יום ראשון, 12 ביולי 2015

Sunday Quickies

טוב, אתן כבר יודעות איך זה עובד- שבוע חדש, בואו נתחיל אותו באיזי


כל סטודנט מכיר את רגע השבירה הזה בתקופת המבחנים, שבו מחפשים כל תירוץ העיקר לא ללמוד. אפילו לעשות סנפלינג מקומה עשירית רק כדי לנקות אבק מהמנוע של המזגן נראה כמו רעיון טוב פתאום.
למזלי יש לי מגירה ענקית מלאה בלקים, ונייל ארט היא התרפיה המושלמת בשבילי.


הבסיס הוא לק מס' 385 של KIKO, אחת החברות האהובות עלי. הפורמולה של הלק מצוינת, ומספיקות שתי שכבות כדי לקבל אטימות מלאה. המברשת קצת עקומה אבל אני אחליק על זה.
בלתי אפשרי לתפוס את הגוון האמיתי שלו, אבל זה הכי קרוב שהצלחתי להגיע אליו [אחרי הרבה משחקים בפוטושופ].

את הדוגמא יצרתי בעזרת פלטת חותמות של Uber-Chic מס' 1-01. זו דוגמא בודדת שנמצאת במרכז הפלטה, פשוט שיחקתי איתה והחתמתי כמה פעמים שרציתי על כל ציפורן.
החתמתי עם הלק הלבן של Mundo de Unas, שקצת עזר לי להתגבר על האכזבה שלי מהחברה.




איל מקיאג' השיקו לאחרונה סדרה חדשה של ברונזרים והיילייטרים מינרליים. הסדרה רק הושקה וכבר יש סביבה הייפ [מוצדק לדעתי]. ניסיתי שני ברונזרים והיילייטר אחד, שלושתם בלי יוצא מן הכלל מאוד מאוד פיגמנטיים.
העיצוב של האריזות מקסים, המכסים העגולים מזכירים לי קצת זכוכית מגדלת ויש בזה משהו מגניב. אני רק לא בטוחה עד כמה המכסה המתברג יהיה פרקטי ב-6 בבוקר...



כל אחד מהשלושה מתפקד בתור היילייטר או ברונזר, ויכול לשמש גם כצללית. הכמות מכובדת בהחלט- 7.5 גרם.
מנגד, המחיר המלא לא כ"כ נגיש- 209 ש"ח [כדאי לחכות למבצעים].

Halo* הוא היילייטר בהיר בגוון שמפניה, פיגמנטי מאוד אבל מתקבל על העור בצורה טבעית ויפה. הוא מחמיא לעור הבהיר שלי, וגם כשהעמסתי קצת יותר מדי הצלחתי לטשטש בקלות ולקבל שוב גימור טבעי ויפה. אני לא יודעת איך הוא יתקבל על בעלות עור כהה...
מבין השלושה שניסיתי הוא האהוב עלי ביותר ואני משתמשת בו על בסיס יומיומי.


Touch Me* כבר שייך לסדרת הברונזרים. השילוב בין זהב, וורוד וחום נותנים מעין גוון ברונזה עמוק, שימרי ומיוחד. הפעם הפיגמנט החזק היה דווקא בעוכרי, כל נגיעה הכי קלה עם המברשת יצרה כתמי צבע שהתקשיתי לטשטש. לדעתי זה גוון שיתאים בעיקר לבעלות עור כהה ושזוף, ופחות לבהירות כמוני. מה גם שבאופן אישי אני פחות אוהבת ברונזרים שימריים. אני חושבת שאני אאמץ את הגישה של גלוסברי ואשתמש בו בתור סומק, או אפילו כצללית [בת'כלס? זה הדחף הראשוני שלי ביחס לכל ברונזר או ערכת קונטור].


אחרון חביב הוא Waka Waka*, ברונזר קלאסי בגוון כתמתם. הגימור שלו מאט, ובניגוד ל-Touch Me הוא היה ממש נחמד אלי כשניסיתי לטשטש אותו.
וכן, גם הוא מתפקד בתור אחלה צללית [אני מצטערת, אבל הפיתוי חזק ממני].


ולסיום, קצת סווטצ'ים. אומנם העמסתי קצת חומר כדי לתת תחושה של עומק הגוון, אבל לא השתמשתי בפריימר או בבסיס אחר- רק כדי שתבינו עד כמה הפיגמנט כאן מטורף.

משמאל לימין:
Waka Waka, Touch Me, Halo

משמאל לימין:
Waka Waka , Halo, Touch Me
נעבור לקולקצייה אחרת שגרמה גם היא הייפ בתחומה- קולקציית הניודים של ג'ייד, שכוללת ארבעה לקים.
Nude Vanilla* [מס' 508] הוא לק ניוד קלאסי, אפשר להסתפק בשכבה אחת כדי לתת לציפורניים מראה מטופח, אפשר לבנות עליו פרנץ', אבל אני מעדיפה ללכת על שלוש שכבות כדי לקבל גימור קצת יותר אטום.


