יום ראשון, 19 באפריל 2015

השבוע שלי: להיות מבוגר אחראי

היי :)

אני אוהבת את זה שהבלוג תופס לאט לאט כיוון אישי יותר, ואת זה שאני כותבת גם על החיים שלי ולא רק על ביוטי. ממש במקרה, לפני שנה בדיוק פרסמתי פוסט בסגנון של מה עבר עלי השבוע, ופתאום התחשק לי עוד אחד כזה.


השבוע הזה היה בסימן הקלישאה "אני צריכה חופש מהחופש". כרגיל תכננתי יותר מדי דברים לפסח ולא הצלחתי לנוח באמת. במוצ"ש איזה וירוס תפס עלי טרמפ, ופשוט לא מצאתי את הזמן להיות חולה כמו שצריך. הכרחתי את עצמי לקום בבוקר וללכת ללימודים, ובצהריים כבר הבנתי שזה היה רעיון ממש גרוע וחזרתי הביתה לישון 15 שעות [וחוזר חלילה].
העייפות הכללית הזאת הכתיבה לי שגרת איפור מאוד משעממת שכללה את המינימום- פריימר [סמאשבוקס], מייקאפ [בורז'ואה], קונסילר [סיסלי], פודרה [רימל] וסומק.


שלב האיפור הכי מרתק במהלך השבוע, היה השלב שבו החלטתי איזה סומק מתחשק לי. פה דווקא הראיתי גיוון יוצא דופן ;)



בתחום הטיפוח והציפורניים דווקא היו לי כמה התנסויות ראויות לציון.
עשיתי את הטיפול השני עם ה- InfiniSilk של ויט [עליו כתבתי כאן], וזה היה מהיר ונטול כאב אפילו יותר מהפעם הראשונה.
מי הפנים לעור רגיש של סבוקאלם* נכנסו לשימוש קבוע. את סבון הפנים מהסדרה אהבתי מאוד, ומי הפנים טובים באותה המידה. מריחים מדהים, מנקים מצוין, לא אגרסיביים בכלל, לא מייבשים ולא מגרים את העור. הם מתאימים מאוד לעונת המעבר כשהעור סופר רגיש ולא סגור על עצמו. יש לי עור שומני, אבל אני חושבת שהם יתאימו גם לעור רגיל ויבש.
את האריזה קצת פחות אהבתי בגלל שמדובר בבקבוק עם מכסה מתברג, כשאני מעדיפה פקק רגיל בסגנון של ביודרמה. מצד שני הסגירה שלו מצוינת והוא מתאים מאוד לנסיעות, פשוט אין סיכוי שהוא ישפך בתיק.
המחיר הוא 82 ש"ח ל-200 מ"ל לפני מבצעים, והמוצר לא נוסה על בעלי חיים.



אני מחליפה לק כל יומיים-שלושה ומייבש לק הוא מוצר חובה אצלי בבית. אין מצב שתמצאו אותי מנוטרלת עם ידיים באוויר במשך שעתיים, מחכה שהוד-מעלתו הלק יועיל להתייבש.
את המייבש המדהים של Nutra-Nail אני כבר לא מצליחה למצוא בשום אתר ששולח לארץ והחלטתי לנסות את ה- Insta-Dri של Sally Hansen. היה לי מזל ומצאתי אותו בארץ ב-30 ש"ח [באיביי הוא עולה כ-40 ש"ח כולל משלוח]. הפורמולה דלילה מאוד, כמעט מיימית, והשכבה העליונה מתייבשת ממש מהר. לוקח כחצי שעה לייבוש מלא ואז אפשר לעשות פעולות לא אגרסיביות, ואחרי כשעה-שעתיים כבר לחזור לשבור קירות ולהשתלט על העולם. כנראה שמה שכתבתי לא היה הכי ברור אז אני מעדכנת ;) השכבה העליונה מתייבשת תוך דקות ספורות ואז אפשר לחזור ולעשות פעולות שגרתיות אבל בעדינות. אני מעדיפה לחכות חצי שעה בערך לפני שאני עושה דברים שיכולים ממש לשפשף את הלק, ואחרי שעה-שעתיים הלק כבר יבש לחלוטין גם בשכבה הכי תחתונה.
אני קצת מאוכזבת מהברק שהוא נותן, כיוון שאני רגילה למייבשים שנותנים הרבה יותר ברק [למשל הנוטרה נייל והפושה], אבל בסה"כ הרושם הראשוני שלי חיובי מאוד.


