יום שבת, 1 באוגוסט 2015

סקארה- טובים... ופחות

כיף להיכנס לחנות זולה כמו סקארה. אפשר להסתובב בסניף בכיף, למלא את הסל ועדיין לצאת מהקופה עם חשבון נמוך. מצד שני... דווקא כאן יש יותר סיכוי לקנות מתוך גחמה ובסוף להתאכזב. אז נכון שכל מוצר עולה רק כמה שקלים, אבל לא חבל לקנות רק כדי לזרוק לפח?
לסקארה כמו לכל מותג יש מוצרים טובים ששווים כל שקל, ויש מוצרים... שלא ממש.


קודם כל לזכותה של החברה ייאמר שיש להם מגוון מטורף של מוצרי איפור, טיפוח ואקססוריז, ואתר החברה מושקע, נעים לעין וקל להתמצא בו. קצת חבל שאין פירוט של המחירים.


אחד המוצרים שהכי הרשימו אותי, היא מזוודת האיפור. היא עולה בסה"כ 80 ש"ח, אבל מכילה לא מעט והחלוקה שלה נוחה. הסגירה אטומה מאוד, היא אפילו שרדה שיפוץ קל בבית. כל החדר שלי היה מלא באבק וטינופת, אבל שום דבר מזה לא חדר פנימה.
אני לא חושבת שזו מזוודה שתתאים למאפרת וותיקה ומקצועית, אבל בשביל מישהי שאוהבת לאחסן את המוצרים שלה בצורה כזו, או בשביל מישהי מתחילה זה יכול להיות אחלה פתרון.


מוצר אחר שדווקא לא כ"כ הרשים אותי, היא ה-Long Lash Mascara בגוון 102 [חום בהיר]. מחירה 19.90 ש"ח, ואומנם המברשת מאוד נוחה, אבל הביצועים שלה דיי סתמיים. ואני כזכור, מעדיפה את המסקרות שלי דרמטיות ומוגזמות. מצד שני, נחמד לראות שיש אלטרנטיבה לבחורות עם שיער בהיר שמאסו במסקרות השחורות. לדעתי היא תתאים בעיקר לנערות, או לכל אחת שמחפשת איפור קליל ומראה טבעי ועדין.
בסוף הפוסט תוכלו לראות איך היא נראית על הריסים שלי.



מוצר נוסף בגזרת "נחמד ותו לא" הוא ה-Eye & Lip Pencil בגוון 116 [כחול מטאלי]. עיפרון ללא חידוד, רך יחסית אבל הפיגמנט בינוני. זה לא מוצר נוראי, אבל נתקלתי בטובים ממנו. צריך קצת להתאמץ כדי לקבל צבע בולט על העפעפיים. עוד מוצר שיהיה טוב בעיקר לנערות, ולכל מי שמפחדת להתאפר בצורה דרמטית מדי.


דווקא בגזרת האייליינרים נרשמה אכזבה. יש לסקארה כמה ליינים שונים, אבל שני הסוגים שניסיתי פשוט לא היו טובים.
לאייליינר השחור [מס' 013] יש מברשת נוחה יחסית, אבל התגובה שלו עם העור מוזרה מאוד. זה הזכיר לי קצת שמן שצף על מים ולא יתמזג איתם לעולם. לוקח לו הרבה זמן להתייבש, ואחרי שזה קורה הוא מאוד מורגש על העפעפיים, בעיקר בשליש החיצוני.
המברשת של האייליינר הכחול [מס' 004] מאוד מאוד לא נוחה. הפורמולה שלו מעט יותר טובה, אבל גם כאן התקשיתי לעבוד איתו.
לפחות מהמעט שהצלחתי להתרשם, נראה ששניהם עמידים מאוד. המחיר- 7.90 ש"ח לאחד.

מימין לשמאל: עיפרון עיניים ללא חידוד, אייליינר שחור, אייליינר כחול

הפודרה בתפזורת מגיעה בצנצנת פלסטיק קומפקטית, עם כרית פידור חמודה. האריזה נסגרת כמו שצריך ואפשר לזרוק אותה בתיק האיפור בלי לחשוש מתאונות. אם אתן לא אוהבות להשתמש בכרית פידור, הייתי ממליצה להשאיר אותה בכל זאת, כי היא מונעת מהאבקה להתפזר בצורה מוגזמת.
ניסיתי את גוון מס' 001 שאמור להיות הכי בהיר, אבל בפועל הוא יחסית כהה. בגלל זה לא יכולתי לבחון אותה באופן מעמיק, אבל ממה שהתרשמתי עושה רושם שזו פודרה חביבה. מחיר- 12.90 ש"ח.


