יום שני, 21 בדצמבר 2015

הרגלי האיפור המוזרים שלי

אם את מתאפרת קבוע בטח פיתחת שגרה מסוימת. ואם פיתחת שגרה, בטח יש לך גם כמה הרגלים קצת... יוצאי דופן.
אלה ההרגלים הקטנים והמוזרים שלי

1. כדי לחסוך זמן אני שותה את הקפה הראשון של הבוקר בזמן שאני מתאפרת, ובגלל זה יש לי תחתית לכוסות על שולחן האיפור. במקרה היא גם פריט נוסטלגי שקיבלתי במתנה מחברה, ולמרות שהיא עברה תאונת אציטון מבאסת לפני כמה שנים אני עדיין שומרת אותה.

2. בגלל שאני חוששת ללכלך את הבגדים שלי במייקאפ בטעות, אני נוהגת להתאפר כשאני עדיין לבושה בפיג'מה. ואם תהיתן... אף איפור קליל ככל שיהיה, לא מחמיא לפיג'מה ישנה [ואם הייתי עושה פוסט על הרגלי הלבוש המוזרים שלי, הייתן יודעות שכל הפיג'מות שלי ישנות ודהויות].

3. ב-99.99% מהמקרים אני לא מקציבה לעצמי מספיק זמן להתאפר. הייתן חושבות שאחרי כל כך הרבה שנים אני אצליח להתגבר על זה, אבל לא. אני תמיד אסיים להתאפר בלחץ וארוץ החוצה ברגע האחרון.

4. בגלל זה אני מורחת את השפתון כשאני מחכה לאוטובוס.

5. וכתוצאה מההרגל המגונה הזה, רוב השפתונים שלי זרוקים בתיק האיפור. מדי כמה שבועות זה נהיה מוגזם מדי, ואז אני מרוקנת את רובם בחזרה למגירה. אבל אני תמיד שומרת בתיק שפתון אחד או שניים בגוון יומיומי, שיהיה לכל מקרה.


6. ואם כבר שפתונים, אני שונאת לחדש אותם במהלך היום. זה רלוונטי גם לפודרה, מה שקצת מתנגש עם העור השומני שלי. לא אכפת לי לעשות תיקוני איפור במהלך היום, אבל אני צריכה ללכת במיוחד לשירותים עם תיק האיפור, ובשנים האחרונות לרוב זה אומר להיכנס למקום קטן ומסריח, מה שמסרבל את העניין ולגמרי מוציא את החשק.

7. אני מתכחשת לקיומם של ברונזרים ועפרונות שפתיים. למה? ככה. פשוט לא רואה בהם צורך. עד לפני כמה חודשים הרשימה הזו כללה גם היילייטרים.

8. ואגב, גם טרנד הקונטור לא מדבר אלי בכלל.

9. אני משתמשת באותה המברשת לסומק ולפודרה. בגלל זה הפודרה שלי קיבלה גוון ורוד-כתום מוזר [אבל היי, הגעתי לפאן!]


10. היד הדומיננטית שלי היא ימין, אבל איכשהו למדתי למרוח מסקרה בעין שמאל עם יד שמאל ואני עושה את זה באופן קבוע. אני אפילו לא זוכרת איך זה התחיל... אבל זה לא תקף למעגל ריסים, או לכל פעולת איפור אחרת למעשה.

11. לא תמיד אני מתאפרת, אבל קשה לי מאוד לצאת בלי לק. למעשה, אם אני בלי לק או שהוא כבר ממש מתקלף סימן שאני בתקופה לחוצה.

12. אני מתבאסת לצאת לעבודה או ללימודים בלי איפור, אבל דווקא כשאני יוצאת בערב עם חברים הרבה פעמים אני מעדיפה לא להתאפר בכלל, או להתאפר ממש בקטנה.

13. יש לי נטייה לקנות שוב ושוב את אותם הגוונים, או גוונים דומים. זה קורה לי עם צלליות, סמקים, לקים, שפתונים... ויש לי הרגשה שרובכן תזדהה עם הסעיף הזה ;)


14. בדרך כלל אני יודעת מה יהיה הלק הבא שאני אמרח, אבל כשיגיע הרגע אני אבהה במגירה, אוציא חמישה גוונים שונים לחלוטין ואתלבט ביניהם שעה.

