יום חמישי, 10 בספטמבר 2015

זולים וטובים- איפור

בחלק הראשון המלצתי לכן על מוצרי טיפוח מעולים- וזולים [אם פספסתן, הפוסט ממש כאן].
וכמו שהבטחתי, יש גם חלק שני עם המלצות על איפור זול ומצוין. וגם כאן אני לא מרגישה שאני מתפשרת במשהו, להיפך. אני משתמשת בכל המוצרים שמופיעים בפוסט באופן קבוע, חלקם אפילו על בסיס יומיומי.





טוב, אני לא בדיוק ממציאה כאן את הגלגל... Stay Matte של רימל היא אחת הפודרות היותר מומלצות. היא כ"כ זולה שהייתי חייבת לנסות, ופשוט התאהבתי. היא מקבעת את המייקאפ, מונעת הברקות [אפילו עם העור השומני שלי, ואפילו באמצע אוגוסט], ובכל זאת נראית מאוד טבעי על העור. החיסרון היחידי הוא האריזה, שלא ממש מאפשרת לקחת את הפודרה בתיק ובעצם מחייבת להשתמש גם בפודרה אחרת במהלך היום.
אני משתמשת בגון Transparent שאמור להיות שקוף. אני לא בטוחה לגבי זה, אבל הוא כן מתאים לבהירות. ואם תהיתן לגבי הכתמים המוזרים בפודרה שלי, זה רק בגלל שאני משתמשת במברשת אחת לסומק ולפודרה :) לפני שהתעללתי בה הגוון של הפודרה היה נורמלי לחלוטין.
אין לי מושג מה קורה עם רימל בארץ, את הפודרה שלי הזמנתי מפיליוניק, בפחות מ-6 פאונד כולל משלוח [כן, קראתן נכון. פודרה שלמה שעולה פחות מ-40 ש"ח].



המחיר המלא של Idyllic Kajal Eyeliner של ג'ייד* הוא 60 ש"ח, אבל אחרי הנחות המחיר שלו משתלם ולכן החלטתי שמקומו כאן.
אני מתלהבת ממנו בגלל שהוא עיפרון רך, פיגמנטי וקל לטשטוש. אפשר להשתמש בו בתור אייליינר או להניח על כל שטח העפעף כבסיס לאיפור מעושן. אפשר לשלוט על רמת הפיגמנט ע"י כמות השכבות שמורחים וכמות הטשטושים.
זה אחלה עפרון למי שמתקשה לשרטט אייליינר, גם בגלל שהוא רך וקל לשלוט עליו, וגם בגלל שאפשר לטשטש בקלות במידה וקצת יוצאים מהקווים. אני מעדיפה להשתמש במברשת עפרון כדי לטשטש, אבל באמת שצמרון אוזניים פשוט יעשה את העבודה.
החיסרון היחידי הוא הצורך לחדד את העפרון. ואגב, אם פתאום העפרון לא מספיק פיגמנטי או רך, כדאי קצת לחדד אותו.
יש בסדרה 6 גוונים שונים, ניסיתי בנתיים רק את השחור- 200 Ultimate Black.



בגלל שרציתי לשמור על איפור קליל ויומיומי, שרטטתי רק פס דק יחסית עם העפרון וטשטשתי, כדי לקבל גוון יותר אפרפר ומעושן.




אני מצטערת, אבל אין דרך להתפייט [מלשון פיוט ולא פאייטים, כמובן] על ג'ל שקוף לגבות. אז בואו רק נסכם את זה שה-Lash & Brow gel mascara של אסנס הוא ג'ל שקוף מצוין לגבות [לא ניסיתי אותו בתור מסקרה]. המברשת שלו נוחה, מתקבע בקלות בלי להיות נוקשה או דביק, עמיד כל היום וגם עולה רק 13 ש"ח [זתומרת, אם אתן מצליחות למצוא אותו בסופר פארם. כי באזור שלי הוא חסר במלאי כבר נצח].
תוך כדי כתיבת הפוסט, הבנתי שבעצם גם זה אחלה מוצר למתאפרת המתחילה. בגלל שהוא שקוף אי אפשר לעשות כאן יותר מדי נזקים, ולצאת עם גבה מודגשת-מדי.