גרסת השפתון הנוזלי של סקארה נקראת Long Lasting 24 Hours. ניסיתי את גוון 012, מעין חום-אדמדם. מאוד מאוד פיגמנטי, קל להנחה, נותן כיסוי מלא ומתקבע במהירות לגימור מאט. הבעיה שמרגע שהוא מתקבע הוא הופך ממש דביק. מכירות את מוצרי השפתיים הדו-צדדיים, בצד אחד יש שפתון נוזלי ובצד השני גלוס? ההרגשה היא בדיוק כמו הצד של השפתון הנוזלי, שנשאר דביק בלי הגלוס מעליו. וחבל מאוד, כי פרט לזה הוא לא נופל באיכות מהשפתונים הנוזליים המעולים של בורז'ואה. אפשר כמובן למרוח מעליו גלוס כדי לעמעם את התחושה הדביקה, אבל אז הוא מאבד את אפקט המאט וזה קצת חבל בעיניי. מחירו- 6.90 ש"ח.



מוצר שפתיים אחר שאהבתי הוא ה-Changeable Lipstick בגוון 001, או מה שקרוי אצלנו "אודם שבת". בשפופרת יש לו גוון ירוק מחריד, אבל חומרי הצבע שבו מגיבים עם רמת ה-pH של השפתיים ומשתנים לגוון וורוד. בגלל שלכל אחת יש רמת pH קצת שונה, הוא ייראה קצת אחרת על כל אחת. גם הוא נמרח בקלות, פיגמנטי אבל לא נותן כיסוי מלא ולכן הוא מאוד קליל ויומיומי. הריח שלו מזכיר לי... דגני בוקר Trix! לא פחות ולא יותר :)
העמידות שלו בינונית, והוא מתחיל לדהות לאחר הארוחה.
אני קצת חוזרת על עצמי, אבל גם זה מוצר שיתאים מאוד לנערות, ולכל אחת שמחפשת שפתון צבעוני שלא יהיה דרמטי ומוגזם. המחיר- 9.90 ש"ח.


על המכסה של השפתון יש עוד מכסה קטן, שמכיל כמות קטנה של השפתון. בהתחלה חשבתי שזה רק חלונית שמציגה את הגוון, אבל מסתבר שזה שפתון לכל דבר. אני לא יודעת אם יש לזה מטרה נסתרת מעיניי, או שזה רק כדי להציג את הגוון המדויק. ככה או ככה, העיצוב הזה חוזר על עצמו בסדרת שפתונים נוספת, וזה מצוין אם קונים כמה שפתונים של אותה החברה.


מימין לשמאל: שפתון נוזלי, אודם שבת

סומק מס' 007 היה הפתעה נעימה. הפיגמנט שלו מעולה, הוא רך מאוד וקל לעבודה. במחיר של 8.90 ש"ח אני בטוחה שאקנה עוד כמה, והאמת? הייתי מוכנה לשלם תמורתו אפילו פי 3.
הסומק הספציפי הזה הוא בגוון זהב-ברונזה שימרי, באופן אישי אני קצת פחות אהבתי אותו בתור סומק או ברונזר, אז הסבתי אותו לצללית. וגם כאן הוא עושה עבודה נפלאה [סווטצ'ים ואיפור עיניים שיצרתי איתו- בהמשך].



אחרונות חביבות הן צלליות המשי. ניסיתי שתיים, אחת ירוקה בהירה ושימרית [מס' 241] והשנייה ירוקה כהה עם גימור מאט [מס' 230]. יש חוסר אחידות גדול מאוד ביניהן, הצללית המאט גירית מאוד, חסרת פיגמנט ובאופן כללי ממש לא פרקטית. לעומתה, הצללית השימרית מצוינת. רכה, פיגמנטית וקלה מאוד לעבודה. לחלוטין שווה 5.99 ש"ח.


מימין לשמאל: צללית מס' 241, צללית מס' 230 וסומק מס' 007
צילמתי את הסווטצ'ים על בסיס של פריימר, והייתי צריכה להתאמץ מאוד כדי להראות איזשהו צבע מהצללית האמצעית- מס' 230. הצללית השנייה והסומק לעומתה, פיגמנטים ורכים מאוד.