15. אין לי סבלנות לסדר את הציפורניים. בגלל זה כשהן נהיות ארוכות בצורה בלתי נסבלת אני אגזור אותן למינימום, אשייף לצורה שאני רוצה ואתן להן לצמוח עד שיהיו ארוכות מדי, וחוזר חלילה.

16. כשאני משתמשת באציטון אני שופכת קצת לתוך הפקק, ולפעמים אני שוכחת שעשיתי את זה וסוגרת את הפקק בלי לשפוך את הנוזל לפני כן. אם תהיתן איך התרחשה תאונת האציטון מסעיף מס' 1- אז ככה בדיוק.

17. סעיף בונוס לסיום... לא הרגלי איפור, אלא הרגלי דיבור. אני קוראת לצמרוני אוזניים קיסמי אוזניים, שונאת את העיברות של Essie ל-אססי במקום אסי [ולא אכפת לי ש-ANNY כותבים אנני]. ומצד שני הרבה פעמים אני קוראת למותג OPI אופי, במקום להגות או.פי.איי כמו שצריך.
אה, כן... ועדיין לא למדתי איך הוגים את שם המותג Aussie.


אני מקווה שנהניתן, ואשמח לשמוע מה ההרגלים הקטנים והמוזרים שלכן :)
נתראה בפוסט הבא, ועד אז אתן מוזמנות להירשם לקבלת עדכונים במייל [בצד שמאל למעלה], ותוכלו למצוא אותי גם בפייסבוק ובאינסטגרם [@alterego4]




27 תגובות:

  1. פוסט משעשע :) מצאתי כמה סעיפים בהחלט דומים!

    השבמחק
  2. לחלוטין התחברתי לסעיפים ממה שכתבת.. :) השפתונים בתיק, האציטון שנשפך עשה לי הרבה נזק... , ולגבי המסקרה, אני איתך, לכל עין יש את היד שלה,
    אף פעם לא הבנתי, במיוחד בסרטונים ביוטיוב את אלו שמורחות עם יד נגדית והסתכנות בלכלוך על האף?...

    השבמחק
    תשובות
    1. מגניב שאני לא היחידה שמחליפה יד כדי למרוח מסקרה :)

      מחק
  3. פוסט משעשע בהחלט! גם אני נטרפת מהעברות של אססי...

    השבמחק
    תשובות
    1. אם אנשי השיווק שלהם היו מכירים קצת פורומים או קבוצות בנושא, הם היו יודעים שכבר שנים אנחנו כותבות אסי, עוד הרבה לפני שהם הגיעו לארץ...

      מחק
  4. פוסט מגניב 😃 ואני חייבת להגיד לך שאני מכורה לברונזרים ולקונטור, שמתי לב שזה הכי משפיע על הפנים שלי, מצד שני סומק ואודם - נדירות הפעמים שיצאתי עם.. וגם אני מתאפרת עם פיגמה תמיד, מתחברת לגמרי לגבי אותם צבעים של צלליות וכו.. ולקים- אני ממש לא בעניין, אין לי סבלנות לחדש לק כל הזמן ואם יד משהו שאני שונאת זה לק מקולף. מעדיפה בלי. אולי באמת תכיני פוסט על איך שומרים על לק לאורך זמן ומה בא קודם (ומה זה לעזאזל טופ קוט 😃) כי אני ממש בורה בנושא.. אה וזה אוזי😃

    השבמחק
    תשובות
    1. הו תודה! אוזי, רשמתי לעצמי :)
      מה שאני אוהבת באיפור, שכל אחת יכולה למצוא לה את הטכניקה והמוצרים שהיא אוהבת ומתאימים לה :)
      ואת ממש קוראת מחשבות, כי אני מתכננת כמה פוסטים שקשורים ללק וטיפוח הציפורניים :) וגם אני לא יכולה לסבול לק מקולף, כבר עדיף בלי וזהו...

