יום ראשון, 28 ביוני 2015

Sunday Quickies

ימי ראשון הם לא ממש הקטע שלי [של כולנו כנראה?!], ומתחשק לי לנסות משהו חדש כדי להתחיל את השבוע בכיף. פוסט עם סקירות קצרצרות, הרבה תמונות וגם כמה המלצות לא-איפוריות

לאחרונה אני מתחילה לנסות קצת מוצרים קוריאניים [אני מאשימה בכך את הקבוצה הזו], אחד מהם הוא Secret Solution מבית It's Skin. זוהי חברה קוריאנית שמייצרת מגוון רחב של מוצרי טיפוח [קליק לאתר], אני הסתקרנתי לגבי הסרום הזה שמיועד לטיפול באקנה.


תמורת 26 ש"ח [כן כן, 26 ש"ח בלבד] מקבלים בקבוקון פלסטיק מתוק, כי הקוריאנים אוהבים אריזות מעוצבות, ואני אוהבת אותם בגלל זה.
הבקבוק מכיל 75 מ"ל של סרום שקוף שאפשר למרוח על הפצעונים בבוקר ובערב. הוא נספג במהירות, לא מייבש את העור, לא מגרה ולכן אפשר למרוח אותו ממש לפני האיפור בלי בעיה.
הופתעתי מאוד לגלות מוצר מצוין שפשוט עושה את העבודה ומתמודד גם עם פצעונים קשים במיוחד. הוא פחות יעיל עבור פצעונים קטנים ועמוקים [אתן יודעות על מה אני מדברת, הפצעונים שנמצאים עמוק בתוך השכבות של העור ולא יוצאים החוצה]. אבל לכל מה שבולט, כואב ועושה רע בנשמה- זה הפתרון.


אומנם החמידות של האריזה נובעת בעיקר מקישוט פלסטיק שמולבש עליה, אבל גם בלי זה היא בסדר.
כדי לשלוט על כמות הנוזל שיוצאת, הבקבוקון מגיע עם ספוגית שצריך להלביש על הפתח. אפשר ורצוי להסיר אותה מדי פעם ולשטוף במים וסבון [כי בכל זאת, אקנה זה לא הדבר הכי נקי בעולם]. 5 נקודות על החשיבה ההיגיינית!
אני הזמנתי את שלי מהמוכר הזה באיביי, אבל אני בטוחה שיש עוד אלטרנטיבות.


אם אני כבר בקטע של טיפוח מצוין ואריזות מקסימות...


יאפ, לאוקסיטן מכים שנית והפעם עם מי פנים מסדרת Immortelle*. מי פנים עדינים, נעימים מאוד, מנקים מצוין ולא מגרים או מייבשים את העור בכלל. האריזה אלגנטית כרגיל.
ניסיתי לאפיין את הריח, וההגדרה הכי טובה שלי היא... פרי הסברס [אני רצינית!]. מאחר ואני ממש אוהבת את הפרי הזה אני נהנית בכל שימוש. ואם אין לכן מושג איך סברס מריח או איזה טעם יש לו, זו תקלה חמורה שיש לפתור בהקדם.


המחיר הוא 111 ש"ח ל-200 מ"ל באתר של לאוקסיטן, ואפשר לרכוש אותם במסגרת ערכות התנסות, כמו זו למשל.


מטווח קרוב של גרג הורוביץ הוא כל מה שאני צריכה כדי לשבור את המתיקות הקוראנית של It's Skin ואת האלגנטיות הצרפתית של לאוקסיטן.
ספר מתח נפלא, על בחור שמגלה שמישהו עוקב אחריו. וכמיטב הקלישאות- חייו משתנים. רק שהספר הזה ממש לא קלישאתי. העלילה מטורפת ומשתנה כל חמש דקות בערך, וגורמת לקורא להבין שהוא לא מבין שום דבר. לאורך כל הספר ניסיתי להעלות השערות ולפענח את התעלומה, אבל התשובה באה מכיוון כ"כ מפתיע. אם קראתן ואהבתן את "נעלמת" יש לי הרגשה שתהנו גם מהספר הזה.
הספר שלי הגיע מהספריה הציבורית [כן, יש אנשים שעדיין עושים את זה], אבל אפשר לרכוש אותו גם בחנויות הספרים תמורת סכום המשתווה בערך לבקבוק של מי פנים.