מי שעוקבת אחריי בפייסבוק כבר ראתה את איפור העיניים הזה. בזמן האחרון אני נהנית לאתגר את עצמי עם טכניקות ושילובי צבעים חדשים. ניצלתי את ההזדמנות כדי לנסות את הצלליות והסומק של סקארה [וגם פריימר חדש של חברה אחרת, אבל זה כבר סיפור לפוסט אחר]. בשליש הפנימי והחיצוני הנחתי את צללית מס' 241 [הירוקה השימרית], ובשליש החיצוני הוספתי גם את צללית Deep Teal של לוראק [מפלטת המגה-פרו]. בשליש האמצעי הנחתי את הסומק, ולטשטושים בקפל ומתחת לעצם הגבה השתמשתי ב- Cream ו-Fawn של לוראק גם כן. כמו שהבטחתי בתחילת הפוסט, השתמשתי כאן במסקרה החומה של סקארה.
בסך הכול אהבתי את התוצאה ואת שילוב הצבעים, אבל אני לא בטוחה אם זה איפור שישמש אותי ביומיום.



זאת ההתנסות הראשונה שלי עם מוצרי סקארה. לדעתי הרשת נותנת מענה בעיקר לנערות ובחורות צעירות, או נשים שמתאפרות רק מדי פעם ולא רוצות לשלם הרבה על איפור. יש פה כמה מוצרים שיתאימו לכל אחת עם מעט ניסיון, שמפחדת להתאפר בצורה דרמטית מדי. במקרים כאלה דווקא פיגמנט בינוני הוא יתרון, כי קשה מאוד להעמיס יותר מדי וליצור איפור מוגזם ולא מוקפד. בתור מכורה וותיקה יש לי קצת נטייה לזלזל במוצרים כאלה, כשבת'כלס הרגלי האיפור שלי שונים מאוד משל רוב הנשים ורוב הקוראות שלי.

אני מקווה שנהניתן, אם יש לכן המלצות או השמצות על מוצרי סקארה שניסיתן- שתפו אותי בתגובות :) ובכלל, אם יש לכן מה להגיד... פשוט שתפו אותי

* המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה



22 תגובות:

  1. אני מחבבת מאוד את אודם השבת והסומק.. את השאר, וול, פחות

    השבמחק
    תשובות
    1. מבינה אותך לגמרי :)
      אני חושבת שבחורה צעירה שבקושי מתאפרת תוכל למצוא דברים שהיא תאהב, אבל בשביל בחורות כמונו עם ערימות של איפור... זה פחות רלוונטי

      מחק
  2. אני חייבת לפתוח בתיבה עליה צילמת! היא מקסימה! היא ברת השגה?
    אני מודה שבנתיים לא מצאתי את שחיפשתי במוצרי סקארה, אבל אני מוכנה לתת להם צ'אנסים בגלל המחיר.
    האיפור שיצרת מיוחד מאוד לטעמי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) אין לי מושג מאיפה התיבה... קיבלתי אותה לפני המון המון שנים...
      בדיוק כתבתי לגלוסברי- אני פשוט לא חושבת שאנחנו קהל היעד. אין פה משהו שלא ראינו כבר, אבל בשביל נערה למשל, שמחפשת קצת איפור זול בשביל התחלה זה יכול להיות ממש ממש אחלה

      מחק
    2. יש לי את התיבה, היא נוחה אבל לא מכילה יותר מדי, אני מאחסנת שם את כל המברשות ורוב האודמים שלי.

      מחק
    3. בכלל לא חשבתי לאחסן מברשות במזוודה, אבל זה רעיון טוב! תודה רבה :)

      מחק
  3. מחזקת את פיצ׳ה - התיבה נהדרת! ממש בא לי על האודם שבת, והצטערתי לשמוע על השפתון הנוזלי כי כמה מהגוונים שראיתי ממש מקסימים. איפור העיניים מאוד יפה ומיוחד בעיניי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי :)
      השפתון הנוזלי הוא באמת האכזבה הגדולה שלי. הוא זול מאוד והפורמולה שלו מדהימה, ואפילו קל להניח אותו בלי לפספס ולא צריך שום תיקונים. אבל בשנייה שהוא מתייבש... פשוט לא :/ ואהבתי מאוד את הגוון שקיבלתי.

