יום שישי, 11 בדצמבר 2015

Nails of the Month

נובמבר היה חודש פורה במיוחד בכל מה שקשור לנייל-ארט. המון השראה ומספיק זמן פנוי ליצור את הכל.


את הנייל ארט הראשון לחודש נובמבר כבר ראיתן, וזה המניקור שיצרתי לכבוד מלאכיות הדממה. אם פספסתן את הפוסט, הוא ממש כאן.



את הנייל ארט השני יצרתי בהשראה של סתיו, עלי שלכת והצבעים המדהימים שהם יוצרים.


המניקור הזה פשוט יחסית, אבל הוא דורש בעיקר זמן, סבלנות והרבה לקים.
שכבת הבסיס [או בעצם, שתי שכבות] היא Rose Dust של ג'ייד.
השלב הבא הוא ליצור כתמי צבע בעזרת ספוגית מייקאפ. עבדתי עם ספוגית הכי פשוטה שקניתי בוואו [הכוונה לספוגיות משולשות ולא לביוטי-בלנדר]. חתכתי חתיכות קטנות של ספוג, טפטפתי קצת לק על ניילון, ובעזרת פינצטה טבלתי את הספוג בלק, קצת ניקיתי עודפים על הניילון וטפחתי בעדינות על הציפורניים במקום שרציתי. שיחקתי עם הגוונים איך שרציתי, כדי שכל ציפורן תהיה קצת שונה. זה לא חייב להיות מדויק, בגלל שהחותמת מעל זה מסתירה את חוסר הדיוק.


השתמשתי בארבעה לקים שונים:
366 של Kiko
87 של Topten
Where did Suzi's man-go של OPI
ו-Showgirl של איל מקיאג'
חיכיתי שגם השכבה הזו תתייבש [ספריי הייבוש של לייף עזר לי מאוד בשלב הזה], ואז החתמתי עם לק שחור ודיסקית BM-023 של באנדל מאנסטר [אחת הדיסקיות האהובות עלי]. התחלתי להחתים עם השחור של MDU, שהחליט בשלב מסוים שהוא לא משתף איתי פעולה. אז עברתי לשחור של וואו, מס' 393. ומעל הכול מרחתי מייבש לק, בעיקר כדי לתת ברק ולשמור על עמידות.







כשהגיע הזמן למניקור השלישי לחודש נובמבר, לא הייתה לי השראה וגם לא כ"כ היה לי זמן להשקיע. רציתי משהו פשוט. התחלתי עם Caprice של ג'ייד, מעין אדום-דובדבן מקסים. אבל היה לי קצת משעמם בעיניים, אז החלטתי לנסות את הדוגמא החמודה הזו של הינשופים, מדיסקית מס' BP-54 של בורן פריטי. בשביל ההחתמה השתמשתי בלק מס' 12 של Topten, שנראה בבקבוק קצת יותר וורוד ובפועל התקבל קצת יותר לבן על הציפורניים. אבל זה עדיין יצא חמוד לדעתי, וגם נחמד לגלות לקים זולים שטובים להחתמה.





כשהגעתי לאגודל רציתי לגוון, ובחרתי בציור אחר של ינשוף. הוא מקסים בעיניי, אבל החתים קצת פחות טוב מהדוגמא הראשונה... כנראה פאק כלשהו בפלטה. בכל מקרה זו אחלה דיסקית בעיניי.


הגענו לנייל-ארט הרביעי והאחרון לנובמבר... שמתאים יותר לחורף, ואולי אפילו קצת לכריסמס. ניסיתי לשלב כאן אלמנטים של מאט ומבריק, וגם רציתי להשתמש סוף סוף בדוגמאות של פתיתי שלג שאני כ"כ אוהבת.



