יום שני, 6 ביולי 2015

נפש עייפה בעור מטופח

הפריווילגיה הכי כייפית בתקופת מבחנים היא האפשרות להסתובב רוב היום בפיג'מה. אירוני שדווקא בימים שבהם יש לי הכי הרבה זמן פנוי, אני ממש לא זקוקה לאיפור [ולמען האמת, עדיין לא מצאתי שפתון שישתלב עם כתמי האקונומיקה על הטרנינג]. במצבים כאלה יש לי נטייה לחפף בשגרת הטיפוח, אבל אחרי מתקפת האקנה הגדולה בשנה ב' למדתי את הלקח שלי...

אני חייבת לכן עדכון בנוגע למכשיר להסרת שיער של Veet [מי שלא יודעת על מה לעזאזל אני מדברת מוזמנת לדלג לכאן ולהתעדכן]. הבטחתי לעדכן אחרי הטיפול הרביעי, אבל לא הייתי ממש בטוחה לגבי התוצאות, ורציתי לחכות עוד קצת. עשיתי גם את הטיפול החמישי, ואני עדיין לא בטוחה. בחלק מהאזורים נראה שאין השפעה בכלל, ובאזורים אחרים נראה שיש השפעה מסוימת אבל לא משהו שהייתי מכתירה כרגע כהצלחה. אני כן יכולה לעדכן שאני לא חווה בכלל תופעות לוואי- לא גירוי או כאב שנמשך אחרי הטיפול, ולא בעיות פיגמנטציה. אני עדיין לא חורצת את גורלה של שיטת Home IPL, אני רוצה לעבור עוד כמה טיפולים כדי לדעת סופית אם יש תוצאות או לא. אז כנראה שנצטרך לחכות עוד קצת כדי לדעת אם זה עובד :)


איל מקיאג'- Dual Makeup Remover*
מחיר: 139 ש"ח ל-120 מ"ל

מה עושה מכורת איפור שנתקלת במסיר איפור דו פאזי? מנערת אותו היטב, מטפטפת קצת על צמר גפן ומסירה איפור עיניים.
כבר מהשימוש הראשון הרגשתי קצת מוזר, ואחרי כמה פעמים ממש הרגשתי תחושה של צריבה. רק בשלב הזה קראתי את ההוראות וגיליתי שזה בכלל לא מסיר איפור לעיניים, ואפילו כתוב במפורש שאסור להשתמש בו באזור הזה.
פעם ראשונה שאני נתקלת במסיר איפור דו פאזי שמיועד לפנים, וזה גרם לי לתהות למה שמישהו ימציא דבר כזה.


אבל השאלה האמיתית היא למה לא נתקלתי במוצר כזה קודם... הוא מנקה את המייקאפ מצוין. בד"כ אני מעדיפה להסיר את המייקאפ עם סבון פנים, כדי למנוע תחושה של גירוי [כי בכל זאת, העור לא נהנה כשמשפשפים אותו שוב ושוב עם צמר גפן]. בגלל שזה מסיר שומני יש פחות תחושת גירוי, וגם לא צריך להתאמץ כמו במקרים אחרים.
מצד שני, כמו כל מסיר דו פאזי הוא משאיר תחושת שמנוניות על כל הפנים. מצד שלישי, מיד אח"כ עוברים עם סבון פנים או מי פנים וזה פותר את הבעיה.
הריח לא משהו, וגם המחיר דיי גבוה ביחס לכמות אז כדאי לחכות למבצעים.