אחד הדברים הכי מרגשים שקרו השבוע, זו המצלמה החדשה שלי. עד היום השתמשתי במצלמה של אבא שלי, וכבר תקופה ארוכה שתכננתי לקנות מצלמה משלי שתתאים יותר לצרכים שלי. בין השאר שיהיה לה מסך מפרקי, כדי שיהיה לי קל יותר לצלם איפור לבלוג.
אחרי הרבה מאוד התלבטויות, חיפושים בגוגל וחפירות לחברים שמצלמים, החלטתי לקנות את הקנון 70D, ביחד עם עדשת 18-135 IS STM.


התלבטתי במשך חודשים, וברגע שהחלטתי כבר לא יכולתי להתאפק ורק חיכיתי שפסח יסתיים [טוב, וגם בגלל שנמאס לי סופית לאכול כל דבר שהוא לא חמץ]. רצה הגורל והייתי סמרטוט במשך רוב השבוע, ובמקום לחרוש על המצלמה ולהתלהב ממנה שמתי אותה בצד והתעמקתי בניסיון להישאר ערה ומתפקדת בצורה מינימלית.

את השבוע אני סוגרת עם ההבנה שאני כבר באמצע סמסטר ב', כלומר עוד רגע אני מסיימת את התואר הראשון.
יש בזה משהו מגניב ומרגש, בעיקר בגלל שעברתי המון והתמודדתי עם המון מכשולים.
אבל אני גם קצת עצובה, כי זו תקופה מדהימה שמסתיימת.
ובעיקר יש בזה משהו מלחיץ, כי הגיע הזמן להתבגר ולחשוב מה הלאה. כבר החלטתי שאני ממשיכה ישר לתואר שני, ועכשיו רק נשאר לי להחליט באיזה תחום אני רוצה להתמקד. אני ממשיכה למסלול מחקרי, מה שאומר שעיקר התואר שלי הוא לא לימודים אקדמיים אלא מחקר. אני צריכה להחליט מה אני רוצה לחקור, למצוא מעבדה שעושה את זה ולמצוא חוקר שיסכים להיות המנחה שלי. ויש כל כך הרבה אפשרויות וכל כך הרבה תחומים שמעניינים אותי.
בין השאר אני גם צריכה להחליט איפה אני רוצה לגור, וגם זו שאלה גדולה מאוד עבורי.
בקיצור, אין לי מושג איך החיים שלי יראו בעוד חצי שנה מהיום. שזה מרגש ומלחיץ [מאוד] בו זמנית... אם אתן מכירות מעבדת מחקר אקדמית סופר-מגניבה שעוסקת בחקר של אדם ומחלות שונות בבקשה אל תשמרו לעצמכן את הידע הזה ;)


12 תגובות:

  1. ואוו חצי שעה לחכות ללק? לא הייתי מצליחה בחיים, הספריים ללמיניהם ןמייבשים טובים עוזרים לי!
    ואני מאוהבת בסבוקאלם למרות שהעור שלי לא רגיש, הכול מדויק ומושלם אצלם!
    גם לי אין מושג מה אני יעשה עוד חצי שנה, אבל זה כי אני עוד חיילת. מאחלת לך בהצלחה ולא להידבק יותר!

    השבמחק
    תשובות
    1. אחרי כמה דק' אפשר כבר לעשות פעולות בעדינות, אני בעיקר מנצלת את הזמן לעבודה מול מחשב וכאלה. אחרי חצי שעה כבר אפשר לחזור לשגרה בזהירות :)
      גם אני לא הייתי מסוגלת להסתדר בלי מייבש לק, אין שום סיכוי שהייתי מחכה שעתיים כל פעם.