שפתון הצ'אבי של וואו, או Mega Lipstick כמו שהם קוראים לו, הוא אחת ההפתעות הכי טובות שהיו לי. מסתבר שזה גוון my lips but better המושלם בשבילי, בגלל שהוא קרוב מאוד לצבע הטבעי של השפתיים שלי. נוח מאוד לשימוש, לחותי, יומיומי וקל לשלב אותו עם כל סגנון איפור כמעט. העיצוב של האריזה לא מתוחכם, אבל אפשר להבין בקלות באיזה גוון מדובר. הוא נמצא קבוע בתיק האיפור שלי, ולכן גם רוב הכיתוב נמחק לחלוטין. זה מסוג הגוונים שיכול להתאים להרבה נשים, ויהיה מצוין לכל מתאפרת מתחילה שרוצה להוסיף קצת גוון לשפתיים, אבל חוששת להגזים או להסתבך עם ההנחה. וכמובן שהמחיר מתאים לכל אחת, 15 ש"ח בלבד.
העמידות שלו בינונית, כי ככה זה עם מוצרים לחותיים. בגלל שהוא משתלב עם גוון השפתיים זה לא בולט כשהוא מתחיל לדהות  [וגם זה מצוין למתאפרות מתחילות]. הריח שלו מתקתק ומלאכותי, לי אישית זה לא מפריע אבל כל אחת וטעמה.
משום מה הסדרה הזו לא קיבלה שמות או מספרים נורמליים, מזל שהיא כוללת מעט גוונים שונים מאוד אחד מהשני כך שלא תתקשו למצוא את הגוון הזה.




ביוטיקייר לא מפסיקים להפתיע, וגם שפתון מס' 08 מסדרת השפתונים העמידים הוא אחת הרכישות הכי מוצלחות שלי. זה הניוד המושלם בשבילי- קצת חום-אדמדם אבל לא יותר מדי, גימור מאט, משתלב מעולה עם גוון השפתיים שלי אבל לא מוחק אותן. גם הוא נמצא קבוע בתיק האיפור שלי ומשתלב מעולה עם רוב סגנונות האיפור. הסטיק שלו דק יותר מהשפתונים הרגילים, ולכן קל מאוד להניח אותו בצורה מדויקת. הוא גם פיגמנטי מאוד ונותן כיסוי מלא, ועמיד לשעות ארוכות.
החיסרון שהוא מאוד יבש. זה קצת מקשה על המריחה שלו, מדגיש מאוד שפתיים יבשות וגם מייבש בעצמו. לכן כדאי מאוד להניח אותו מעל באלם, ולחדש את הבאלם במהלך היום. אגב, מהבחינה הזו אין ממש אחידות בין השפתונים, יש לי גוון אחר מאותה הסדרה והפורמולה שלו שונה מאוד. כמו כל האריזות של ביוטיקייר, האריזה אטומה ואי אפשר לדעת איזה גוון יש בפנים.
אומנם עולה רק 5 ש"ח, אבל הייתי מוכנה לשלם עליו הרבה יותר [וגם על הצ'אבי של וואו, אגב].



אומנם שני השפתונים נכנסים תחת הקטגוריה ניוד, אבל הם שונים מאוד אחד מהשני גם בגוון וגם בגימור. למעלה- השפתון של וואו, בגימור יותר מבריק וחי, ולמטה השפתון של ביוטיקייר בגימור מאט.


אני מקווה שנהניתן גם מהחלק השני :)
ואני בעיקר מקווה שהצלחתי קצת לשבור את הסטיגמה בנוגע למותגים זולים. כמובן שיש נפילות ויש מוצרים שלא שווים שקל, אבל זה ככה בכל מותג. לצד זה יש גם מציאות והפתעות מאוד נעימות.
וכמובן שאם יש לכן המלצות על דברים זולים ושווים אתן מוזמנות לשתף אותי בתגובות.



* מוצרים מסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה


8 תגובות:

  1. אני ממש אוהבת את הפודרה, ג'ל הגבות והשפתון של ביוטיקייר! השפתון הוא אחת הרכישות האחרונות שלי ואני לא מפסיקה להשתמש בו - פשוט עמיד בטירוף, ובחיים לא הייתי מאמינה שהוא מתומחר כל כך נמוך :) פוסט מעולה

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה קטע, כשקניתי את השפתון של ביוטיקייר גם חרשתי עליו ממש בימים הראשונים :)
      אח"כ זה קצת נרגע... אבל אני עדיין אוהבת אותו. הוא והצ'אבי של וואו פשוט נמצאים בתיק האיפור שלי קבוע, ובימים שאין לי יותר מדי זמן להתאפר ואין לי סבלנות לחשוב על שילובי צבעים, אני פשוט בוחרת אחד מהם לפי החשק והם עושים את העבודה

      מחק
  2. אהבתי את הפוסט :) את השפתון של ביוטיקר ואת המסקרה השקופה יש לי ואני ממש אוהבת והפודרה אצלי בויש ליסט כבר זמן מה

    השבמחק
    תשובות
    1. אני ממש שמחה לשמוע :) תודה
      אם תקני את הפודרה, תגידי לי מה דעתך עליה :)

      מחק
  3. ג'ל הגבות של אסנס הוא אחד השיחוקים! אני ממש התמכרתי אליו.
    אהבתי את הרקע לתמונות, מאד הולם ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח תודה רבה :)
      הדבר המבאס היחידי עם הג'ל לגבות שאני פשוט לא מצליחה למצוא אותו באזור שלי :(

      מחק
  4. מתה על הפודרה הזו של רימל - היא אחת הנהדרות שיש בשוק!!

    השבמחק
    תשובות
    1. יש מצב שאת אחת ההמלצות עליה קיבלתי ממך :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...