SeboCalm- Cleansing Cream*
מחיר: 61 ש"ח ל-250 מ"ל [כדאי לבדוק גם במדי-לינק, לפעמים יש מבצעים]

אם אתן ממש לא סובלות מסירים דו-פאזיים, יש מצב שזה הפתרון בשבילכן. קרם הניקוי הוא מין יצור כלאיים בין סבון פנים למסיר איפור, פשוט מורחים קצת על הפנים ובאזור העיניים, מעסים בעדינות ומסירים בניגוב או עם מים [לדעתי הכי יעיל לעשות את זה עם מים]. הוא מתמודד עם מייקאפ ועם איפור לא עמיד בצורה טובה מאוד, השאריות שיש יורדות בקלות עם מי פנים. בנוגע לאיפור עמיד הוא פחות יעיל, אבל הוא כן מסיר חלק ומקל מאוד על השלב הבא של הסרה ממוקדת [למשל עם מסיר דו פאזי שכן מתאים לעיניים].


בגלל שזה לא ממש סבון פנים הוא לא מייבש את העור, וראיתי שמאוד נוח לי להשתמש בו לפני שאני יוצאת לעשות ספורט. ככה אני יכולה לצאת להזיע בלי שאריות של מייקאפ שימרחו ויסתמו לי את הנקבוביות, ומצד שני אני לא צריכה לטרוח ולהשתמש גם בקרם פנים כדי להחזיר לעור לחות.
המחיר מצוין מאחר ומדובר בשפופרת ענקית שתספיק להרבה זמן.


ערוגות- איתוש
מחיר: 55 ש"ח ל-100 מ"ל [כדאי לבדוק באתר של ערוגות, לפעמים יש מבצעים]

העולם מתחלק לשניים- אנשים שלא יודעים איך מרגישה עקיצת יתוש, ואנשים שצמודים לשלט ניאון עם הכיתוב "ארוחה בחינם!". אני שייכת לסוג השני, שסובל ומתגרד ומחפש פתרונות קסם כל קיץ מחדש. יש היום הרבה תכשירים תעשייתיים שאמורים לעזור [בין אם מורחים על הגוף או תוקעים בחשמל], אבל כולם חומרים רעילים עם אזהרות שימוש לא סימפטיות.
ערוגות השיקו השנה תערובת של שמנים אתרים שאמורה לדחות יתושים. יצר הסקרנות ויצר הסקפטיות נלחמו זה בזה, וכמובן שהסקרנות ניצחה אז קניתי בקבוק אחד לניסיון. והופתעתי לגלות עד כמה טוב הדבר הזה עובד. מורחים כמות קטנה של שמן על האזורים החשופים בגוף, והיתושים לא מתקרבים. יצא לי לראות את זה בלייב- ישבתי במרפסת, אחרי 10 דקות כנופייה של יתושות נמר אסיאתי התנפלה עלי, וברגע שמרחתי את השמן הן פשוט התרחקו ממני והפסיקו לעקוץ.
באתר כתוב שאפשר להתיז את השמן בחדר או לטפטף קצת למבער, אני מעדיפה להתיז קצת על נייר מגבת חד פעמי ולשים מתחת לסדין, וזה עובד מצוין [עדיף לא להתיז ישירות על הסדין כי זה משאיר כתמים].
החיסרון העיקרי של האיתוש הוא הריח. בגלל שהוא מבוסס על שמנים אתרים הריח שלו חזק מאוד, ולא כ"כ נעים. אני התרגלתי לריח מהר ואני מעדיפה אותו על תכשירים תעשייתיים אחרים, אבל אחותי ואמא שלי עדיין טוענות שזה בלתי נסבל.
[אפשר לרכוש באתר החברה או במספר חנויות בארץ]


Teva, AHAVA- Clineral Skin Pro 50 SPF*
מחיר: 140 ש"ח ל-50 מ"ל

חברת טבע [כן, אלה של התרופות] חברו לשיתוף פעולה עם אהבה [שאותם אני מניחה שאין צורך להציג]. התוצאה היא סדרת Clineral Skin Pro, שכוללת ג'ל ניקוי, ושני קרמים לפנים- אחד עם מקדם הגנה [אותו ניסיתי] ואחד בלי.
הקרם מגיע באריזה קומפקטית עם משאבה נוחה, שמוציאה כמויות מדודות.


