יום שני, 7 בספטמבר 2015

זולים וטובים- טיפוח

קוסמטיקה זולה מעוררת לפעמים קונוטציות שליליות, של זבל עלום שם שמוכרים בשוק.
אני לא אוהבת לעשות הכללות כי אני חושבת שלכל מותג יש הצלחות ונפילות. אולי בעבר זול בהכרח היה גרוע, אבל היום זה השתנה ויש מגוון של מותגים מצוינים. הרבה פעמים אני אפילו מעדיפה את האלטרנטיבה הזולה, כי היא יותר מוצלחת בעיניי.
במקור תכננתי לכתוב פוסט אחד, אבל הוא יצא כ"כ ארוך שהחלטתי לחוס עליכן ולחלק אותו לשניים ;) הפוסט הזה יתמקד בכמה מוצרי טיפוח קטנים ומוצלחים מאוד, וביום חמישי יתפרסם פוסט נוסף עם מוצרי איפור זולים שאני אוהבת מאוד.

אחת הדוגמאות הכי טובות לכך שאפשר לייצר דברים טובים בזול, הן חברות הטיפוח הקוריאניות. העולם הזה דיי זר לי, אבל עד היום אהבתי מאוד כל מוצר קוריאני שניסיתי [כמו הסרום לטיפול באקנה].
בעקבות המלצה של גלוסברי, קניתי את  1Minute Lip Scrub של innisfree. זה בעצם פילינג עדין לשפתיים, שמיועד להסיר עור יבש. מורחים כמות קטנה, משפשפים כמה שניות כדי שהגרגירים יעשו את העבודה שלהם. עדיף להשתמש בסקראב על שפתיים לחות ישר אחרי המקלחת, כשהעור עדיין רך. כמובן שזה רק השלב הראשון לטיפול ביובש, ואחריו מומלץ מאוד למרוח גם באלם [אני אוהבת מאוד את זה של נוקס, אבל הוא ממש לא נכנס לקטגוריה של "מוצרים זולים"].
בגלל שזה סקראב עדין, הוא מאוד נעים לשימוש ולא אגרסיבי או מכאיב, ובהתאם הוא גם מתאים יותר למצבים קלים של יובש.
תוך כדי כתיבת הפוסט גיליתי פתאום ש-innisfree לא מייצרים יותר את הסקראב הזה, אלא מוצר אחר שנקרא Smooth Lip Scrub. הוא עולה 6.20$ בביוטינט קוריאה. לא ניסיתי אותו, אבל מחיפוש בגוגל אני בטוחה שמדובר באותו מוצר תחת מיתוג שונה.



אז קיץ, וחם, והעור שלי לא מסוגל לסבול שום קרם נורמלי. ולא אכפת לי שכבר ספטמבר, עדיין חם ודיי מגעיל בחוץ.
מזל שפגשתי את Watervolume Aqua Gel Cream של Mizon. אחד הקרמים הכי קלילים שפגשתי, עם מרקם ג'ל גאוני, שמרגיש מאוד נעים על העור ונספג ממש בקלות [ותודה לפיצ'ה על ההמלצה]. מספיקה כמות קטנה, ועד שאני מסיימת למרוח את כל הפנים הקרם כבר נספג לגמרי. יש לו ריח פרחוני שאני ממש אוהבת, וגם הוא עולה פחות מ-40 ש"ח.
החיסרון היחידי, שלפעמים הוא טיפה קליל מדי. לכן בערב אני מעדיפה להשתמש בקרמים אחרים.
את שלי רכשתי מהמוכר הזה באיביי, אבל אני בטוחה שזו לא האופציה היחידה.


