יום חמישי, 25 ביוני 2015

יקרים ומדהימים

כן, כן, מי שקונה בזול משלם ביוקר...
אולי זה נכון כשבוחרים קבלן שיפוצים או טיפול שיניים [טפו טפו טפו חמסה חמסה מלח מים]. אבל באיפור בהחלט אפשר למצוא חלופות זולות וטובות. יותר מזה, יש הרבה מקרים שבהם דווקא היקר והיוקרתי ממש לא שווה את הכסף.
ועכשיו אחרי 20 שניות של צרכנות נבונה אני מרגישה קצת יותר בנוח לדרדר אתכן למוצרים יקרים ומדהימים, שלא מתאימים בשום צורה לתקציב של סטודנטית תפרנית, אבל שווים כל שקל.

שלא כהרגלי, אני אמליץ קודם על מוצר שלא הצלחתי לצלם [מסתבר שבדיוק כמוני, גם מראות שונאות להיות בצד הזה של המצלמה].
המראה הסוררת עונה לשלם הנפלא "מראה קוסמטית עומדת דגם A", היא הגיעה מאתר e-Bath, תמורת 117 ש"ח לא כולל משלוח. זו מראה דו-צדדית גדולה, כבדה ונהדרת. יש לה צד אחד רגיל וצד שני שמגדיל פי 5, שזה מצוין בשביל קוצר הראייה שלי. לפניה השתמשתי במראה דומה שקניתי באיקאה ועלתה בערך שליש מחיר, אבל גם הגדילה פחות. יש באתר סוגים נוספים, כולל הגדלה גדולה יותר, תאורה וכדומה.
לא הכרתי את האתר לפני שהזמנתי, אבל המשלוח הגיע במהירות ובלי תקלות. אם אתן חוששות אפשר לשלם בפייפאל.
אני משתמשת במראה כבר למעלה משנה ואני ממש מרוצה, זו אחת הרכישות הכי טובות שהיו לי אי פעם.
לפני שתחליטו באיזו הגדלה לבחור, כדאי לגשת סתם לאיזו חנות [אפילו וואו או ביוטיקייר] ולהסתכל על המראות שיש שם, כדי לוודא שאתן לא קונות הגדלה גדולה מדי או קטנה מדי. יכול להיות שבהתחלה תרגישו סחרחורת קלה, לפעמים העיניים זקוקות לכמה ימים כדי להסתגל להשתקפות המוגדלת.


היקרה והמדהימה הבאה היא מברשת המייקאפ של סיגל תדמור*
ידית עץ עבה, קלה ונוחה לאחיזה. הראש של המברשת שטוח, עם סיבים גמישים וצפופים. אני משתמשת בה המון ולכן חופפת אותה לא מעט, והיא מתייבשת מהר, לא משנה צורה ולא משירה שערות בכלל.
מצד שני, היא לא בדיוק מברשת למתחילות. הקוטר שלה קטן יחסית ולוקח קצת זמן ללמוד לעבוד איתה בצורה נכונה. בהתחלה אפילו היה לי קצת קשה להשתמש בה והרגשתי שאני צריכה להפעיל הרבה כוח. אבל ברגע שמבינים את הקטע שלה המייקאפ פשוט יושב מצוין על העור. אין סימני מריחה, אין מראה כבד ומקומח. היא גם מדגישה פחות עור יבש וקילופים, אין לי מושג איך.
מחירה המלא הוא 290 ש"ח, ואחרי הנחת מאפר/ת עומד על 190 ש"ח. אגב, אני לא חושבת שזו מברשת חובה למתאפרת המתחילה או הממוצעת, אלא היא תתאים יותר למאפרות מקצועיות או לפרפקציוניסטיות שחשוב להן להשקיע בגימור של המייקאפ.
אפשר לרכוש את המברשות [ואת שאר המוצרים של סיגל תדמור] בבית הספר שלה, או שאפשר להתקשר ולבקש לשלוח בדואר. מידע יש באתר ובעמוד הפייסבוק.


