יום שלישי, 18 באוגוסט 2015

כשדברים יוצאים משליטה...

ברגע שבו מגיעה חבילה ואין לך מושג מה יש בפנים- סימן שהגזמת עם השופינג.
אין לי מושג מה לעזאזל חשבתי לעצמי בחודשיים האחרונים [יותר מדויק להגיד שפשוט הפסקתי לחשוב], אבל זה בדיוק מה שקרה לי. קניות אימפולסיביות, חבילות ששכחתי שהזמנתי וגם כמה דברים שלא הייתי צריכה לקנות.
אבל לפחות יצא מזה פוסט Haul צבעוני, קליל ומדרדר...



אבל קודם, רגע של רצינות ;)
למרות שהמהות של פוסט Haul היא לדרדר, אני דווקא לא רוצה לדרדר אתכן לקניות אימפולסיביות ומיותרות. קודם כל, עדיין לא גיבשתי דעה על רוב הדברים כי לא ניסיתי אותם מספיק [או בכלל], אז אל תסתמכו רק על הפוסט הזה. המטרה היא בעיקר להתלהב מכל מה שקניתי [זתומרת, להתבייש אבל לשחק אותה שהכל טוב].
חוצמזה, תמיד כדאי לעבוד עם wish list. הרבה פעמים ברגע שההתלהבות הראשונית עוברת אנחנו מאבדות את החשק לקנות.
אם בכל זאת תחליטו לפתוח את הארנק, צירפתי לינקים בגוף הטקסט לאתרים מהם הזמנתי.


שלושת הצעיפים האלה קרו דיי בטעות [מפתיע]. בכלל חיפשתי משהו נייטרלי וזול שישמש כרקע לצילומים בבלוג. אני מודה שזה קצת נאיבי מצידי להאמין שאני אחפש צעיפים באיביי ואקנה רק את האחד שבשבילו נכנסתי לשם מלכתחילה. אז במקום זה מצאתי דוגמא שממש אהבתי, בשלושה צבעים שונים. כשלא הצלחתי להחליט איזה צבע אני הכי רוצה, פשוט קניתי את שלושתם [אין מה להגיד, אני מופת של דחיית סיפוקים]. הוורוד והירוק הגיעו מאותו מוכר, השחור-לבן ממוכר אחר. לפחות הם זולים, ושלושתם ביחד עלו פחות מ-50 ש"ח.


בדיוק לפני חודשיים Makeup Geek הציעו משלוחים חינם בקנייה מעל סכום מסוים, אז מה, לא נקפוץ על ההזדמנות?!
זה מותג שאני מריירת עליו כבר הרבה מאוד זמן, אבל איכשהו תמיד דחיתי את ההזמנה. בסוף נשברתי והזמנתי 4 צלליות רגילות
[Prom Night, Twilight, Last Dance, Galaxy], צללית אבקה אחת [Enchanted] ואייליינר-ג'ל [עכשיו גיליתי שהוא לא מופיע באתר משום מה]. לא עברו 5 דק' מהרגע שהשלמתי את ההזמנה, וכבר חשבתי על זה שאני צריכה להזמין עוד כמה דברים... כדי לא להתפתות לעוד דברים שאני לא צריכה [ולמען האמת גם לא תכננתי לקנות, ולא ממש היה לי תקציב בשבילם] פשוט חסמתי לעצמי את הגישה לאתר עד לסיום המבצע.


לא היה לי מספיק זמן לנסות את הכל כמו שצריך, אבל הרושם הראשוני שלי הוא שכל הצלליות מאוד פיגמנטיות. צללית האבקה והאייליינר-ג'ל קצת מסובכים יותר לשימוש, אבל אני מרוצה מהם.


הצלליות של מייקאפ גיק מגיעות רק בפאן [כלומר, בלי פלטה או איזושהי קופסא], ולא רציתי להשקיע ב-Z palette. לקחתי הימור והזמנתי מאיביי פלטה מגנטית זולה עם מקום ל-12 צלליות. אפשר לקנות את הפלטה עם פאנים או בלי [ואז זה קצת יותר זול]. בסה"כ הפלטה עושה רושם טוב, הסגירה שלה טובה והצלליות של מייקאפ גיק מתאימות בדיוק ומתמגנטות בלי בעיה.