      המון המון המון מזל טוב על השחרור [אז מה אם זה קצת מוקדם]
      זאת תקופה שיכולה להיות קצת קשה, אבל יש בה גם המון המון דברים טובים :) תני לעצמך את הזמן לבדוק מה הכיוון שלך ומה את רוצה לעשות :)

      מחק
    2. אחד הרגעים היותא שוברי לב זה לגלות שריטה בלק אחרי שהוא יבש...
      תודה רבה! יש לי עוד 5 חודשים אבל זמן טס..

      מחק
    3. נכון :(
      הזמן באמת טס... כשהייתי כמה חודשים לקראת השחרור היה נראה לי שזה לא יסתיים לעולם, ופתאום יום אחד התעוררתי והייתי אזרחית ולא הבנתי מתי לעזאזל זה קרה. אני מקווה שתהני מהחודשים האחרונים האלה :)

      מחק
  2. פוסט מעולה! אהבתי להכיר אותך קצת יותר לעומק. בכל אופן לגבי לקים אני כמעט ולא שמה כיוון שאין לי כוח לחכות לייבוש וחצי שעה זה יותר מדי מוגזם. המלצתי היא הלקים ג'ל של לוריאל אפלייבל מדהימים מתייבשים תוך דקה שתיים ועמידים עליי מרוב הלקים האחרים. הבאסה היחידה זו הכמות המינורית שלהם . בכל אופן תמיד יש עליהם מבצע וזה שווה בכל זאת!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע :) היה לי כיף לכתוב אותו, ואני שמחה שגם היה כיף לקרוא.
      אני אתקן עכשיו את הפוסט... הכוונה שלי הייתה שתוך דקות השכבה העליונה יבשה, ובמשך חצי שעה בערך עוד צריך קצת להיזהר ואחרי זה אפשר לפעול הרבה יותר בחופשיות.
      לא ידעתי שיש ללוריאל לקים בסגנון ג'ל, מעניין מאוד! אני אחפש, בד"כ לקים כאלה נוטים להיות יותר עמידים ובאמת יותר קלים לתפעול. אגב, OPI יצאו גם כן עם סגנון דומה של לקים, רק שעדיין לא יצא לי לנסות...

      מחק
  3. תתחדשי על המצלמה זה חלום ! ותרגישי טוב :(

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי :) כל כך חיכיתי לרגע הזה שתהיה לי מצלמה שלי, זה לגמרי חלום

      מחק
  4. תתחדשי על המצלמה! יש לי את אותה עדשה ואני ממש מרוצה ממנה לרוב אבל יש רגעים שבא לי להחליף אותה
    (אני מצלמת בcanon 450D)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) מהמעט שצילמתי בנתיים העדשה עושה רושם ממש ממש טוב
      לפני כן צילמתי עם ה-550D של אבא שלי והייתי מרוצה, בתכלס הסיבה העיקרית שרציתי לקנות דגם מתקדם יותר היא בגלל המסך המפרקי, כי זה סיוט לצלם לבלוג בלי זה. ובאופן כללי אני ממש מרוצה מהמצלמה ומהאופציות המתקדמות שלה

      מחק
  5. פוסט מעולה! אני האמת בקושי שמה לקים כי אין לי סבלנות לכל התהליך וגם כססתי תקופה ארוכה
    אני בדיוק עברתי תקופה כזאת של עבודה, בית ולימודים..זה ממש קשה אבל זה עובר, עושים החלטות נכונות והכל מסתדר בסוף.

    בהצלחה עם הכל!
    נשיקות

    השבמחק
    תשובות
    1. יש ימים שאני ממש נהנית למרוח לק כי זו תרפיה, ויש ימים שזה פשוט עוד משהו שצריך לעשות ואז אני משקיעה בזה 10 דק' וזהו רק כדי שיהיה משהו על הציפורניים :)
      ואת צודקת לחלוטין, זו פשוט תקופה כזו... ומה שיהיה- יהיה בסדר :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...