      מחק
  4. פוסט נהדר, אהבתי מאוד את הכנות.
    אישית אני מאוד אוהבת את האיליינר השחור, והספקתי כבר לקנות ממנו סטוקים ;)
    למרות הכל אני חושבת שיצרת לוק מאוד יפה! וגם אני ממש הופתעתי מזה שצללית אחת מאוד פיגמנטית, בעוד השנייה ממש לא.. הזוי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה בובי :)
      מה שמגניב זה תמיד לראות דעות שונות על אותו המוצר :) כמה שאני לא הסתדרתי עם האייליינר השחור, בשבילך הוא מוצלח מאוד. איזה כיף זה למצוא משהו זול שעושה את העבודה [נשבעת שכל פעם מחדש אני מרגישה שדפקתי את המערכת]
      מצד אחד, אני רגילה שצלליות שונות של אותה חברה לא בהכרח יהיו באותה האיכות, בטח כשזה מאט. מצד שני, פה זה היה ממש קיצוני... השימרית מצוינת, המאט חסרת פיגמנט כמעט לחלוטין

      מחק
  5. שמחה לראות כנות! משומה לאחרונה ראיתי הרבה ביקורות טובות על סקארה, אבל בפועל, הסווצ'ה בחנות מגלה דברים אחרים לגמריי. אם כבר זול, הייתי אומרת שעדיף ללכת על ביוטיקר או אסנס, שהם לרוב יותר פיגמנטיים ומציעים כל מיני דברים חמודים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      גם אני מתחברת יותר לאסנס וביוטיקייר, גם שם יש ויש אבל המותגים האלה מדברים אלי יותר. ומי שאוהבת להזמין מחו"ל אז יש עוד הרבה אופציות מגניבות כמו ניקס, מילאני, ווט אנד ווייל וכולי :)

      מחק
  6. אני חייבת לציין שיש לנו טעם ממש דומה! הסומק הוא אחד האהובים עליי, בהחלט הם הצליחו בגזרת הסמקים - נסי את גוון 10 , הוא ממש יפה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. מגניב, תודה על ההמלצה :) אני אבדוק אותו

      מחק
  7. תודה על הסקירה! האמת שיש סניף 3 דקות מהבית שלי ואף פעם לא מצאתי את הזמן לבקר בו....

    השבמחק
    תשובות
    1. בדיוק פתחו סניף ממש קרוב אלי, אני גם צריכה למצוא זמן להגיע אליו :)

      מחק
    2. הכוונה לסניף בצ'ק פוסט?

      מחק
  8. בדיוק פתחו סניף לידנו והזכרת לי לקפוץ לדגום אותו. גם אני התרשמתי שמדובר במוצג זול ופשוט יחסית, ומעניין איך הצליחו ליצור איתו לוקים כל כך יפים גם בהישרדות וגם באח הגדול😛 זה פורסם בלי סוף בקבוצות איפור בפייס.. אולי שיפרו פורמולות? אני אישית השתמשתי בצבעי גוף שלהם לפורים והיה אחלה. מעבר לזה, הסומק נראה באמת יפה ומחמיא ואהבתי את הלוק עיניים שלך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ראיתי את התמונות שרצות בפייסבוק... האמת היא שקשה לי מאוד לענות. מייקאפ לא ניסיתי, אבל הרבה מהמוצרים האחרים שכן ניסיתי היו ברמה מאוד נמוכה. משהו שלא הייתי ממליצה למשתמשת פרטית, בטח שלא למאפרת. אז או ששיפרו מאוד פורמולות, או שהיו צריכים להשתמש בהרבה דברים נוספים [למשל פריימר ממש טוב], או שאין אמת בפרסום :/ מבין כל המותגים הזולים, סקארה הוא הכי פחות אהוב עלי [בהשוואה למשל לאסנס, ניקס, ביוטיקייר וכו'].
      ותודה רבה על המחמאה :)

      מחק
  9. ניסית אולי מוצרי טיפוח שלהם? מעניין אותי איך הם בגזרה הזאת

    השבמחק
    תשובות
    1. ניסיתי קרם פנים שלהם [לא זוכרת את השם, מגיע בצנצנת סגולה] שלא הרשים אותי בכלל. את קרם הגוף שלהם דווקא אהבתי מאוד, אני באמת צריכה לקפוץ לקנות אחד חדש...
      כתבתי עליו כאן-
      http://www.alter-ego.co.il/2015/09/blog-post.html

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...