יש לו גימור מבריק מאוד בפני עצמו, כאן בתמונה לא השתמשתי במייבש הלק הרגיל שלי אלא בספריי הייבוש של לייף [אגב, גם אחרי שלוש שכבות הייבוש היה דיי מהיר ולא בעייתי בכלל].
פרט לפורמולה המצוינת, אני אוהבת מאוד את המברשת החדשה [יחסית] של ג'ייד. השילוב בין מברשת רחבה לקצה מעוגל פשוט עושה את החיים הרבה יותר פשוטים. המריחה מדויקת ובמקרה הזה לא הייתי צריכה לנקות בכלל את העור מסביב לציפורניים.


אם תהיתן מה ההבדל בין Nude Vanilla לבין Angelina [ניוד מהמם אחר של ג'ייד]-

אנג'לינה מימין, ניוד וונילה משמאל
נזכרתי שאני רוצה לעשות סווטצ'ים ולהשוות ביניהם רק אחרי שיצרתי את הנייל-ארט הכחול שראיתן בתחילת הפוסט, ואני כ"כ אוהבת אותו שלא רציתי להסיר. מזל שיעל עשתה השוואות בין שני הלקים, כולל סווטצ'ים של כל ארבעת הלקים מהקולקצייה.

התחשק לי קצת לגוון, וגליטרים הם הנייל-ארט הכי מהיר שאני יכולה ליצור. מרחתי מעל שתי שכבות של OPI- Make Light of the Situation*.


זה גליטר שמשלב גליטר בינוני עם חלקיקי שימר קטנים יותר שנותנים לו תת גוון כחול. הפורמולה מאוד מאוד נוחה ביחס לגליטרים, וממש לא צריך להתאמץ כדי לקבל שכבה אחידה על הציפורניים. משום מה החלטתי להעמיס שתי שכבות, אבל אני לא בטוחה שבאמת יש בזה צורך.


עדיין לא החלטתי מה דעתי עליו. הוא נותן ללק גימור קצת פנינתי ואני לא בטוחה שאני אוהבת את זה.



ולסיום, המלצה על ארבעה צלמים שאני אוהבת מאוד, עם פרופילי אינסטגרם מקסימים. לכל אחד יש את זווית הראייה הייחודית שלו [כדאי ללחוץ על התמונות כדי להגדיל, שם המשתמש של כל אחד מופיע בראש התמונה]





אני מקווה שנהניתן :)
וכמו תמיד אשמח לקרוא את התגובות שלכן

* מוצרים מסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה



14 תגובות:

  1. פוסט כיפי לתחילת השבוע!
    אני מאוד התרשמתי מהסדרה של איל מקיאג', ובהחלט כסומק Touch Me נהדר, מקווה שתאהבי אותו בתצורה זו.
    אהבתי גם את השילוב של הלק הניודי עם הגליטר העדין, וגם הלק הכחלחל שימח אותי!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני ממש שמחה לשמוע :)
      אני תוהה אם Touch Me יהיה לי קצת כהה בתור סומק, אבל נראה לי שזה שווה ניסיון. בתור צללית הוא ממש ממש מגניב לדעתי.
      לגבי השילוב בין הגליטר לניוד אני עדיין קצת מתלבטת, משהו שם לא כ"כ עושה לי את זה. הלק הכחול הורס בעיניי, אני כבר עם צ'יפים נוראיים ובכל זאת מתבאסת להסיר אותו [מזל שאני בבית גם מחר]

      מחק
  2. אוף האיל מקיאג' שלי תקוע שנים בדואר!! כמעט חודש ועדיין לא קיבלתי, אני מבואסת :\ הפוסט מושלם כהרגלך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חודש?! וואו! איזה באסה :/

      תודה רבה יקירתי :) כיף לשמוע

      מחק
  3. בדיוק מה שאני חשבתי על האריזה. עוד לא נתקלתי בהם, גם שם החומר של האריזה הוא קטיפתי כזה מהסוג שתופס אבק?

    השבמחק
    תשובות
    1. יאפ... בדיוק כזה :( באמת שכחתי להתייחס לזה בפוסט

      מחק
  4. הקולקציה של איל מקיאג' נראית פשוט נפלא, ועכשיו אני חייבת ללכת לרכוש לעצמי לק של ג'ייד!

    השבמחק
    תשובות
    1. יאפ, את באמת חייבת לקים של ג'ייד! [מזל שבמבצעים הם לא יקרים אז ההתמכרות הזו פחות כואבת בכיס]

      מחק
  5. פוסט מהמם!! ממש אהבתי את המניקור הניודי, הוא ממש עדין ומחמיא!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע :)
      טוב, את כבר יודעת שאני ממש ממש מתלהבת מהקולקצייה הזו של ג'ייד. לגבי הגליטר... אני עדיין לא בטוחה

      מחק
  6. הצבעים של הלקים פשוט הורסים!!!

    השבמחק
  7. אוי ההחתמה כל כך יפה!!!! יש לי במגירה חותמות ואני אף פעם לא מוצאת את הזמן לנסות לעשות!!! פוסט נהדר!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני פשוט מכורה :) גם לי קשה למצוא את הזמן, אבל כשכן אני כ"כ נהנית

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...