ברגע שמתחיל הקיץ העור שלי הופך לדיווה מפונקת ומרושעת, שלא מצליחה לחיות בשלום עם רוב הקרמים שקיימים בעולם, שלא לדבר על מקדמי הגנה...
בהתחשב בעובדה שמדובר במקדם הגנה גבוה מאוד- 50 SPF אין שום סיכוי שהוא יהיה קליל. אבל ביחס לקרמים אחרים שניסיתי התוצאה הייתה סבירה, והקרם הצליח איכשהו להיספג ולהתקבע על העור שלי ואפילו היה אחלה בסיס למייקאפ. מצד שני, הוא משאיר את העור מבריק מה שהצריך ממני לא מעט פידור, וההרגשה הכללית הייתה מעט כבדה.
אני קצת מתלבטת מה להמליץ לכן, כי אני יודעת שהעור שלי חריג מאוד בתגובה שלו, ולא מסתדר גם עם קרמים שאמורים להיות הכי קלילים ואידיאליים לקיץ. אני חושבת שזה קרם שיהיה אידיאלי לבעלות עור יבש ורגיל [חוות דעת של בעלת עור יבש תוכלו לקרוא בבלוג של ליאן].




* מוצרים מסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה



10 תגובות:

  1. אוי השריפה בעיניים ביקרה אותי גם במגבונים להסרת האיפור של איל מקיאז'. ואיזו הפתעה שגם איתם אי אפשר להסיר איפור עיניים! גרררר...
    קרם הלחות הזה כל כך התאים לי, אבל אני לא מופתעת שנישארת מבריקה אחריו. הוא באמת לעור יותר יבש :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי, באמת? :/ בכלל לא ניסיתי את המגבונים, כי ממילא אני מעדיפה צמר גפן ומסיר איפור רגיל.
      וטוב שהגבת, לטובת בחורות עם עור יבש :)

      מחק
  2. הקרם של סבוקאלם נשמע מעולה, גם אני אהבתי את המסיר של איל מקיאג', והאמת היא שהמלח בו לפעמים מעקצץ לי גם את עור הפנים אז אני לא משתמשת בו מדי יום.
    את הקרם של קלינרל פחות אהבתי :/

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת? מעצבן! בד"כ אני מסירה את רוב האיפור עם סבון פנים, אז לא יצא לי להשתמש במסיר של איל מקיאג' על בסיס יומיומי... אני אדע להיזהר.

      לגבי הקרם של קלינרל, אני אף פעם לא זוכרת.. יש לך עור יבש?

      מחק
  3. הסבוקלם נשמע מעולה! נכנס לאחת הרשימות שלי

    השבמחק
    תשובות
    1. תמיד שמחה לעזור! זתומרת... לדרדר ;)
      סתם, סתם. אם תחליטי לקנות אני מקווה שתהיי מרוצה ממנו, ותעדכני אותי מה דעתך עליו :)

      מחק
  4. חחחח סליחה שאני חופרת לך
    המסיר איפור של איל מקיאג' יתאים לעור יבש?

    השבמחק
    תשובות
    1. את לא חופרת בכלל, תשאלי בכיף :)
      לדעתי כן, דווקא בגלל שזה מסיר שומני שלא מייבש את העור. גלוסברי הגיבה למעלה וכתבה שלפעמים הוא גם קצת שורף לה על עור הפנים, יכול להיות שזה בגלל סוג העור או שהוא פחות מתאים לשימוש יומיומי, אז כנראה שפשוט צריך לנסות בעדינות ולראות

      מחק
  5. אני לא יכולתי לסבול את הריח של הקלינרל... הוא כבד מדי. יש מצב שקיהלס יתאים לך!

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת? דווקא לריח לא כ"כ שמתי לב :)
      תודה על ההמלצה! אני אבדוק את העניין לעומק :) אני תמיד מחפשת קרמים טובים עם מקדמי הגנה

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...