יום שני, 12 באוקטובר 2015

ציפורניים משוגעות

מה אני עושה עם תמונות של נייל-ארט שצילמתי?
זורקת לארכיון ושוכחת מהן, מסתבר... כי את הנייל-ארט הזה עשיתי לפני יותר משנה, ופתאום הבנתי שעדיין לא כתבתי עליו.


לעיתים נדירות יש לי כוח להשקיע כ"כ הרבה זמן בנייל-ארט אחד. במקרה הזה היה לי רעיון מסוים בראש ואפילו עשיתי כמה נסיונות עד שהגעתי לתוצאה סופית שאהבתי. הביצוע עצמו לא קשה במיוחד, רק דורש זמן והרבה סבלנות.
שכבת הבסיס היא לק לבן אטום של BK. הוא סמיך מאוד וקשה למריחה, אבל זה מה שהיה לי בבית ולכן עבדתי איתו.
כדי ליצור את כתמי הצבע השתמשתי ב-I'm Never Amberrassed של OPI מסדרת Sheer Tints. זו סדרה דיי ישנה [מאז יצאו גם ה-Color Paints], אבל עדיין אפשר לקנות אותה באיביי ויש מצב שגם בארץ. זה בעצם טופ חצי-שקוף עם גוון. מרחתי שכבה אחת אחידה על כל הציפורן, ואחרי שהיא התייבשה התחלתי לשחק ומרחתי את הטופ רק על חלק משטח הציפורן כדי ליצור כתמים. בחלק מהמקרים עשיתי את זה שוב כדי להעמיק את הצבע.
ו... אחרי שכל זה התייבש, החתמתי עם Plum Truffle של CDN, את אחת הדוגמאות האהובות עלי, מפלטת BM-023 של Bundle Monster.
מעל כל זה מרחתי שכבה של מייבש לק, בעיקר בשביל הברק והעמידות [אני כבר לא זוכרת באיזה מייבש התשתמשתי אז].

משמאל לימין: BK, OPI, CND
אני אוהבת את התוצאה הסופית כי היא נראתה קצת כמו מדבקות-לק. והאמת היא שעכשיו לי חשק לעשות משהו דומה עם צבעים אחרים [ומתי אני אמצא זמן לפרויקט הזה? בעוד 20 שנה כנראה]





14 תגובות:

  1. יצא מהמם! מזל שכתבת עליו בסופו של דבר

    השבמחק
  2. איזה עיצוב מהמם!!! איך יש לך סבלנות לעשות כאלה דברים?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      האמת שאני נהנית מזה... והרבה פעמים אני פשוט מסדרת לעצמי את היום ככה שאני עובדת על חלק מהשכבות, הולכת לעשות דברים אחרים [למשל דברים מול מחשב] ואז חוזרת לסיים את שאר השכבות

      מחק
  3. מהמםםםם

    השבמחק
  4. פוסט מהממם!! אהבתי בטירוףףף

    השבמחק
  5. מרהיב, איזו מקצועיות! הייתי שמחה לדעת אם את פלטות ההחתמה את מזמינה מהאתר הרשמי של באנדל מאנסטר או מקום אחר, וכמה עולה המשלוח לארץ.

    השבמחק
    תשובות
    1. יא תודה רבה :)
      האמת שהזמנתי מהם פעם אחת לפני שלוש שנים בערך... ואז הזמנתי ישירות מהאתר שלהם. בדקתי עכשיו, מחיר המשלוח לארץ הוא 8.5$ [אני חושבת שזה מחיר דיי סטנדרטי בהרבה אתרים אמריקאיים]
      אני לא יודעת למה, משום מה זכרתי שהפלטות שלהם הרבה יותר יקרות, עכשיו ראיתי שהרוב נע סביב ה-2-3$ שזה סבבה. מחיר המשלוח דיי מייקר את העסק, אז יש אלטרנטיבות זולות יותר, למשל Born Pretty, הם מוכרים פלטות זולות והמשלוח בחינם, ולפעמים יש להם איורים שדומים מאוד או ממש זהים לבאנדל. מבחינת איכות לדעתי באנדל יותר איכותיות, אבל בת'כלס גם בורן פריטי ממש סבבה :)

      מחק
  6. יצא נדיר!!!! פשוט מדהים!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. די... תמשיכי ;)
      סתם, אין על המחמאות שלך :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...