בשביל הבסיס השתמשתי בלק Brilliant Blue של L.A. Girl, שהוא באמת לק כחול גאוני והופיע בבלוג כבר פעמיים [כאן וכאן]. אחרי שהוא התייבש החתמתי דוגמאות של פתיתי שלג מפלטת Festive collection מס' 02 של Moyou London. הלק שבו השתמשתי להחתמות הוא Devotion של צ'יינה גלייז.
בזמן שההחתמה מתייבשת, נעשה הפסקה מתודית קצרה ;) את הפלטות של מויו לונדון אפשר להזמין מהאתר הישראלי Talk to the hand, או לקפוץ לדיזינגוף סנטר לחנות המקסימה Nails, הידועה גם בכינויה "החנות של לבנת" [קליק לעמוד הפייסבוק]. אני רכשתי שם את הפלטות שלי ואם אתן באזור, אני ממליצה בחום להיכנס. יש שם מבחר מגניב לגמרי של לקים, אקססוריז לציפורניים, והמון דיסקיות של מויו לונדון. וגם את לבנת, שהיא מקסימה וכיף לקנות אצלה, כי היא אדיבה ומקצועית. וגם לא דוחפת מוצרים, ויש לה טונות של סבלנות לייעץ ולעזור.


ובחזרה למניקור. אחרי שההחתמה התייבשה, לקחתי גליטר כסוף של אסנס ומרחתי אותו רק על אזורים ספציפיים ולא על כל הציפורן. לא רציתי לכסות לגמרי על ההחתמה, אלא רק לקשט אותה קצת.
הגליטר הזה הוא חלק ממארז מוקטן שיצא בקולקציית החגים [פרסמתי תמונה שלו בפייסבוק], והוא גליטר מעולה לדעתי, שהתאים מאוד לאווירת החורף/כריסמס שניסיתי ליצור.
כדי שהכול יישאר במקום מרחתי מייבש לק, חיכיתי שהכול יתייבש ומרחתי טופ מאט של OPI. יש לי הרגשה שבגלל כ"כ הרבה שכבות של לק הטופ עבד קצת פחות טוב. אומנם קיבלתי אפקט מאט, אבל זה לא היה ב-100% כמו שקיוויתי.
ככה או ככה, אני עדיין מרוצה. באופן מפתיע המניקור הזה שרד 4-5 ימים.





שנייה לפני סיום, טיפ קטן על הדרך...
כשעבדתי עם הפלטה של מויו רציתי להחתים כל פעם דוגמא ספציפית של פתית שלג. אבל הדוגמאות דיי צפופות על הפלטה וקשה לבודד אותן, ולפחות  חלק מהדוגמאות שמסביב עובר לכרית ההחתמה. חיפשתי דרך לנקות את זה בקלות ובמהירות, ומצאתי שיטה חמודה. אני יודעת שאפשר לנקות את הכרית עם סלוטייפ [הלק נצמד לצד הדביק], אבל זה קצת מסורבל כשרוצים להחתים במהירות לפני שהלק מתייבש. אז לקחתי חתיכה קטנה של סלוטייפ, הדבקתי את הקצוות שלה ככה שנוצר גליל דביק ואותו הדבקתי על קצה של עט. ככה יכולתי לעבור במהירות ולנקות את כל החלקים של הדוגמאות שלא רציתי, וגם לא סיכנתי את הציפורניים שעבר החתמתי עליהן.


זהו, עכשיו סיימתי באמת ואתן חופשיות לדרככן. אני מקווה שנהניתן, ונתראה בפוסט הבא :)
עד אז אתן מוזמנות להירשם לקבלת עדכונים במייל [בצד שמאל למעלה], ותוכלו למצוא אותי גם בפייסבוק ובאינסטגרם [@alterego4]



26 תגובות:

  1. כמה סבלנות, יצירתיות ובעיקר כישרון! אהבתי את כל הדוגמאות ובעיקר את האחרונה, לחלוטין אווירת חג (: (הבריליאנט בלו נכנס לווישליסט!)

    השבמחק
    תשובות
    1. הבריליאנט בלו נכנס בצדק לווישליסט ;) סליחה על הדרדור, יש בסדרה הזו כמה גוונים בסגנון והם ממש יפים. אז אם את כבר מזמינה, שלא תפספסי אותם [אני מצטערת שלא הזמנתי את כולם בסוף... ומאז כבר לא יצא לי להוציא הזמנה מאתר שמוכר את הלקים]
      תודה רבה :) האמת שזה בעיקר תרפיה בשבילי...