מברשת מס' 239 של MAC היא אחת המברשות הכי וותיקות שיש לי. התלבטתי כל כך הרבה לפני שרכשתי אותה, וקראתי סקירות באובססיביות. היא עונה על כל הדרישות שלי- רכה ונעימה, לא דוקרנית בכלל [כן, נתקלתי בכמה כאלה ואני עדיין בטראומה]. יש לי עיניים קטנות יחסית והגודל שלה מתאים לי בדיוק. המברשת מתמודדת בכבוד גם עם צלליות גיריות וחסרות פיגמנט ומצליחה להוציא מהן את המקסימום [בעירבון מוגבל, כי בכל זאת...]. אחרי אינספור חפיפות היא עדיין שומרת על הצורה שלה.
רוב אוסף המברשות שלי מורכב ממברשות זולות- סומק, פודרה, טשטושים, אייליינר. אבל לא הצלחתי למצוא חלופה זולה שתהיה מושלמת כמו ה-239, ולדעתי אם יש לכן תקציב להשקיע במברשת אחת מצוינת, לכו על זו, כיוון שהיא מברשת בסיסית.
היא עולה 150 ש"ח, אפשר לרכוש בסניפי הרשת או באתר.


נעבור לעוד מוצר וותיק ועטור שבחים... פריימר Photo Finish של Smashbox*
השוויתי אותו בעבר לאלטרנטיבה הזולה מבית e.l.f, ומאז מזג האוויר התחמם, ואני עברתי להשתמש רק בפריימר של סמאשבוקס. הוא תורם מאוד לגימור טבעי יותר של המייקאפ, אבל בעיקר משפר את העמידות שלו וממתן מאוד את הפרשת השומניות של העור שלי. אני לא אוהבת מייקאפים כבדים ושונאת לפדר שוב ושוב במהלך היום, ולא רק זה, המייקאפ הנוכחי שלי הוא ה-Healthy Mix של בורז'ואה שלא אמור להיות עמיד. ובכל זאת בשילוב עם הפוטו-פיניש הוא מחזיק הרבה מאוד שעות גם בימי שרב נוראיים. במהלך היום אני מפדרת בקושי פעם-פעמיים וזה מספיק לי לגמרי.
אומנם זה הפריימר הכי וותיק והכי מוכר של סמאשבוקס, אבל יש לחברה סדרה שלמה של פריימרים- מתקני גוון, מכווצי נקבוביות, בתוספת לחות וכדומה.
דבר אחד שקצת מפריע לי, ז'תומרת, פרט ל-185 השקלים שהמוצר הזה עולה [בסניפי אפריל או באתר], זו אריזת השפופרת. בהתחלה היא מאוד נוחה, אבל אחרי שמגיעים לחצי כבר נהיה יותר מאתגר להוציא אותו.
אני יודעת שיש בחורות שקצת רגישות לפריימר הזה והוא גורם להן לפצעונים, אני לא חוויתי שום תופעות כאלה. אם יש לכן אפשרות כדאי להגיע לרשת אפריל ולנסות לבקש דוגמיות לפני הרכישה.


מי האמין שאני כל כך אתלהב מפילינג אורז?! ועוד אתאהב בו אחרי שימוש אחד בלבד...
אהוב ליבי הוא ה-Daily Rice Exfoliator של GIGI*, מסדרת Ester C. הוא מגיע כאבקה יבשה, בוזקים גבעה קטנה לכף היד ומערבבים עם מעט מים כדי ליצור עיסה [כן, כתבתי בוזקים ועיסה בהקשר של מוצר טיפוח מפנק. sue me]. מכאן והלאה השימוש הוא כמו פילינג רגיל לחלוטין. זה נשמע קצת דוחה, אבל בפועל זה ממש נחמד. הפילינג מכיל גם אורז וגם שיבולת שועל, ויש לו ריח מאוד עדין ונעים [שמזכיר קצת אוכל, למען האמת]. למרות שזה פילינג הוא לא שורט ולא אגרסיבי, אלא נעים מאוד על העור. כבר אחרי שימוש אחד רואים שהעור הרבה יותר נקי, ולדעתי הוא גם עוזר לי להשתלט על האקנה המשוגע ממנו אני סובלת.
למרות שהוא לא אגרסיבי ולמרות שהוא מוגדר כפילינג יום-יומי, אני מעדיפה להשתמש בו רק אחת לכמה ימים, כי בכל זאת יש לו קצת נטייה לייבש את העור. ובכלל, אני מעדיפה לא להשתמש בפילינג בתדירות גבוהה.


