרץ 2015

טיפוח למזג אוויר משוגע

איך אפשר לשנוא את האביב? את העונה המקסימה הזו, כשמזג האוויר נעים והכל ירוק ופורח. סוף סוף אפשר לצאת לטייל בלי להישטף במבול או לחשוש מכתמי זיעה מביכים.
זאת אומרת... בתיאוריה. או במדינות אירופאיות מנומנמות וחביבות.
אצלנו לעומת זאת מזג האוויר לא סגור על עצמו, המבול גורר איתו אובך כבד והתחזית נראית ככה:
לא יודעת מה אתכן, אבל העור שלי איבד את זה לחלוטין. איך לעזאזל בונים שגרת טיפוח כשמזג האוויר מתחלף כל חמש דקות?!
כל עוד מזג האוויר לא סגור על עצמו, גם שגרת הטיפוח שלי לא. אני אוהבת להשתמש בקרמים שונים בקיץ ובחורף, וכרגע? אני פשוט מזגזגת ביניהם.
בימים החמים אני משתמשת בקרם הפנים Barbados-Air של אנה לוטן. הוא קרם קליל שמיועד לעור רגיש ואדמומי, ולטענת החברה מתאים גם לגברים לאחר גילוח. הוא נספג מהר ולא מכביד על העור, ועדיין מצליח לספק לחות. השתמשתי בו בתור קרם יום במהלך החורף, ועכשיו הוא הופך להיות קרם הלילה שלי בלילות החמים. סדרת ברבדוס מתאימה לטיפול בסבוריאה, ובאמת עושה את העבודה.
יתרונות נוספים הם המשאבה הנוחה והמחיר הנמוך יחסית, שנע בין 70 ל-90 ש"ח ל-75 מ"ל. את המוצרים של אנה לוטן אפשר לרכוש באתרים שונים ברשת או אצל קוסמטיקאיות.

בלילות הקרים אני מנצלת את ההזדמנויות האחרונות להתכרבל עוד קצת בפוך. וגם להשתמש ב- Nirvanesque של Nuxe*. קרם עשיר ומפנק, ומשהו בצבע ובמרקם שלו מזכירים לי קרמל.
הקרם מיועד לעור רגיל, ופחות מתאים לעור שמן. שזה חבל מאוד, כי אני מאוהבת בו לחלוטין... בתור פשרה אני משתמשת בו בלילות הקרים במיוחד, או אחרי מסיכת ניקוי כדי לתת לעור קצת יותר לחות מהרגיל.
את הקרם אפשר לרכוש בארץ ב-250 ש"ח [כן, יקר כמו כל מוצרי החברה] או באתרי אינטרנט שונים.

אם נדמה לכן ששמעתן משהו נסדק, אתן צודקות. את עור הפנים הצלחתי להרגיע, אבל הידיים שלי יבשות מתמיד, לא משנה מה אני עושה. אני משתמשת במהלך היום בחמישה או שישה קרמים שונים, לפי מצב הרוח ובהתאם לרמת הייאוש.
לפני השינה אני מורחת את Intensive Repair Hand Cream של סבוקלם*, שמיועד בדיוק למצבים של יובש קיצוני. המרקם שלו קליל מאוד, ונוטה יותר לג'ל מאשר לקרם. מספיקה כמות קטנה ממנו והוא נספג במהירות, אבל כן משאיר תחושה מעט שמנונית. אני פחות אוהבת את הריח שלו, שמזכיר וורדים.
הקרם עולה 60 ש"ח ל-50 מ"ל [לפני הנחות], ואפשר לרכוש בפארמים או באינטרנט.

כבר בטח שמתן לב שאני מזגזגת בין הקל לכבד. במהלך היום אני מעדיפה קרם ידיים קליל שייספג מהר ולא יהיה מורגש.
Avojuice של OPI הוא הקרם הכי קליל שיצא לי לנסות אי פעם. הוא מיימי, נספג בשניות ומריח מדהים. יש בסדרה הזו מגוון של ריחות כמו קרמל, מנגו, תפוח ועוד. הקרם מתאים גם לידיים וגם לגוף.
אני לא אוהבת את ההרגשה של קרם על כל הגוף, ולכן האבוג'וס הוא פתרון מצוין בשבילי בגלל שהוא נספג כ"כ מהר.
מה שהכי מגניב, אפשר לרכוש את הקרם באריזות מוקטנות בנפח של 30 מ"ל במחיר של 15 ש"ח, או באריזה גדולה של 200 מ"ל עם משאבה במחיר של 60 ש"ח. כל הריחות מגיעים בשני הגדלים, ואפשר לרכוש את שניהם ולמלא את הבקבוק הקטן כל פעם. אפשר גם לרכוש מארזים מוקטנים שכוללים מגוון של ריחות.
קיבלתי לסקירה את שני הבקבוקים הקטנים, וכ"כ התלהבתי שקניתי שני בקבוקים גדולים [ואני מתחרטת שלא קניתי ריחות נוספים].
את הקרמים אפשר לרכוש בארץ בחלק מסניפי אפריל או בבוטיק OPI בשרונה, ת"א. אפשר גם להזמין מחו"ל, בכל הפעמים שבדקתי המחירים כולל המשלוח היו זהים או אפילו גבוהים מהמחירים בארץ.