אני לא יכולה לפתוח את השבוע בלי מניקור מגניב. זאת אומרת, יום שבת הוא היום היחידי שבו יש לי זמן להשקיע, אז הזמן הכי סביר למצוא אותי עם מניקור מגניב הוא ביום ראשון.


הבסיס של המניקור הזה הוא OPI- My Car has Navy-gation*. כחול עמוק שמזכיר דיו, גימור קצת ג'לי אפילו. הפורמולה מצוינת ומספיקות שתי שכבות לאטימות מלאה. צבעים כאלה נוטים להפוך לסיוט בהסרה, אבל לא במקרה הזה.
הלק הזה יצא כחלק מקולקציית Brights 2015, בארץ מחירו 65 ש"ח [ברשת אפריל, בבוטיק OPI בשרונה או במכוני מניקור נבחרים]


הגליטר המופלא הזה שייך ל-Formula X מבית Sephora. הוא נקרא Demolition, ובעיניי הוא הכי יפה מכל החבר'ה בסדרת Transformers top coats. שילוב בין גליטרים בכמה גדלים, צורות וצבעים ביחד עם פורמולה מצוינת- לא סמיכה מדי, לא דלילה מדי, הופכים אותו לגליטר המושלם. בשביל המניקור מרחתי שכבה אחת עבה על רוב האצבעות, בחלק מהמקרים הוספתי עוד קצת גליטרים בשכבה שנייה.
איפה הקאצ'? קשה עד בלתי אפשרי לרכוש מהארץ את מוצרי ספורה. התמזל מזלי ואחותי שטסה לחו"ל בחרה בשבילי את הלק הזה.


פרט לגליטר המקסים, גם האריזה פשוט יפה בעיניי. מצד שני, העובדה שיש מכסה גדול ואז פקק קטן יותר קצת מסרבלת את השימוש.



ומה הדבר הכי טוב לעשות עם מניקור טרי? כמובן, להיכנס למטבח ולהרוס אותו.
אם יש לכן שאריות של אורז לבן משבת, אתן ממש ממש רוצות להשאיר אותו במקרר לעוד יום-יומיים, ואז להכין את המתכון המעולה הזה של אורז מטוגן, מהבלוג פתיתים. קל מאוד להכנה, וכל כך טעים שמדי פעם אני שומרת במקרר אורז בכוונה, כדי שיהיה לי תירוץ להכין אותו.

אז מה דעתכן על פוסט-הפיילוט שלי? ספרו לי בתגובות :)

* מוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה


24 תגובות:

  1. מניקור מהמם! אהבתי מאוד את השילוב ☺

    השבמחק
  2. מי הפנים נשמעים נהדרים לקיץ! והמניקור מושי. הכחול ממש ממש יפה.

    השבמחק
    תשובות
    1. OPI שיחקו אותה, הכחול הזה מגניב לגמרי!
      ומי הפנים באמת אידיאליים לקיץ, מנקים כמו שצריך ולא אגרסיביים בכלל, והאמת שנראה לי שהם יהיו מצוינים גם לעור רגיל ויבש

      מחק
  3. חייבת לנסות את הסרום הקוריאני המסקרן הזה!
    בעבר ניסיתי את מי הפנים של לאוקסיטן ומאוד אהבתי, אני חושבת שאצלי הייתה אריזת "ספריי" ואהבתי להשתמש בהם לריענון העור בבוקר, על פנים נקיות וזה עשה תחושה נפלאה וריכך את העור.
    המניקור מהמם! מתה על השילוב הזה של לק כהה עם הגליטר שיוצר מראה של גלסקיה קטנה על הציפורניים.
    תמיד שמחה למצוא המלצות על ספרים חדשים ובתור חובבת ספרי מתח נראה לי שאתחבר לסיפור, הולכת לרכוש :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני עדיין קצת מופתעת מכמה שהסרום הזה עושה עבודה טובה. באמת שלא ציפיתי לכזו הצלחה במחיר כ"כ נמוך.
      ועכשיו עשית לי חשק להעביר את מי הפנים של לאוקסיטן לבקבוקון ספריי... או בכלל, כל מי פנים מעתה ועד שהקיץ לא יהיה נוראי כ"כ ;)
      אם תקראי את הספר אני ממש אשמח לשמוע מה דעתך עליו :)