יכול להיות שזו רק אני, אבל הצורה של הבקבוק מזכירה לי קצת מלחייה ;)
טיפ קטן [בעצם שניים]... בהתחלה תשתמשו במעט אבקה ומעט מאוד מים, לוקח קצת זמן עד שלומדים את הכמויות הנכונות. המכסה אוטם את הבקבוק מצוין אבל צריך להקפיד לסגור אותו כדי שלא תיכנס לחות פנימה.
כמובן ששמרתי את הכי יקר לסוף, כדי להנות מהתענוג הזה נצטרך להיפרד מ-278 ש"ח ל-200 מ"ל. זה מחיר אסטרונומי בשביל פילינג, והנחמה היחידה ש-200 מ"ל של אבקה יבשה מספיקה להרבה זמן.
אפשר לרכוש את הפילינג אצל קוסמטיקאיות או באינטרנט- באתר גיליטי או ליאל קוסמטיקה.


לא רק שג'יג'י לא עושים ניסויים בבעלי חיים... הם אפילו מלטפים ארנבונים בזמנם הפנוי. זה מקום שהייתי רוצה לעבוד בו!


* מוצרים מסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה


10 תגובות:

  1. מי משקונה בזול משלם ביוקר זה כ"כ המשפט של אמא שלי, את לא מבינה אפילו כמה חחחחח אצל הרוסים זה ממש אורך חיים. (יקר)
    נורא אהבתי שג'יג'י מלטפים חיות - הלוואי וכל החברות היו ככה P:

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחחח אז אצלנו אומרים את המשפט הזה, ועדיין מעדיפים לקנות בזול ;)
      כל פעם כשאני רואה את הסמל הספציפי הזה של הארנב אני מחייכת לעצמי :)

      מחק
  2. סקירה נחמדה. אישית אני בגישה שאת מרבית קניות האיפור ודומותיהן מוטב לעשות בחנויות של המוצרים הזולים, שכבר גם הם התגלו כמאוד איכותיות. אבל בקניות לקראת תאריכים מיוחדים (למשל יום הולדת), או בקניית מתנה למישהי שבאמת חשובה לנו, אם התקציב מאפשר, אז בהחלט כדאי מוצרים יוקרתיים יותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בגישה דומה :)
      רוב הרכישות שלי הן של מותגים עממיים, ובאירועים מיוחדים או אם יש משהו ספציפי שבאמת שווה את זה, אני אחסוך ואקנה משהו יותר יקר.

      מחק
  3. המברשת של מאק פשוט מופלאה, לא מצאתי לה תחליף זהה, ובעיניי מוצר טוב שווה את מחירו :)
    גם הפריימר של סמאשבוקס, אצלי בגרסת הלחות הכחולה, משובח והטיובה מחזיקה להמון זמן!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם בעיניי שווה להשקיע במוצרים בסיסיים, בעיקר במברשת אם היא כ"כ טובה ומחזיקה שנים קדימה.
      אני סקרנית מאוד לגבי הפריימר הכחול עם הלחות. יש סיכוי טוב שזו תהיה הרכישה הבאה שלי :)

      מחק
  4. תמיד רציתי לנסות את הפריימר של סמאשבוקס בשביל אירועים וכאלה או ימים ארוכים אבל העובדה שיש בו סיליקון קצת מציקה לי. יש לי עור רגיש שיכול ביום אחד להחליט שלא בה לו על מוצר למרות שבהתחלה הכל זרם איתו. פוסט נהדר! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      אני חוששת שאולי הפריימר של סמאשבוקס לא יתאים לך... העור שלי מסתדר איתו מצוין, אבל אני יודעת שיש כאלה שהוא גרם להן לפצעונים לא כייפיים :/

      מחק
  5. לצערי למדתי לא מעט שזול בסוף עולה יקר.
    אבל אני איתך לגבי הפילינג אורז. הוא נהדר וארכוש אותו שוב.
    הפריימר גם כן נהדר, אבל אצלי יצאו פצעונים אחריו.
    התמונות ד"א, נהדרות

    השבמחק
    תשובות
    1. זהו, זכרתי שסיפרת לי שהפריימר גרם לך לפצעונים :/ בגלל זה גם התייחסתי לזה בפוסט.
      הפילינג מדהים לחלוטין, אני בטוחה שארכוש אותו גם :)
      ותודה על המחמאה

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...