* מוצרים שהתקבלו לסקירה
למרות הטירוף סביב אסנס רק בשבוע שעבר הזדמן לי להגיע לסטנד שלהם.
למי שלא מכירה, מדובר בחברת איפור זולה מגרמניה, שעשתה עלייה לארץ. הייתה התנפלות דיי מטורפת עליהם, כנראה בגלל שהמחירים נשארו זולים כמעט כמו בחו"ל. בקושי הספיקו לסדר את המלאי על המדפים והכול כבר נחטף, כולל סיפורים על קונות שפשוט רוקנו את הארגזים בזמן חידוש המלאי.
ולמה אני חופרת על זה? בגלל שהופתעתי מאוד לגלות תופעה מכוערת- קונות שלא מוצאות טסטר ובמקום זה פותחות מוצר חדש וסגור עם מדבקה כדי לנסות אותו, מחזירות למדף וממשיכות הלאה. פרסמתי תמונות של מדגם קטן בפייסבוק שלי, רואים בבירור שפתחו מסקרות, לקים, שפתונים, גלוסים ובעצם... כל מה שנמצא בהישג יד.
אז אני מספרת לכן קודם כל כדי שתדעו שהתופעה קיימת ותהיו ערניות, כי זה ממש לא כיף לקנות מוצר "חדש" ולקבל במקום זה מסקרה משומשת [וגם ממש ממש לא היגייני]. ואני גם ממש מבקשת מכן לא להצטרף לעדר ולא לעשות את זה... פשוט בגלל שזה לא הוגן כלפי מישהי שלא תשים לב ותקנה משומש [גם אני בקושי שמתי לב, רגע לפני ששילמתי עשיתי אחורה פנה והלכתי לחפש מוצר חדש].

וכדי לסיים בנימה יותר אופטימית ;) שיהיה חג פסח שמח וכשר [למי שבקטע] וטעים לכולנו. ובעיקר שיהיה חג של מנוחה וכיף



10 תגובות:

  1. מזג אוייר באמת הפכפך,יום אחד ים יום אחרי זה מעיל!
    ונראלי שהזלזול לאסנס הוא בגלל המחירים, תחשבי שילדה בת 10 אחרי הבית ספר יכולה לקנות ולפתוח מוצרים.. אבל זה משהו ישראלי - בללין צמיד מדגישים לא לפתוח מוצרים סגורים.
    חבל שזה לא כמו אמריקה - שכל המסקרות סגורות בחבילה, מוצרי איפור עטופים טוב..

    השבמחק
    תשובות
    1. לא חשבתי על זה ככה... שאולי הסיבה שזה קורה המון באסנס זה בגלל טווח המחירים, ובגלל שיותר ילדות יגשו לסטנד :/
      יש לי קצת בעיה עם אריזות שעוטפות לחלוטין בגלל הקטע הסביבתי ;) מבחינתי מספיק שתהיה מדבקת ביטחון או כמו שאסנס עושים, מדבקה שהולכת לכל אורך המוצר עד לפקק, ואז אפשר לשים לב שהמוצר חדש. הבעיה היא באמת התרבות, וזה שאנשים לא מבינים שאסור לפתוח מוצר חדש כי הם דופקים אנשים אחרים שיבואו לקנות

      מחק
  2. תזמיני מבלה!
    אתר מעולה וישראלי
    השירות נחמד מאוד והם שולחים כל כך מהר שאת עוד לא מספיקה להתחרט
    יש שם המון חברות וגם אסנס(:
    לגבי הברבדוס, אנסה
    יש באתר גילטי, אקנה בקניה הבאה שלי

    השבמחק
    תשובות
    1. קיבלתי את אותה המלצה גם בפייסבוק :)
      הפעם קניתי רק שלושה פריטים, והמחיר של המשלוח עולה כמו פריט רביעי אז בכלמקרה לא יצא לי משתלם להזמין מהאתר. אבל אם אני אתכנן הזמנה גדולה יותר אז סביר מאוד שאני אזמין מהרשת.
      שכחתי באמת לבדוק אם גילטי מחזיקים את הקרם הזה.... אני רואה שגם המחיר שלם סבבה, לפעמים הם קצת מפריזים במחירים

      מחק
  3. סיקרנת אותי עם הקרם ידיים של OPI.
    בדיוק כתבתי על המוצרים של אסנס ולשים לב שהם סגורים היטב. כמו שנאמר קודם, לחלוטין בגלל הכסף אז מרשים לעצמנו
    וגם כי אין דיילת שתקפיד ותעקוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. כשכתבתי על זה בפייסבוק הבנתי מתגובות שזה משהו גורף שקורה בכל הארץ :/ טוב שכתבת על זה גם, כדי שבחורות ישימו לב ולא יקנו מוצר משומש...
      קרם הידיים של OPI פשוט מדהים. אני מחזיקה את עצמי בכוח לא לקנות את כל הריחות שקיימים

      מחק
  4. קרם הידיים מעניין אותי. לגבי המוצרים של אסנס, לי לא יצא להיתקל במוצרים פתוחים, אבל נתקלתי בתופעה בברלין, תאמיני או לא.. ברונזר שרציתי לרכוש, נצפו עליו סימני אצבעות.. מבאס.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מכורה לקרם הידיים וממליצה עליו בחום :)
      איכס, לקחת ברונזר מהמדף ולגלות שמישהי כבר דחפה פנימה ידיים :/

      מחק
  5. אוף מזג האוויר הזה גומר אותי! פוסט פשוט מעולה בשביל לקבל קצת איזון בחיים. אגב, אני מאוד מסכימה איתך בנוגע לקרמים של OPI, הם לגמרי מהממים!

    השבמחק
    תשובות
    1. אז אנחנו אחיות לצרה? :) מדהים עד כמה מזג האוויר יכול לגרום סבל...
      אני מטורפת על הקרמים של OPI, ובפעם הבאה שאני אהיה באזור שרונה כנראה שאני לא אתאפק ואקנה עוד כמה [ואני ממש לא צריכה עוד]

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...