      מחק
  5. פוסט מעולה! נראה לי שהזדהיתי פחות או יותר עם כל הנקודות שרשמת ;). ההרגל המוזר היחיד שלי הוא שאני מורחת לאבלו על הריסים לאחר המעגל ריסים. זה טיפ שגיליתי לפני כמה שנים בבלוג ׳ריסים ורסיסים׳ ומטרתו לשמור על העיגול של הריסים לאורך זמן. זה נשמע הזוי בטירוף אבל זה פשוט עובד. באחריות!
    ממש אהבתי לקרוא את הפוסט :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מכירה את הטיפ הזה! וגם זוכרת את הפוסט המעולה ההוא של קורין, שאספה המון טיפים מהקוראות :)
      תודה רבה יקירתי :)

      מחק
  6. 15 זה לגמרי אני.
    אני אוהבת את הציפורניים שלי קצרות מאוד ואחרי שבועיים הן מרגישות ארוכות מדיי ואני מרגישה שאני שורטת את עצמי.
    אימא שלי שונאת את זה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אצלי משום מה כשאני בלי לק, גם אם הציפורניים לא ארוכות מאוד אני שורטת את עצמי. מה ההבדל? אין לי מושג 0_o

      מחק
  7. מקסימה את היסטרית! פוסט מעולה! מספר 13 זה הכי אני!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחח תודה :)
      ונראה לי שאם נסתובב בקבוצות איפור בפייסבוק ונשאל... נגלה ש-90% בערך מזדהות עם סעיף 13 ;)

      מחק
  8. 1,2,3,6 תיאורים מדוייקים שלי D: רק אני לא מצליחה להאריך ציפורניים ): מקנאה בך לגבי סעיף 15. הרגל מוזר שלי שלא הצלחתי לפענח, זה איך בימים שיש לי שעות להתארגן אני לא מספיקה כלום ולעומת זאת בבקרים שבהם אני מתעוררת באיחור מטורף, אני מספיקה להתאפר איפור מלא תוך 10 דק':P

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מתכננת לפרסם פוסט [או פוסטים, עדיין לא החלטתי] על טיפוח ציפורניים, איך לשמור עליהן ולשמור על הלק וכאלה... אולי זה יעזור :)
      גם אני ככה בדיוק, וגם אני לא מבינה למה! ככל שיש לי יותר זמן פנוי ככה אני מספיקה פחות... ההתנהגות האנושית היא דבר מופלא ;)

      מחק
  9. חחחחח מגניב!!!! אהבתי את הקונספט!!! :)

    השבמחק
  10. פוסט מעולה!
    5,6,7,8,13,15,16 זה בול אני בנוסף לעוד כל מיני הרגלים מוזרים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחח אני שמחה לגלות שאני לא היחידה שמסתובבת בתיק עם עשרות שפתונים ;)
      בא לך לשתף איזה עוד הרגלים? :) [את לא חייבת, סתם זה מגניב]

      מחק
  11. הצלחת להעלות חיוך על שפתיי גם אם לא כיוונת לזה..

    השבמחק
  12. איזה פוסט חמוד! גם אני תמיד מתאפרת בפיג'מה (שלי תמיד פלאפיות וכיפיות)

    השבמחק
  13. איזה פוסט אדיר! אנחנו לגמרי הופרדו בלידתנו, איפור בפיגמה😍כמה פעמים חזרתי מקיקו וגיליתי שקניתי את אותה צללית שקניתי שבוע שעבר וכמובן... קיסמי אוזניים לנצח;)
    אדירה נהנתי ממש!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחחח תודה :)
      וואי... קיקו!! אני מטורפת עליהם. ואני הכי שמחה לשמוע שאת חולקת איתי את הביטוי המעוות קיסמי אוזניים

      מחק
  14. פוסט מקסים! את הורסת. הזדהיתי עם הכל ובעיקר עם עניין תכנון הזמנים - רק שאני פשוט מאחרת לכל מקום כי אני חייבת שהאיילינר ייצא לי מושלם ואז רק טיפ טיפה הארה ב-C הפנימי ופתאום חסר לי להדגיש את הסומק - אבל אז יוצא יותר מדי אז טשטושים ופיקס פלוס.. וככה זה לא נגמר :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...