      מחק
  4. אוי החמוד הקוריאני הזה, פשוט חימם לי את הלב 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. החמוד הקוריאני הזה קצת באשמתך, אבל לא נהיה קטנוניות ;)
      ולא רק שהוא חמוד ונוח לשימוש [וגם היגייני מאוד], הוא פשוט עושה עבודה טובה

      מחק
  5. קודם כל, הלק מהמם!
    דברי שני, הספר כל כך כל כך עשה לי חשק, נשמע בדיוק כמו הסגנון שאני אוהבת :) לגמריי הוספתי לי למועדפים.
    והסרום הזה כל כך חמודייי!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה חמודה :) כמו שכתבתי למעלה לאלכס, אם תקראי את הספר תספרי לי מה חשבת עליו :)

      מחק
  6. פוסט מהמם :)) נהנתי לקרוא, תודה ששיתפת!

    השבמחק
  7. המוכר הזה באיביי הוא נפלא! וגם IAMLOVE-SHOP (שמהם אני מזמינה לא מעט).

    לגבי OPI - זה הזמן לחוות דעה שלילית ומאכזבת לגבי הלקים! הזמנתי 2 שישיות התנסות בגודל מוקטן, בצבעי קיץ מהממים וכגודל הציפייה כך גודל האכזבה!
    דרושות מס' שכבות לקבלת אטימות וגם אז הלק נראה "מת". מרוב שכבות הוא מתקלף מייד!
    אכזבה ענקית ולא ארכוש שוב שום דבר שלהם!
    חבל על הכסף ואני לא מבינה מה כל הבאז סביבם!
    "שיק" לעומתם עושים עבודה מעולה, עמידים וזולים!

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב לדעת, תודה על ההמלצה! :)

      די, איזה באסה! מוזר שכל הלקים שהזמנת היו כאלה... לא כל הלקים של OPI מושלמים [או של כל חברה אחרת בת'כלס], ויש צבעים עם פורמולה מבאסת, ויש צבעים עם פורמולה הרבה יותר טובה... אבל ממש לא הייתי מצפה ש-12 לקים יהיו כאלה :/
      באופן אישי יש לי פינה חמה בלב לשיק, הם החברה הראשונה שקניתי :) וממש לא מזמן קניתי עוד גליטר מהמם שלהם שעדיין לא יצא לי לנסות.
      מה שמגניב בלקים שפשוט יש כ"כ הרבה חברות ואין מצב שלא תמצאי את המותג שאת אוהבת, וגם יהיה עמיד עלייך [ומצד שני, זה הדבר המבאס, שעמידות זה משהו ממש אישי... מה שיהיה טוב לנו לא בהכרח יהיה עמיד על אחרות]

      מחק
  8. פשוט מהמם נהנתי לקרוא ♥

    השבמחק
  9. המוצר הקוריאני הזה משגע! וגם עצם שזה שהוא אשכרה עוזר.... אני רוצה!!
    אהבתי מאוד את השילוב של הלקים ואחותך עשתה אחלה של בחירה.
    אה כן, בוז לימי ראשון.

    השבמחק
    תשובות
    1. אחותי לגמרי קלעה בול עם הלק הזה של ספורה :) אפילו אם הייתי חושבת לבקש ממנה שתביא לי משהו, בחיים לא הייתי שמה עליו עין...

      מחק
  10. אהבתי את הפינה והכי אהבתי את המאקרו על הציפורניים! :D

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע :)
      [בשביל מה קניתי עדשת מאקרו אם לא בשביל זה? ;)]

      מחק
  11. את חושבת שהקרם הזה לפצעונים יהיה טוב גם לעור יבש?

    השבמחק
    תשובות
    1. אין לי עור יבש אז אני לא בטוחה ב-100%, אבל לדעתי כן, כי זה לא מייבש את העור בכלל ולכן יתאים לדעתי לכל סוגי העור.
      [אגב זה לא קרם אלא מין נוזל כזה כמו סרום]

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...