לפני כמה חודשים חברה נתנה לי להריח את הבאלם לשפתיים של לייף בריח חלב ודבש. התאהבתי בריח, קניתי, ומאז אני מטרידה עוברי אורח תמימים [זתומרת, את החברות הנאמנות שלי] ומציעה להן להריח גם. לא שזה משנה, אבל פרט לריח המצוין זה באמת באלם מצוין לשפתיים.
ולגבי גרסת הדובדבן, הריח אפילו יותר טוב, רק שהיא קצת פחות מוצלחת בחלק של הלחות. היא גם נותנת גוון אדמדם נחמד לשפתיים, שזה אחלה לנערות צעירות או בכלל לכל מי שרוצה קצת צבע ומפחדת להסתבך עם שפתונים.


אל תיבהלו מהאריזה, קרם הגוף של סקארה מסדרת הסורבה* פשוט מצוין. קרם קליל מאוד על בסיס מים, נספג מהר ומשאיר ריח נפלא. הוא לא יתמודד עם יובש קשה, אבל בשביל קרם קליל בקיץ הוא עושה עבודה מצוינת.
בסקארה ממליצים לשמור אותו במקרר כדי לקבל אפקט צונן ומרענן [אני אחראית על החרוז העלוב הזה], אבל אפשר להשתמש בו גם מהמדף במקלחת.
הוא עולה 25 ש"ח ל-250 מ"ל, וברגע שאני אשתלט על ערימת הקרמים המטורפת שיש לי כרגע, בטוח שאני אקנה גם ריחות אחרים.


לפעמים קנייה של קוסמטיקה זולה היא סוג של פשרה, אבל במקרים האלה אני ממש לא מרגישה ככה. אני אוהבת כל אחד מהמוצרים האלה, ומשתמשת בהם על בסיס קבוע. זה תקף גם לגבי החלק השני, שיפורסם ביום חמישי [אתן מוזמנות להירשם לקבלת עדכונים במייל או לעקוב אחרי בפייסבוק.
אני מקווה שנהניתן מהפוסט, ואם יש לכן המלצות על דברים זולים וטובים, בבקשה שתפו אותי בתגובות :)


* מוצרים מסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה


5 תגובות:

  1. נורא סקרנית לגבי הבלאמים של לייף, מכול הביקורים הרבים שלי בסופר פארם אני דיי מאוכזבת מעצמי שלא שמתי לב בכלל שהם קיימים :O איפה הם??
    הקרם של סאקרה נראה ממש מעניין, ארכוש אותו בהזדמנות (אחרי שאסיים את ה350 גרם של ללין בריח ווניל פינק פפר וסאקרה OMG הוורוד שהוא גם ממש נחמד). אני אישית אוהבת את סאקרה יותר כטיפוח מאשר איפור, כול מוצרי האיפור שלהם מאכזבים לעומת הג'ל רחצה המדהים שלהם מסדרת Rich וגם ג'ל רחצה עם גרגרי פילינג מסדרת Passion. גם הקרם ידיים מסדרת Touch ממש נחמד אבל אם משווים אותו לקרמים של ללין.. קצת אין להם סיכוי.

    השבמחק
    תשובות
    1. יא גם אני רציתי לשאול איפה הבאלמים של לייף כי לא ראיתי אותם בחיים :)

      מחק
    2. לא רק את ;) גם אני לא דמיינתי לעצמי שהם קיימים, עד שחברה גילתה לי עליהם :) האמת שאני לא בטוחה איפה הם ממוקמים... כי זה לא ליד האיפור של לייף, אלא מצאתי את זה בנפרד, דיי קרוב לקופה ולחלק של האופטיקה בכלל.
      פחות יצא לי לנסות את מוצרי הטיפוח של סקארה, אז תודה על ההמלצות :) לגבי האיפור שלהם... פרסמתי פוסט לא מזמן, יש להם כמה דברים שהפתיעו ממש לטובה, וכמה דברים שממש אכזבו :/

      מחק
  2. אני כל כך שמחה שאהבת את הסקראב!
    בכלל אני סאקרית למוצרים זולים וטובים. מי לא?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על ההמלצה :)
      מממ... האמת שאני שומעת לפעמים דעות שחבל לקנות בזול ועדיף לחסוך ולהשקיע במותגי יוקרה, כי זול לא יכול להיות טוב

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...