      מחק
  2. איזה עיצובים מקסימים! אני כבר חסרת סבלנות עם חותמות.. מקווה שבהמשך אחזור להחתים כפי שהייתי רוצה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אצלי זה בדיוק הפוך, זה מה שמרגיע אותי :)
      טוב, נו, מודה... זאת גם קצת התמכרות ;)
      תודה <3

      מחק
  3. זה פשוט מהמם! אני בקושי מצליחה לחכות שהלק שלי יתייבש, בחיים לא הייתי שורדת את זה

    השבמחק
    תשובות
    1. אני פשוט מתכננת לי את היום ככה שאני עושה עוד דברים תוך כדי. למשל רואה טלוויזיה או עובדת עם הלפטופ, ואז אין בעיה :) אני גם משתמשת בספריי ייבוש או במייבש לק, וזה מקצר מאוד את התהליך. אחרת אין מצב שהייתה לי סבלנות! :)

      מחק
  4. המושלג פשוט עשה לי חשקקקקקקק! מהמם!

    השבמחק
    תשובות
    1. נו אז יאללה! :)
      זה מה שכיף בחותמות, ברגע שקולטים את הקטע ממש אפשר להתפרע עם זה ולעשות מה שרוצים בלי בעיה

      מחק
  5. וואי זה מהמם!! הלוואי וידעתי גם לעשות חותמות.... אולי תעשי מדריך?

    השבמחק
    תשובות
    1. אמממ... וואו, לא חשבתי על זה. האמת שיש המון מדריכים ברשת, אבל אם יש ביקוש אז אני אכתוב מדריך בכיף :)

      מחק
    2. אני גם אשמח למדריך (רק אומרת) :)

      מחק
    3. מעולה, אז אני אתחיל לעבוד על זה :)

      מחק
  6. עשית לי חשק! אולי אנסה אם אצליח לצאת מהפוך מתישהו.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחח מבינה אותך לגמרי :) פוך זו בד"כ האופציה העדיפה ;)

      מחק
  7. ואו מדהים כמה יצירתיות ואיזה מהמם ומקצועי זה נראה!! אני מצליחה למרוח לק רגיל בצורה סבירה רק בצד שמאל (אני ימנית😃) אז להגיע לרמה כזאת זה סוג של מדע בדיוני בשבילי.. משגע!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) אני מסמיקה פה :)
      גם אני ימנית, ומודה שאני תמיד מצלמת את יד שמאל גם בגלל נוחות, אבל גם בגלל שהיא נראית יותר טוב ;) אבל עם קצת אימון גם יד ימין נראית ממש ממש אחלה. היתרון של חותמות שקל מאוד לעשות אותן על שתי הידיים, בניגוד לציור חופשי למשל...

      מחק
  8. אחרי שהתחלתי להתעסק בהחתמות התייאשתי בערך אלף פעם, אבל ברגע שמתרגלים והיד מיומנת זה מזה כייף!!! והציפורניים נראות תמיד אחרי ביקור בסלון :)
    אהבתי את הפלטה של מויו עם הפתיתי שלג!, פתיתי שלג זה אהבה!

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון חותמות זה אדיר?? ובדיוק מה שכתבת, בהתחלה זה מבאס ולא יוצא כלום, אבל ברגע שקולטים את זה אפשר ממש להתפרע.
      הפלטה הזו של מויו מושלמת, גם אני ממש אוהבת פתיתי שלג :)

      מחק
  9. פשוט וואו! כבר הרבה זמן שרציתי להתנסות עם חותמות.
    הפוסט שלך נתן לי השראה להתחיל :))

    השבמחק
    תשובות
    1. את חייבת לנסות! זה ממש כיף :) לוקח קצת זמן להיכנס לזה וללמוד את הטכניקה, אבל באמת שברגע שקולטים את זה, זה ממש קל :)

      מחק
  10. פשוט וואו! כבר הרבה זמן שרציתי להתנסות עם חותמות.
    הפוסט שלך נתן לי השראה להתחיל :))

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו תודה רבה :)
      מזהירה מראש... חותמות זה ממכר! ;) ואם את צריכה עזרה אז דברי איתי

      מחק
  11. וואו מהמם!!!! איזה כיף לך על היציבות והסבלנות ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) זה מה שכיף בחותמות, ממש קל להגיע לעיצובים מטורפים

      מחק
  12. וואו! אהבתי ממש, איך פספסתי כזה פוסט?!?!
    בהזדמנות הראשונה קונה מדבקות 😊

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת איך? תתביישי ;) סתם, סתם. תודה יקירתי :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...