באמת חשבתן שאני אוותר על ההזדמנות לקנות לקים?
להגנתי ייאמר שדווקא כאן התאפקתי וקניתי רק ארבעה זולים [מתוך ה-50 שיש לי בוויש ליסט. אבל אל דאגה, לאט ובזהירות כולם יהיו שלי]


מימין לשמאל:
שיק מס' 723- Colorful Confetti
אסנס- Sparkle Sand, טופ שאמור לתת אפקט של liquid sand
וואו מס' 368
Tonymoly- טופ עם פלייקים מוזהבים, היחידי שהזמנתי מאיביי, כל השאר נקנו בארץ [ותודה ליעל על ההמלצה]


ההזמנה מ-Sleek הייתה לגמרי עניין של גחמה [כאילו שאת שאר הדברים שקניתי אני כן יכולה להצדיק], וכרגע אני אפילו קצת מצטערת עליה.
קניתי את פלטת הצלליות Oh So Special, ואת הסומק Flushed. אומנם לא הייתה לי הזדמנות להשתמש בהם הרבה, אבל הרושם הראשוני הוא שהפיגמנט לא הכי מוצלח, בעיקר לא של הסומק. אני לא מוותרת עליהם עדיין ואני אמשיך לנסות אותם כמו שצריך, בתקווה שאני אשנה את דעתי.



את הרכישה האחרונה ביצעתי ב-feelunique, וזו הייתה הזמנה חצי-מתוכננת. אני אוהבת מאוד את סדרת Rouge Edition Velvet של בורז'ואה, אבל לא כ"כ מתחברת לרוב הגוונים. בגלל שהפורמולה כ"כ מוצלחת החלטתי לתת לסדרה הזו עוד צ'אנס, ואחרי חפירות באינטרנט [וגם קצת בפארמים בארץ] החלטתי על שני גוונים שאני רוצה- Nude-ist ו- Frambourjoise.
החצי הלא-מתוכנן הוא דווקא מועד ההזמנה. אחרי כל מה שקניתי החלטתי קצת לדחות אותה, אבל היה מבצע טוב בפיל-יוניק וברגע של גחמה [כן, אחת מיני רבות. אמרתי לכן שאני דמות ומופת בכל הקשור לדחיית סיפוקים] פשוט הזמנתי. על הדרך גם קיבלתי במתנה סומק של בורז'ואה בגוון Rose d'Or [או Golden Rose באנגלית תקנית]. ממעט הפעמים שניסיתי אהבתי מאוד את הגוון, אבל לא הבנתי למה סומק צריך להגיע באריזה בגודל של צללית [מסתבר שמברשות סומק שמנמנות פחות מתאימות לגודל הזה].



אחרונים חביבים הם מוצרי amika, והם גם יוצאי הדופן בחבורה כי לא קניתי אותם אלא קיבלתי לסקירה.


 אין לי שום ניסיון עם המוצרים של אמיקה עד כה, אני בעיקר מתלהבת מהעיצובים הגאוניים שלהם [כמו מייבש השיער הזה, שאני לא צריכה בשום צורה... והוא עדיין כל כך יפה].
בתוך כל הבלאגן הזה נמצאים ה-Triple Mask [שאני לא מוצאת כרגע בגילטי, משום מה], שמפו נטול מלחים לשיער שומני ושמן טיפולי לשיער.



עד כאן דברינו לערב זה... [במקרה השעה כרגע 1 וחצי בלילה, אבל אני לא אהיה קטנונית עם עצמי]
אני מקווה שנהניתן, ואם יש לכן המלצות/השמצות/הצעות או סתם מילות חיבה- שתפו אותי בתגובות :)



5 תגובות:

  1. "מטרת הפוסט לא לדרדר".
    אז איך זה שמיד נכנסתי וקניתי צעיף? תודה לך. תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. החלטתי לגוון קצת ולבנות פוסט עם אוקסימורון ;)
      תתחדשי!! איזה צעיף הזמנת בסוף?

      מחק
    2. מי זוכר. נראה לי את הכחול :D

      מחק
  2. איך אני אוהבת פוסטים של קניות!
    יש לי את Frambourjoise ואני ממש אוהבת אותו, נראה לי גם את תאהבי, ואני גם חושבת לעשות הזמנות ממייקאפגיק, מה מומלץ משם?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני ממש ממש שמחה לשמוע :)
      לגבי מייקאפגיק, אני ממש מרוצה מהצלליות שהזמנתי. האריזה של צללית האבקה בעייתית, והאייליינר ג'ל קצת מוזר אבל עדיין טוב. יש המון המון פוסטים וסקירות גם ביוטיוב, ממש ממליצה לך לחפש :) שמעתי שגם צלליות הפוילד ממש מומלצות, אבל החלטתי לוותר עליהן הפעם

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...